Új hozzászólás Aktív témák

  • Mentolka

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #133411 üzenetére

    Még amikor kezdtem a motorozást (1990-es évek) Simson után egy Gilera Nordwest-en szocializálódtam. Ahhoz a fater csinált szelepvezetőt, és egyéb alkatrészeket, mert egyrészt nem volt kapható, msárészt hamar tönkrement. Ugyanebben a generátor, és műszeregység volt kehes. Nem sokat tudtam vele menni.
    Később volt szerencsém Aprilia Falco-hoz. Ebben is elektromos problémák fordultak elő (pl.: műszeregység, kapcsolók). Az idomok pontatlanok, olajat eresztette, és ette.

    DE az egész kérdés azért merült fel, mert most néhány évig egy Yamaha TDM900-at vezettem (65000km-t tettem bele - 118000km-el adtam el kitűnő állapotban), amihez nem kellet nyúlni az időszakos szervízeken kívül. Ezek alkalmával is csak olaj, szűrők, lánc, gumik cseréje történt.
    Jelenleg egy Kawa Versys1000SE-t hajtok, amivel még semmi probléma nem volt (igaz 13000km-t mentem vele újkorától).

    UGYANAKKOR, a Multistrada-ról hallottam rossz tapasztalatokat (új gépről van szó), és ezt szerettem volna tőletek (más forrásból) is meghallgatni.
    Mert egyébként, tetszik, és ültem rajta, kényelmes is volt. Vennék, ha tényleg nem nyűgösebb, mint egy japó (vagy inkább, mint ami japánt eddig hajtottam).

Új hozzászólás Aktív témák