Új hozzászólás Aktív témák

  • Mi a Manó?!

    tag

    Tegnap megvettem a Rufusznál a Samsung 850 Evo-t. Kérdeztem az eladótól, hogy az 5 év garancia az gyártói vagy bolti, mire azt felelte, hogy csak az Ő szervizükbe tudom gariztatni, a Samsung szervizbe nem vihetem! Ez akkor most, hogy is van??!?
    Pl. a Telenornál vettem egy Samsung telót, de azt ha akarom, akkor kikerülhetem garanciális probléma esetén a Telenort és minden további nélkül vihetem közvetlen a Samsung hivatalos márkaszervizébe is!

    Abban tudnátok tanácsot adni, hogy a HDD-re 1-2 hónapja telepített oprendszer (Windows 7 64bit) particióját áttükröztem az SSD-re, így nem kell vacakolnom egy friss oprendszer újra belakásával! Kell eszközölnöm valami extra beállítást az SSD memória kezeléséhez és írás/olvasáshoz???

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák