-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz Shin Chen #116893 üzenetére
Biztos jó gatya ez is, minden igény és felhasználás kérdése. Nekem a kevlár és a csípőprotektornak kialakított zseb, valamint az volt fontos, hogy a motoros farmeremet simán hordhassam zakóval. Hétvégi túrákra valószínűleg más fazont vettem volna, de a párom motorozási hajlandósága híján nincs túra, túra nélkül pedig túramotor sem. X generációs, jó kondiban levő pasas vagyok, tehát nem szívesen megyek hosszabb útra nő nélkül.
"Néztem egy komolyabb bőrdzsekit, ne mond nekem, hogy 150k-ért nem jogos elvárás, hogy legyen benne egy épkézláb gerincprotektor ne csak a helye?! Nem ilyen shoxos cuccot néztem, de még a L1-es is jobb mint a semmi."
Nem, az nekem pont olyan, mint a semmi: hidegben a Forcefield Level 2-es protektoringét hordom, melegben pedig a Forcefield protik mellé jó szellőző gerincprotektort. Nekem se egy Level 1-essel, sem egy rosszul szellőző Level 2-essel ne növeljék a számlát. Majd én veszek megfelelőt.
-
citkar
addikt
Ezekben a nadrágokban, amikről beszéltek írják, hogy pontosan hova mennyi kevlárt tettek bele?
Korábban az egyik eladó mondta (talán a tulaj, amikor az IMET zárt be), hogy eleinte a gyártók hozták a bemutató példányokat (több kevláros farmernadrágot), azokon még jelölték hol és hány % kevlárt tartalmaz, majd idővel csökkent ez a %, még később már rá se írták mennyit tartalmaz. Nézelődtem, persze nem néztem meg minden gyártóét, de tényleg nem nagyon találtam olyat, ahol írnák miből mennyit használnak.
Keresgélés közben bukkantam a Saint márkára, ami, ha jól látom munkavédelmi öltözetet is gyárt, Dyneema-t használ és gyárt motorosoknak is öltözéket, ahol pl. a nadrágokba protektor zsebeket alakítottak ki. A lényeg, hogy tavaly Európában is elérhetőek lettek és már a weboldalon is feltüntetik mit vesz az ember, konkrétan hány %-a micsoda egy öltözéknek és nem ezzel a kevlárt (nyomokban) is tartalmazó szöveggel árulják a termékeiket. A farmernél pl: Fabric composition: Outer: 68% Cotton, 25% Dyneema, 5% Nylon, 2% Elastane / Armour pocket bags: 100% Polyester.
Nem olcsó, de visszaküldheted ingyenesen, ha nem nyeri el a tetszésed. A próba hiánya miatt macerás, engem ez tartott vissza, de én is tervezek venni egy jobb motoros farmert és engem eddig csak ez győzött meg, hogy jó lenne, lehet bevállalok idén egy nadrágot.[ Szerkesztve ]
-
Voltam ma bankban aláírni. Felhívtam a motorral kapcsolatban az eladót és adtam egy ajánlatot. Azt hittem lesz némi alkudozás, de belement az ajánlott összegbe és, hogy elhozza/eljuttatja átvizsgáltatásra mielőtt megkötnénk a szerződést. A lealkudott ~500k-ból úgy gondolom meg tudom majd csináltatni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz Caboose #116907 üzenetére
Harley-Davidson Fat Bob (Dyna)
(#116908) jacis: anno a kawasakit ingyenesre vittem mert azt kérte a vásárló. Ott értelemszerűen olyan dolgokat néztek meg csak amihez nem kellett nagy technika és szétbontani az egész motort, de fel tudták emelni és úgy nézték meg ami olyan volt. Kormánymű, kerekek, fékek, elvitte a szerelő egy körre a telepen és megjáratta.
A HD-nál nem 100% de úgy emlékszem azt mondták telefonban, hogy padra is teszik így gondolom tudnak teljesítményt is mérni.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz dellfanboy #116910 üzenetére
A Kawásnál, már nem emlékszem melyik szervizben voltam, de semmi ilyet nem mértek. A váz épségét szemrevételezték, meg nézték, hogy 1 nyomvonalon halad a két kerék pl. ingyenesnek hirdették a szolgáltatást és kb. olyan is volt
A HD-nál nem voltam még szervizben, csak 1 tesztvezetés alkalmával voltam a budapesti szalonjukban.
(#116911) jacis: köszi, anno mikor bemutatták ezt a típust akkor nagy szerelem volt de eddig nem nagyon volt lehetőségem ilyesmihez hozzájutni. Az átvizsgálásról és a többiről természetesen megosztom majd itt a tapasztalataimat.PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
citkar
addikt
válasz etnies #116913 üzenetére
Hol tervezed venni? Tetszik nekem is, de nem találtam olyan helyet, ahol fel lehet próbálni, csak webshopos rendelhetőséget.
Esetleg valaki használ kifejezetten nyári motoros cipőt (vagy tud ajánlani), akár alacsonyabb, akár magasabb szárút, a lényeg a rendkívül jó szellőzés lenne, mint egy hálós nyári motoros kabátnál, amin a szellő is átfúj. Az se baj, ha könnyen átázik, csak jól szellőzőn.
-
-
etnies
senior tag
válasz citkar #116915 üzenetére
Én már nem tervezem, hanem reggel megvettem a https://www.sportsbikeshop.co.uk/ -ból.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
#31733248
törölt tag
válasz citkar #116915 üzenetére
Nekem TCX Street Ace Air van, motoron jól szellőzik, de messze nem olyan, mint egy nyári hálós utcai cipő. Nyári melegben túlzás még ez is, csak motoron jó.
-
Lomha 8V
addikt
válasz runner 125 #116881 üzenetére
Ez valami katasztrófa. Nagyon nem lennék a helyében.
-
jacis
nagyúr
Év végén szeretném a motorom lecserélni egy naked gépre.
Régi nagy álmom egy Ducati Streetfighter 848. Viszont bárkinek elmondom hogy ezen a típuson gondolkodom mindenki azzal jön hogy nem megbízható típus és tele van hibával. A kérdésem az lenne hogy Ti mit tudtok róla illetve tényleg ennyire gáz az olasz motorgyártás vagy csak el van túlozva és kb semmivel nincs több baja mint egy japán motornak?
Válaszokat köszi előre is.iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #116924 üzenetére
Érzem amint Persu nagyban gépeli mit érez az olasz fikázókkal kapcsolatban és a haverom mondta azt hallotta haverjának a csajának a palijától sztorikkal kapcsolatban.
----Vannak ám itt nagy reinkarnálódó művészek, egy hét alatt magától eltűntek a GS problémái.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
laccczka
tag
-
citkar
addikt
válasz jacis #116924 üzenetére
Nem volt Ducatim, még csak közeli ismerősnek se, de ha azt akarsz, szerintem vedd meg, még ha több bajod is lesz vele, még megérheti, mert neked az tetszik. Ugyanakkor az se biztos, hogy több bajod lesz vele.
Más kérdés (nem kifejezetten hozzád):
A jelenlegi dobozom platniját 3 csavar erősíti a konzolhoz. 1 hátul, 2 előrébb az üléshez közelebb. Az E460-hoz monokey platni kéne a jelenlegi monolock helyére és ahogy néztem egy univerzális platni lenne megfelelő, de láttam ezt a GIVI E251 platnit. Röviden, szerintetek a jelenlegi 3 csavaros rögzítés helyére felrakható és működőképes megoldás lehet az a GIVI platni? Nem vagyok benne biztos, hogy ugyanilyen módon felerősíthető, de hátha valaki járt hasonló cipőben és tud okosat mondani.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz jacis #116924 üzenetére
Olasz Nagyrobogom volt. Megette a 400as burgmant reggelire. :).
Gazdan mulik milyen. Ha akkora vezer szar lenne, mint amennyire fikazzak, eltuntet volna a piacrol. Ott sem hulyek terveznek. :). Es szamtalan sikeres motorjuk van.
Nagy almom volt, Futura, de mar letettem rola. Sok nekem az a motor. De ott a Multistrada, vagy az RSV.
Nem szar az Olasz motor gyartas szerintem. -
Biqci
aktív tag
válasz jacis #116924 üzenetére
A Totalbike-on pont most írt Csikós a Cagiva-járól, hogy milyen. Érdemes elolvasni, mondom ezt úgy, hogy fenntartásaim vannak mindenről ami olasz és nem tészta...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Geresics
addikt
válasz jacis #116924 üzenetére
A típust nem ismerem, de a srácnak, akivel mindig motorozom 2 Ducatija is van: 1 Multipla (nem elírás, az 1000DS olyan csúnya, mint egy Multipla! ) és egy Monster! Soha nem adná el, mert imádja őket!
De szopott velük? Az nem kifejezés! Mindezt úgy, hogy igen komoly saját műhelyük van (anno Persuval közösen ott készítettük fel a robogót a TB24-re), és a motorszerelői tudása mára meghaladja sok ebből élőét. Miért? Mert utánanéz a dolgoknak, márpedig egy Ducatinál ez elengedhetetlen, ugyanis a gyárnál a tervezésnél a "jól karbantarthatóság" nem volt szempont a tervezéskor, és a sok "szaki", akik rutinból csinálják a dolgokat nem is értik, hogy mi miért van, és amikor épp jót akarnak tenni, azzal valójában ártanak. Ráadásul rengeteg spec szerszám kell hozzájuk.
Sajnos az a tapasztalat, hogy a hazai szerelőket nem küldik el ilyen irányú képzésre (gondolom idő/pénz hiány miatt), így a legtöbb olasznál a gányolás ennek hiányából, és a megfelelő alkatrészek, szerszámok beszerzésén spórolás miatt van.
Tökéletes példa: a Multipla nagyon szarul indult, sokszor nem is akart. Haverom épp kereste az ideális pontot, hogy hol fogja felgyújtani, amikor meglátott az önindítón egy cikkszámot, és gondolta rákeres. Egy 620-as Monsteré volt, ami nem igazán bírt az 1000-es motorral. szervizben ez volt gondolom épp elérhető...
Szóval lehet venni még annyira extrém-olasz motort is, mint a Ducati, de minél használtabb annál nagyobb az esély rá, hogy már nyúlt bele olyan, akinek nem kellett volna. Még akkor is, ha Ducati szervizesnek hívják! Sajna a hibákról legtöbbször nem a motor vagy az olasz tehet, hanem a szerelő és a magyar gazda, aki szeretné megoldani olcsóbban, mint ami az ajánlatban szerepel!
Ha viszont veszel egyet, és jó állapotban tartod, akkor a szerelem szinte garantált!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
veterán
-
dellfanboy
őstag
válasz Micsurin #116925 üzenetére
sztem bizonyos szempontbol megeloztik, svajcot, lasd itt ezt a tulajd aki penzt nem sajnalva, 1 het alatt rendberakja a gs-t ami mostmar nem fullad 7ezer kornyeken, teszi mindezt ugy, hogy nem irja a hirdetesben ami nagy szerenysegre utal!
vagy a tegnapi tulajt aki a rendszamtalan motorjat odaadja egy penztelen sracnak hogy kozuton probalja ki.bar lehet ez csak SargaSuzukiTulaj betegseg
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
csongi
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
Markaforumokat kellene olvasni, az elofordulo hibakrol, es megoldasokrol, leginkabb kulfoldieket.
Barmi, ami altalanosit, es nem a tipusrol szol, haszontalan.Explosión de dos tiempos
-
Shin Chen
tag
Láncot/lánckereket honnan szoktatok/érdemes rendelni?
Illetve egyáltalán bele merjek magamban kezdeni a cserébe, hogy még sosem szereltem előtte motort?
Úgy vagyok vele jobb előbb bele kezdeni mint utóbb mert később mindenképp magamnak csinálnám, ill. a 'szerelőm' is több hétre előre le van foglalva."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Caboose
tag
válasz Shin Chen #116936 üzenetére
Azért ha nem patentszemes a lánc, akkor egy nittelő szerszámot érdemes beszerezni előtte. Meg egy "flex" se árt, azzal gyorsan le lehet vágni a régi láncot. Ha meg patentszemes, akkor sima ügy.
Szerk.: én a motoralkatresz.eu -ról rendelek kb. mindent.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #116940 üzenetére
+1
Pont ilyen van, apum első ajándéka volt anno az első motoromhoz még ha nem is nittelős kellett rá.(később kelleni fog elven) Baromi könnyen kinyomja a szemet.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
JDMKid
tag
Otthoni láncszereléshez szerintem felesleges a DID szerszám. Ez annak a koppintása, csak féláron, olcsón lehet hozzá kapni kinyomótüskét, ha esetleg eltörne. Hibátlan zömítést lehet vele gyártani.
[ Szerkesztve ]
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
Shin Chen
tag
Akkor utána olvasok a manualban és nekikezdek De először gondoskodom a szerszámokról, ami nagyfaternek volt készlete, a nagyját nagymuter elajándékozta, szóval ott vagyok ahol a párt szakad.
Köszönöm a tanácsokat"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
etnies
senior tag
válasz Shin Chen #116944 üzenetére
Ami fontos:
-láncszerszám
-nyomatékkulcs(ok)
-megnézni a meghúzási nyomatékokat
-emelő vagy középsztenderNem árt ha van racsniskulcs készlet, villás kulcsok, philips 2 csavarhúzó. Esetleg lapos fejű.
Én csak minőségi szerszámot veszek, azokat majd örökül tudom hagyni.
Ha veszel nyomatékkulcsot, akkor mindig kitekerve tedd el.
Az első alkalommal olcsóbb a szerviz, a 3. alkalomtól éri meg a saját szerszám."önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Gumi és felni topik
- E-roller topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házimozi haladó szinten
- Napelem
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen