- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
Holnap BP-ről elmennék délelőtt gurulni egyet. nagyon tetszett ha jól emlékszem a Diósjenő - Kemence közötti szakasz. Van ott még valami amit érdemes megnézni?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
stereodead
csendes tag
Letört a kuplung- és a fékkar vége is az ER5-ön, illetve el is van kopva mindkettő elég erősen, ezért gondolkoztam el azon hogy lecserélem. Van valakinek tapasztalata ezeket a karokat illetően? 5ezer forintért a két kar már szinte gyanúsan olcsó.
fgsfds!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz stereodead #81752 üzenetére
Nem tudom milyen a linkelt kar minősége, de nekem egyszer kerékpáron egy kereszteződés előtt tört el az alu fékkar kb. 40km/h -nál, mikor nekem kellett elsőbbséget adni...jobbról jött a terepjáró...emlékszem, Isuzu volt... olyannyira soha nem felejtem el, hogy egy fékkar kiválasztására nagyobb gondot fordítanék, mint egy gumiabroncspáréra.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
mm89
őstag
válasz demars #81736 üzenetére
Én tavaly vizsgáztattam a motort. Leo Vince, E jeles, műbizonylatos dobbal. Egy kis füzet van hozzá, hogy ehhez a típushoz való. Kaptam egy papírt amivel mentem az okmányirodába, ott egy kis pénzmagért cserébe tollal! beleírták a forgalmiba sorozatszámmal együtt. Db killerrel járok, így a hangja sem annyira polgárpukkasztó. Ennyi.
Bukógombám is van, rövid fék- és kuplung karok, ráadásul ABS es a motor!
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
válasz Topiccsendőr #81721 üzenetére
Akkor azért ránt miután durran is? Megfordult a fejemben hátha az de én nem láttam összefüggést. 4500-5000 vagy felette, úgy oda tudom ragasztani a mutató mint a sicc de alatta... 75-80 alatt szar menni ezért, csak fordulaton. Lehet lesz másik kipufogó amúgy.
ezt kb mennyibe fényezik le metalic blue színre mint a motor? Közel ilyenre.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Egy kis vidám kergetőzés: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #81761 üzenetére
Jaaa... Azt a leírást a jelenségről olvasni is fájt...
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #81751 üzenetére
Én azt hittem hogy a Kemence - Diósjenő közötti szakaszra nem lehet behajtani. Legalábbis egy időben volt egy tábla hogy csak erdőgazdaság mehet be.
Ezekszerint akkor már nincsen tiltás?Egyébként ha már a Börzsönyben vagy akkor ezt a szakaszt 1-2 éve újították fel. Nem túl hosszú, de legalább jó az út. Ilyen lett. Utána innen Kóspallagról Szokolya felé pedig elég szar, legalábbis sportosabb motorral és a hozzájuk dukáló gumikkal elég szar, elég szűk hozzá az út és sok a por meg a sár. Meg az úthiba. Márianosztra felé egy fokkal jobb, de úthibákban ott sincs hiány. Én utána a helyedben Letkésnél átmennék Felvidékre, onnan Párkány, Esztergom, és a Pilisen át vagy a Duna mellett vissza BP.
Motoros szempontból a Börzsöny sajnos nem egy nagy party. De legalább Verőcén k*rva jó a cukrászda (de ezt már azt hiszem beszéltük ).
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
demars
addikt
Köszi mindenkinek a választ!
Nos a dobhoz nincs műbizonylatom, használt ugyan és szép állapotú. Oldalán az E szám, de papirt nem kaptam hozzá.
Ezt lehet utólag "igényelni" pl a gyártótól?
Írok majd az eladóra is, hátha csak "elfelejtette" oda adni, de nem sok reményt fűzök hozzá.Más: gumi, felni ügyben még egy kérdés: felnit hogy keressek a bazukára? Mire figyeljek? Ha cseréljük mit kell átszerelni? (Fék tárcsa, nyereg, )
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Topiccsendőr
addikt
A klasszik indokaim a ketujjas fekre, hogy 4 ujjal fekezek. Nem tudom miert, igy szoktam meg, es mar nem fogok leszokni rola, igy jobban erzem.
Es szarul nez ki.
De attol meg masnak lehet.Ha jol nezne ki, inkabb szarabbul fekeznek.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #81765 üzenetére
Chrobáknak vannak a youtubeon utasmotoroztatós videói, és amelyiken szemből veszi magukat, azon látni hogy 1 ujjal, a középsővel fékez. Ha trollkodásból csinálja így akkor hatalmas
Amúgy az a durva, hogy ültem mögötte 2 kört, és ahogy ő meghúzza 1 ujjal azt a féket... hát én 2 kézzel sem tudnám úgy
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz demars #81764 üzenetére
Eloszor nezd meg, hogy gyartottak-e enduro verzioban.
Ha igen, ebay. Ha nincs ebayen, nezd meg a felni adatait az enduro modell leirasaban. Ilyen felnit, vagy ehhez hasonlot keress. Guglizz a klasszik endurok felniadatai kozott.
Ha nem volt enduro kivitelben, a rugostagoknak saccolom kisebb a rugoutjuk, mint terepre kellene.
Problemak adodhatnak.
Nem biztos, hogy elfer a kerek.
A nem gyari agyhoz kell a tengelyhez "pogacsat" esztergaltatni.
Nezd meg a tarcsa, es a hajtas jo oldalon van-e
Kene tudni hatul az agy szelesseget, hova esik a tarcsa, hova a lanckerek. Elol ugyanigy, hova esik a tarcsa.
A tarcsaatmero ha nagyobb, nyeregkonzolt is csinaltatni kell.szopogep nagyon
Szerk:
Ha a 17 es felni fuzott, eleg siman atfuzni az agyat, nincs akkora szopas.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #81765 üzenetére
Próbáltam én is két újjal, de valamiért nem jött be. Meg az is biztos, hogy egy sport gépen sokkal érzékenyebb és komolyabb a fék mint a 600 -as cbf emen. Oda biztos elég, nekem nem. Szóval én is négy újjal markolom.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #81770 üzenetére
Uhh ezt azért nem!
Mivel felni cserét írtad, sejtettem, hogy ezzel jár. De nem biztos, hogy ennyi pénzt bele kellene ölni ebbe a szutyokba.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #81771 üzenetére
Én egyszer rápróbáltam két ujjal, majdnem baj lett belőle.
De könnyen elképzelhetőnek tartom, hogyha felraknék két ujjas karokat, akkor semmi bajom nem lenne vele. A bringámon hidraulikus tárcsafékek vannak, és ott kétujjasak a karok, és soha semmi problémám nem volt velük, nagyon jól kézreállnak. Lehet hogy egy 4 ujjas karral ott sem tudnám 2 ujjal huzogatni mert nekem nem áll kézre. Csak tippelek, lehet hogy hülyeség.Egyszer a MotoGP facebook oldalára raktak fel egy összehasonlítást, ahol lassítva mutatták, hogy Rossi 3 ujjal húzta a féket, és Lorenzo meg Marquez közül az egyik 2 ujjal a másik 1 ujjal húzta ugyanabban a kanyarban (nem emlékszem már melyik melyik volt).
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz demars #81773 üzenetére
Most megneztem kepen a bazukat.
Nagyon kicsi rugoutja van, az elso villaszaraknal kozvetlen a kerek felett van egy merevito, es a 21 es kerek eselytelen. Tul nagy a tarcsa atmeroje terepre. Hatul is tul kicsi a rugout.
Sok penzt kene locsolni ra.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #81774 üzenetére
Ez tény. Viszont kontra, hogy utcai használatnál balesetnél a 4-ujjas kar alá könnyen beszorulhatnak az ujjaid. No, meg kellően erős fék is kell hozzá a motorra. Egy jobb sportgéppel egy ujjal is lehet nagyot fékezni, egy átlagosabb géppel meg 4 ujj sem feltétlen elég hozzá....
-
Topiccsendőr
addikt
En koccoltam mar le elso fekkarral autot
Az ujjaim megmaradtak, es megtamaszkodtam az auton ugy ertem a motor megtamaszkodott az auton, el sem estem. ettol nem felnek. Biztos van statisztikai eselye.
Nagyonsok motorral mentem mar, sokszor nagyonjo fekkel. Egyszeruen igy jobb nekem. Biztos az etz nel szoktam ra[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #81779 üzenetére
Szerencséd volt. Volt akinek két törött ujj lett az eredmény....
Amúgy meg lehet szokni mindkettőt. Én utcán, motoron néggyel markolom, ott nem kell azért olyan állatul fogni a kormányt, viszont a plusz erő a karon a kétdugós úszó Tokico-hoz nem árt.
Pedig terepen kerékpáron mindig kétujjal használom, mert ott elég hamart kiugrana máskülönben a kezedből, főleg tempónál terepen.
Amúgy a ki nem mondott nevű sportmotoron amit próbáltam alapból esélytelen volt a négy ujjas használat, egyujjal is kb. csak simogatni kellett a sajátomhoz képest... Elsőre zavaróan erősen fogott a legkisebb erőre is, de hamar megbarátkoztam vele...[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #81751 üzenetére
Én valahol megállnék ebédelni valami finomat.
V.Stryker kollégával a holnapi gurulás, ha valaki szeretne csatlakozni szívesen látjuk.
Indulás kb 10:00 Auchan parkoló Aquincum Óbuda Szentendrei út 119.
Akit érdekel az reggel csörögjön.
T:06-70-3613280
Az útvonal változhat, megbeszélés alapján. -
Xaels
félisten
Rég jártam erre. Húzós fél éven vagyok túl, most készülök műszakira, szereztem gyári kipufogót meg légszűrőt. Ha megkapom a jövő havi beosztásom akkor egyeztetek a szerelővel is, amit lehet megcsináltatok. Ja és az Eliminator is ki lesz fizetve, rendbe rakva. Nézegettem, hogyha mind2 gép elmenne gyorsan árában akkor lenne egy első tulajos Triumph Speedmaster amit megvehetnék. Na mindegy, remélem idén többet tudunk összefutni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz Topiccsendőr #81761 üzenetére
Hát való igaz , de néha jó lenne ha ott is szépen menne. Eleve hogy killerrel nem hangos jellemzően 5000-en forgatom, jobban is megindul. 6.-ba 6000rpm 133km/h, 7000rpm 155km/h.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Kissé aggasztónak találom, hogy Bakonybélen +2 fok van, pedig oda akarok indulni egy 3/4 órán belül... Brrr...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
CyberPunk666
senior tag
Az az első mentés mennyire durva már, te jó ég...
-
V.Stryker
nagyúr
Na én már úton. Elővettem a bőrruhát.. valamiért rihadt kényelmetlen, a csizma is...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Lomha 8V
addikt
Emlékeztek még a rondaságra, amit decemberben vettem? Ez lett belőle:
-
Geresics
addikt
...akkororát estem!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zsolti_20
senior tag
Sziasztok! Aki motorfestésben jártas az tudna segíteni pár dologban? Itthon szeretném lefesteni a motoromat , ehhez keresek jó minőségű olaj és benzinálló alapozot, festéket és lakkot. Tudja esetleg valaki ezeknek a pontos lépéseit hogyan kellene? Van itthon sütő és hőlégfúvó is
Leginkább a spray érdekelne, de ha tud valaki olyan kis helyen tárolható kompresszoros berendezést ami leginkább hordozásra alkalmas az is jöhet.
-
Geresics
addikt
Lábon ment haza, de az anyagi kár jelentős, vagy hogy szokták ezt mondani...
Szerencsére a bukókeret nagyon (NAGYON!) sokat megfogott, így olcsón megúszom (reményeim szerint) a javítást!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Kolondrum #81797 üzenetére
Aki esés után képes fórumozni, azzal nagy baj nem lehet!
Mindenesetre bátran kijelenthetem, hogy a protektoring és a térdvédő megérte a kiadást, azok nélkül nem lenne kedvem fórumozni!Szerk.:
a jobb kezemen a kisujjam lehet eltört, de várok pár napot, hátha tévedek, és csak zúzódás!(#81798) CyberPunk666
Terepezni voltunk...Kicsit lesz több időm, akkor igyekszem leírni (mert a videót úgy sem nézi a kutya se majd meg )!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen