- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Linux kezdőknek
- Milyen routert?
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Synology NAS
- Windows 10
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Mister_X #46824 üzenetére
Az oké, hogy eladod az ingatlant, nem tudom mennyit ér, de legyen belőle 6-7 milliód. Behozod és megcsinálsz mindent, legalább 4,5-5 el is ment belőle. Ezeket csak amcsi autókra specializálódott műhelyekbe hordhatod, súgok egyet, nincs minden sarkon. Az alkatrészek jóformán csak amerikából horror áron, esetleg utángyártottan Nyugatról. De tegyük fel nem fogsz ki egy hulla példányt, 6 millióból cakk-pakk van egy működő autód. De van-e állásod, amivel legalább 300 ezer forintot termelsz nettóban?
Lehet példát venni Winklerről, ott a Mercury-ja, több milliót locsolt már rá - az egyik tctv részben ahol tesztelték el is mondja kezében egy papírral, hogy mi mennyibe kerül - eladni meg alig tudja (ha jól tudom eladná, legalábbis pár hónapja még úgy hallottam). Pedig ő nem 200 ezret keres.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Nézzetek TCTV-t! LFA, eszméletlenül kurvajó!
Same rules apply!
-
#16514048
törölt tag
Winkler miatt mondjuk szoktam a hajamat tépkedni, mondjuk amikor vagy fél éve rácsodálkozott, hogy van új Mustang, azt hitte az a legújabb amit akkor legutóbb teszteltek. Vagy amikor Papp Tibinek nem akarta elhinni, hogy az elektromos Golf az eGolf, a plug-in hybrid meg a GTE, úgy, hogy előbbiről még ő maga írta a tesztet. Esetleg akkor, amikor a TCTV-ben nem tudták, hogy milyen Audikat is vezettek pontosan, összevissza keverték az egészet.
De minden Égéstér adásban van néhány olyan pillanata, amikor fogalma sincs egy adott autóról, hogy az éppen melyik is, illetve több napos-hetes hírekre is képes rácsodálkozni. Olyan, mintha valójában abszolút nem érdekelné őt az egész, mintha nem tartana lépést az autóipari hírekkel, csak nem tudom mit keres akkor egy autós portálnál.
Az íráshoz persze ért, a sajtóanyagot ügyesen bele tudja szőni egy könnyed, élvezetes irományba, csak éppen egy hónap múlva már nem csak azt felejti el, hogy tesztelt egy adott autót, hanem azt is hogy egyáltalán létezik olyan.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #149041 üzenetére
rühellem a TCt, annyi baromságot összehordanak, hogymég.
hja, ültem mindkettőben, majd vettem. ha ráfizetnének, se adnám egy scrossért a vitarát. puha. de nem úgy puha, ahogy rendes autóban, hanem egy tré mintázattal, hogy üvöltsön róla az igénytelenség. és hol puha? ahova sose nyúlsz.
nemtom hogy etet meg átlag 7litert vitarával. szemétkinyomom zöldtőlzöldig eszik ennyit, de elmúlt 2 év átlaga 6-6.2, és nálunk nincs kimélve, sok a hidegindítás, rövid út, dugó. mondjuk végig kettesben bekapcsolva felejtett összkerékkel talán összejön a 7. vitarások aszongyák a 4wd nagyjából fél litert jelent, ha ki van kapcsolva akkoris. vitarát elég sokan veszik 4wd-vel, biztos azt hiszik, maradt még valami a régi 1.3 vitara terepező képességéből. (nem sok)
szomszéd papa 1.6 benya 2wd scrossa inkább 8. biztos racsingol állandóan 65évesen.
ismerek olyan embert is, aki új scrossból ült át új vitarába. azonos motor, váltó, súly, vezető, környezet, használat, és másféllel eszik kevesebbet.
kurtára nem érezni a plusz teret, sőt, nekem még a térdemet se nyomja a középkonzol. nemhogy 10cm-t de 2t nem érezni a beltérben. csomitartóban érezni mondjuk picit, ennyi.
vegyél scrosst, azt is el kell adni valakinek. de őszintén nem tudom kinek ajánlanám rajtad kivül, ha 4M körül keres új kocsit.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
rbalint88
addikt
válasz Sethdobaloah #169448 üzenetére
Valamibol engedni kell. 5 evnel fiatalabb autobol automataval ebben a meretben opelt vagy suzukit vennek, meg azok vannak legkozelebb a keretedhez, azok is inkabb a max 4-hez. Talan astrabol lattam egy 2014-est 2,5millioert, de abban 200+ezer km volt. Ha nem baj, hogy idosebb az auto, akkor hibrid toyotat neznek, prius, auris leginkabb, a yaris mar kicsi lesz. Focusbol a turbos benzinesek kaptak hagyomanyos automatat, de azok is inkabb 4-5M kozott vannak, ha egyaltalan felbukkan (es abbol csak a 2015-os facelift utanit vennek).
Szoval nehezet kerdeztel. Duplakuplungosoknal csak akkor vagj bele, ha van felrerakva legalabb fel milla a 150ezer km kornyeken* aktualis kuplungcserere. Es ebbol meg mindig a vw group dsgjevel jarsz amlegkevesbe szarul, mert ahhhoz legalabb van hatteripar, egy ford powershift vagy fiat-alfa tct, netan hyundai-kia dct kesz anyagi csod, mert leginkabb csak markaszerviz tudja erdemben javitani.*hasznalattol fuggoen lehet ez akar mar 100ezernel is, de kibirhatja 200folottig is, mindkettore volt mar pelda, a legtobb 150 korul fogy el.
-
marcusa
addikt
Szia!
Nehéz kérdés ha csak ez a kettő tetszik...
A fiatalabb-ban azért javítva van már néhány korai példány tipushibája, pl a hátsó ablaktörlő random pozícióban való megállása, üresjárati váltókulissza érzékelő kábeltörés hiba, belső kilincsek már erősítettek, belső műanyagok, pl kormány jobb minőségűek és van benne ülésfűtés(nekem az dealbreaker lenne ha nem lenne) Valamint a kevés km és év miatt a multiair egység is kevésbé valószínű hogy meghibásodik ha innentől tartod a 10e km olajcserét.
Viszont az idősebb meg qv line felszereltségű, nagy fék, küszöb spoiler, kanyarkövető xenon(ez a fiatalban is van), félbőr belső. És ha jól gondolom az új már EU6-os, míg a régi EU5, ezért ez valamivel - ha papíron nem is - erősebb. TCT miatt én amúgy ha van keret az újabbat venném, az is kisebb valószínűséggel adja fel a szolgálatot fiatalabban.[ Szerkesztve ]
:-)
-
-
Sziasztok.
Megszeretném kérdezni a szakikat , hogy Giuliettában levő tct váltó mennyire problémás konstrukcióA káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #209089 üzenetére
A cegnel hyundaiok vannak. Ami dct-s, az max ket evesen atesett mar kuplungcseren, de van olyan ami az 5 ev alatt 3x volt cserelve. Mondjuk ugy, hogy nem az evszazad legjobban sikerult konstrukcioja de anno az Alfa TCT-jerol is lebeszeltek, ugyanez a problemaja (financialis oldalrol). Ugy nez ki a szarazkuplungost egyszeruen nem lehet tartosabbra megcsinalni, legalabbis eddig meg senkinek sem sikerult.
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #216406 üzenetére
Mondjuk az Alfa TCT is egy vilagbajnok konstrukcio… ja nem
szarazkuplungos duplakuplungosok a nagy minta alapjan max 250ezret birnak tipustol, hasznalattol, szerencsetol fuggoen. Es barmekkora szar is, ugy nez ki a VAG szarazkuplungosa meg a jobban sikerultek kozott van… Arrol nem hallok hireket, hogy garin belul is sorra kotlanak, mig mondjuk a Hyundai-Kia DCT-je eleg jo ebben. Legutobb egy 40ezer km-esen szethullottat hallottam…
szvsz ujauto vasarlok pont telibeszarjak, hogy Ruppotlan Janos, a buszke taltos 3.tulaja mekkorat fog oboazni vele, markatol fuggetlenul.
Ettol nyilvan nem lesz vilagbajnok konstrukcio, csak kontextusba kell helyezni. A regebbi tsi-k is milyen problemasak*, aztan az ujakrol mar erdekes modon nem hallani remtorteneteket - ez nem menti fel oket az alol, hogy miert nem sikerult elsore megcsinalni jora.* mihez kepest ugye, szvsz 100ezrenkent egy koksztalanitas meg egy javitott lanckeszlet nem a vilag vege, azon kivul nincs nagy bajuk a kicsiknek (1.2, 1.4)
-
tboldi
nagyúr
válasz Tom1939 #218873 üzenetére
Próbáltam keresgélni a digó TCT-vel kapcsolatban (elsősorban külföldi márkafórumokban és típusspecifikus FB csoportokban), de nem láttam tömegesen előforduló bajokat. Persze ez még nem jelenti azt, hogy valóban tartós lenne, de némi bizakodásra azért adhat okot.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tom1939 #218885 üzenetére
Alapvetően nem lenne gond a MultiAirrel, csak meglehetősen kényes a karbantartásra és az olajra, emiatt tizenéves korban és sokadik tulajként elég rizikós egy ilyen autót megvenni. A jelenlegi ára az egységnek 470 rugó, de erre még jönnek egyéb sallangok is, meg nyilván a munkadíj. Akkor már inkább az M32-es váltó, ha mumust kell választani, az kb. féláron megvan.
De ha igazoltan cserélték a közelmúltban és/vagy autóbuzi módjára gondját viselték, akkor azért nem muszáj red flaget kiáltani.
Egyébként szívó is van MultiAirrel, az a 105 pónis, és egy ilyen szerepelt a Totalcar Műhelypornójában is nemrég.És itt a TCT-ről egy pdf, ha valakit érdekelnének a technikai részletek: [link]
[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
válasz Ádám16 #220903 üzenetére
1.4 TB-vel kevesebb a gond mint a kategória többi típusával, fogyasztása átlag, futóműve viszont kifejezetten szórakoztató. A TCT automata megbízhatóbbnak tartott mint a DSG, nekem a jobban is tetszik. Hátul valóban 180 a max.
November vége óta nézem a piacukat (főleg 1.75tbi miatt), elég sokat volt lehetőségem kipróbálni. Nagyon meg/át kell nézni őket mert megbízhatóságuk miatt a lelakható kategória. Mindegyikkel úgy mentem el próbakörre, hogy a körbemérés és kasztni átnézés után már éreztem hogy nem lesz deal.Viszont nem nagyon forognak. Pont tegnap panaszkodott az egyik 1.4TB-t hirdető Úr, hogy December óta én vagyok az első érdeklődő... majd 30p múlva jött az SMS, hogy ennyiért inkább el se adja. (Minek rakta ki újra akkor jóval olcsóbban mint decemberben?)
Több kereskedő is érdeklődés után elkezdte tukmálni.
Kedvenc: Leegyeztettük, hogy pénteken megnézem a kocsit... 5p múlva csörög a telefon: "Hívott az előző tulaj (aki állítólag egy Stelvioba számolta be a banki bejegyzéses Giuliettat), hogy most gyűjti a pénzt és pénteken visszaveszi... Ha holnap jössz 200-al olcsóbban odaadom..." Nem mentem[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
Új hozzászólás Aktív témák
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- Mini-ITX
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nők, nőügyek (18+)
- Peugeot, Citroën topik
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- PlayStation 5
- Diablo IV
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest