Új hozzászólás Aktív témák

  • Buckey

    senior tag

    válasz kali #72403 üzenetére

    :R
    Hát igen, az ajánlott épp azért ajánlott, mert nincs velük gond.
    De azért ez sem szentírás, szoftverfrissítés és beszállítói váltás keresztbe tehet ennek elég rendesen.

    A WIFI meg lutri, a vezeték nélküli hálózatot bármi zavarhatja (sőt, még a vezetékeset is, akár hálózati feszültségen keresztül is!), én arra sohasem adok.

    És hogy valaki olcsóbb készüléket vásárol, az ha még kompromisszumokkal is jár, az természetes, de azért az ne legyen az, hogy ne működjön megbízhatóan, stabilan. Bár, a gyártók, szervizek ezt is természetesnek veszik. És igazad van, ha nem használhatatlan a készülék, akkor nincs javítás, vagy csak nagyon sokára (ebbe én is belefutottam, épp ezért kellett egy router a telefon helyett).

    És igen, én is vettem már olyan terméket, amit nem ajánlotta az az egy hozzászóló, mert látszott az írásából, hogy nem sok fogalma volt az egészről, hogyan is kellene működnie, beállítania.
    Meg volt olyan is, hogy egy egyszerű, cserélhető kábel hossza miatt kapott a termék igen rossz véleményt, ami természetesen tökéletesen tette a dolgát! :W

    A szolgáltatónál nem lehet hiba (szerintük), mert nincs választásod, hogy hova menj, így oldd meg TE, ha tudod. Ha meg nem tudod megoldani, akkor hülye vagy és szenvedsz (ebben is volt részem, amíg a hűségidő lejárt).

Új hozzászólás Aktív témák