- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- Synology NAS
- AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
- Béta iOS-t használók topikja
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz etnies #113223 üzenetére
Ferdzsoo:
Értem én a tapasztalatokat, és jó ha van. Köszönöm!A spórolás relatív. Azért nem arról van szó, hogy egy noname nevásárolj kínai gumi vagy jól ismert márka között kell dönteni.
Illetve megint ott van, milyen időjárási viszonyok között volt vele baj. Milyen volt az aszfalt minősége. Kinek milyen súly elosztású motorja, milyen a motorozási stílus?
Hol kopott kockára, Technikás alföldön, vagy az unalmas hegyekbe? Milyen mértékű kopási állapotban jöttek elő a negatív tapasztalatok? Mikor jött el a bátrabb vagyok, mert már érzem a motort pillant? ( Megcsúszott, ez a gumi nem is jó! Vagy pont a motoros hibázott, és a gumi részese volt annak, hogy nem esett el?)Azt nem tartom kizártnak, hogy a bemutató után, mikor jött az újabb verzió, a régebbi keverékét változtatták, hogy jobb tapasztalatok legyenek az újabb típusra, illetve olcsóbban lehessen hozzá jutni ez előzőhöz.
Nekem a 6. éves PR2 első gumi még puha volt, és egyenletes kopottságú amivel a motort vettem. De értelemszerűen már hűvüsebb, porosabb, vagy esős aszfalton már biztos nem tudta azt amit új korában. Azért a motorozást illik az abroncs állapotához és a körülményekhez igazítani.
És ott vannak a guminyomások, futómű és fékrendszer állapota.
Fontos dolog a gumi, hiszen ez a tenyérnyi felület a kapcsolat az talajjal. De ennél sokkal árnyaltabb a kép szerintem. Ez egy csomag, és valahogy az egésznek egybe kell lenni. Csak a gumi nem minden. Ne várjuk el egyiktől sem, hogy utolsó kopásjelzőig végig ugyan azt a teljesítményt nyújtja, és minden hibázását kivéd.Ha már elmentél vele 20ezret az nem is olyan rossz. Egy élettartam végfele járó guminál egy gyengébb minőségű új is érezhető változást eredményez.
Micsurin: A 13-15 fokos levegő hőmérsékletnél nem kell sok szívató. Nekem is csak az induláshoz, és kb fél perc. max 2000ig engedem a fordulatot, Folyamatosan piciket mozdítva visszafele, fél perc alatt vissza is tolom alapra.
De nem indulok el vele, kell még kb 1-2 perc és az alapjárat 1000 főlé vissza emelkedik. ez már elegendő egy elindulásos melegítéshez.
Ez +15 fok környéke. Mínusz 3 fokba már tovább kell a dúsító, de ott sem kell jelentősen tovább használnom. Ez azért nem injektor, hogy betonstabil alapjárat legyen kézi dúsító használata mellett.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós kamerák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Milyen autót vegyek?
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- CPU léghűtés kibeszélő
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- iPhone topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen