- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Eladatják a britek a kínai vállalattal a skót chipcéget
- Még ebben a hónapban megbüntetheti az EU az Apple-t
- Proxmox VE
- Microsoft Excel topic
- AliExpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- ASUS routerek
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
miért,mit gondolsz ez hogy fog pörögni 50nél, alapjáraton duruzsol 6-ikban? ;)
ez is ugyanúgy pörögni fog, csak még előtte 4-et váltasz is dííííííííídííííííííííííídíííííííííííídíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí
Én lebeszélnélek róla, bonyolultabb mint egy robogó, tehát több hibalehetőség, drágább alkatrészek, nagyobb fogyasztás, hosszútávon kényelmetlen testartás, nulla praktikum, a sisakot sem tudod hova teni, stb...
ha már motorszerü gépet akarsz, akkor szvsz gilera dna , motorszerü futómű, robogó technika, ezért reltive olcsó alkatrész, tuning, stb és még valamennyi praktikum is maradwww.simson4t.hu
-
vtechun
veterán
egy alap 50-es motor tuti nincs 12 loero, jogszabalyok vagy mik miatt irjak ezt a kis sebesseget. Minden segedmotorra ennyit irnak, nem tunt meg fel? Lehet nem kell motorjogsi, de ha rendor rajon akkor jol megbuntetnek. Ha ranezesre nem jon ra de csak gyanus vagy neki, akkor elkuldi megvizsgalni, es vagy megcsinalod hogy 50-es legyen es ne lehessen belekotni vagy megint megbuntetnek.
-
ReDPiTTY
tag
Csak ha egy kicsit ért a mocikhoz,meg még kötekedő is ,akkor ránéz a kipuffra és máris levágja a méretkülönbséget,ha még gcibb akkor meg megnézi a hengertalpat amin rajt van a hengerűrtartalom,ha nem csiszolták le
Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
etnies
senior tag
Fura, hogy meg jogsid sincs, de egybol a nagyobb kobcentire hajtasz, nem sokat kozlekedhettel meg motorral.
A motoros rendort nem tudod atbaszni, ha elenged, jofej.
En is ranezesre megmondom egy runnerrol, hogy otvenes vagy nagyobb (persze a hetvenes hengert nem), akarmilyen kaszni van rajta, a hangja es a kipu mar minden elarul.
Sokszor latok 125-os endurokat es crossokat is, rendszam nelkul, szoval ugy tunik, Pesten nem foglalkoznak annyira ezzel a rendorok, vagy csak sokan hazardiroznak.
En mindenesetre nem probalkoznek, eleg ha egyszer elkapnak es egy A-s jogsi arat fizeted ki buntinek, nem eri meg sztem.
Vegezetul nem arrol kerdezz, eszrevesznek-e a rendorok, hanem melyik bukosisak a legbiztonsagosabb, kell-e egyebb vedofelszereles, ilyesmi.
En 24 evesen tudom mar, hogy nem az a fontos, hogy mennyivel megy, hanem hogy otthon varnak..."önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
#1- szerintem nem kevés.
#2- ha kiveszik a fojtást a kuplungnál, esetleg fúvókát is kell cserélni, csak akkor tudnak menni 45-fölé. Semmi tuning.
#3- Ha a kereskedő hajlandó aláírni az adásvételi szerződést, vagy számlát kapsz róla, akkor te tulajdonképpen le vagy védve a rendőröknél, őt fogják csesztetni a rendszám miatt. Más kérdés, hogy mi lesz ennek a következménye, hogy mindenki rendszám nélkül szaladgál. Megint azok az emberek is megszívják, akik normálisan használják a motorjukat. Dehát ha ez így kényelmes, akkor kollektíve szívjon mindenki...Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest