Új hozzászólás Aktív témák

  • LustaDick123

    tag

    A legfőbb gond ebben az ABS flowban, hogy más miatt raknak ABS-t a kocsikba és más miatt a motorokba.

    A kocsi 4 keréken gurul, álló helyzetben is stabil, igaz blokkoló kerekekkel nem lehet kormányozni, mert csak csúszik amerre a lendület viszi. Az ABS megakadályozza, hogy a kerék blokkoljon, azaz kormányozható maradjon a kocsi.

    A motornak 2 kereke van, álló helyzetben nem stabil, a stabilitását a kerekek perdülete adja. Satufék környékén nagyon nem is tudod kormányozni (hiszen egyszr küzdesz a motoron maradásért, másrészről gyakorlatilag első keréken van a motor), tehát a kormányzás miatt nem feltétlenül kell az ABS. Ami miatt kell az az, hogy a kerék perdületét fenntartsa, azaz ne blokkoljon az első kerék, mivel ha a kerék blokkol a motor elkezd dőlni abba az irányba, amerre a kormányt jobban nyomod és elesel. Így keletkeznek az elfektettem a motort kezdető történetek és ez látszik számos ABS tesztelős motoros videón is. Amíg gurul a kerék a motor stabilan megy, de amint megáll a kerék rögtön dől a támasztókerekekre.

    Szerintem.

Új hozzászólás Aktív témák