- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shad0w
senior tag
válasz Topiccsendőr #65949 üzenetére
Hát ez így elég egyértelmű lett. Köszi mindenkinek.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Polemius #65930 üzenetére
Tiszta pamut rongy arra fújjál féktisztítót úgy lejön az a ragacsos xar. Van otthon polis, wax trutyi azzal ápold le a az egész tankot, majd mehet fel tank grip/bármi. Amúgy nem bántja a fényezést.
Laraxior:
Mehet a slag/gőzborotva is.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
mAtech
aktív tag
Üdv Motoros Urak!
Olyan kérdésem lenne, hogy Red Baronról milyen tapasztalataitok vannak? (Jó/rossz)
- Érdemes-e tőlük vásárolni?
- Szervizük milyen?
- Szolgáltatásaikkal kapcsolatos észrevételek?
- stb, bármi észrevétel...Jöhet privátban is, hogy ne terheljük a topicot. Ha meg már volt kérdés, akkor link
Köszi,
A.[ Szerkesztve ]
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
Geresics
addikt
válasz mAtech #65953 üzenetére
Ez nyilván attól is függ, hogy az ország mely pontján vagy. Pécsett eléggé lejáratták magukat a szememben...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
demars
addikt
válasz mAtech #65953 üzenetére
Múlt csütörtökön hoztam a győri RB-ből egy cbf600s motort! Nagyon segítőkészek és korrektek voltak! Szervizről még nincs tapasztalatom, de a győrinek jó a híre...
Árakat nem tudok, azt ne kérdezz! ( az ott kapható gépek áraiból következtetve nem lehet túl olcsó)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tboldi
nagyúr
válasz mAtech #65953 üzenetére
Azóta voltam már szervizben vele, egy kicsit talán drágábbak az átlagnál, de legalább tudom, hogy minden a legnagyobb rendben, és tényleg az az olaj került bele, amit vittem. Nagyon korrektek és segítőkészek. Ha rákeresel a hsz-aimra, akkor írtam még pár dolgot, többek között demarsnak is.
De az, hogy megéri-e neked ott vásárolni, azt neked kell eldöntened.
-
tboldi
nagyúr
válasz Kolondrum #65959 üzenetére
Ha nem történt volna, ami, akkor meg. Így, hogy össze van törve, és fizetem még jövő márciusig a hitelt, már nem annyira, de ez szerintem teljesítménytől független.
Alapvetően nem vagyok az az állatkodós fajta, a magyarországi sebességhatárokat ez is könnyedén megfutja, és ez nekem elég. Nem mondom, hogy nem vágyom a nagyobb teljesítményre, de én egy nagyon jó gépnek tartom. 5-6 évig biztos megtartottam volna, aztán valszeg ment volna vissza a RB-ba és elhoztam volna egy másikat.szerk.: Amúgy A2-vel nem is vezethettem volna mást.
[ Szerkesztve ]
-
RAiN91
őstag
válasz canniball #65876 üzenetére
De ha mégis nadrág mellett döntenék (esetleg abból is valami 4 évszakos SHOX), gondolom abba is ugyan úgy belesülök.
Egyelőre egy Mugenrace kabátom van, csak a termobélés kivehető, és tavaly augusztusban sokkal rosszabbra számítottam, meleg volt de nem estem össze benne. -
demars
addikt
válasz Bogyó bá' #65964 üzenetére
Így van. Próbáltam azt is, de ugy gondoltam, hogy az első két szezonban a hűvösebb napokat kihagyom, így a sima nyári vertex mellett döntöttem! Ehhez veszek egy aláöltözőt és sztem nyárra, szezonra bőven elég!
Amúgy simán feltudnák venni egy melegítő nacit alá, ha még is hidegben kelnék útra!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
mAtech
aktív tag
geresics
demars
tboldi
Köszi a hozzászólásokat!Szerintem az hogy hol vagyok vásárlás esetén az nem releváns MO-i viszonylatban.
Amúgy szerintem motorvásárlás szempontjából szar helyen (Napfény Városa ).
Ha kő valami akkó e kő mönni érte Szóval gyenge a felhozatal a környékben. Zömmel messzire találok csak motorokat (200+ km).RB-hez:
[Itt] is vannak érdekes hozzászólások.
Azt látom, hogy kap hideget is meleget is a cég
Vagy 10 évvel ezelőtt voltam nézelődni náluk, amikor motort akartam venni. Az árképzésük nekem magasnak tűnt a piacon kapható motorokhoz viszonyítva (persze minden relatív). De gondolom az adott szolgáltatáscsomagot is ki kell valahogy pengetni, amit írnak a honlapjukon.
Nem tudom a 3000 km-kénti szerviz az még létezik-e, de ez nekem is rövidnek tűnik. Hyosungnál volt 4000, ami szintén rövid. Persze az feltörekvő márka...Szar ügy ez a vásárlás
Üdv,
A.Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
V.Stryker
nagyúr
Hétvégi túra
Vasárnapra terveztem magamnak egy Selmecbánya - Selmeci hegység túrát. Bp-ről egy kb. 300km-es karikáról van szó. Ugyanazon a túraútvonalon lenne a menet, amelyet a motorozz.hu -n is szerveznek és amin én egy Erdélybe való motorozás miatt nem tudok részt venni.
Ha esetleg valaki csatlakozna, akkor jelezze.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
StoneBridge
senior tag
válasz tboldi #65961 üzenetére
Nem tudom kihangsúlyozni, hogy az én véleményem szerint egy viszonylag keveset futott pár éves, előre láthatóan pedig gyakori használatra tervezett gépnél érdemes meggondolni a cascot. Hitelesnél sztem meg egyenesen nem is kérdés. Legalább számoljon utána mindenki, ne tudja le annyival, hogy biztos drága meg minek fizetni a kötelező mellé.
Én is rágódtam rajta tavaly eleget. Érdeklődtem előtte, motorra kb egy ismerősömnek sincs, hallani nem akarnak róla.
Tavaly volt egy önhibás bukásom, szerintem most is vakaróznék a javítási költségek miatt. A Te esetedben mondjuk lehet pont a zsebedben lenne már a pénz, aztán a két biztosító majd harcol egyet, amíg motorozol vmi új géppel.Ehhez kapcsolódik még, tegnap szervizben ott áll egy pár éves Hornet rommá törve (gtk). Tulaj ragaszkodik a javításhoz, mert a biztosító fizet neki 650-et. Szerviz mondja, hogy nem éri meg javítani, gtk, blokk is sérült (javítás 1m felett bőven). De neki az kell, javítsák meg 650-ből.
Más.
Kötelező szervizen kívüli javítás: gázmarkolat cserém volt. Gumi elpuhult, megnyúlt.
Láncon éreztem, hogy picit lóg. Belőtték. Fura is volt mennyire közvetlen újra minden.[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
tboldi
nagyúr
válasz StoneBridge #65969 üzenetére
Utólag már én sem tudom, miért nem kötöttem cascót rá, de az újon 100%, hogy lesz. Azon meg felesleges rágódni, hogy mi lett volna, ha...
szerk.: Amúgy az én esetemben annyi csavar van, hogy a vétkes fél az Astránál volt, úgyhogy nekem most a MABISZ-szal kell egyezkednem. Egyelőre ott tartunk, hogy májusban tárgyalás, aztán a végzéssel kérhetem a kártérítést.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #65969 üzenetére
Nem tudok veled egyet érteni.
Az én motoromra havi 35k lenne a casco.
Az egy évben 420k. 2 év alatt majdnem 1 milla ami a motort teljes árának kb 1/3-a. 2 év alatt!!!
Ez brutális összeg egy biztosításra... arról nem is beszélve ha bármi történt volna önrész 100k vagy 20%.
Mivel 100k az motornál javításra semmi, tavaly elkaptam 70-el egy galambot 60k-s kárt csinált pedig csak a visszapillantót törte le. Szóval mindig a 20% lesz a mérvadó. Eldöntöm a motort alhangon 500k a fényezés törött dolgok cseréje 100k-t nekem kell belőle állnom úgy hogy évente fizetek 420k-t? Mivan?
Most lesz 3 éve nálam a gép tartanék 1.5millánál biztosítás befizetés gyanánt. Mivan?
Egyedül annak érheti meg a casco aki totál hitelre vesz egy motort és szerencséje van hogy már az első évben mondjuk összetöri. Da ha 3 évet fizet, már éppencsak lesz pluszban.
Arról nem is beszélve ha lopják vagy totálkár, sosem fogod a teljes összeget megkapni a 20 önrész miatt, az én motoromnál ez alapból 600k, plusz levonják az elhasználódásr jó ha 2 millát kapnék.
Úgy hogy évi 400-at fizetek. Mivan?
Mondom ezeket úgy hogy biztosítással is foglalkoztam, fater 25 éve csinálja. Tudom hogyan működnek a dolgok.
Inkább vettem 130k ért komplett bukógomba védelmet, (alig egyeszeri önrész ára!!!!!) El is döltem azóta, rögtön vissza is hozta az árát. Biztosítással ez is saját fizetős lett volna kb.Autóra term. Más a helyzet oda most is van cascom. De a motor egyszerűen nem éri meg az ár és az önrész miatt...
És azt is jegyezzük meg azért tblodi esete egyáltalán nem cascós káresemény hanem a másik pinának a kötelezője.
100 esetből 1x nem ismeri el így a másik hogy vétkes. De előbb utóbb tblodi is meg fogja kapni a kártérítést biztos vagyok benne.
Csak szopóágon van szerencsétlen. A lényeg hogy igazából neki sem kellett volna casco. Ennyi.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
5-6 k-ért soha életben nem fogsz motor cascot kötni.
Minimum10-12k. A régebbi motorokra meg nem is lehet. 8 vagy 10-év+. Ami igazából nem is régi. Az újakra meg 15k alatt semmi sincs. De inkább 20.
De igazából csak a számok változnak. Nekem 35k sok egy cascora hiába van drágább motorom. Nem is az hogy sok egyszerűen nem éri meg a matek. Akinek 1 millás motorja van annak a 15k lesz sok. Ezek csak számok az arány nem változik.
Mindenki nézze csak meg nyugodtan és azzal a lendülettel zárjátok majd be az ablakot mint geresics. Ez van...
Demars 5-6k ért autóra nincs casco... nemhogy motorra.
És azt még mindig ne feledjétek hogy autónal 10% vagy 50k van legtöbbször önrész. Ez motornál 100k vagy 20%. De oda kell figyelni van amelyik biztinél 100k 30%! 30! Önrész. No komment...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
tboldi
nagyúr
válasz Ferdzsoo #65972 üzenetére
Hehh... Nekem a CB500X-re 54k lenne egész évre az Allianznál (100k/10%). Ha ott lenne a KGFB is, akkor csak 48k.
(#65971) StoneBridge: Már csak hosszabb gyaloglásokhoz viszek mankót (abból is csak 1-et), otthon, vagy rövidtávon már nem kell. Szerintem a motorozás sem okozna gondot. Autót is vezetek már azóta, hogy kijöttem a kórházból tavaly augusztusban.
Pont most hívott az oktató, hogy kb. 2 hét és mehetek vezetni. Egy Honda CBR600F lesz az "áldozat".[ Szerkesztve ]
-
StoneBridge
senior tag
válasz Ferdzsoo #65972 üzenetére
Rémlik, hogy korábban is beszéltük a témát veled...
Nagy összeg amit írsz, gondolom a géped "méreteit" így büntetik. Sok, egyértelműen.
Nem tudom mikor számoltál rá utoljára amúgy (szerintem azóta jócskán csökkentek a díjak). Gyors utánaszámolással kedvezmény nélkül 315e/év a géped (10% - 50e, aegon). Ha megkapod a nem ritkán 20%-os kedvezményt, ne adj isten partnerkedvezmény is bejátszik, 220e ft éves díj körül is kijöhetsz. (Még mielőtt valaki megkérdezné, nem biztosítással foglalkozom! ) Ez sem kevés, de messze nem 420e.
Ezért írtam, hogy mindenki számoljon utána mi fér bele. A "kisebb" gépek (enyém, vagy tboldi gépe pl.) full fedezve kijön 70e környékén (szintén 10% - 50e).(#65977) tboldi
Az király. További jobbulást akkor!Hehh... Nekem a CB500X-re 54k lenne egész évre az Allianznál (100k/10%). Ha ott lenne a KGFB is, akkor csak 48k.
Erről beszélek, szerintem az elmúlt időszakban is csökkentek folyamatosan a díjak, rájöttek a biztosítok, hogy a motor casco ügyfélkörben is lehet potenciál, ehhez meg elérhetőbb bizt. díjak kellenek. Fentebb meg kb. írtam is, hogy inkább újabb, azaz 1 millás, meg 8 éves gépekre nem valószínű, hogy a továbbiakban is lesz, aki megköti.
[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #65976 üzenetére
Mikor megvettem (újonann, igaz, "4 évesen") a mocim, akkor jött ki nagyjából 9000Ft-ra/hó a casco. Nekem megér ennyit a nyugalom, hogyha lenyúlják, akkor nem maradok minden nélkül. Tudom, így megveszem újra a mocim kb. 10 év alatt, de szerintem ez korrekt a szolgáltatásért, hogy így biztonságban tudhatom.
Most meg már masszívan 8000Ft alatt vagyok/hó.
Hogy most hogy van a mostani kötésekre nem tudom, nekem az van, amit anno kötöttem 2012-ben. Akkoriban mondta az üzletkötő, hogy a sportmotorokra ugrottak durván a számok.Ja, igen, és 10%/100K konstrukcióról beszélünk.
Ráadásul semmi extra kedvezményem nincs, csak ez a biztosításom van náluk.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #65978 üzenetére
Ezek elég jó feltételek tavaly szezon elején nézegettem akkor ez volt.
Ezek szerint elég jót csökkentek az árak. Bár a 310k-is sokallom érte, de barátibb...
Bogyó ez biztos hogy a te motorodra van? Kb nem tudom elhinni[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
StoneBridge
senior tag
válasz Ferdzsoo #65981 üzenetére
Jaja.
Amit elfelejtettem, de qrvajó feltétel az aegontól (de többet nem reklámozom őket).
Téli hónapokban garázs szolgáltatás, csak rendelkezésre állást fizetsz (kb. havi díj harmadát), lopás- elemi kár marad. Egyszer egy évben beállíthatod mettől meddig.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #65983 üzenetére
Hát megkövezhettek ez így már teljesen mashogy hangzik.
Tavaly ilyesmikről szó sem volt."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
tboldi
nagyúr
válasz StoneBridge #65978 üzenetére
Köszi! Motorral még nem mentem azóta, csak itt-ott felültem párra. Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz ezek után újra.
Kezdetben autóval is megerőltető volt 5 km-t megtenni, most meg már 150 simán megvan egyhuzamban. -
StoneBridge
senior tag
válasz Geresics #65985 üzenetére
Még annyi, hogy mindent biztosítsatok be lehetőség szerint szerződéskötéskor (ászf-et nem árt legalább egyszer elolvasni, tudom uncsi, de vannak benne apró betűs érdekes részek). Bukó, ruházat, utólag szerelt kipuff, baleseti kiegészítés ha van és ha nem dobja meg a díjat túlságosan. Ezeket szerződéskötés után dokumentálják, számla mindig legyen lehetőleg, aztán később nincs vita, ha kár és kifizetés van.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
demars
addikt
válasz Ferdzsoo #65976 üzenetére
Na, olvastam a hsz-eket, és látom azért van esély, hogy legyen cascom! Viszont ugye az enyém 2004 -es gép, emiatt félek azért.
Kocsimra 8200 huf/hónap, ebből gondoltam, hogy mocira talán olcsóbb!
De majd kiderül...
Azért megyek személyesen, mert a csaj ad mindenre kedvezményt! Ott van mindenünk (lakás, 2 kocsi, casco, ), meg régóta ismerjük!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Xaels
félisten
Mielőtt megkapom a csendespihenőmet.
Vasárnap reggel 8. Kerepesi 73 (OMV) kútról megyünk Egernek. Laza tempó lesz, időtől függően megyünk fel a hegyre. Aki akar csatlakozni legyen ott.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
demars
addikt
Tegnap megnéztem valamiért a hátsó gumit és feltűnt, hogy 180/55 van rajta... Gyári pedig 160 -as lenne... Az, hogy szélesebb gumi van rajta min változtat, ha érezhető változás?? Gondolok itt arra, hogy esetleg nehezebben dönthető kanyarban...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Something_
őstag
Következő héten ha 20 fok körül lesz az idő, akkor megyek Kakucsra. Esetleg akit érdekel az írjon egy privit.
-
Xaels
félisten
Láttam egy MV Agusta Dragstert. Valami brutális milyen hangja van.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
emre
veterán
válasz demars #65991 üzenetére
És a felni mekkora?
Ha jól tudom 4-4,5"-os felnire szokás 160 körüli gumit feltenni, a 180 gumihoz már 5-5,5" körüli méret kell.
Szóval ha a gyári felnire feszegették rá a 180-as gumit az nem biztos a legjobb megoldás.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz demars #65991 üzenetére
Csak ezt találtam a méretezésről.
Volt 3,5x18-as hátsóm (FZ750 1985), arra 130 ment fel, a 4,5x18-as hátsó felnire (FZR1000 1987) 160, Jelenleg, 5,5x17-es van hátul, 180-as gumival.
Ha az ajánlottnál keskenyebb felnire van nagyobb gumi felpakolva akkor összehúzza, és deformálódik a futófelület.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- További aktív témák...