-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz dzso22 #56947 üzenetére
Köszi a segítséget mindenkinek!
Azt hiszem maradok a 17.5-esnél, ha 2003-tól a gyártó is ezzel adta ki akkor csak nem ronthatja el annyira a fogyasztást.undefined
-
ludsimon
veterán
Ezen ott a helyem!
Kíváncsi vagyok a szénné tuningolt 50esek miket aláznak.undefined
-
ludsimon
veterán
Miután kiszereltem a karbit kívülről legőzborotvázhatom?
Elcseszni se akarom ha már úgy adom el, hogy működik.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Basszus ez vagy 10-11k-t forog.
3,5mp alatt 60-on?
Basszus, ez egy szezonos motor vagy mennyi idő alatt kopik széjjel?[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Most olvasom csak a kommenteket.[link]
"7 litres ~ 80km "
Hát kinek mi éri meg... Nekem nem érné meg, hogy kilőjön 0-60km/h 3,5sec alatt cserébe 8,75L/100km-en a fogyasztás. Plusz 3-4k km alatt kukázhatja az alkatrészeket a drasztikus teljesítménytől.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #56975 üzenetére
"Nade ez nem is az a kategória, amikor rak rá egy rezós dobot és szeva..."
Tudom! Pont ezért csak ismételni tudom magam amit tegnap mondtam:
[link]
[link]0-60km/h, 7 sec Bőven jó.
huszi.gyb: Miért kell általánosítani?
Ha nem lesz elég akkor megszerzem a B125-öt, de elég lesz, mert olyat szeretnék mint szentkuti gépe.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #56980 üzenetére
Ha 2003-tól 17.5-es Dellortoval szerelték és gyári adat szerint fogyaszt 2,5-3,7L-t akkor nem lehetetlen. [link]
Ha hetvenes lenne szerintem nem 4L alatt lenne a fogyi, jóval felette. 4,5+ szerintem.
Ha veszünk egy átlagfogyasztást egy gyári motoron, legyen mondjuk 3,5L, hogy reális legyen, +40%-al nagyobb a 70cc, mint az 50cc.
3,5x1,4= 4,9L fogyinak kéne lennie 70es hengerrel szóval szerintem teljesen hihető, hogy 50es.
Csak iszonyatosan ki van hegyezve.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Miért nehéz elhinni, hogy a Piaggio blokkokat jól összerakták és ami nincs kifingatva, széthúzva és kap egy picike tuningot rohadtul megy de alig fogyaszt?
undefined
-
-
ludsimon
veterán
[link]
Erről beszéltetek a Kakucs Ringen? Ez gyönyörű látvány.Még egy:
SCOOTER killed DUCATI on a drag racing :-)Még egy utolsó
GoPro™ SCOOTER VS 2 POLICE MOTORCYCLES! Danish Police Chase[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #56993 üzenetére
azért az a rendőrös nagyon necces. :S
Ilyet senki ne vállaljon be!
Volt nektek ilyen menekülés valaha?
Nekem soha és remélem nem is lesz. Azért is vezetek úgy, hogy ne legyen mitől félnem.Az 1 órás folytatás. Ilyet hogy mer valaki bevállalni egyáltalán?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #56995 üzenetére
Mondjuk ezeket jobb nézni mint a megcsinált jeleneteket a filmekben... 99%-uk már előre tudható mi fog történni.
Úgyhogy délutáni mozizás ez most.Van egy gyanúm, hogy a videón látható 80%-ának nincs jogsijuk azért menekülnek.
KTM-est nem hagyják egykerekezni a határban.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Ha nem jár a motor és akkor lehúzom a csöveket a karbiról nem kezd el folyni semmi (olaj?), ugyanúgy mint ahogy a benzincsövet elvágtam és semmi nem folyt ki belőle?
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Száraz adatok, egy kis matek.
12mm és 17.5mm torokátmérő között kb ~0.7 Le különbség van a 17.5 javára. (forrás alul)
Instant +0,7Le a karbicsere és jobban fog húzni alacsony sebességnél.6.4 - 7.1 Le körül lesz a vége ahogy számolgatok.
Fogyasztás main jet méretből számítva 3.36L-ből 3.8L fogyasztás lesz ami +0.4L, de cserébe ugrani fog ha 50kphnál rántok oda neki. Ez az a szint ami felé már nem mennék fogyasztásban. Ez még elfogadható, de csak azért nem mennék tovább a tuninggal mert 4 felett ne fogyasszon már egy 50 v. 70es.
Főleg mert ingázásra és nem szórakozásra lesz használva.1L üzemanyagból most 29,8 km-t tudok megtenni, tuning után
1L üzemanyagból 26,3 km-t tudok megtenni.Forrás:
Karbi összehasonlítás
Exhausts review comparison part 2
part1[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Bambalazs #57013 üzenetére
Hát 3 napja már bringával megyek mindenhová.
Szóval veszíteni valóm nincs, lesz egy jól húzó robogóm, vagy lesz egy gyári robogóm.
Ha megjön a karbi meg a kipu, feldobom rá, és jön a főpróba. Ha szar valami akkor visszaépítem az egészet szóval nincs veszítenivalóm. Addig biztos nem adom el a cuccokat amíg penge nem lesz.
Ha kilő 0-60-ig akkor teszem fel a régi cuccokat az apróra.De ha sikerül egy penge robogót kreálnom a nagy matekozásból akkor előléptetem magam tuningmesternek.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Most gondoljatok bele, hogy ennél is kisebb a torokátmérője.
Múltkor picit eltévedtem egy 8-10%-os emelkedőn lyukadtam ki és majdnem megállt hiába húztam fullra. És nem 90-100kg vagyok hanem 75kg.
Tipikus alulméretezett karbi jel.undefined
-
ludsimon
veterán
A kínai sem rossz. Mondjuk attól függ melyik kínairól beszélünk.
Tengernyi alkatrész áll rendelkezésre ha elromlik benne valami!Fater Honda Dio koppintása, egy Sym DD50 és nem rossz, csak be kellett állítani, pöccre indul, meg ha bemelegedett hozza a gyári értékeket, szombaton kipróbáltam és az én gyári olasz motorom meg az övé között csak annyi volt a különbség, hogy az övé 55-nél többet nem ment, valószínű szíj cserés vagy valami a hajtásban.
Az más kérdés, hogy én se vennék mást csak igazi japánt vagy olasz motort.
És abból is tudjuk melyiket, kizárólag.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Ez is kilőtt, csak benzint.
A hülyék, hogy nem lehet azt a rohadt karbit szétszedni és megnézni mi van vele.
Előre félek a jövőhéttől.Kaptam időpontot a görgő+szíj+rugó cserére a szerelőhöz, jövőhét péntek délelőtt.
A rendelésről azt az infót kaptam, hogy jövőhét elejére érkezik meg.Ha minden jól megy akkor jövőhét közepén, - igaz behangolás nélkül - de ki fogom tudni próbálni.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Lenne egy buta kérdésem, hogy az olajat azt az üzemanyaghoz keveri és átmennek a fúvókákon?
Csak mert ha az olajba van valami szar akkor ugyanúgy el fog dugulni.Azon gondolkodok, hogy összerakom most még1x megnézni csinálja-e azt ami miatt szétszedtem.
Mert akkor az olajban van szar.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #57034 üzenetére
Én is így gondoltam.
Akkor nem szarozok, megvárom a jövőhetet amíg megjön az új karbi.
Amúgy 99% a benzintankba volt valami, mert az úszóház alján nem kevés piszok volt..
Azóta tettem a rendszerbe szétszedhető, mosható réz benzinszűrőt csak kipróbálni nem próbáltam ki mert szét van szedve a karbi.undefined
-
ludsimon
veterán
Na összeraktam... és nem indul.
Lehet röhögni.Nem működik egyáltalán az a rohadt automata szivató... nem akarom kinyírni az önindító motort sem, 6x15 mp-nél tovább nem próbálkoztam.... megvárom a jövőhét elejét és a Dellorto-val meg a manuális szivatóval amit rendeltem ráadom, hogy dúsabb keverést csináljon úgy tuti be fog indulni.
Ti találkoztatok már olyan motorral amin működött?
Fater motorján se működik illetve ezelőtt megnézett (2) Libertyken sem működött, meg enyémen sem.Jó nagy szar ez az automata szivató.
Most már értem miért volt a webshopban úgy írva, hogy "megszűnik az automata szivató gyakran felmerülő problémái."Fater motorja is valami 30-40 másodperces köszörülés után indult be végig csutkagázt húzva mikor sokat állt.
Én nem akartam kinyírni az önindító motort, szükségem van azért rá. Mondjuk ha manuális szivató lesz rajta szerintem nem fogom használni csak a berugót, de sose lehet tudni mikor lesz rá szükség, nem nyírom ki.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #57040 üzenetére
ilyenkor kiköpi a benzint? (ha gyújtás nélkül rárugok?)
fszom aki kitalálta az automata szivatót. Azért nehogy már ennyire automatizálva legyen minden, jó hogy nem automatikusan törli ki a wc a seggem. (Tudom, pedig megállíthatatlanul ebbe az irányba tart a világunk, ami nem feltétlen baj szerintem, csak a faék egyszerűségű dolgokat nem kéne túlbonyolítani.....)
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #57040 üzenetére
így se indul. mindegy, szarom le majd az új karbival meg a manuális szivatóval, ráadom 100%-on, tuti 5-6 mp alatt beindul.
Szerk.: Ha több levegőt kap (leszedem a szűrőház oldalát meg a szivacsot) attól gondolom nem fog beindulni mert nem a levegőt hanem a keverést kell dúsítani.
Most már viszont lehet kíváncsi lettem erre a szarra, kiszerelem az automata szivatót és ha megjön jövőhéten rádobom a manuális szivatót a Weberre, megnézem úgy beindul-e. Hogy kiszűrjem a karbinak van baja vagy mi a szar van most. (Mondjuk 90% a szivató a baja..)
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz Debilon #57055 üzenetére
át persze, kipróbáltam, ezzel nincs baj, átlátszó a cső látom, hogy teljesen teli van a benzincső benzinnel, meg mikor elvágtam pár perce, hogy rövidebbre vágjam kicsöpögött belőle a benzin.
Benzinszűrő, ráadásul a drágábbikból. Baromi nagy, tehát nem is ilyen kicsi, hogy ne folyjon át. Ez nagymotorokat is kiszolgál azt mondta az eladó.
Szerintem a szivatót hiányolja a motor..
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Az is lehet, hogy nem kellett volna műanyag flakonban tárolni 3-4 napig a benzint.
undefined
-
ludsimon
veterán
Automata szivatóból lehet manuálisat csinálni? Vagy ideiglenesen kihúzni a fejet, hogy legalább ráadja?
Nehogy már 1 hetet robogó nélkül legyek, addig gurulgatnék vele.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz szmissz #57061 üzenetére
Olyan szigorú vagy.
Ez még az eredeti, amivel amúgy is dadogott, azért lett szétszedve mert valami gané eltömítette a fúvókákat. Azóta kitisztítottam.Leszedem ezt a szart és visszatolom a fejét. Remélem sikerül.
A legjobb ha úgy kezdem, hogy az aksi saruit leszedem 20 percre. Elvileg akkor vissza kell húzódnia ennek a pénisznek és akkor rá van adva a szivató.
Már egyáltalán ha működik. Ha nem akkor kuka az egész.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Automata szivatót meg kerllene hackelni ilyen formára és nem lenne gond.
undefined
-
ludsimon
veterán
Aztarohadt!!
ÍNem fogjátok kitalálni!A GYÁRI PIAGGIO gyertyák voltak benne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gázadás nélkül beindult miután kciseréltem zsír új NGK-ra.Indulok egy körre, már elvonási tüneteim voltak!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Gyári a gép, nincs kilövés.
De kép az van.Kár, hogy nem vettem fel milyen gyönyörűen indult gázadás nélkül gyertyacsere után.
Mintha tegnap használtam volna. Ennyit arról, hogy elbasztam.
Ja és a dadogás is megszűnt, tényleg piszok volt a benzinben.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57083 üzenetére
Már fel lett hígítva, Castrol Power1 Racing 2T olajjal. Nem eresztettem ki belőle azt a 200-300ml régi olajat, minek, ugyanúgy szintetikus, jó az feltöltve, keveredve ugyanaz!
Ilyen volt benne: Repsol MOTO RACING 2T
Névre is ugyanaz a felhasználási cél.
Én is szakadtam azokon a beszólásokon amiket írtatok miután elmentem.szmissz: Nem is figyeltem mit írtam, inkább gyorsan mentem kilőni.
Karban volt/van tartva, csak úgy volt vele amíg működik és nincs vele baj (nem köpi a szikrát. ) addig jó az.
Mondjuk én jobban karbantartom.[ Szerkesztve ]
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Drágább lett a Pixel 8a
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Philips LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen