- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Linux kezdőknek
- Router gondok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Facebook és Messenger
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ludsimon
veterán
Megint hülyeséget fogok kérdezni.
Láttam mikor leszedtem előröl a burkolatot, hogy a váz csövén semmilyen felületvédelem nincs.
Van erre hasonló megoldás mint autóknál az alváz- és üregvédelem?
Mivel lehet lekenni/lefújni?undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Geccoka #57122 üzenetére
Meglepődtem, hogy nem borultál ki a kérdésemen. Első vagy ezen a héten.
Én is pont ugyanígy közlekedek, ahogy Te!
Ha utolérek egy kocsit ami 45-50 körül megy, akkor nem nyelezem és megyek inkább utána 40-50%-os gázállással.Na de majd tuninggal, mikor 50-nél is úgy húz, mintha 30-al mennék..
Áá, nem lesz ilyen sűrűn, max ha nagyon kell sietni valahová és pontosan kell odaérnem.
Amúgy úgy vagyok robogónál, autónál is, hogy az a +/- 4-5 perc rohadtul nem számít egy 20-30 km-es távon, hogy nyelezzem az autót/robogót.
Ettől függetlenül ha pirosnál előrecsorgok akkor megy a[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz szmissz #57125 üzenetére
Csak hogy válaszoljak az állandó kereszttűzre amit tőled kapok minden nap..
Igen, nekem számít, hogy 0-60kph-ra nem 14-16mp alatt hanem 7-9mp alatt gyorsul fel, meg ha kikanyarodok 80-as útszakaszra fel tudjam venni a forgalom ritmusát minél hamarabb..
és igen, lehet papolni nagyobb motorról, de nagyobb motor drágábba is kerül fenntartani és ingázás szempontjából nem biztos figyelmen kívül kéne hagyni..[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Nem írom meg mert sok a rosszakaró.
Kevés a jótakaró.Akit érdekel eljön, megnézi személyesen egy kisebb találkozón. Elegem van ezekből a rendszeres oltogatásokból. Tudom én is tehetek róla, hogy belementem a hülye kérdésekkel, meg a számolgatással, meg a tuningmániámmal, de ez van.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
Olyankor mi van mikor aksin szépen faszán látom alapjáraton is, hogy a generátor egyenletesen tölti az aksit multiméterrel mérve, viszont a lámpák halványak??
Aksiról nem kapcsolnak a lámpák be csak az irány jező, meg a féklámpa.
Gondolom az áramkör csak a ganerátor felől kapja a feszkót, de ez baromira nem jó mert mi van ha megdöglik a generátor, elütnek?Hol nézzek körül, hogy aksi legyen a main áramforrás?? Ha a generátor tölti az aksit akkor nem mindegy, hogy a lámpák az aksiról vagy generátorról mennek? Elég hülyén van összekötve.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Na kezdődik a szopás, nem lesz ez valóban olyan pofon egyszerű ahogy gondoltam.
Betettem a gyári 15cm-es szivacs helyett 20cm-set ami nincs is kiszakadva, és most megint reggel nem indult.
Nézem a gyertyát és teljesen be van köpve..Hú mi szopás lesz megtalálni a megfelelő méretű fúvókát ha jövőhéten megjönnek a cuccok.
undefined
-
ludsimon
veterán
Szétszedtem újra a karbit. Kitakarítottam a fúvókákat, ugyan a szűrő jól teszi a dolgát mert semmi a világon nem volt benne piszok...
De továbbra is beköpi a gyertyát és kb indítózok, jár 2 mp-t, után lefullad és utána sehogy nem indul be.
Az új karbi viszont meg fogja oldani a problémát (legalábbis remélem.. ), mert a benzinszűrő miatt nem kap piszkot és azt nem kell szétszedegetnem, max 4-5x amíg megtalálom a main jet pontos méretét.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57185 üzenetére
Jaja, tudom, csak már mindenre gondoltam, kicseréltem előtte vissza a gyári szivacsra de azzal is összeköpi.
Túl sok benzint kap ez nyilvánvaló volt számomra is, mert megtisztítás után pöccre beindul, majd 2 mp járás után le is fullad.
De miért önti bele a benzint nem értem.
Értem már miért szabadul meg mindenki ettől a Weber karbitól...[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57187 üzenetére
Hézag a gyári érték szerint beállítva 0,7mm-re.
Megnéztem azt is, azért szedtem szét, direkt nem csavartam ki a leeresztő csavart és megnéztem meddig van benne benzin és normális.
Onnan, hogy már 8x kicsavartam a gyertyát meg vissza, mert nézegettem változik-e bármit is, de beköpte minden alkalommal...
Megtisztítom, pöccre indul de le is fullad 2 mp múlva.. kiszedem és látom, hogy be van köpve.
Letöröltem pzs-vel utána megcsiszoltam finom polír papírral.Levegő/alapjárat csavarhoz nem nyúltam.
Gázadásra semmi. Azt látom, hogy fehér füst jön ki mikor gázadás nélkül próbálom önindítóval indítani.
Amúgy rugdostam csak megnéztem mit reagál önindítóra.Még múltkor piszkáltam a levegő/alapjárat csavart 1 hete, de azóta használtam 4x és nem volt ilyen gond máig.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57187 üzenetére
Amúgy tuti, hogy tegnap se volt már jó valami mert 50-nel ment ha megszakadt akkor is.
Előtte 70 simán, 75 a szakadás.Leírás nincs hogyan kell gyári értékek szerint beállítani a Dellorto karbit? Mert akkor azt azért úgy állítanám be ahogy ehhez a motorhoz kell.
undefined
-
ludsimon
veterán
Majd meglátjuk milyen "gányolt" lesz.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Debilon #57199 üzenetére
beállíthatatlan szarral kezdeni semmit nem lehet, semmi gyári adatot nem találni erről a szar weberről csak dellortoról és tuti nem ugyanaz a kettő beállítása ha már a menet se ugyanaz.
Az igazság az h azóta nem 100.as mióta szétszedtem, pedig mindent ugyanúgy tettem vissza. taknyos az úszóház is, valami nem 100-as ott.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Pete55555 #57203 üzenetére
kismillió leírás van dellortora, már egy rakás tanulmányt mentettem le pdf-ben, hogy tudjam hol kezdjek neki egy alap beállítás elég utána meg a finom hangolás.
De szerintem nem is buzerálom, elvileg minden jó csak be kell pattintani. megnézem, felírom a mai nap tanulsága miatt azért a csavarok állását.
[link][ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz szentkuti11 #57207 üzenetére
Basszus. :S
Már értem mi az a szopóroller kifejezés a topicban.
Hát kíváncsian várom mi lesz az új karbival, de ezek után az olajpumpa is felkerül a listára.huszi.gyb: Ezt nem is állítottam, hogy én értek hozzá, csak szétszedtem összeraktam és simán nem megy, pedig szépen benzinben mostam ki majd kifújtam a fúvókákat, egyszerűen abba nem gondoltatok bele, hogy elöregedett és valahol valami nem úgy működik ahogy kellene.
Hozzá se nyúltam a beállításokhoz addig, direkt azért, hogy ne én basszam el.Miután ment és jó volt minden (azon a napon) utána lévő napon kezdődtek a problémák folyamatosan, először leállt mindig mikor megálltam és fel volt kapcsolva a tompított, utánaállítottam az alapjáratot és utána hülyült meg minden egyszerre. Tény és való, hogy én nyúltam hozzá, de azért mert az ahogy be volt állítva se volt jó.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57211 üzenetére
Mindegy, balfasz voltam.
De ha megérkezett a karbi azt csinálom, hogy először megnézem, hogy a vákumos benzincsap működik-e, akkor azt is kizárhatom és felrakom a Dellorto karbit a gyári érték szerint hagyok mindent, nem teszek rá semmit, már mint nem szedem még le a kiput és akkor be kell indulnia és kipróbálom hogy megy.
Addig hozzá se nyúlok a kipuhoz amíg 100%-os nem lesz az egész és ki nem derítem most mi a szar.De az úszóházban volt benzin szóval már a tököm se tudja.
De az a 8 éves Dellorto beszarás igaz, már nem tudom hol olvastam.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Reggel menstruált a karbi..
Elfolyt végleg, pedig este még nem volt folyás és jól megtéptem a csavarokat...
Szerelem le és nem foglalkozok többet vele.undefined
-
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57230 üzenetére
Igazad van, csak először nem gondoltam erre, mert a benzinszint akkor jónak tűnt.
Amúgy nem akarok már vele foglalkozni, 3x szedtem már szét, még 1x szétszedem megtakarítani és teszem fel ebayre.
Nem találok sehol egy képet vagy videót, hogy a gázkar bovdenjét hogy tudom kiszedni?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Ja és megvan, 7 éves Dellorto ment tönkre.
(Alul a véleményeknél.)undefined
-
ludsimon
veterán
Ajjjjjaj!
Aggódok!
Fújkálom a lukakat de az olaj lukon nem tudok semennyire átfújni.
Ez normális?
Tűszelep jól működik!Ugye ha megszorult a henger akkor önindítóval se természetes fordulattal illetve hanggal forgatja?
De ezt csak azért nem értem, mert direkt néztem gyertyaképet miután nem indult és fekete volt, mintha csak olajat kapna:
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Mert csak azért, mert kurvanagy mákom volt vele, hogy eldugult és lefullasztotta a motort ha jól forgatja önindítóval csörgés zörgés nélkül a dugattyút..
Na most már viszont lehet akkor az olajat is átszűröm vagy a tököm tudja már hol keressem a hibát, mert ez most nagyon annak tűnik. Szerintem ha alapesetben mindegyik lukon át lehet csak az olajon nem, akkor az gázos szitu.
De lehet én vagyok a balfasz megint. Mert piszkálgatom tűvel és semmi kosz nem jön ki belőle.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Na megvan.
Mekkora fasz vagyok megint, rémisztgetem magamat.Van belül egy gyűrű, dróttal piszkálgattam ami csak vákum hatására nyit ki, teljesen faszán át lehet fújni rajta!
Mike-:
Amint megjönnek a cuccok dobom össze a gépet! Utána mekkora kilövés lesz.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
srácok beállítottam 1,5 fordulatra, látszólag jó?
Az már nem fog kiderülni miért menstruált reggel ha a tűszelep meg minden ok vele..
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Redneck #57259 üzenetére
Mert mi olyan nehéz egy karbi beállításán meg felszerelésén??
Előre be van állítva, arra elég, hogy beinduljon és finomhangoljam később.Nem a szerelő fogja használni hanem én.
A szerelő is csak kb beállítja azt annyi, nem fogja finomhangolni, mert leszarja..
pöcröff? húz? annyi.Ez a Weber szar volt, nem kellett volna megbontanom egy 13 éves gyári tömítésű karbit..
Utána mikor összeszereltem folyt mindenhol, tiszta takony volt.. Valószínű ezért adott az úszó több benyát mint ami kellett volna és ezért ment el reggelre az üzemanyag.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz szentkuti11 #57265 üzenetére
Ha csak az...
Ami egy 20 éves autón előjöhet, minden előjött.undefined
-
ludsimon
veterán
Tanulmányozom a karbik működését és valami gebasz van, mert nekem a mixture screw teljesen le van takarva egy műanyaggal gyárilag.... sztem az alapjárati csavarral volt belőve, de nem értem gyárilag miért takarják le az idle mixture screw-et?
Ezért fulladt le 2 mp járás után.
Ha azt a műanyag takaró szart eltávolítanám simán menne valószínű.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Pete55555 #57282 üzenetére
Persze egyszerűbb kettővel belőni, de én nem iktattam volna ki a mixture adjusting srew-t, az valószínű nem hülyeségből lett kitalálva, azzal precízebben beállítható valószínű. Persze bonyolultabb is ez nem kérdés....
Valószínű ez miatt lett kiiktatva.Eredetileg azért piszkáltam bele, mert negyed húzásra lassan éledt fel.
Nyitottam a levegő csavaron fél fordulatot, jobb is lett.[ Szerkesztve ]
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
- DeLonghi Nespresso ENV 120.W Vertuo kapszulás kávéfőző
- Seat toledo leon 1m 99-04-ig bőrös ajtókárpit szett
- Új, bontatlan WMF KÜCHENminis gyümölcsaszaló gép matt rozsdamentes acél ház - Még 6 hó bolti garival
- Parkside PGASA 12 A1 akkus fű és sövényvágó
- Nem használt, de bontott dobozos Ariete függőleges grillsütő - 1 hét próbagarival! -
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen