Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz csongi #139769 üzenetére

    Sok idot erre a temara nem szeretnek fecserelni, mert felesleges, es semmire nem hasznalhato.
    Ha elolvastad amire reagaltam: 40 es olaj lett 30 asra cserelve. Tehat a regi 40 es olaj higabb volt az uj 30 asnal, amennyiben a "szebben jar alapjaraton" azt jelenti hogy halkabb?

    Most beszeljunk inkabb motorokrol lehetoleg, mert motoros topic es motorokrol van eleve szo. Meg autoknak a kuplungja teljesen mas akarcsak a valtoja. Nincs ertelme parhuzamot vonni.

    A friss olajnak a viszkozitasa mas, mint ami kijon a motorbol, de egy melegebb napon tudsz olyan kornyezetben motorozni, vagy nem melegebb napon, ha jobban kiforgatod, ahol az uj olaj is ugyanolyan folyos lesz, ezaltal mondjuk hangosabb a blokk. Ezt mondjuk senki nem szokta eszrevenni, csak hogy milyen szepen jar a motor.

    Az olaj faradassal a viszkozitas csuszik el.
    Most hogy koszos... oke, a kosszal mi lesz hangosabb, azt el tudnad mondani?
    Nem javit ki hibakat. Ugyanigy a kuplungnal a lamellakhoz kerulo olajmennyiseg a viszkozitastol nagyban fugg. Minel tobb olajad van ott, annal nagyobb lesz az ellenallasa.

    A java resze, amit erzekelsz az erzekszerveiddel az viszkozitas.

    Emelle jon, hogy egy olcso olaj utan beleontesz egy api sn-t akkor annak a viszkozitasindexe sokkal jobb.
    Amennyiben normalis olajat hasznalsz, amit lecserelsz normalis olajra, en sosem ereztem semmit, de lehet azert van, mert a belevalo olajat raktam mindig mindenbe :D.
    De furcsanak tartom ezeket az elmenyeket, hogy ujszeru lett valami az olajtol, meg szebben jar. Sztm ez nem igy van, mert ilyet en nem tapasztaltam. Addig meg nem fogom elhinni, mert olvastam valahol. :D

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák