- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
Pedig nem az ár miatt írtam. De egy akkor még 1,7M árú (bruttó, regadóval) motornál nagyon nem mindegy egy +250 000 forintos tétel. (Utánakerestem az áraknak, 250 000 volt a DCT [link])
Akárhogy nézem, ez már egy (vagy akár több) elég fullos soknapos külföldi motoros túra ára....[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Gondolom, ha új NC700-asa van, akkor nem most vette, hanem amikor azok futottak 2012-2013-ban. Tehát az akkori árakon.
De most is 250 000, amit írsz difit. Több, mint 10% még mindig. Aki nincs tele pénzzel, annak nyugodj meg, hogy számít. Aki meg tele van, szerintem nem ezt a típust fogja keresni, hanem valami sokkal izgalmasabbat.
És ezzel nem azt mondom, hogy nem izgalamasak ezek a motorok. De vannak sokkal izgalmasabbak. Erről a mociról nekem a praktikusság és a kedvező üzemeltetési költségek jutnak inkább eszembe, mint előnyök.[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
NC750 van neki, tavaly vette. És nem azért vette a manuált mert nem volt elég pénze. Azért vette mert akkor még úgy gondolta hogy ő váltogatni szeretne. Kétszer ilyen drága motort is vehetett volna, csak ez tetszett neki. Nem mindenki van úgy vele mint te.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
HSM
félisten
Maximálisan meg tudom érteni. Magam is épp ezen agyalok az SV tekintében. Pontosabban csak 2-300K választ el tőle. Ilyen szempontból ugyanaz az a motor is.
Kérdés, mit lehet rádobni jobbat az NC-re, azt nem vágom, az SV-re ugye rámegy az SV1000-es és a GSXR-ek első része is többé-kevésbé okosan válogatva a cuccokat.Ezért is csodálkoztam picit, hogyha a pénz "nem akadály", sokkal komolyabb műszaki megoldású mocik vannak. Viszont ugye ha ez tetszett meg neki, akkor ebből kell főzni..
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Jah ezzel a kategóriával én is kicsit hadilábon állok.
Nemtudok ki veszi meg. Szvsz. Aki 2.5 millát kiad érte annak tökmindegy hogy 3 vagy 6 litert eszik, meg ennyi pénzért valami mást vennék inkább, aki meg azért venné mert uh mekkorát spórol a 3 liter fogyival annak nincs 2.5 millája.
Kicsit ilyen 22-es csapdája ez nekem.
Mondjuk tanulómotornak pont király.Az autómata meg nem autómata kérdéskörön egyszer ez, egyszer az lenne a jó de inkább nem bántam meg hogy nem autómatát vettem.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
pityaa23
senior tag
válasz demars #65484 üzenetére
Na voltam a szerelőnél, az a kuplung hang valóban a kuplung kosár, de nem kell vele foglalkozni, ha attól függetlenül tökéletesen használható a motor. Ha tönkre megy akkor viszont zsebbenyúlós a buli. Remélem ez a következő gazda problémája lesz, bár nem tervezem eladni. Repsol teflonos láncspray-t vettem én is, nagyon összeb@ssza a felnit, legközelebb Motult veszek, vagy valami még ragacsosabbat. Viszont a fene gondolta, hogy a WD40 még felni pucolásra is tökéletes. Persze csak óvatosan ronggyal, ha nem akarsz csúszós gumikat. A gumikról meg annyit, hogy tiszta terepjárós hangja lett a motoromnak, így a friss szőrös első gumival.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pityaa23 #65512 üzenetére
Cbf600?
Nekem is iszonyat zörgött a kosár. Ez ilyen ne félj tőle nem hal az meg. A láncsprét meg úgy fújtad hogy hagytad legalább 30 percet száradni majd utána mentél vele?
Szerintem az összes láncspré szar mindegyiket kiverte nekem a cbf.
Mindig mindenem tiszta fos volt. Ruha,doboz, motor minden.Ezért van most kardán.
Meg szopás a kardán visszahívás miatt.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
demars
addikt
válasz Geresics #65485 üzenetére
Megnézem, körbe járom a dolgot köszi!
runner 125: ha jól látom mxs 5.0 van neked!
Én az optimate 4 -et nézegetem...Pitya23: köszi! Írták, hogy ne foglalkozzak vele... Amúgy ma vettem én is repsol sprayt!
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Ferdzsoo #65513 üzenetére
Nekem a MOL láncspray nem koszolt, és igen tartós bevonatot képezett, az említett Repsolt viszont rühellem, mert nagyon koszol, és 2-300 km után lehet újra fújni. (Van most belőle 2 dobozzal, így azért el fogom használni, ha másra nem, nejem biciklijére...)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #65509 üzenetére
Ma bekötöttem az x ridert a motoromra.
Nem a gyújtásra kötöttem hanem az aksi mellett egy biztositék után találtam egy pluszt és egy minuszt ara kötöttem rá. Azért nem a gyujtásra kötöttem mert előfordul, hogy leállitott motornál tervezek és olyankor jó ha folyamatosan kap áramot.
A kérdésem az, hogy ilyen bekötéssel nem fogja leszivni az aksit ha nincs benne a navi?Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
pityaa23
senior tag
válasz Ferdzsoo #65513 üzenetére
Igen cbf600. A láncspray egy egész éjszakát pihent, másnapi motorozáshoz készítettem elő. Mindig bemocskolja. Az is lehet, hogy túl sokat fújok? Szerelő ajánlotta a Motult, meg még valami sűrűbbet, de annak a nevét elfelejtettem, majd rákérdezek megint.
Kardánvisszahívás helyett inkább letörölgetem a felnit.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #65520 üzenetére
De, apránként le fogja szívni, ezért is javasoltam gyújtásra kötni. A navit meg be tudod úgy állítani, hogy áram táplálás nélkül se kapcsoljon ki, hanem menjen a saját akkujáról, amíg bírja.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz polimorf #65524 üzenetére
Köthetted volna gyújtásra, mert ha elveszed a gyújtást, akkor a gps-től elmegy a fesz és egyből megkérdi,hogy menjen-e tovább akkuról vagy kapcsoljon ki. Rányomsz a nemre és kész.
Ha még indulás előtt akarod tervezni, akkor meg csak bepattintás előtt megnyomod a gombot oszt annyi.Amúgy mikor szereltem be az enyémet, akkor lemértem,hogy a töltő önmagában mennyit vesz fel gps nélkül. Mivel régi a kapcsolatunk megkerestem neked. 3,3mA -t vett fel.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
#79335424
törölt tag
válasz Bogyó bá' #65528 üzenetére
Elmondanám, hogy a CBX 1000 -ben nem a főtengely végén volt a kuplungkihajtás, hanem a közepén és egy kb. 5cm széles, fogazott lánc vitte hátra a hajtást a kuplungnak, olajnyomásos feszítéssel. A HD -kban levő kuplunglánc sem egy tönkremenős fajta. Mondhatni örök élet, meg egy nap. De, ha nem tetszik, akkor lecserélheted szíjasra, vagy fogaskerekesre. Tudsz másik típust, amin olyan kuplungkihajtási módot alkalmazhatsz, amilyen épp szimpatikus? Ja, természetesen lehet bowdenes, vagy hidraulikus kuplungod, sőt, akár önzáró is.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #65529 üzenetére
Nem a Ti klubotokban volt a srác, aki a '90-es évek végén átalakított egy Intrudert láncosra? Piros-fekete volt és a tankon egy color, de lehet, hogy nem a tiétek. Mindegy, a kardánkihajtás azon ugye fordítva van, tehát visszafelé forog. Csináltak rá egy kb. 25 centis láncot, amivel megfordították a kihajtást, de azt cserélni kellett 1-2000 km. alatt. Extrém egy gép volt.
-
runner 125
nagyúr
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #65490 üzenetére
Neked miért ilyen tiszta a motorod? Mivel tisztítod?
-
canniball
nagyúr
"Miért?"
Mert a motorozás élményéhez szerintem hozzátartozik a "manuális" sebességváltás is; az automata váltó a kényelemről szól, de abból meg többet nyújt egy robogó.
Így hát az említett motor az én szememben amolyan öszvér megoldás (se nem motor, se nem robogó)."A Harley-s gyereknek meg van egy 150 vagy 250-es robogója is..."
Ezt nem értem hogy jött elő.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
BoB
veterán
válasz canniball #65539 üzenetére
Én robogót biztosan nem tudnék elviselni, mivel ott máshopgy van megoldva az automata váltás, és feszt visít.
Nem vezettem még DCT-s motort, de én a motorozásban 3 dolgot élvezek:
- a gyorsulást (ezzel együtt a száguldozást)
- a döntést
- a kirándulástA váltogatás és kuplungolásra viszont nem úgy gondolok hogy hej lemegyek már motorozni, olyan jó lenne már váltogatni kicsit
Jó lenne kipróbálni, szerintem nekem nem hiányozna.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Geresics
addikt
válasz #79335424 #65543 üzenetére
Hát nem tudom... én is ezt mondtam az autózásról, egész addig, amíg ki nem próbáltam egy automata váltós autót. Azóta azt szeretnék!
Motornál eddig gáznak találtam, és a sajtó sem írt sok jót, de az új Africa Twin-nél mindenki dicséri! Mindenképp kipróbálnám, és szerintem egy-egy poros-köves kanyargós gyors szakaszon imába foglalnám a nevét!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
AndrewTdi
addikt
Annó amikor a Nexust megvettem 3-4 (már nem emlékszem) éve, akkor azon vacilláltam, hogy nexus vagy gsr 600. Már akkor is szerettem volna egy "nagy"motort váltogatás és erő miatt, de nem nyugodtam volna addig amig nincs egyszer egy nagyrobogóm ami viszonylag erős és nem kell váltani. Utána fél-egy évig vigyorogtam mert tetszett az 460ccm meg a 39 (vagy mennyi) Le. Aztán 1 év után ott voltam, hogy jó jó, de csak kéne egy váltós. Hogy ebbe benne volt-e az esetleges többletteljesítmény igénye is vagy nem, azt nem tudnám megmondani. De most mindenesetre élvezem, hogy váltogatni kell, és egy jó ideig nem gondolom azt, hogy akármekkora robogó is kell. Egyszer majd ha megöregszem és elkényelmesedek, akkor lehet visszaülnék egy nagykrumplira, de az még odébb van (ha megélem).
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz AndrewTdi #65547 üzenetére
Nálam valahol ott van a választóvonal, hogy mire használod, józanul átgondolva. Városban használom ingázásra a kétkerekűt: más nem is jön szóba nálam, mint robogó, dugós araszolós használatnál kuplungolgasson akinek ez a perverziója. Persze nem is megyek messzebb a várostól ezzel mint 30 kilométer Érzelmi alapon persze szeretnék én is dönteni, de az meg nem fér bele a kasszába :/
-
#79335424
törölt tag
válasz Geresics #65546 üzenetére
Szerintem ez autónál is típusfüggő. A 116 -os mercimben imádtam az automatát. A Toyota 4Runner -ben már kevésbé, a Honda Prelude -ben pedig vétek lett volna. Ha élvezetesen, kanyargósan, tempósan motorozok, akkor nagyon hiányozna, hogy nem játszhatok szabadon a motor fékező, vagy húzóerejével. Van amikor lágyan és van, amikor keményen kell beereszteni a kanyarba. Az automata nem tud az útviszonyokhoz hirtelen alkalmazkodni.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok