Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Sianis #37667 üzenetére

    Kb ismerem a hazai választékot egy adott típusból a neten elérhető infók alapján.
    Nos az összes létező darab úgy 38000-45000 km között futott, évjárattól függetlenül kivétel nélkül.
    Hiába van két motor között 10 év, mindkettő ugyanannyit ment kb.
    Na most vajon melyik nincs visszatekerve? ;]
    Egyetlen egy motort nem láttam, amibe belecsavartak volna akár csak 70k-t, pedig az nem is sok még egyáltalán a valóságban.
    Megnéztem egy német oldalt, ott azért valószerűbb futásteljesítményeket írnak, bár sztem oda is elfér még egy másfél kétszeres szorzó, főleg a keleti országrészben. :U

    (#37669) KoVee84
    Értő szemek kb be tudják lőni hol és miként volt használva a motor. A legárulkodóbb a leömlő cső, hogy milyen mértékben van kiégve ill. milyen színűre égett. Van-e rajta rozsda, stb.
    Bár azt már nem tudom mi mit jelent, nem vagyok szerelő.

    Talán az őszbarna az autópályás egyenletes terhelésű állandó fordulatos, a világos barna meg a húzatott motor?
    Az elszíneződés nélküli meg gyanús egy öreg motornál, valószínűleg alacsony fordulaton járhattak vele és ha még lusta is a motor, akkor az gáz. Kivéve alig használt pár km-es motor/kipuff esetén.
    A rozsda meg mostoha körülményekről árulkodik, mint szezonon kívüli használat és/vagy igénytelen tárolás.

    Így van? Javítsatok ki, ha nem jól írom! :R

    (#37674) Backspace
    Nálam is ugyanez a sztori. Azért egy állapotfelmérésre még elviszem, mielőtt döntést hoznék.

    (#37709) Mosquito34
    Milyen CB-ről van szó? ;]

Új hozzászólás Aktív témák