-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Madwe #125001 üzenetére
Honnan az infó amúgy? 3 motorosjárőr haver mellett még sose került említésre a téma max az, hogy smkp-t mérnek.
edit.: tök komoly kérdés mert az nkh is zömében mobil paddal mér ahol egy tisztes gép rögzítése már nem megoldható, felvetne pár kérdést...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Tamás9x
őstag
válasz Madwe #125001 üzenetére
Sose találkoztam velük pedig SMK-val átszeltem az országot keresztül kasul, és az utóbbi időben már közel 17HP volt benne. Nagy táskával, 110-véggel, a riogatással találkoztam, de egy fényképet sosem láttam, és ismerős sem tudott felmutatni bizonyitékot, csak a hallomást hogy itt mérnek, padoznak, és sehol semmi Április közepéről, Október végéig.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz Madwe #125111 üzenetére
Kicsit távolabb szeretnék gurulni, és ahogy nézem 30ml olyan max 6000km-re elég, poros úton kevesebbre... nem vagyok benne biztos, hogy majd mindenhol tudok annyit várni, hogy legyen polcon vagy megjöjjön a posta Jó lenne tudni egy viszkozitást, hogy ha kell mással lehessen helyettesíteni. Ha csak duplázza a lánc élettartamát, akkor nagyon sok logisztikai problémától meg tudnám magam menteni és pénzt is spórolnék vele.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz Madwe #125117 üzenetére
De persze 1liter tartalék lesz nálam, hasonló tasakban, csak az futóknak fejlesztett gumis kulacs formájában.
Még nem tudom a héten fogom megrendelni, így nem próbáltam még. Azért ha megvan az útvonal gondolom érdemes lenne a gyári érték 2-3*-nál bejelentkezi egy útbaeső szervízbe és lerendeltetni előre egy szett hajtást, és a szükséges kopó alkatrészeket. Na de vajon nem fognak átkúrni?
Hőguta : Igazad van, de nem 10-20K a táv sem lehetőleg minimum 150.000-et szeretnék megtenni
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Fáraó
őstag
válasz Madwe #125408 üzenetére
Ma villamoson utaztam, bámészkodtam. A vezetők legalább 60%-a basztatta a telefonját, de a legelkeserítőbb, hogy a legveszélysebbek: a nehézteherautósok (nagy dömper, betonkeverő, stb.) 100%-a és a furgonosok 100%-a. Na ezek mellett csak óvatosan megyek el, motorral. Az emberek már nem figyelnek vezetés közben...
[ Szerkesztve ]
VIGYORRRGAZMUS.....
-
Xero
nagyúr
-
-
bacus
őstag
válasz Madwe #125457 üzenetére
Annak elhitetése, hogy a gyalogosnak mindenhol elsőbbsége van, illetve a kresz zebrára vonatkozó szigorítása is, szerintem az egyik legnagyobb hiba.
Amikor én jogsit szereztem, nem volt ez a bizonytalanság, hogy jajj, a 2x 3 sávos Váci út túl oldalán a zebra felé közelít egy gyalogos, inkább álljunk meg, mert ... és akkor 5 percet ott áll mint a hülye, mert a gyalogos sms-t ír, miközben átmegy a zebrán meg megáll.. (mindkét gyerekem vezet, 2 illetve 3 éve vizsgáztak..)
Ez az első, amit újraértelmeznek a közlekedők !! és ezzel rombolnak mindent. Mert ha egy dolgot lehet újra értelmezni, akkor mindet lehet, innentől a sebességkorlátozás is csak irányadó, meg a behajtani tilos is, a megállni tilos meg csak jelzés értékű..
Szerintem a gyalogosnak már gyerekkorban azt kellene a fejébe vésni, hogy ha ő nem vigyáz magára, az isten se fog. A lehető legnagyobb körültekintéssel keljen át minden úttesten.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Polemius
aktív tag
válasz Madwe #125506 üzenetére
+Micsurin
A másodiknál tényleg van jópár negatív visszajelzés, remélem a másikkal nem lesz gond...
Igen, kiléptek az EU-ból, de úgy tudom a megállapodás alapján nem vetnek ki adót alapesetben.
Talán áfát kellene fizetni, de majd meglátjuk. Nem emlékszem mi az összeghatár, ami alatt nem sarcolnak.
Nem sisakot rendelem, csak bélést, mert elporladt 5 év alatt. Ugyan túlárazottnak tartom, de így is jóval olcsóbb mintha új sisakot vennék. -
Xero
nagyúr
válasz Madwe #125754 üzenetére
Sajnos egy blocker kb apropenz Kinabol, szoval en azokban sem bizom annyira. Inkabb a fizikai dolgok. Lelancolni fix pontra, kulonbozo zarak es/vagy rejtett kapcsolo. Ez utobbin gondolkozom meg. Valahol jo melyen eldugva egy megszakito kapcsolo vagy kb egy plusz immo. Autoban is annyi van es elegge megbizom benne, bar neha estem mar pofara amikor asszony taskajaban volt a tarcam es elsetalt valamerre nekem meg 1 perc utan csipogott a kocsi majd 1.5 perc utan megallt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Madwe #125912 üzenetére
Én ezt elhiszem, de nem hiszem hogy ez ennek a tartónak a hibája. Az összes többivel is fenn áll ez a probléma, egyszerűen nem bírja ezt a fajta mozgást a telefon optikai képstabija.
Egy úszó sem tudja magával vinni a legtöbb telefont, mert beázik mint a szar, motorozni sem tudsz minden készülékkel...
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Madwe #125995 üzenetére
Nekem a kesztyu nelkuli baszkuralas a fura. Csak az udvarban forgolodtam vele, es ahh not cool.
Az akra barhonnan nezem bazidraga. A Bodis rendszer fele annyi, de a franc tudja. Hallanom kell milyen 12-ig elfingatva, de egyelore nem erzem szukseget annyira, hogy ratoljak akar csak 200e-t is. Videok nem adjak vissza milyen szepen visit. Autok egesz jol eszreveszik, bar ebben benne van szerintem az elso karacsonyfa is.
Majd valamikor bebugyolalom a telefont es berakom az ules ala, ahogy RJ-tol tanultam es probalok valami ertelmes hangfelvetelt loni rola.#125994Micsurin: Nekem a freeride simaszkjaim szoszmosz belsejuek. Abban nem fazik a fejed/nyakad -30 fokban sem. Cserebe en nem tudom rahuzni a motoros sisakot.
-
Geresics
addikt
válasz Madwe #129249 üzenetére
Be kell fizetni egy jó tréningre, és utána máris mehet a rendes motorozás!
(#129248) etnies
"Pályamotorozás időre vagy megtett km-re vetítve veszélyesebb, mint a utcai motorozás"
én nem járok pályázni, de még én is tudom, hogy ez nagyon nem így van!
Pályán sokkal-sokkal biztonságosabb motorozni! Az, hogy ha valaki túlfeszíti, az a saját döntése. De egyértelműen biztonságosabb pályán túlfeszíteni! Van bukótér, nincs szalagkorlát, és nincs közúti forgalom! Nincs nyugdíjas Tompika, nincs szemből jövő, vagy eléd kikanyarodó! Sőt, ha baj van, akkor azt azonnal látják, és azonnal jön a segítség, nem pedig szarrá törve próbálsz egy árkoban elkúszni a motorodhoz a telefonodért...
Minden szempontból biztonságosabb...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
duni84
aktív tag
válasz Madwe #129597 üzenetére
tök jó, hogy téged nem zavar, hogy pl a város szélén kell majd bérelned egy garázst, de mennyivel fogja megdobni egy ilyen mondjuk a napi ingázási időt? otthon a belvárosi garázsodból kitolod a villanyos kávé darálót, elcsoszogsz vele a város szélére, ott csere valami másra, amit mondjuk nem kell a munkahelyeden/ügyfélnél töltőre dugni (bocsánat, megharcolni a többiekkel a véges számú töltő aljzatért), ha pl nem az agglomerációban laksz, hanem 50-60km-ről jársz be.
a másik szivatás része: világjárás közben autóval sokszor el sem szoktam gondolkodni, hogy XY városba benézzek-e túristáskodni a dugó miatt (parkolás nem gond, rengeteg helyen van elég mélygarázs kifizethető áron, csak az idő, amit az araszolás elvisz az eléggé zavaró). ha motorral vagyok, akkor gondolkodás nélkül be szoktam menni pl a történelmi belvárosokig, aztán végig bóklászni a helyeket. ha kitiltják, akkor azért eléggé zavarni fog. sőt! kihagyom. tudom, hogy eléggé kis szegmense vagyok a túristáknak (a motoros mini szegmensen belül meg főleg), de így tényleg hazavágják a motoros túrázásokat. hacsak tényleg a tiltásokig nem árasztja el a piacot minden gyártó kellően erős (utassal és pl csomagokkal ne kelljen már vért izzadni egy 5%-os emelkedőn + ne essen le a hatótáv a negyedére), kellően gyorsan "tankolható" (max 10p alatt tök üresről maxra feltölthető, mert nem mindenki azzal tölti a túrákat, hogy 1-1 tankolásnál 2 cigi + kávé + szendvics, hanem a tankolás az tankolás, aztán megy tovább), terhelve is minimum 250-300 km hatótávú motorokkal. keleti blokkos zsebbel is megfizethető áron szóval tök jó meg minden, de épp az itt fórumozók lába közül rúgják ki az ilyen nyugati túrákat, mint értelmes nyaralás opció.
#metszéspontok
-
duni84
aktív tag
válasz Madwe #129605 üzenetére
az iránnyal egyet értek belvárosiként, nekem addigra lesz is valami, ami megfelel majd az XY szabályoknak, de azért gyanítom, hogy az új motorok árai miatt megcsappan majd a túrázó társaim száma szóval nem magam miatt zavar ez a dolog, ahogy nyugaton szépen "kiszorítják" a kevésbé tehetőseket, aztán majd átveszik itt keleten is ugyanezt a rendszert és mindenki szépen visszaül az euro6d csodájába ücsörögni a dugóban, mert a nyamvadt euro4/euro5 motorján kapásból megbírságolnák. (és most képezlj ide egy mindmeghalunk letargiát najó nem, de tényleg ez is egy szimpla kiszorítósdni, mivel a motorosok/robogósok annyira kevesen vannak, hogy úgysem fognak elég sokan panaszkodni ahhoz, hogy picit a logikát is segítségül kelljen hívni a látszólag random intézkedések helyett )
#metszéspontok
-
JoinR
senior tag
válasz Madwe #129621 üzenetére
Nah jah. Plusz az elektromost minden téren lehet még fejleszteni, az már csak tisztább lesz a növekvő hatékonysággal, potenciális új akkutechnológiával, megújuló energia eltárolásával, stb.. a belsőégésűn meg ültek bő 100 évet és kb. eddig jutott, nem valószínű a nagy áttörés.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Madwe #129621 üzenetére
A tisztabb megallja a helyet, lokalisan.
De az aram eloallitasa, a litium banyaszata, stb ezaltal a co2 mar egyaltalan nem egyertelmu. Ezert nem tudjak merre menjenek a hidrogen fele, vagy a szintetikus uzemanyag fele, vagy az aram fele.
Ugy tudom, autoknal kb 150-200e km utan jon ki jobbnak az elektromos. Ezutan milyen allapotban van az akku? Ha cseres, es erre eleg nagy az esely, akkkr megint ujra lehet szamolni.
A mentsuk meg a foldet felkialtassal a co2 kvotak eladasaval egy masik autogyarnak, tulajdonkepp meg ugyanott vagyunk, ahol vagyunk.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pocee
senior tag
válasz Madwe #129645 üzenetére
Az a baj hogy az emberek (szerintem) több mint 60%-a annyit lát az elektromos dologból,hogy nem füstöl...ezért zöld,egy autó élettartamára még nem tudunk vizsgálni.
Én nagyon szkeptikus vagyok minden téren,és számomra még nem bizonyított akkorát ez a technológia,hogy elismerjem, szépen fejlődnek ez tény,de szerintem messze még a nagy áttörés.Nem is nagyon ásom/ástam bele magam.Állítólag és azt hiszem ebben a topicban is elhangzott régebben,hogy az elektromos hálózatok és a zöld erőművek el sem bírnák látni a töltési kapacitást,csak csúnyán füstölő erőművek segítségével, további zavaró tényezők,hogy mintha lett volna olyan,hogy régebben a nagy promo idején,ingyen parkolással kecsegtettek,amit mintha eltöröltek volna,de ennek utána kell néznem,a töltési költséget meg nem emelték,hanem egyszerűen megduplázták...és ennek nem tudjuk még hol a vége...
A másik szálka a szememben,hogy most mindenki ezzel a technológiával akarja a világot "megmenteni",de nézzünk meg egy indiát,vagy lehet nem is kell addig elmenni,napi szinten történnek ökológiai katasztrófák, máshol ezerhektár számra tüntetnek el őserdőket,hogy legyen felület.de ezek olyan szintű problémák amire semmi ráhatsunk nincs,csak nézünk hülyén a fejünkből és reménykedünk,hogy hátha nem lesz baj...
Szmog,tényleg nagy probléma,de rengeteg más probléma is van még.cigizünk,iszunk,kábszizunk,gyógyszereket szedünk,szarul táplálkozunk, szóval nem csak ez miatt halhatunk ki,viszont mostanában,azt látom,hogy ettől fél az emberiség legjobban.szerk: reggelente kávézok egy emberrel,ő megteheti,hogy beleült teslaba és egyéb elektromos autóba is,azt mondta,nagyon szépek a katalógus adatok,amíg kiscipővel jár az ember,amint elkezdte hajtani,a hatótáv nagyon beesett és a töltési költség kicsit túlment a benzinesen,nem számottevően,de túlment.nem ültem mellette,nem voltam ott a töltésnél,de egy faluban lakunk és elég normális és számolós pali ahhoz,hogy elhigyjem.
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Madwe #129700 üzenetére
Bejovok vele dolgozni ebben az idoben is, (~28km, ~35p) reggel meg egesz jo mert 7 korul indulok de este 17-17:30 korul a dugoban majd megd.glok Ugyhogy gyengebb napjaimon (vagy ha esot ir) beallok a dugoba a klimas autoval..
Elmeny motorozni pedig nem megyek mert 35 fokba nem ertelmezheto ez a dolog szamomra.
[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
-
A Zéé
addikt
-
Xero
nagyúr
válasz Madwe #129700 üzenetére
Kidugtam az orromat a teraszra. A homero 42 fokot mutatott arnyekban (ok a klima rafuj de na), szoval vissza is huzodtam a 23-ba.
30-32 fokig jo vagyok meg borben is, csak legyen tempo. Pirosnal felforrok 1 perc alatt. Szoval maximum lemegyek a garazsba es megsimogatom ilyenkor. -
Micsurin
nagyúr
válasz Madwe #129704 üzenetére
Max esténként egy 100-as de az elmúlt 3 hétben ingázással élmény motorozással talán tettem bele 500-at[...] előtte meg hetente 1500-öt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
duni84
aktív tag
válasz Madwe #129700 üzenetére
a mai délután eléggé rossz volt, időnként igazi trópusi menetszéllel, de teljesen élhető a dolog rövidgatya + póló kombóban természetesen továbbra is mindenkinek a lelkére kötöm, hogy öltözzön fel rendesen! ha leesik 30 fok környékére, akkor visszajön a nyári dzseki és nyári nadrág kombó. amikor másik városba is el kell menni, akkor ilyen időben is felveszek egy nyári textil dzseki - nadrág kombót (farmer eszembe sem jut, abban megfőznék mindent deréktól lefele) és tök élhető, ha nem engedi az ember sokszor 100 alá a tempót. esetleg ugrándozok egyet valamelyik céges locsoló előtt. úgyis megszáradok, mire kiérek az m7-re
#metszéspontok
-
gergobaby
aktív tag
válasz Madwe #129700 üzenetére
Ma fél7kor indultam útnak egy 270 km-es útra, onnantól volt elviselhető, mikor kezdett lemenni a nap, előtte országúton is túl meleg volt, főleg mikor bekapcsolt a venti, és a motor melegét is a lábamra nyomta Piros lámpa nagyon gyilkos Beöltözés olyan 50%-os volt nálam (ProBiker cipő, farmer, térdvédő, bőrdzseki, nyári kesztyű, sisak összes szellőzöje nyitva)
-
#56573440
törölt tag
válasz Madwe #129785 üzenetére
Jó nyilván, de ezt tényleg nem tudtam kitépni se, fizikailag lehetetlen pl álló pozícióból kiszedni. Nyilván a tiéd elég guccsi cucc, de kinek mi, nekem kell a teljes navi, mert ha nem látom hova megyek kerületben eltévedek... Már attól fáj a lelkem, ha nem látom előre, hogy melyik sáv merre fordul és melyik kell nekem de én ilyen szinten - is- elég... Speciális vagyok, tájékozódni Pesten pl esélyem nincs máshogy...
-
#56573440
törölt tag
válasz Madwe #129790 üzenetére
Én úgy használom mint a tükröt, csak kevesebbet nyilván. Nem nézem, csak odapillantok. Abból már megvan hogy merre mi várható.
Kint meg pláne jól jön nekem, sokszor nem tudom megbecsülni a kanyar ívet ha erdős sáv van, és így indokolatlan mértékben veszem el a gázt. Beláthatatlan kanyarba nyilván nem esek így se be teli gázon, de magabiztosabban megyek ismeretlen úton.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Vallás
- Heroes of Might & Magic III (HoMM3)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Külpolitika
- BestBuy topik
- Házimozi belépő szinten
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- NBA és kosárlabda topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó