- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Backspace
tag
válasz Kolondrum #38899 üzenetére
Ez az üléspozíció szimulátor: http://cycle-ergo.com/
-
Backspace
tag
Nemsokára esedékes a gumicsere nálam. Ki milyen papucsra esküszik?
Az egy és tübb komponensű gumik kopásában milyen tapasztalataitok vannak?Egyébként eddig ezeket néztem ki:
Metzeler Roadtec Z6
Continental ContiMotion
Continental ContiRoadAttack
Bridgestone Bt023
Pirelli Angel ST
Michelin Pilot Road
Michelin Pilot Road 2Főképp motorgumishop.hu-n és az r17.hu-n nézelődtem. Ha tudtok olcsó helyeket ahol érdemes vásárolni, ne tartsátok magatokban!
-
citkar
addikt
válasz Backspace #38904 üzenetére
A több komponensűt dicsérni szokták (nekem kevés a tapasztalatom), viszont, ha jól tudom a Pirelli Angel nem több komponensű, de valahogy úgy "szőtték", hogy mindig kellő felülettel érintkezzen az úttal és arról is sok jót olvastam, illetve én azt nyúzok (elégedett is vagyok vele, de kevés az összehasonlítási alapom).
-
amdk7
aktív tag
Sziasztok!
Segítsetek már, mert „gondban” vagyok.
Az van, hogy ~2hónappal ezelőtt vettem egy SIDI csizmát. Nagyon jó, tele protektorokkal és védelemmel, persze pont ezért esett rá a választás.
A múlt héten vettem egy Berik bőr ruhát. Igen, ez is tele van protektorokkal és mindenféle védelemmel, erre is pontosan ezért esett a választás.
A probléma, hogy a kettő együtt nem kompatibilis. :S
A csizma szárába nem fér bele a nadrág szára. (ez is többszörösen varrt perforált marhabőr) Ha belehúzom, akkor 1-1,5cm tépőzár rész tartja csak fent a lábszárnál.
A csizmára meg kívűlről nem tudom húzni, mert annyit meg nem enged az alsó rész szára. :SMost vegyek valami f*sabb csizmát, ami sem a bokacsavarodás ellen, sem a sipcsontot nem védi és húzzam kivülre a ruha szárát? (mondjuk a sipcsontot védené a ruha).
Vagy ha már ennyire le kell adnom a védelemből, akkor vegyek egy motoros cipőt? (és az talán még kényelmesebb is?)Találkozott már valaki ilyesfajta problémával? Az is ok lehet, hogy viszonylag vastag a vádlim is.
Köszi
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
-
amdk7
aktív tag
válasz citkar #38907 üzenetére
Nah, ettől féltem, de valahol sejtettem...
Talán egyszerübb a csizmát cserélni, viszont akkor csizma, vagy cipő? (Túrasport motor)
Vagy keresgéljek olyan csizmát, amibe elférne a nadrág szára. (Igazából az nézne ki jól, már ha ez jelent valamit. )Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
citkar
addikt
Kinek mi tetszik: nekem nem tetszik, a csizmába dugott nadrág, én a csizmát szorosabbra zárom és ráhúzom a nadrágot.
Hosszú túrára én csizmát veszek, de jó motoros cipő lehet sokszor elegendő lenne. Én olyat cipőt nem láttam, ami a mindennapokban nekem jó lenne, így rövid úton mezei cipőt veszek (persze ez nem ideális), komolyabbra pedig csizmát. Olyan cucc nincs, ami minden szempontból megfelel, kompromisszumot kell kötni, mi fontosabb. -
.mf
veterán
válasz citkar #38909 üzenetére
"Hosszú túrára én csizmát veszek, de jó motoros cipő lehet sokszor elegendő lenne. Én olyat cipőt nem láttam, ami a mindennapokban nekem jó lenne, így rövid úton mezei cipőt veszek (persze ez nem ideális), komolyabbra pedig csizmát."
A balesetek többsége a lakóhely pár-km-es környékén történik, a "rövid úton".
A motoros cipők sem védik rendesen a bokát és attól felfelé a lábat, a mezei cipő meg annyira sem. Egyáltalán nem látom a motoros cipők értelmét, motoros lábbelit a védelméért hordana az ember, ebből meg pont ez hiányzik.---
Vertigótól felfelé a Sidik állíthatóak. De az 68k, az azalattiak is már hiába drágák, mégsem állíthatóak.
S az utóbbi pár hétben x csizmát végigpróbálva, még a Vertigónak sem az igazi a bokavédelme. Azon az árszinten a TCX S-Speed, S-Race és Gaerne GRW jobb volt, meg valszeg az Alpinestars SMX6 is az lenne, hiába csak féloldalas (azt (még?) nem próbáltam).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
amdk7
aktív tag
válasz yodamastah #38910 üzenetére
SIDI Vertebra van nekem...[link]
Azt fogom még megpróbálni, hogy leveszem a sipcsontvédő részt... hátha annyi már elég lenne.
Ha nem feltétlenül szükséges, nem csrélnék csizmát.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Ha nem vagyok tanúja nem hiszem el. Hely és részletek nélkül, egy akkuboltban álltam elég sokat várva valakire eközben érkezett pár potenciális ember aki akkut akart venni.
Sorba az első emberünk végül is új akkut szeretett volna, mert amit otthagyott, hogy hátha feléled az meghalt. Első kikötése: Legolcsóbb legszarabb. Még nem is ez a meglepő. El lett neki magyarázva hogyan kell feltölteni a cellákat. Ő neki az nem megy (tudjátok az összes cella egyszerre töltődik fel csak rá kell tenni), töltsük fel őket és visszajön érte aztán majd ő valahogy* feltölti. Úr isten!Következő paciensünk autó akkut keresett. Mindent az eladóra bízott. Ügyesen a legdrágább akkut vitte el 24k-ért.
Kedvencem a két fiatal tag volt. Őt kezükben egy akkuval bejöttek, hogy egész nap töltötték az akkut és nem jó. Ugye elkezdte az eladó tesztelni. A műszer be sem kapcsolt annyira halott volt. Láttam én, hogy nem oké valami, nem mozgott a víz benne ahogy lóbálta. Illetve korom feketék voltak a cellák. Ugye hát mondták próbáljuk feléleszteni. Mikor lett véve és hol? Hát itt 1 éve, de azóta állt. Őőő hát megpróbáljuk ,de nem valószínű, hogy menni fog. Feltette töltőre előttem, nem mertem megszólalni. Elment a két tag, de mondták, hogy ha nem lesz jó a legolcsóbb kell majd. Kimentek és beültek a zsír új audiba. No comment! Ja és a feltöltés itt sem ment szóban elmondva. Tehát kimentek, mondom, hogy töltőt kikapcsolni _____, nincs benne víz hallod. Nézzük nézzük hát két cellába azért volt valamennyi.
Utolsó páciensünk egy motorba (Honda) keresett akkut, direkt nem mondom a motort mert netántán olvassa és megharapna, hogy lehülyézem. Amit nem tennék, de körül írom. Bejön, hogy neki egy Honda XXXX motorja van, 200X-es kiadás és neki abba kell akku, mert 2 év után nem indult be. Adott neki az eladó, szokásos leírás a feltöltéshez. Óóóóó úúúúú hááá de na jó talán menni fog. Imitálva bemutatta az eladó mit kell csinálni, majd ő is valahogy feltölteni.
Egyetlen egy ember vállalta, hogy ő majd feltölti a cellákat, az autó akkus azért nem bukott el, mert gondozásmentes akkut vitt, egy kis szem volt rajta. Ő csak simogatta az akkut és a szemet leste, meg letörölte a port róla. Ezt hosszan.
Kérdem én: Akkut nem tudatosan veszek? Megnézve mit tud indítóba vagy mit mondanak róla? Illetve ha motorba veszem akkor a régin nincs felirat? Számomra ez félelmetes. *És akkor vegyél motort ami karban volt tartva. Aztán ott a valahogy feltöltöm kijelentés. Télen gondozni kell őket bakker. Riasztó dolgok!
Ezekhez képest én meg a töltés visszajelzőm űrtechnika és 10x-es túlbiztosítás. Sokan nem is tudták, hogy ez akkuk az állásban tönkremennek.[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz Kolondrum #38914 üzenetére
Hat figyelj,amit most leirtal,az nekem is teljesen fekete erdo. Az emberek nem foglalkoznak nap mint nap akksival,ez csak nalad tema mert ha jol tudom a te motorod leszivja,es honapokon keresztul szoptal vele. Igy nyilvan mindent megtudtal mar az akkumulatorok mukodeserol,ami engem teljesen hidegen hagy,mivel autoban is egy 4 vagy 5 eves darab van,a motoromban pedig azt sem tudom,hogy pontosan hol helyezkedik el. Igy ha esetleg tonkremenne,akkor bevinnem a boltba,es mondanam,hogy adjanak egy ugyan ilyet,vagy egy hasonlo tudasut a legolcsobb arkategoriaban,mint ahogy az a srac is tette akirol meseltel.
Give me your cum,bull!
-
Xaels
félisten
A ma reggelem kicsit izzasztóan indult. Nem szereti a gép ha kevés benzin lötyög benne. Már tegnap délután is nehezen akart pörögni, de gond nélkül hazaértem. Ma kb. 1,5km után 70-nél lefulladt. Jó nehezen akart újra elindulni, de utána kicsit erőtlenül, de eljutottam a benzinkútra. Megtankoltam, elindultam de továbbra is olyan nagypapis volt, majd egyszercsak olyan 7000 környékén mintha hátba rúgtak volna, elindult. Utána még egy rövid ideig nem volt tökéletes, de azóta olyan szépen megy, hogy visszaszívok némi panaszt.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #38918 üzenetére
Az lehet. Viszont most jobban húz mint előtte, olyan simán felpörgött 140-ig, hogy csak úgy pislogtam. Sokat állt a gép, lehet kitisztul a használatban
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Dexar007
veterán
Defektjavito spret csak tomlo nelkuli gumikhoz lehet hasznalni?
Give me your cum,bull!
-
citkar
addikt
Ugyan pontosan nem tudom miért, de valaki mondta nem jó ha kevés benzin van a gépben (igaz ő robogóról beszélt), hogy csak azért, mert valóban könnyen beszippant valami szutykot, vagy más okból, azt nem is tudom.
Nekem az elmúlt két héten volt kis bajom a szerb benzinnel. A motorom télen, mínusz 20 fok körül is pöcre indult mindig, tényleg, sosem volt gondom vele gond, sosem. Na szerb benzinkútnál tankoltam és szokásos indítás, önindító forog, de semmi...másodjára hasonló, kicsit ráhúztam a gázt, be is indult. Gondoltam én is, valami kosz volt, eltűnt, kész. Na Szerbiában ez ismétlődött többször...már féltem, hogy ha ez így marad utána kell járni mi okozza.
De hazafele egy osztrák, viszonylag újnak tűnő sportmotoros tankolt utánam és tök ugyanúgy járt, mint én.
Itthon persze azóta minden rendben, ismét pöcre indul, tökéletes, mint volt.
Azért rossz érzés volt, hogy az eddig tökéletesen induló motorom, nem indult, úgy, mint máskor, gondolom a benzinjük nem volt olyan minőségű, azaz tisztaságú, mint nálunk.[ Szerkesztve ]
-
boogie84
veterán
válasz citkar #38925 üzenetére
Tankoltam valahol Tapolca környékén olyan benzint, hogy kékest füst jött a kipufogóból.
Be is paráztam, h eszi az olajat? Azt mondták felejtsem el, 27000-et futott CBR nem eheti! Hát nem is az volt, hanem a benya Köv. tankolás után semmi baja.A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
polimorf
tag
válasz Dexar007 #38920 üzenetére
"Defektjavito spret csak tomlo nelkuli gumikhoz lehet hasznalni?"
Nekem van spraym, (bár még nem kellett használnom) az eladó szerint csak tömlő nélküli gumihoz használható.
Képzeld el a tömlőssel mit művelne a belül szétfolyó hab ( mert egy ideig azért folyékony), ami oxigén hatására egy idő után kvázi megszilárdul.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Dexar007
veterán
válasz citkar #38932 üzenetére
Most elbizonytalanitottal. En ugy tudom,hogy a kullos kerekek tömlösek,a felnisek tömlö nelkuliek.
Megnyitottam az XT660 kezikonyvet (akit esetleg erdekel:pdf) Itt is azt irjak,hogy a 20.000km utan erdemes a belsot is cserelni.Most kikerestem megint ezt a reszt es az is ott all,hogy:,,A defektjavito spray altalaban nem sokat segit,mert amikor leereszt a gumi,a belso tovabb hasad".
Szoval ha esetleg defektet kapnek a semmi kozepen,akkor igy jartam.Give me your cum,bull!
-
polimorf
tag
válasz Dexar007 #38936 üzenetére
Mintha azt írtam volna, hogy a tömlős kerekekhez nem való a sray. Ha a semmi közepén defektet kapsz tömlőssel, van pár megoldás:1, Helyi defektjavítás ragasztóval, 2,Helyi belsőcsere. 3, Hazaszállíttatás, 4, Tolod az első gumiszervízig.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Dexar007
veterán
válasz polimorf #38938 üzenetére
De ha belso kilyukad ahhoz elotte a kulsonek is serultnek kene lennie nem? Igy ha belsot megfoltozod is, a kulso ugyanugy lyukas marad.
Mar arrol nem is beszelve,hogy fogalmam sincs,hogy kezdenek neki leszerelni a hatso gumit minden szerszam nelkul.Give me your cum,bull!
-
.mf
veterán
válasz citkar #38932 üzenetére
Szinte az összes fűzött küllős kerék belsős. Csak pár kivétel van, pl. Aprilia Capo Nord. Pedig csinálhatnák többön is, mert a belső nélküli sokkal biztonságosabb: az ha kilyukad, szép nyugisan leereszt. Míg a belsőssel még a mai napig lehet durrdefektet kapni, amihez nagyon nagy szerencse kell nagyobb baj nélkül megúszni.
Dexar: a crossosok ezért visznek magukkal tartalék belsőt. Nem ártana megtanulni megcsinálni, mert anélkül nehezen jutsz bárhova egy lyukas belsővel, feltéve hogy komolyabb sérülés nélkül megúsztad...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Ferdzsoo
addikt
Tegnap jöttünk meg a 4 napos Karintiai motoros túráról.
Iszonyatosan jó volt, sok helyen voltunk többek között a Grossglockner-en is, aki arra jár, semmiképpen ne hagyja ki.
Egykét Kép."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz polimorf #38938 üzenetére
Én egyszer beszéltem egy gumissal, ő azt mondta, hogy a biciklikhez kapható defektgátló folyadékot (Slime) lehet használni tömlős motorokhoz is. Ugye ezt még a defekt előtt kell beletenni a belsőbe. Csak defekt után nem lehet foltozni hanem cserélni kell a belsőt, de valószínűleg haza tudsz még vele menni.
MZ-n még simán lehet foltozni vagy gumit cserélni kézi szerszámokkal, de mondjuk egy szélesebb hátsó keréknek már nem állnék neki. Gumi csere kézzel.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
.mf
veterán
válasz Szakbarbár #38944 üzenetére
Amit linkeltél, az pont a tömlő nélküli.
Tömlős pl. ez. Kerestem egy videót, ahogy néhány krosszos a sivatagban a semmi közepén mutatja be, hogy ott hogy kell, csak a motor kis szerszámkészletével, de most épp nem találom Ez viszont hasonló, útszéli körülményeket mutat.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Szakbarbár
aktív tag
Túl nagy technikai különbség nincs a kettő között, csak a tömlősnél figyelni kell arra is, hogy lehetőleg ne csípd ki a belsőt. A méret miatt linkeltem, hogy ilyen széles guminak már nem állnék neki kézzel szerelni, hanem inkább gumishoz vinném. Főleg úgy, hogy amik vannak szerszámaim azzal csak összekarcolnám a felnit.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
nyugdíjas embert ilyen melegbe autót vezetni nem engednék! Szűkszavú esetleírás. A gyümölcsárus szaladt felém h mi van. Semmi csak megviselt. Sok ma a baleset, döglött autó. Tegnap gyalogost gázoltak. Mindig van vmi.
-
mocsanisi
senior tag
Ma megyünk egy kisebb karikát, ha valakinek van kedve csatlakozhat. Nagyvonalakban ez lesz az útvonal: ÚTVONAL 600-750 sport/túrasport motorokkal megyünk, a tempó meg nem tájnézegetős, hanem döntögetős-motorozós, de nem határon motorozás és őrült száguldás. Újpestről van indulás délután 3-kor, aki kedvet kapott hozzá hívjon 30/6577119
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
pityaa23
senior tag
-
mocsanisi
senior tag
válasz Backspace #38904 üzenetére
Nemtudom milyen motorod van, de érdemes lehet kipróbálni a vágott slicket. Valakinek bejön, valakinek nem. Én azt mondom ki kell próbálni. 25ezer az első-hátsó szereléssel, centírral együtt
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest