Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Daywalker

    addikt

    válasz Djuree #7249 üzenetére

    Maradjunk annyiban, hogy olvassa el az első hsz-t a topikban:)

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Djuree #7249 üzenetére

    Gyuri!
    könyörgöm, ne adj ilyen tanácsot, hogy hallgassa, ettől megőrülök. :D
    amikor az enyémet nézegette meg egy srác egy "szakértővel", azt hittem kirángatom az udvarról és agyonverem rozsdás 525 össel. a srác elővett egy fadarabot, odarakta a blokk oldalához és hallgatózott. majd levette az olajbetöltőnyílást, és beleszagolt (bazmeg beleszagol!!!) az olajba, majd közölte velem, hogy jó. Azt hittem hazazavarom.

    ez nem egy olyan szakma, ahol fülre, meg szagra megmondunk dolgokat.
    az összes motorszerelő azt mondta az én R6 osomról,7000km es korától 33 000 km ig, amíg nálam volt, hogy úú van egy kis szelephangja. A srác aki megvette, bevitte a debreceni yamhához, majd ott is közölték vele szétszedés nélkül, hogy szelepek csattognak. Csattogjanak b+, ha az a dolga, akkor csattogjon. megmértem az összes szelepet, kurvára rendben volt minden, szóval hangra nekem meg ne mondja senki, hogy mi csattog, a dugattyú kalimpál-e vagy a szelep.

    Ha nagyon jó típusismereted van, értsd szétszedtél meg szervizeltél 5 ugyanolyan motort, van egy összehasonlítási alapod, akkor oké, észreveszel hangbeli különbségeket. de az sem jelent biztosat.

    szerintem az ember tizedes illesztéseket hall meg, ha meg valami tized mm akkor b*szhatod. lánccsörgés meg ilyenek, meg nagyon hangos, az egyértelmű. de cicergés meg a többi képzelt baj... most érted...

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák