Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz z123456789 #110803 üzenetére

    Utananeztem regebben az rxv nek, mert a blokkja jo motorepitesi alap. Aprilia rxv- t a leheto legrosszabb venni kezdesnek. tul eros kinyitott allapotban, es magyarorszagon csak kinyitottak vannak. nagyon szervizigenyes, nem sok hozzaerto van hozza, nem szervizeltek oket, nem tudtak a legtobben a garancialis jogaikat ervenyesiteni, mivel vasarlas utan azonnal kinyitottak, amitol ugrott a garancia, es nem vittek szakszervizbe, az esetleges visszahivasokat, vagy barmilyen fejlesztett alkatreszeket nem kaptak meg. Szemelyes velemenyem az, hogy a 450 es jo motor, de csak olyan keretek kozott, ha van idod es szaktudasod karbantartani. Elso szeriak nagyonsok gyerekbetegseggel kuzdottek, (nagyonsok?... ugyanezeket a hibakat barmelyik japan gyarto is produkalja peldaul az oninditomagnes szeteses a honda es yamaha modelleken 2008-9 ben ugyanugy jellemzo volt, a szeleptoke pedig a tls-r modelleken szettortek az elulso hengerben, de tenyleg nem osszemerheto egy drz igenytelensegevel) onindito magnes ragasztasa, a szeleptokek tul hamar koptak, meg felsorolhatnek meg par dolgot, az osszes belso szervizlevel megvan, illetve hogy mit valtoztattak az idok soran, pl DLC bevonatot kapott a szeleptoke esatobbi.
    Nem tudom, feltunt-e hogy 60 loero kornyeken jarunk 450 kobcentibol. 450 ccm bol biztonsagosan- most a hasamra utok- 30- 40 loero kozott kene nezegetni, ha nem uzemoras vagy versenymotort szeretnel, nem pedig ilyen szamokkal.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák