Új hozzászólás Aktív témák

  • vlevi

    nagyúr

    válasz bacus #124709 üzenetére

    Nekem K4-esem volt, és sose viccelt meg az üzemanyag szint jelző.
    Az első kocka kb 100km után fogyott el (kirándulós tempóban), és a többi is nagyjából egyenletesen.
    De csak nagyon ritkán mentem vele annyit két tankolás között, hogy probléma legyen.

    A Tracerrel kicsit más a helyzet. A V-Strommal a 350km lazán összejött, de a Tracerben 22 helyett csak 18L a tank, és persze a +60ló egy kicsit többet is kér inni. Ezért nem is hibáztatom, csak éppen, mivel fél tankig nem látod, hogy fogyna,
    [kép]
    [kép]
    ezért eleinte kicsit rosszul esett, hogy hirtelen eltűnt a benzinszintjelző csíknak a fele.
    De mostmár úgy számolok, hogy, miután eltűnt az az első nagy csík, onnantól a kisebb csíkok 20-20km-t jelentenek kábé. Plusz a vésztartalék, amikor már az utolsó is eltűnik, és csak villog. Az asszem még 2.5L, azzal nagyon óvatosan egy 50-est el lehet menni. Persze nem Glockneren felfelé, hanem inkább a Nockalmon le :)

    "alap, hogy van üzemanyag szintjelző egy motoron."
    Yamaha még meg is indokolta, hogy miért olyan a szintjelző, amit írtam. Szépen lerajzolták valahol, hogy nem tudnak olyan úszót gyártani, ami felérne a tank tetejéig, mert hamarabb felakad. Ezért csak kb a felétől mér.
    [kép]

Új hozzászólás Aktív témák