- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Python programozás
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Micsurin
nagyúr
Ma hat hónapja, hogy nem ültem motoron. Komolyan mondom hétről hétre szarabb... az ember még nő nélkül is jobban elvan bakker.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vendingo
veterán
válasz Micsurin #110406 üzenetére
Én havi 1-2 alkalommal mentem csak, nem is kívánkozok rá.
Akkor veszem elő, ha hosszabb távra kell menni valahova, és az időjárás is engedi.
Közlekedési célszerszámnak használom csak.
Igazából semmi szükségem nincs a motorra, de jól el van a garázsban.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #110408 üzenetére
Akármilyen gép állna itthon se mennék vele többet. Max robogót tudnám jobban kihasználni.
Nekem jó így, hogyha rokonokhoz, vagy balcsira kell menni, akkor ne a kocsiban szenvedjek. Mondjuk a kocsi is csak úgy van, elmegyek vele heti 1x boltba, meg horgászni. A 2 járművel együtt nincs meg az évi 10000km futás.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #110409 üzenetére
Ez ilyen, nekem sem jön össze. Autóval kb 5000-6000, motorral most 3000 felé járok lassan - igaz, mint mondtam a motor idei vétel és nem tavasszal vettem, tehát olyan 5-6 simán osszejött volna eddig. Az az igazság, hogy mindent helyben próbálunk meg elintézni, és nem járunk mindenhova autóval. Ha jó idő van, akkor séta, bringa a gyerekekkel, ha messzire kell menni, sok a cucc, akkor autózunk, de mivel picik a gyerekek sokszor könnyebb vonattal menni, ott szabadon mozoghatnak (nekem fizeti a cég amúgyis)...Melóba is sokszor jó a vonat, felülök, gyors kényelmes, elolvasgatok, sz.rok mindenkire stb. Nem érzek rá kényszert, hogy mindig benzint égetve járjak mindenhova. Ha minden nap motorral dolgoznék, akkor egy év alatt legalább belemenne 16-18e km, ami azért iszonyú pénz (3x olajcsere, 1x szelephézag, 3x gumizás) csak ingázasra...azt inkább a kölkökre költöm én meg néha élvezkedem csak. Kinek mi a fontos...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz Daywalker #110410 üzenetére
Én most váltok munkahelyet, és ha megtalálom a hosszútávú számítasaimat, akkor valszeg veszek egy pedelec bringát napi 2x8km megtételére, azzal legalább lehet normálisan legál terepezni. Felénk minden natura 2000, meg nemzetipark, esélytelen a susnyásban menni motorral.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
#31733248
törölt tag
válasz Daywalker #110410 üzenetére
Nekem most egy éves a kocsim és már 47 ezer van benne. Dolgozom is vele, járunk ide-oda, hamar gyűlnek a kilométerek. 25 éves korom óta így megy (vállalkozó vagyok).
Nálam a tömegközlekedés már a puszta bejárásom szempontjából sem túl vonzó opció: a II. kerületből a belvárosi munkahelyemig BKV-val pár perc híján 1 óra az út, robogóval negyedannyi, kocsival pedig jellemzően 30-45 perc. A BKV-záson veszítenék napi másfél órát a robogóhoz képest, kizárólag a bejárást nézve. Az nekem nagyon sokba kerülne, akár pénzben, akár minőségi szabadidőben mérve, márpedig a tömegközlekedés luxusát nem engedhetem meg magamnak.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Daywalker #110410 üzenetére
Irigyellek, hogy neked a vonat megoldás nekem a motorral 20 perces útból a MÁV és a BKK olyan 1 óra, 1 óra 10 perces utat állít elő... amikor lehet akkor motorral tolom nem véletlen, hogy a 125-ösbe is anno félév alatt nyomtam bele 7-8 ezret, a mostaniba meg ha épp nem hisztizik és várja az alkatrészt megvan a 12-13 ezer szezononként. És most lesz még csak igazán fun, a motoros haverokkal egy szakon, tavasszal kell rendes órarend és lehet a napot Héregen zárni..
De nem is innen indult a téma @vendingo akkor nem érted mire gondolok ha csak mint közlekedési eszköz tekintesz rá, nekem egyfajta kikapcsolódás elég "csak" az útra és a környezetre figyelni nem agyalok, hogy mi lesz holnap mit kell még aznap otthon befejezni nem mozog ott hátul a fejemben, hogy mi az amit tutira nem akartam elfelejteni a héten megcsinálni / leadni de mégis elfelejtettem, stb.
Az autó ellenben közlekedési eszköz, amit néha napján lehet tutujgatni és buherálni.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz #31733248 #110412 üzenetére
Elkeserítő egyébként, hogy a budapesti meg az elővárosi tömegközlekedés mennyire nem fejlődik semerre, maximum visszafelé, és hogy a szűk belváros és a metróvonalak kivételével mennyire nem vonzó alternatíva. Sőt, egyáltalán nem az. Némely környéken az utazóközönség is megérne még egy misét.
Nekem csak 10 km lenne az ingázásom, de BKV-val 45-60 perc. Mostanában bringával járok és átöltözéssel együtt 35 perc, laza tempóban. Motorral 15-20 között, átöltözéssel, kocsival odafelé 35-45, hazafele max 30.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
hroberto
veterán
válasz vendingo #110411 üzenetére
Nekem is van egy e-bike - om. Egy bajom van vele, jóval hamarabb kellett volna megvennem.
A Bükkben lakom, itt is mindenhol nemzeti park és egyéb faszság, de ebbe nem köthetneknek bele.
A DRZ-t részben ezért adtam el, mert elegem lett, hogy már lassan az erdő közelébe sem lehetett vele menni.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Daywalker
addikt
válasz #31733248 #110412 üzenetére
Jó, de ez most nem valamiféle verseny. Nyilván aki dolgozik vele, az más, de nem vagyok rászorulva, mert bent vannak céges autók, ha menni kell, akkor azt használom, nem a sajátot koptatom - meg általában nagy vagy sok cuccot viszünk, normál személyautóba be sem férnének, tehát nem alternatíva. Amikor BP-n laktam akkor a 7 km-es út nekem is vagy egy óra volt BKV-val, na akkor én is bringáztam vagy robogóztam. Most viszont sokkal nagyobb a táv, autóval nem éri meg, mert ami reggel van az M7-es bevezetőn, az kriminális, de néha délután sem lehet menni semerre Budán, de már az autópályán is csak lépésben. Sokkal több idő lenne...motorral hamarabb megjárom, a rekordom 35 perc (mondjuk úgy, hogy erősen illegális sebességgel), de általában olyan 45 perc beérni. Namármost, vonat+BKV kombó ez olyan 1 óra 15 perc, autóval ennél több lenne. Napi 1 órát bukom a motorhoz képest, autóval hasonlítva viszont nyerek. Ja és cserébe nem kell az idiótákkal küzdeni az úton és jóval olcsóbb - gyakorlatilag csak BKV bérletet veszek. Azért ha ezt nézzük, évi 110 ezer forintba kerül, cserébe autóval-motorral ugyan plusz egy 0 a végén. Azért ez rengeteg! Egy kicsit zöld is vagyok, nem vagyok az egyedül autózom csak mert megtehetem híve. A BKV szar, igen, Pesten belül eljutni néha ide-oda katasztrófa sokszor, ezért BP-n belül a robogó a legjobb alternatíva.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#31733248
törölt tag
válasz BlackPriest #110413 üzenetére
"nekem a 7-8km-en is bkv 50 perc"
Nagyon durva...
"Elkeserítő egyébként, hogy a budapesti meg az elővárosi tömegközlekedés mennyire nem fejlődik semerre"
Teljesen igaz. Győzködik az embert, hogy járjon BKV-val, de az esetemben ennek 12 km/h az átlagsebességge, ráadásul három különböző járattal... Ha jól meggondolom, ennyi idő alatt még be is tudnék futni. Pedig minden közlekedési főirányból mehetne egy-egy kötöttpályás útvonal a Belváros felé, a város szélétől 15-20 perc alatt elérve azt. Akkor tényleg valós alternatíváról beszélhetnénk.
"Most viszont sokkal nagyobb a táv, autóval nem éri meg, mert ami reggel van az M7-es bevezetőn, az kriminális"
Megértem.
-
Daywalker
addikt
válasz #31733248 #110418 üzenetére
"Pedig minden közlekedési főirányból mehetne egy-egy kötöttpályás útvonal a Belváros felé, a város szélétől 15-20 perc alatt elérve azt. Akkor tényleg valós alternatíváról beszélhetnénk."
Na ez mondjuk pont megvan nagy arányban. Nyugati, keleti, déli pu a város szélétől kb. mindenhol megvan ennyi idő alatt máv-val. Kivéve talán Csepel és Óbuda, ahol hév van és lassú, viszont pont itt be lehetne vetni akár a dunai közlekedést. A baj nem ez, hanem az, ha a város két pontjára akarsz eljutni, akkor lassú és macerás, főleg ha peremkerületekről beszélünk. Továbbá a budai közlekedés alapból lassú, kötöttpálya ellenére.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
BlackPriest
őstag
válasz Daywalker #110419 üzenetére
a kötött pálya sem elég, ha mehet rajta autó. 69-es villamos ilyen, az is araszol az autókkal. egyszerűen nem ennyi járműre találták ki a várost. kb nincs olyan fő út, ahova nem kéne még irányonként 1-1 sáv...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
#31733248
törölt tag
válasz Daywalker #110419 üzenetére
Kevés a szóba jöhető vonal (a mi környékünkön még vasút sincs) és nem működik jól a ráhordó rendszer, ezért a legtöbb ismerősömnek egyáltalán nem jó a MÁV. Ezt egyébként a számok is bizonyítják, hiszen a 3-as metró a fizető utasok tekintetében önmagában is konkurál az országos lefedettségű MÁV-val ( a HÉV-et nem ideértve). A Nyugati jó helyen van, tényleg a Belvárosban, de a Keletiből és a Déliből még további átszállások kellenek, ami hosszúvá teszi a legtöbb ember számára az utazást. A vonatozás inkább csak a vidékiek szempontjából jelent életképes opciót, városon belül sajnos nem.
-
Chris0321
addikt
válasz #31733248 #110421 üzenetére
Én Békés megyei vagyok, fel kell járnom alkalom adtán dokihoz pestre. A 4-es mellett halladó vasút vonaltól 15 km-re lakom és jár elég sokszor arra busz. Az egész táv nekem 180 km mégis mindig autóval teszem meg. Egyrészt a metró felújítás miatt, másrészt az állandó késések, télen nincs mindig fűtés, nyáron a klíma hiánya, plusz nem szeretek hering sem lenni a tömeg miatt és akkor a mosdókat meg sem említettem. Plusz ugye a várakozás az indulásra, vagy a méreg amikor az orrom előtt megy el a vonat és várhatok legalább egy órát a következőre.
Ezzel szemben a kocsiban olyan hőmérséklet van amilyet én beállítok (automata klímás), nincs tömeg, akkor indulok amikor akarok. Mosdó az nincs , de meg tudok állni olyan helyen ha szükséges lenne. -
#31733248
törölt tag
válasz MCs88 #110422 üzenetére
Azért elég sokan kis távolságra járnak dolgozni, sokszor kerületen belül. De még többen vannak, akik 30-60 percet utaznak a munkahelyükig. Mivel Budapest az egyetlen igazi, nyugati értelemben vett nagyvárosa az országnak, sokak számára nincs más alternatíva, mint élvezni a város előnyeit, megpróbálván csökkenti a hátrányokat, például a munkába járás idejét. Emiatt meg is szaporodhat a motorok, de még inkább a robogók száma. Az elektromos rollerek száma is szinte robbanásszerűen nőtt. Sokan nem csak "utolsó mérföldes" használatban tolják velük, pedig eredetileg erre találták ki őket.
Én is így vagyok vele, sem időm, sem kedvem a gyengén működő tömegközlekedésre.
-
vendingo
veterán
-
Chris0321
addikt
válasz #31733248 #110425 üzenetére
Egy időben havonta 2x jártam haza dunántúlról vonattal, az bőven elég volt.
Vendigo: Én 15 km-re járok dolgozni szintén a szomszéd településre, a munkásjárat az esetek többségében az utcánk előtt vesz fel/tesz le és általában én érek ki utoljára műszak végén így várnom sem kell. Nem éri meg mással menni hacsak nincs dolgom máshol.
-
Daywalker
addikt
válasz Chris0321 #110424 üzenetére
Jó azert 2x180 km teljesen más tészta. Teljes áron a vonat nem éri meg ekkora távon, se árban, sem időben. Főleg nem keleti irányba, ahol komoly elmaradások vannak. Én a székesfehérvári vonalon járok, ami fel van újítva, 120 a max, azt tartja is, és új motorvonatok vannak, ezen van fűtés, klíma és normális budi is. Ok, néha sokan vannak, főleg Érd és BP között, de az csak 19 perc (ennyit arról, hogy a város széléről nem lehet beérni 20 perc alatt). De pl múltkor Szombathelyre kellett menni, IC-vel drágább volt, mint autóval... Vicc. Amúgy számos kollégám jár Cegléd irányából, illetve a Vác felől is járnak, és még senki sem halt bele a vonatozásba. Mind jól kereső mérnök, megtehetnék, hogy autóval járnak, de mégsem. Úgy érzem, itthon azért vastagon benne van az is, hogy az autózás presztízskérdés...érdekes módon mindig a pesti kollégák nyavajognak, hogy ez szar, az szar, aztán kiderült, hogy egyik sem utazott bkv-n évek óta. Ha meg kocsival jönnek, akkor szopnak a dugóban, akkor meg az a baj. Ettől még nem vitatom, hogy a MÁV és a BKV szar és nekem szerencsém van, mert olyan vonalakon járok, ami teljesen kielégítő. A budapestieknek pedig ha nem tetszik valami, akkor most lehet menni szavazni, de nem akarok politizálni. Szerintem az autózás ugyanúgy csomó kívánnivalót hagy maga után, főleg az utak, ami szégyen.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
BlackPriest
őstag
válasz #31733248 #110425 üzenetére
van egy srác, akit reggelente szoktam látni, a melóhoz képest messzebb lakik, mint én és távolabbra megy monowheel-el. le a kalappal. de valóban a roller is simán jó, főleg, ha van kerékpár út. azt gondolom 220-ról is fel lehet tölteni
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
zgospel
őstag
válasz BlackPriest #110420 üzenetére
"kéne még irányonként 1-1 sáv"
Nagyon rossz megközelítés. Nem többsávos sztrádákat akarunk a városba. Akkor azok az extra sávok is be lennének dugulva és ott is állnának az autók. Az extra sávok a laza forgalomban kényelmesek, pl este, mert ki lehet kerülni a bámészkodókat. Remek példa erre Los Angeles, vagy még lehetne sorolni az amcsi nagyvárosokat, ahol az irányonként 5-6 sávok is totál be vannak dugulva.
A jelenleginél sokkal de sokkal jobban szervezett és minőségibb tömegközlekedésre és bringás infrastruktúrára lenne szükség.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
BlackPriest
őstag
válasz zgospel #110430 üzenetére
ha elég széles az út, azaz elfér rajta minden autó, akkor miért dugulna be? pl m1-m7 közös szakaszát a végén az egy buszsáv kinyírta. ettől persze igaz a többi is, de ahol a villamos vagy busz sem tud menni, oda is több sáv kell (vagy autó kitiltással felszabadítani a meglévőt)
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Daywalker
addikt
válasz -Mike- #110431 üzenetére
Az egész egy rossz vicc, mármint hogy csak hozzánemértőkre lehet szavazni, mindazonáltal szükség lenne egy zöldebb Budapestre, mert tényleg rohadt rossz a levegő...amit ott laktam nem tűnt fel, de mióta elköltöztünk, minden nap feltűnik, hogy BP egy nagy szmogfelhő, nyáron pedig egy rohadt katlan, mert lassan sehol egy fa. Amíg érdemben nincs előrelépés a tömegközlekedésben, addig úgy sem lesz változás. De lehet menni szavazgatni...
Balckpriest: nem értek egyet, én úgy látom, mostanság lefelé, a Nagyszolos felé többen mennek autóval, mint a bah irányába, a buszsav pedig nem tart végig. Ami belassitja a forgalmat, az a sok szerencsétlen, aki utolsó pillanatban vág be. Egyébként a több sáv=több autó, mert akkor azok is autóba ülnek, akik eddig a dugó miatt nem tettek... Ez teljesen logikus.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#31733248
törölt tag
válasz Daywalker #110428 üzenetére
"Ok, néha sokan vannak, főleg Érd és BP között, de az csak 19 perc (ennyit arról, hogy a város széléről nem lehet beérni 20 perc alatt)."
Ja, beérsz a pályaudvarról a Déli Pályaudvarra, ahonnan utazhatsz átszállásokkal tovább. Csak a kíváncsiság kedvéért találomra néztem egy Fehérvár melletti települést (Pátka), a Szabadság térig történő tömegközlekedéses megoldással reggel 7.30-as érkezést feltételezve pont 3 órával korábban el kell indulnod otthonról. Kocsival ráérsz másfél órával később indulni. Egy átlagos, szintén találomra kiválasztott érdi címről is kb. 1 órás menetidőd lesz, ami gyakorlatilag az összes, közvetlenül Budapest mellett található településre igaz, még a váci vasúti vonalon található Dunakeszire is, hiába van onnan is vonatközlekedésre lehetőség. Így lesz a 20 percekből a végén egy óra, hiába sakkozol a menetrenddel akárhogy. Ha a külső városrészbe jársz dolgozni, spórolhatsz 15-20 percet, ha a Belvárosnál távolabb, akkor nyugodtan hozzátehetsz ugyanannyit. Az már egyéni tűréshatár kérdése, hogy 2-szer 1 órát valaki soknak érzi-e - én igen.
Tesóm is rollerezik a munkahelyére, háztól házig 8 perc, BKV-val 10-15 perccel több. Mióta ezt a kis gyöszt megvette, még bérlete sincs.
"A jelenleginél sokkal de sokkal jobban szervezett és minőségibb tömegközlekedésre és bringás infrastruktúrára lenne szükség."
Ott a pont. De amíg majdnem egy óra tömegközlekedéssel bejutnom a Belvárosba, addig ez nem lesz számomra életképes opció.
A rossz levegő azért nem egész Budapestre igaz, nálunk például madárcsicsergés és jó levegő van, igaz a kerületi átlagos reálárak meghaladják a 800 ezer forintot négyzetméterenként.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz BlackPriest #110432 üzenetére
Az elég nagy baj ha a villamosnak már nincs helye mennie, az a szakasz rosszul lett megtervezve. Buszra szállni sincs sok értelme, ha ugyanúgy áll a dugóban mint a többi autó. Csak egy csuklós buszon utazik mondjuk 60-100 ember, helyezz el ugyanennyit autóban és 4-5 lámpa mire átér rajta ennyi. Autósként mondom hogy egyáltalán nem sajnálom tőlük a külön sávot. Meg aztán motoros szemmel is kényelmes ha van, de az más téma
"ha elég széles az út"
Pont ezaz, hogy sose lesz elég széles. Ugyanúgy telítve lesznek azok is, a dugó nem fog megszűnni a több sávtól. Eközben az agglomeráció az utóbbi évtizedben intenzíven bővült és bővül továbbra is,, onnan pedig a jelentős többség autóval jár be, ezáltal folyamatosan növekszik a városra jutó terhelés.
Nem azt mondom hogy legyen mindenhol 2x1 sáv, mert annak megint nincs értelme. De annak sem hogy koncepció nélkül bővítjük azokat a végtelenségig, mert ugyanúgy tele lesz a 4 is.Sokkal komplexebb probléma ez és a megoldás sem olyan egyszerű mint mondod. Los Angeles az egyik legjobb példa rá, ott annyi sáv van hogy magunk alá pisilnénk, aztán mégis be van mindegyik dugulva
(#110431) -Mike- tehát ha normális tömegközlekedésre van igényem, és elegem van a kátyús, csatornafedeles, hullámos, térkövezett, jobbra-balra értelmetlenül átvezetett bicikliutakból, akkor rögtön zöldnek vagyok bélyegezve?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz #31733248 #110435 üzenetére
Fót - Nyugati (S71) olyan jó 40-50 perc. Korrekt az a jó óra saccolásod.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#31733248
törölt tag
válasz zgospel #110436 üzenetére
Az a helyzet, hogy Los Angeles autós közlekedése maximum Vitézy Dávid szerint ugyanolyan, mint a budapesti, a valóságban össze sem hasonlítható a kettő, semmilyen szempontból. Ott pont az látható, hogy a sok sáv igenis hasznos. De az csak akkor igaz, ha van hova elvezetni a forgalmat.
-
veterán
Sziasztok!
A tanácsotokra lenne szükségem. Motor vásárlás előtt állok.
Pár szót rólam a motorokkal kapcsolatban:
1983 óta (6évesen)motorozom rendszeresen,Verhovina, Riga,Kómár,Romet,Simsom, MZ, stb....kb.ebben a sorrendben...
Hivatalosan (jogsival) 1996-óta. 600gpz, 900gpz, ZZR1100, VF750, NTV650, egészen 2014-ig bezárólag. Azóta nincs mototorom...
Viszont most úgy adta az élet, hogy megint lehet. Igazából szigorúan V2-ben gondolkom...Ducati Monster900, VTR 1000, SV 1000, vagy a király a H-D Sportster 1200.
A megbízhatóság, tartósság a legfontosabb. Ti melyiket vennétek szívetek szerint? Esetleg milyen típus hibák ismertek ezeknél, már akinek van tapasztalata velük...Köszi előre is a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
tboldi
nagyúr
válasz HarleyCustom #110439 üzenetére
Üdv itt is!
-
#31733248
törölt tag
válasz HarleyCustom #110439 üzenetére
Teljesen különböző stílusú motorok és erre így nem lehet válaszolni. Milyen magas vagy, mire használnád és melyik stílus jön be?
-
veterán
-
veterán
válasz #31733248 #110441 üzenetére
Stílusban, inkább a Ducati Monster, de a H-D spori is....
20 éve sportosabban közlekedtem, most már az a fajta üléspozíció nem kényelmes.
Szóval, az uccso motorom NTV 650 volt, 2014-ben, előtte Honda VF 750s volt, cruiser stílus, ültetve , kitolt lábtartó, egyenes rövid kormány....
Szóval ezek inkább...
Persze a VTR és SV sportosabb stílus, az inkább nem, de nem zárom ki teljesen,..
Első sorban Monster és H-D...akkor maradjunk ennyiben...
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
Daywalker
addikt
válasz #31733248 #110435 üzenetére
Azért ne legyenek már irreális elvárásaid, hogy BP szintű közlekedés legyen a sokkal kisebb nepsurusegu területeken, mert ez sehol nincs így. És a fizikát sem lehet neghazudtolni. A tömegközlekedést időben összehasonlítani az autóval demagóg, mert ki lehet hozni belőle jót is, rosszat is. Amúgy pl. a Londonba ingazók is elmennek az állomásig, onnan vonat és metró, vagy Berlin S-Bahn stb. Sokan csinálják ezt itthon is, és ez a jó megoldás, és amit fejleszteni kellene, azok a parkolók és jobban a város szélére vinni a tömegközlekedést - M4 Budaörs, M3 Káposztásmegyer, M2 Gödöllő stbstb.
Értem én, hogy nálatok madarcsicserges van, de pár utcával odébb meg általában tömött sorban mennek az autók, ne csinálj úgy, mint aki burokban és és nem érint téged, mert a szmog nem marad egyhelyben. Főleg, hogy te ugyanúgy más pofájába füstölsz az évi 40-50 ezer km-eiddel."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
BlackPriest
őstag
válasz zgospel #110436 üzenetére
szerintem nem evidens, hogy mindenki autóba ülne, ha több sáv lenne. az a sáv lehet busz sáv, javulhat a tömegközlekedés tempója, ha már a színvonala nem fog. az is lehet, hogy a plusz egy sáv miatt kevesebb autó lenne (ideális esetben)
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Geresics
addikt
válasz HarleyCustom #110443 üzenetére
élménynek a Ducati biztos, hogy tök egyedit hoz, de Te azt írtad, hogy a megbízhatóság a legfontosabb, így azt kénytelen leszel elengedni! Cimborámnak van 600-as Monstere, és 1000-es Multistradaja. Imádja, soha le nem cserélné, de nem kevés pénzt kellett már rálocsolnia, pláne az előző tulajdonosok "szakszerű" javításai miatt...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#31733248
törölt tag
válasz Daywalker #110444 üzenetére
"Azért ne legyenek már irreális elvárásaid, hogy BP szintű közlekedés legyen a sokkal kisebb nepsurusegu területeken, mert ez sehol nincs így."
Olyan dologgal szállsz vitába, amit senki nem írt.
"A tömegközlekedést időben összehasonlítani az autóval demagóg"
Üdv a mai világban, kb. 1 millió ember teszi ugyanezt Budapesten és az agglomerációban. Vannak, akiknek nem reális opció az autózás, sokaknak viszont anyagilag és időben is az és ha gyorsabb a tömegközlekedéshez képest, akkor a kocsi mellett döntenek, mert mondjuk nem szeretnének napi 1 órával kevesebbet lenni a családjukkal.
A kötöttpálya és a P+R fejlesztések szükségessége egyértelmű.
Elég sokszor láttam már Budapest szmogtérképét ahhoz, hogy tudjam, mennyire jó itt a levegő. Télen jobb, mint nagyon sok faluban, mert nem szilárd tüzeléssel fűtenek.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz csoki46 #110448 üzenetére
Nem. Azért, mert neki a megbízhatóság a fő szempont. A Ducati nem csak a pletykák szerint nyűgös, hanem tényleg az. A Ducatik tervezésénél nem szempont a kényelmes javíthatóság, mint pl. némely japán modellnél. Pl. egy túraendurónál a légszűrő cseréhez is le kell venned a tankot.
Az, hogy lelakott példányt vesz valaki, vagy egy tip-top állapotút csak annyit jelent, hogy mennyi idő múlva kell hozzányúlni! De akinek Ducatija van, az ezt tudja, és elfogadja.Volt valami Dodor videó, ahol a nézőket kérdezte, hogy a D.tulajok írjanak már, hogy tényleg így van-e, és ha levonod a kommentekből a nem D.tulajok fikázását, akkor is ugyan ez fog kijönni. Mégis a Ducati-szerelem akit egyszer megcsap, az bizony úgymarad!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Opera böngésző
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen