Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz bardi #138956 üzenetére

    Idehaza HRSZ-el rendelkező, tiltó táblával, és sorompóval nem rendelkező földes utakon lehet terepezni. Egyesek szerint arra egy GSXR is jó. Nekem más a véleményem, de a vélemény olyan, mint a s@gglyuk - mindenkinek van, de csak kevesen kíváncsiak a máséra.
    Itthon én azt szeretem, ha élvezetesen lehet még a legmocsadékabb földesutakon is menni, így én mindenképp a túraendurókat szeretem. Amikor külföldi túrára megyünk, akkor pedig szoktam utakat vadászni a dangerousroads.org oldalon, ott pedig már nem sok GSXR-el lehet találkozni általában.

    Ha Neked csak itthonra kell, akkor szinte bármi jó. Ha élvezni is szeretnéd, akkor érdemesebb az endurosabb modelleket nézni. Ha pedig kemény akarsz lenni, akkor jöhetnek az olyan modellek, mint a KTM-nél az Adventure-R pélányok.
    Hogy ki mit tud kimotorozni, az meg egy teljesen más kérdés! A 250-es KLX-em ki tudom motorozni. A 660-as Pegaso-mat is ki tudtam motorozni a végére már terepen és aszfalton egyaránt. Egy 390 Adventure szintén kevés lenne nekem. De már egy 790 is olyan szint, amit soha az életbe nem fogok teljesen kihajtani, nemhogy egy 1290R - legyen az terep, vagy aszfalt. (A mostani 1190-em aszfalton kimotorozásához nekem kb. 300 év kell még! :DDD)

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák