Új hozzászólás Aktív témák

  • F.Bence

    tag

    válasz Rowon #97797 üzenetére

    Jeleztem nekik e-mailben, hogy hiányzik egy pár dolog, illetve kérdeztem, hogy ezt tudják e pótolni. Ezután felhívtak telefonon, két opció volt, engednek egy picit az árból, vagy egy ugyancsak bontott/csomagolássérültet küldenek (ha elutalom a két ár közötti különbözetet), ami elvileg hiánytalan. Őszinte leszek, nem volt már kedvem kísérletezni, mivel máshol szinte ugyanezen az áron bontatlan új terméket adnak.

    Inkább az a bosszantó, hogy pont emiatt hívtam fel őket (megérzés?!) vásárlás előtt, hogy biztosan hiánytalan, de erre egy picit kioktató választ kaptam, hogy akkor hiányosként lenne feltüntetve.

    Az összeget ha minden igaz a következő héten valamikor utalják vissza, merem remélni, hogy postaköltséggel együtt, mivel hibás teljesítésről van szó.

    Eddig úgy néz ki, hogy a kötelező minimumot hozzák, de a továbbiakban nem tervezek vásárolni tőlük.

    Nyilván ez lehet egy egyedi eset, bár ahogy olvasom az értékelések között, volt ugyancsak egy nem teljesen pozitív tapasztalat pont egy ugyanilyen hűtővel kapcsolatban.

    Ami viszont pozitívum, hogy gyorsan elküldték a terméket.

Új hozzászólás Aktív témák