Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #16942 üzenetére

    Hát valósnak néz ki, mert beletöltöttem fél lityi olajat, és nem sokkal több,
    mint 1000 km-rel ezelőtt ment bele ugyanennyi, s megintcsak nem sokkal
    1000 km-rel azelőtt volt az összes tömítés cserélve (olajcserével karöltve).

    Légszűrőt én nem nézegettem: március végén volt zsír újra cserélve, mert
    az előző nagyon ratyi volt. Azóta kb. 3000 km-t tettem összesen a gépbe:
    szerinted ennyi idő+táv alatt annyira elkoszolódik, hogy "pucoválni" illene?
    (Szerk: mondjuk a bp-i használat elvileg nem tesz jót neki, de azért csak
    nem olyan durva, mintha elmenne az ember "terepezni" a motorjával...:DDD)

    akkor lehet illene fúrni
    Mire gondolsz? (Elkopott a henger / dugó, és ezért eszi az olajat?) A fúrás
    itt mit jelentene? Nagyobb ccm a vége, ezzel együtt több kakaó? Jöhet.;]
    Csak mondjuk nem ártana, ha a műszaki vizsgán utána is átmenne a gép.
    Meg mondjuk nem akarok vagyonokat rákölteni, korábban már megtettem:
    most nagyon egyben van (mindig pöcc-röff, tisztán jár, húz, mint a disznó).
    "Csak" az olajat eszi kicsit... Vagy nagyon: ugye ez a nem mindegy.:R

    Elég megbízható szerelőm van, szóval rákérdezek nála, ha azt javaslod.:K
    (Egyébként az óra szerint egyelőre összesen ~40500 km van a gépben...
    Szerk: valós előélete persze nem ismert - szóval lehet akár 2-3x ennyi is.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák