Új hozzászólás Aktív témák

  • tutis

    őstag

    válasz ALI_G #16876 üzenetére

    A tengelyvédő gomba az úgy néz ki hogy egy menetes pálca átmegy a tengelycsövön, a két végén meg 1-1 gombát lehet rátenni, értelemszerűen ezek megfelelően vannak süllyesztve..
    Utcára megegyezőt nem készít üvegszálból, mert nem profilja az utcai motor idomok másolása. Pályára más idom kell mint utcára, nem áll annyi darabból mint az utcai, stb. Pl nálam a fejidom és a hasidom 2db elem, utcai motoron ez meg vagy 15 darabból áll..
    Műagyagost nem tudom mennyire foglalkozik üvegszállal, ezt meg kell kérdezni ki mit vállal. De nem olyan nehéz ez a kivágás, be kell szépen rajzolni, és nekiállni csiszolófejekkel:

    Köridőmérőnél elég a vevőegység, sok helyen kint van az adó, ráadásul szayergé leolvas mindenfajta márkájú adó jelét. Nekem megvan az adó is de életemben nem használtam.
    Pascalpalt idom amúgy nagyon vékony, Petié sokkal vastagabb.. Mondjuk Petié drágább is, nekem 88-ba volt az idomszett, ha jól emlékszem, lámpatartóval együtt.

    Passzív védelem: Betakarni mindenhol a motort ahol lehet :) Bukógomba, tengelygomba, vázvédő, lengővillavédő, deklivédő. Többet nemigazán tudsz tenni. az egyik legjobb védelem a megfelelő gumiválasztás :)
    Én mindenképp rábeszélnélek a pályaidomra, nekem már nem 1x bizonyított.. Pl olyat kapott tavaly a tankom mint az állat, de levéve a tankvédőt karcmentes volt a tank..

    http://www.youtube.com/tutisgsxr

Új hozzászólás Aktív témák