Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    Srácok, vannak itt azért enduros arcok is. Segítsetek kérlek. Cimborám küldözgeti az endurokat pár napja, meg akar győzni h vegyünk, úgyhogy ismét belerakta a bogarat a fülembe.

    Kérdés, határban, erdőben járásra, enyhe bukkanókat kihasználva kis röpködésre miben érdemes gondolkodni 400-650 ccm-ig? Egyáltalán pl. egy XR650R mennyire alkalmas ilyen felhasználásra? Úgy 20kg-val nehezebb (120 körül van emlékeim szerint), mint 450-es enduro, de első blikkre valahol a 400-450 ccm környékét lőném be.

    Nyilván szinte az összes üzemórás, noh most ahogy számolgattuk, 150 üzemóránként kér komplexebb felúíjtást egy ilyen típus. Ez kb 4-5000km, ami nekem főleg téli használattal legalább 3 év, de nem volna rossz ezt még inkább kitolni, az-az kevésbé üzemórás típust választani.
    Ha ennél maradok, mi az a költség, amivel mindenképpen számolni kell kb. szereléssel együtt ilyenkor?

    Próbátam utánaolvasgatni, a negyvenvalahány lovas, gyengébb DRZ400-on kívül nem nagyon találtam olyat, ami ne lenne üzemórásnak beállítva. Tényleg ennyire esélytelen hosszabb élettartamú, de gyengébb endurot találni?

    Ami még fontos lenne, h én mindenképpen rendszámos, vagy rendszámozhatót néznék.

    A másik kérdés ami megfogalmazódott bennem, a 90%-uknál látom h "frissen felújított, azóta csak 20 üzemórát ment", amit vagy elhisz az ember, vagy nem. Ezért arra gondoltam, h inkább néznék a piac "aljáról" valamit, és felújíttatnám én. Így üzembiztosabb lenne, vagy inkább ebből az árkülönbözetből nézzek fiatalabbat? Bár abba is pikk pakk belecsavarható az a 150 óra.. Előbbi racionálisabb döntésnek tűnik, persze ha nem egy totál szakadékba ugrok bele, amire kb mindenből új kell.
    A max keretet valahol 1,1 környékén lőném be, e fölé semmiképp nem mennék.

    Köszi!

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák