- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz -Mosquito- #82250 üzenetére
Az klassz, bár onnan Miskolcról autópályán haza leszakadna a seggem a helyéről, meg halálra unnám magam kb
Aggteleken van valami látnivaló vagy valami különleges, pl jó cukrászda, kajálda ami miatt elmész odáig, vagy az csak úgy?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
demars
addikt
válasz Kolondrum #82223 üzenetére
Pár hete én is feltettem a MIVV dobot, nem éreztem változást (Persu meg mondta, hogy úgy se fogunk, pedig változik a gáz reakció). Múltkor volt szervizben, volt karbi szinkron a sport dob volt fent. Mintha most gyengébbnek érezném (szinkron után). Ez vajon normális?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #82219 üzenetére
..én akkor is kitartóan küzdöttem, a topik 70%-a pedig oda csápolt.
mod.
Holnap viszont mi megyünk egy osztrák kanyart.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #82221 üzenetére
"Én úgy érzem, hogy simán megérte és egyébként nem élném meg a másodikat, ha egyből nagyot vettem volna "
Ebben miért vagy olyan biztos? Nem tűnsz olyan sügérnek, hogy addig húzd neki, míg meg nem fog meg egy fa... Ha meg mégis, a kis kawával is utol fog érni a baj....(#82223) Kolondrum: Azért ez a dob pofásabb is sokkal.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz zgospel #82251 üzenetére
Tudnék mesélni. Tavaly Erdélyből jöttem, nem akartam pályázni, de beteg volt nagyon a gyerek itthon, sietősre vettem, így már a román oldalon pályáztam. Már Deva előtt rámentem. Bp-ig kb. 600km autópálya .... Azt hittem befonom a nem létező hajam, már lemerült a bluetooth headset, pedig podcastet hallgattam unalmamban. A vége az lett,hogy Szegedtől már ilyen 2kilóval tepertem, hogy legalább adrenalin legyen és ne aludjak el.
Idén kell mennem egy diplomaosztóra megint... Budapestről indulás hajnalban Marosvásárhelyre. Ott a bőr ruhára felkapok egy inget...diplomaosztó, valami kajálás. Vissza a motorral... irány Kézdivásárhely. Egy napot ott tölt, majd vissza Kézdivásárhely - Budapest. Háromnapos program péntek hajnaltól vasárnap estig.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #82250 üzenetére
Holnap mikor indultok ?
-
CyberPunk666
senior tag
Ma elhajtottam egy baleset mellett és tök egyenesen, tök egyenletes gáz mellett leírtam a hátsóval egy kisebb S betűt...
Nyilván kifolyt valami, de baromira nem látszott.(#82259) Ferdzsoo
Kipróbáltam motorral az autópályát a héten, de 10 perc után lehajtottam, mert kb semmi sebességérzet, irdatlan nagy sugarú kanyarok (dönteni nem kell soha). Az autópályán csak a fel és a lehajtó élvezetes.
(#82256) HSM
Szoktam bénázni még azért bőven és szoktam örülni, hogy nincs alattam sok paci olyankor.
Egyébként csak két dolog zavar benne, ami miatt nagyobbat akarok:
- az előzéseknél jó lenne, ha jobban ki tudna ugrani
- túl rövidek az áttételek, ez városban zavaró, mikor lámpától lámpáig 4-et fel, 4-et le... Ráadásul eléggé hintázós a visszaváltásom, mert próbálom megtanulni a gázfröccsözést. Sima visszaváltásnál, ha csak lassítok, akkor elég simán megy már, de amikor fékezni kell és többet visszaváltani... nos, elég vicces látvány lehetek kívülről.Btw egy kérdés: Ha tudom, hogy egyesig vissza kell menni és meg kell állnom, akkor ki kell engedni váltásonként a kuplungot, vagy olyankor leválthatok egyből egyesig?
Egyébként az nem érdekel, hogy nem megy 200 felett meg ilyenek.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz CyberPunk666 #82261 üzenetére
Leválthatsz egyből 1-esig akár hatból is...
Ezt a sok váltogatást én is ismerem, még a 600-ason is sokallottam mindig a lámpától lámpáig váltogatásokat... nagy gépen ez már nincs.."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #82224 üzenetére
Egyebkent mire akarod cserelni?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #82263 üzenetére
Valami 600 környéki sportOS darabra.
Ez a lábtartó és kicsit kiemelt csutkakormány nekem 6 órán keresztül sem volt kényelmetlen, szóval valami ilyen álsport vagy valami sport túra gép megfelelne.Ott van pl a 650-es ninja, az eléggé tetszik és hasonló szellemben épült, ott a 650-es Z kapott lényegében ninja idomokat, szóval egy kényelmes naked, beburkolva kb.
Csak nem tudom, hogy egy 70 LE (fejből írom, lehet nem ennyi) gép megadná-e pont ezt az előrelépést, hogy városban nem kell állandóan csak váltani-váltani-váltani... Gondolom az már húzna előzésnél rendesen.De még sok időm van addig és ofc most már van összehasonlítási alapom, szóval előtte tuti tesztvezetném. Tudnám, hogy mit keresek benne.
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #82261 üzenetére
Az, hogy erősebb gépen bénázol, az nem egyenlő azzal, hogy kinyírod magad. Nem úgy kell elképzelni a sok pacit, hogy egy rossz mozdulat és meghalsz, ott is szép fokozatosan alakul ki a baj, ha valaki nem figyel. Pl. nekem a legveszélyesebb szitu egy elmért távolság volt, kb. 140-es tempóban, közepes kanyar jó messze, ránéztem az órára, mennyivel megyek, és kicsit komótosabban sikerült ezt tettem, mint gondoltam, és mire felpillantottam, már előttem volt a kanyar, lényegesen nagyobb tempónál, mint amit egészségesnek gondoltam volna... Volt kb. 1-2 másodpercem átgondolni, hogyan úszhatom meg, hogy átrepüljem a szalagkorlátot TK-ra vágva a motort és sanszosan magam is.... Ugyanezt simán meg tudod tenni a 300-as Ninjával.
A váltáshoz kis help: [link]. Ha nem tudod pontosan, mit kéne csinálni simán KO-ra vághatod a váltód ezzel. Én amúgy inkább váltogatok kuplunggal, gáz nélkül, simán, könnyedén működik, ha jó érzéssel csinálod.
Visszadobálhatod egyből is egyesig, de jobban szereti, ha akár csak egy pillanatra ráengeded a motorféket, a lassuláshoz is jól jön.
Persze, hogy rövidek az áttételek, hiszen anélkül elég gyengus lenne. Hagyd forogni. Lámpától lámpáig, ha tudod, hogy meg kell állni, nem lépkedsz fel 4-ig, hanem kihúzatod 1-2-ben, és aztán kuplunggal elgurulsz a lámpáig jó tempóval. Máris spóroltál két váltást.
No igen, az előzések pont. Az SV650-vel is pont így vagyok. A 180 lóerős GSXR1000 már pont tetszett kettesben ahogy kilőtt 100 körül.
(#82264) CyberPunk666: Nézd meg (esetleg számold ki) milyen áttételű váltó van alatta. Sok motor ott van elszúrva. Az SV blokkja ilyen téren viszont piszok jó. Előzni lehet vele, városban jó, hogy keskeny, nem kell sokat váltogatni... De azért nem olyan a 70 ló, mint 100-120 az erősebb közép vasakon.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz -Mike- #82266 üzenetére
Jó, nem Touno-t ajánlottunk neki első motornak.
Ismerem az érzést, mint írtam, alaposan teszteltem azt a sokat emlegetett ezres vasat, durva. Na, az már simán bebüntet, ha egy pillanatra is elkalandozol. Nem is akarnék olyan erős motort. Ott tényleg a legkisebb hiba is nagyon csúful végződhet. Ami nekem nagyon piszkálja a birtoklási vágyam, az az új 765-ös Street Triple R.... Erős, szép, játékos... És az még talán nem öl meg egy szempillantás alatt, ha nem vagyok résen.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Mindig kuplunggal váltok, meg tudom a váltó hogyan működik. Szóval az okait értem a váltásnál, hogy miért kell a gázfröccs meg ilyenek, csak jól csinálni a fékezéssel együtt nem megy. Nem szép sima...
Gondolom a kuplungot gyilkolja, ha nem adok egy kis gázt a visszaváltásnál és úgy engedem ki a kuplungot.
A metodika megvan, felfele könnyű és már a sebességére is ráéreztem, hogy hogyan tudok gyorsan felváltani és tök sima az átmenet a fokozatok között, megvan milyen gyorsan kell csinálni, hogy pont annyit essen a fordulat, hogy kb szinkronban legyen a fordulatuk.
A lefele már nem ilyen könnyű. A sima lassuló forgalomban visszaváltás az megy általában simán, nem tökéletes, de bőven elfogadható. Ellenben, amikor aránylag gyorsan kell visszadobni több fokozatot, akkor ugye gyorsan kellene eltalálni a kellő mértékű gázt, hogy ne rántson vissza a motorfék, de ne is ugorjon meg a motor. Ez nem megy, főleg, hogy ez erősen függ attól is, hogy milyen erősen kell közben fékezni.
Mondjuk megáll a sor, mert vált a lámpa és mire a sorhoz érek vissza kéne dobálni egy kisebb fokozatba, hogy a sorok között tudjak menni.ó lassabban. Na, ilyenkor fékezés közben visszaváltani 3-at és persze ilyenkor muszáj kiengedni a váltások között, hogy ne gyilkoljam le szerencsétlent. Na ez egy jó kis hinta-palinta néha.Ilyenkor lassan szoktam kiengedni, nem is mindig engedem ki csontra
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #82264 üzenetére
A tobbiekkel ellentetben en azt mondom, az elso motor csak rossz valasztas lehet.
Sztm teljesen mindegy, hogy egy 600 ast, vagy 300 ast raksz le az aszfaltra, es a 300 assal tovabbra is nehezebb elesni.
Es mint mondtam, ha nincsenek akkora erohatasok egy motoron, kezdojent meguszod a kormanycsapkodast, a lowside ot utcan.
Ez egy tanulasi folyamat. Most alakul ki, mit varsz el egy motortol.
En annyiban valtoztattam volna a receptet, hogy egy tanulomotor olcsobb, de nem nagyobb, erosebb.Egyebkent a kethengeres ninja kb azt tudja. Olcso fek, futomu, sok idom. Csak a blokk erosebb.
Egesz nyomatekos, joval kevesebbet kell vele valtogatni (ma mentem egy 17 es modellel)Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #82268 üzenetére
A kuplungot egyaltalan nem gyilkolja, a valtovillat, es a 3 fokos elekelest oli a kapcsolokerekek fogaiban.
Ha ez a 3 ° megszunik, kiugrik a fokozat.
Nem nyomatekcsucson valtani barmilyen motorral konnyu. Nyomatekcsucs kozeleben valtani kuplung nelkul nem lehet minden motorral.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Something_
őstag
válasz CyberPunk666 #82261 üzenetére
En is viszonylag friss jogsis vagyok, de azt vettem eszre, hogy varosban 1-2, nagyon max 3asig valtok fel.
Ahogy te is, en is napi szinten meloba jarok a motorral. 16. keruletbol az Oktogonig. -
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #82270 üzenetére
A 100-at viszonylag hamar eléri, utána lassul le az idő. Az SV-n sem az ereje volt a baj, hanem hogy elkalkuláltam a távolság és a tempóm arányát. Ezt ugyanolyan simán be lehet sütni a 300-as Ninján.
Abban viszont egyetértek veled, hogy mivel lassabb, ha agyatlankodik az ember, akkor több esélye van lassabb tempóval fejreállni esetleg csodával határos módon megúszni, mint egy erősebb gépen.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #82274 üzenetére
De.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #82277 üzenetére
Nem stimmel a szám. Mint írtam, volt szerencsém gyári ~30 lovas RS125-el menni egy komplett napot, tudom mit tud egy ilyen gép. Oké, valamivel súlyosabb gép a Ninja, de nem azon fog múlni.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #82279 üzenetére
Szval, RS125, valami 4t 125, CB400SF, GS500, Hornet 600, GSXR1000 + a saját SV650-em.
Ha a robogók is érnek, akkor mentem kis 50-es virslikerekes Hondával, 50-es nagytestűvel, és 125-ös 2T-vel is.
Szval, nem nyert a tipp, teve úr.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
aztakva
"volt szerencsém gyári ~30 lovas RS125-el menni egy komplett napot, tudom mit tud egy ilyen gép." -
HSM
félisten
válasz Something_ #82281 üzenetére
Mi ezzel a gond? Nem GP versenyzői szinten, egyszerű utcai használatra. Arra ennél nem kell több teszt. Főleg, hogy elsősorban arról beszélgettünk, mennyire fürgék ezek. Ahhoz igazából egy-két óra is elég kitapasztalni.
-
Topiccsendőr
addikt
Na most kapaszkoggya.
Nalam ezek a szamok:
Aprilia sr-sr ditech
Aprilia area 51
Aprilia mojito custom
Aprilia rx 50
Aprilia scarabeo 50-125
Aprilia leonardo 125
Aprilia Rs 125
Aprilia rsv mille
Bmw r 1150 gs
Bmw r 1200 gs
Bmw r 1200 s
Bmw f 650
Cagiva cocis 50
Cagiva mito 125
Ducati st 4
Ducati monster
Gilera runner 50 purejet
Gilera runner 125
Gilera ice
Honda cbr 1000f
Honda cbr 954
Honda cbr 600 F4i
Honda cbr 600rr
Honda cb 500
Honda vf 500
Honda cbf 600
Honda transalp
Honda cbf 250
Honda Forza 250
Honda lead 125
Honda dio 50
Honda sh 150
Husqvarna wr 125
Jawa babetta 210
Jawa mustang
Kawasaki zxr 250
Kawasaki zxr 400
Kawasaki klx 300
Kawasaki kle 500
Kawasaki zzr 600
Kawasaki z750
Kawasaki z1000
Kawasaki zx9
Kawasaki er6n
Ktm lc4 640
Ktm 690 prestige sm
Ktm 990 superduke
Kymco agility 50
Mz etz 250
Peugeot jetforce
Peugeot zenith
Peugeot satelis 250
Piaggio x7 250 ie
Piaggio x8
Piaggio skipper 150
Piaggio purejet nrg
Piaggio beverly tourer 250 ie
Piaggio vespa et4
Piaggio vespa et2
Piaggio liberty 125
Piaggio mp3
Tatran 125
Simson s 51
Simson schwalbe
Simson star
Suzuki tl 1000s
Suzuki bandit 1200
Suzuki bandit 650
Suzuki sv 650
Suzuki gs 500
Suzuki gsxr 750
Suzuki gsxr 1100
Suzuki drz 400-sm
Suzuki burgman 400
Suzuki adress 100
Suzuki let's
Suzuki ts 50
Suzuki eko
Suzuki choi nori
Yamaha fzr 1000
Yamaha yzf 1000
Yamaha trx 850
Yamaha r6
Yamaha r6r
Yamaha yx radian 600
Yamaha fz1
Yamaha fz6
Yamaha virago 535
Yamaha dragstar 650
Yamaha ttr 600
Yamaha dt 80 125-200
Yamaha xjr 400
Yamaha tw 125
Yamaha ybr 125
Yamaha xt 125
Yamaha gear
Yamaha jog
Yamaha neos
Yamaha aerox
Yamaha vinoEs kifelejtettem nehanyat tuti
(Bocs hogy a robogot is melle irtam, tobbnek latszik )[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #82283 üzenetére
Szuper. Csak azt nem teljesen értem, hogy miért csökkenti az én tapasztalatom érvényességét azzal a 125-el, hogy te többfélét is próbáltál?
Vagy ez csak a reklám helye volt? -
Topiccsendőr
addikt
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #82285 üzenetére
Te kezdtél piszkálni, hogy életemben ültem 3 motoron... [link]
Mikor már másodszor b@sztattál vele [link], írtam le, min ültem eddig.
Ami a f@szméregetés, tőled jött a féloldalas posztod képében.... Az én felsorolásommal ellentétben (amit ráadásul te provokáltál ki) a tiédnek itt most semmi más jelentősége nem volt. -
-Mike-
addikt
válasz Topiccsendőr #82283 üzenetére
És melyik volt ebből abs-es? Nincs benne gsxr ezres. Szart sem ér ez a lista.
A nőkről akik megvoltak is vezetsz ilyen excelt? Az is ilyen hosszú?[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Na nekem ez tul konnyu, elalmosodtam, majd kapcsolja ki valaki a tevet.
Bis morgenMike:
Talalt, sullyedt
Remelem a nok kozott nem volt harom betus, mert nem szeretnek orvoshoz menni[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #82288 üzenetére
Do szvidanyija!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #82285 üzenetére
Ezt így nem tudom, te is jó sok gépen ültél már!
Én most nem kezdem el sorolni, fogalmam sincs, tapasztalatnak tökéletesek és viszonyítási alapnak.
De a rutint inkább a KTM-en az éves 18000 majd az FZS1000-en a 15000 kilométer hozta.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
moya#no1
aktív tag
Srácok
van valami bevált bőrkezelő kence ?
MNR-1611-LS2.Just Ride KTM
-
Geresics
addikt
Egy kis segítségre volna szükségem!
Múlt héten pereceltem ugye egyet, és ferde lett a kormányom. Tegnap szétszedtem a mocit.Abban bíztam, hogy a kormánykiemelő csavarja görbült meg, de szemmel nem látok rajta görbülést, ezért azt csináltam, hogy a két csavart megcseréltem - bár lehet összekevertem.
A végeredmény: sokkal jobb, mint amilyen volt, de még nem az igazi.
A kormánykiemelőnél még mindig van egy kis rés, ami lehet a görbeség jele is jelen esetben.Lehet, hogy az a fekete vas görbült el.
Viszont ezt a vasat nem mertem leszedni, mert nem beszélek villául, és nem tudom, hogy mi történik, ha a csavarokat kiszedem? Nem akar majd a villa szétjönni? Vagy nyugodtan szedjem le?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #82245 üzenetére
A biztosítónál kérdezz rámindenképp, mert a CASCO-nál is van bonus-malus fokozat! Ez azért lehet fontos, mert a következő motorodra is akarsz majd CASCO-t, és a Malus-fokozatot is viszed tovább!
Egy új BMW motor CASCO-ja kb. 300eFt/év, és ha csinálsz valamit, akkor 450eFt lesz! Nem mindegy, hogy az újabb, nagyobb, drágább motorodra mennyit kell majd fizetni! Könnyen lehet, hogy már első évben befizeted azt, amit most nyertél!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #82283 üzenetére
Nem látok Pegasot!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
emre
veterán
válasz Geresics #82292 üzenetére
A helyedben szétszedném (szedetném hozzáértővel) az egészet, és elvinném a csupasz telószárakat esztergályoshoz hogy ránézzen egyenesek maradtak-e.
A fekete vasat (fedőnevén: felső villahíd) nyugodtan leszedheted, már ha átfér a teleszkóp zárócsavarokon, de az nem szokott elgörbülni, mert van olyan alkatrész a kompozícióban ami gyengébb nála.
A telószár tetején levő záró csavarokat ne szedd ki, mert a szemed közé kapod a rugót.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Tarill
őstag
-
Anulu79
addikt
Sziasztok!
Tudna ajánlani valaki motorbontót? Nem igazán találtam a neten (vagy hülyén kerestem).
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #82298 üzenetére
Kuplungnál mi kopik el?
Írtad volt fzr1000 alattad, például annál, ha lötyög a kosár akkor annak az illesztése ment el, vagy érdemes megpróbálkozni tűgörgő és persely cserével úgy hogy a kosár marad?(#82299) Anulu79
Mit keresel konkrétan?
Súgo bontó, Ricsi Depó, Bátszi motor, Nagykörösmotor meg még van pár....[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen