- Mesterséges Intelligencia topik
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Windows 11
- Mikrotik routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Router gondok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz neduddki #853 üzenetére
nagyon megtáltosodott az biztos, csak az összefoglalót láttam sajnos, mert ugye természetesen nem közvetítették élőben, helyette vol atlétika selejtező....
ez van, franciáké már az eurosport..
borzalmasan nagy futam lehetett mindkettő az összefoglaló alapján
ja, asszem haga csapata gyári támogatású mint a suzukié is
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz neduddki #853 üzenetére
hát Haga nagy kaliber, én kinézem belőle hogy a 'kedvenc' pályáján kimotorozza azt a plusszt...
éppen ráfért már egy kis siker, mert kezdett szürkülni/eltünni.
..egyébként elképzelhetőnek tartom hogy csoportosítottak át pénzeket, mivel az induló fejlesztést kivéve a MotoGp-ben Rossi sztem felülmúlta a várakozásokat, már a tavalyi évben is, idén pedig hát már zsebben van a VB cím.
Ettől még zajlanak fejlesztések a MotoGp-ben, csak talán kigondoltabban, és nem több szálon mint amikor futni kell a sikerek után...kb. ahogy most lehet a HRC-nél.
Elképzelhető, hogy a Yamaha erősödni kíván, és lovagolni a Rossi hullámot az eladásokban, és hát a MotoGp az nem szériajárgány.
Sok oka lehet, ha pumpál pénzt a Yamaha, azt szvsz jól teszi.
Még mindig jobb mint a Suzuki, aki miután megnyert egy VB-t, egyszerűen eltünt.
p. K. Schwantz, vagy pl. K. Roberts..
[Szerkesztve] -
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #866 üzenetére
HI!
az ovaldugos az 750-es volt...
de mintha a az az 50ccm-esbol lett volna v8-as???
Hondafanok elokerulni infokat sozlg'ltatni....
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Black&White
addikt
válasz neduddki #867 üzenetére
Az az ováldugós az tényleg egy kuriózum volt a maga idejében...
100000 DM volt az adatai alatt...
Akkor el se hittem, hogy van ennyiért motor!
Amit tudok, hogy V8-asa a Moto Guzzinak volt nagyon rég 500-ban.Megvan a hangja egy felvételen.Esküszöm, mint a mai MotoGP motorok! -
motoGP
csendes tag
válasz neduddki #867 üzenetére
Áhoj !
Már majdem elfeljtettem, NS 750 azt híszem így hívták, - Áttya Úr Isten, az mekorra motor volt, emlékszem mindenkinek a ''földön koppant az álla'' amikor meglátták a hengerfejet meg a dugattyúkat. Úgy készült, hogy gyakorlatilag volt egy V8 4valve blokk, összenyitották (átvágták) a hengereket és lett belöle egy V4 8szelepes !!! lol Nem semmi volt, azt mutogatni kéne.
Tudnak ezek a kis rízsevők !
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
Integra
titán
válasz neduddki #1362 üzenetére
ha bartol megmondta neki hogy nem előzheti meg kalliot akkor talma egy geci és elárulta a csapatát, tudatosan
ha bartol nem mondott neki semmi ilyet, akkor nincsen gond.
egyenlőre az biztos, hogy bartol mérges, talma sanszos hogy nagyot kummantott, hogy benézte az utsó kört....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz neduddki #1364 üzenetére
ezt most találtam, csekkdisz
ebben is van igazság, sőt, eddig ez az egyik legnormálisabb vélemény
Katar GP, 125 kcm: botrány a KTM-nél
2005 okt. 01 18:00 - Forrás: sportforum.hu
Érthetetlen, ahogy a KTM csapat, Harald Bartol csapatvezető és nem mellesleg Mika Kallio reagált a katari verseny végeredményére. ''A versenyt megelőző csapat megbeszélésen elmondtuk a Gábornak, hogy csak másodhegedűs szerepe lehet Kallióval szemben. Egyáltalán nem vagyok boldog ezzel az eredménnyel'' - így Bartol.
Talmácsi Gábor erre vonatkozóan a győzelmét követő sajtótájékoztatón úgy beszélt, ő abban a tudatban volt, hogy még van egy kör, meglepődve szembesült azzal, hogy leintették a versenyt. Talma hozzátette, amúgy is a saját bajnokságára koncentrál. Tudósítónk, Budur Gabriella úgy véli, ha valóban meg volt beszélve, hogy Kalliónak győznie kell, az még nem jelenti azt, hogy a finn fél gázon érjen be a célba. ''Kérdem én - így a kollegánk -, ki kérte a finnt, hogy elvegye a gázt? Ezt a futamot a Kallio megnyerte volna, ha nem nagyképűsködik. Mit kellett volna csinálnia Talmának? Elvenni a gázt vagy behúzni a féket?'' Budur emlékeztet arra, hogy nem véletlenül tiltotta meg az IRTA a rádiókapcsolatot. Az egyik fő szempont a biztonság volt, a másik, hogy ne tudjanak a boxokból diktálni a csapatvezetők. ''Tudomásom szerint nincs rangsorolás a versenyzők között a KTM-nél. Legalábbis egész évben ezt hangoztatták. No, és azt, hogy a KTM szeretné megnyerni a konstruktőri világbajnokságot'' - tette hozzá szakírónk.
Talmácsi Gábor motorjának a végsebessége egyébként csak a tizedik leggyorsabb volt, míg Kallio gépe a negyedik legjobb végsebességet érte el a mezőnyben. Ez csupán annyit jelent, hogy amennyiben Kallio húzta volna a gázt, nyerhetett volna, ilyen egyszerű.
Egyébként most, hogy bebizonyosodott, hogy tímorder volt a osztrák csapatnál, a FIM-nek nem köllene szankcionálni a csapatot???
Ha felnyomná őket a Lüthi-csapat (fordítva ugye volt ilyesmi...), dögöjjek meg, szurkolnék a büntetésért.
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SzalaiG
addikt
-
-
Face8814
őstag
válasz neduddki #2791 üzenetére
Köszi!
Virágokat az öltözőbe kérem!
Egyébként nagyon bírnám, ha mindíg így bejönne minden amit tippelek. Valszeg multimiliomos lennék, és most is a Karib-Tengeren lévő úszó csodámról írnék nektek.Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
#70869248
törölt tag
válasz neduddki #2820 üzenetére
Annyi különbséggel, hogy eleinte rengeteget esett, és nem ment jól...ahoz képest hogy crosspályáról jött ahoz képest nem volt rossz, de sokan röhögték
Kb. mikor a kosaras arc elment basketball-ra vagy mi, szal akkora bajnok volt enduróban/cross-ban hogy sokan nem értették miért akarja lejáratni magát a gyorsaságizók között, hisz még évei lehetnének a csúcson a cross-ban.
Na de szal eleinte nagyon rögösen indult, de folyamatosan egyre jobb lett, és aztán végül elismerték, pole-ja is volt, asszem futamot nem tudott nyerni, erre most lusta vagyok rákeresni, de a pole az sem lehet kirántani a kalapból.
..pláne hogy 250cc-ben ott ment az elején sokszor, sokat ment Aprilia-n is, még a Chesterfield-es Aprilian is, még a Loris Reggani-s, kezdeti Biaggi-s időszakban.
Aztán feljött 500cc-ba ült talán Raney Yamaha-n, de az öreg Kenny Roberts motoron 100% hogy versenyzett.
és aztán kiesett, hisz ez a mezőny, a királykategória, itt a legnagyobb a megmérettetés.
[Szerkesztve] -
addikt
-
neduddki
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neduddki #6128 üzenetére
Jaah értem. Ugyanúgy van bütyök, meg vezérműtengely. Itt nem a kisebb tömeg mozgatása a cél, hanem a szelepek minél tovább nyitvatartása, illetve minél előbbi bezárása. Ezt desmoval könnyen meg lehet csinálni, mert kétkaros, tehát meg tudja fogni a szelepet, nem fog beszakadni, ha gyorsan belövöd a blokkba. Viszont egy hagyományos szelepet le kell lassítani, hogy a mozgási energiájából fakadóan nehogy beszakadjon. Azonkívül nagyon erős rugókat kellene alkalmazni a visszahúzáshoz a hagyományosnál, ami megintcsak több erőt emészt fel, a nagyobb súrlódás miatt. Pneunál sűrített levegővel oldják meg ezt. Mondhatni a rugókat cserélték le levegőre.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#70869248
törölt tag
válasz neduddki #6134 üzenetére
A két Yamaha nagyon ment, Troy tudta volna tartani őket a Ducati-val, de a második futamon pl. kétszer is lehibázott csúnyán. Checa a Honda-val helytállt de sansza nem volt, a Suzuki futamra nem volt erős.
Biaggi, és úgy általában a félgyári Ducati-k vergődött/tek.
Nme volt rossz pálya, de jó sem szvsz. -
#70869248
törölt tag
válasz neduddki #8970 üzenetére
Én úgy tudom hogy igen, bár ez nála nem igen számít ahogy láttam
Valszeg valmi gubanc lehetett a motor beállja körül.
Egyébként nagyon helyén van a nyilatkozata is annak ellenére hgoy a VB-ért kűzd:
“(Marco) Simoncelli came in a little hot and pushed (Max) Biaggi wide,” Spies said. “Max was definitely coming across the track right in my line so I had to run off the track to avoid him. Then I ran off and in the gravel one other time, so all things considered I can’t complain too much about the weekend. Having to deal with two incidents like that. It could have turned out much worse. Fourth and fifth is obviously not where I want to finish, but I survived to come back and fight another day.”Marco meg gondolom engedélyt kapott a Gilera-tól (szvsz nem volt nehéz lévén az Aprilia-nak kellett), és a szünetbe is belefért.
-
Face8814
őstag
válasz neduddki #9104 üzenetére
Pont ugyan ezt gondolom én is!
Spies ma is elég meggyőző volt. Azért 14 futam győzelem nem írható a szerencse számlájára. Ráadásul újjoncként ....!
Várjuk a délutáni bajnokavatást!Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
#70869248
törölt tag
válasz neduddki #9507 üzenetére
valamit félrenéztek a fejlesztésnél..
Szép volt az első futás, de több kell, mert többször is mázlinak éreztem hogy a hátsók összekakaskodtak.
..és a szélárnyékot el kell venni.
Az is jó hogy átépítették az első sikánt (mármint motoros versenynek jó), mert ott kegyetlenül kellett törni a ritmust, ez most jól is jött Max-nak.
De hajrá kalóz, előre a végtelenbe...és valamit még állítsatok