- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- ASUS routerek
- Spotify
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Rendszergazda topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Programozás topic
- C# programozás
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Windows 10
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viszlát
addikt
A benzinessel is el lehet, csak sokkal finomabban kell bánni a kuplunggal, jobban kell érezni a fogási pontot, hogy ne fulladjon le. Tudom, hogy nem ez volt a kérdés, csak gondoltam megosztom.
A kis 1.6-os Astrámmal még harmadikban is el tudtam indulni gáz nélkül, egyenes terepen.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
zoo8800
veterán
Ahány ember, annyiféle magyarázat lesz.
Szerintem a régi adagolós dízelekre gondolsz. Azok az alapjárat közelében leadják a maximális forgatónyomaték nagy részét. Ennek a miértjét nem tudom, egyszerűen így működnek. Az újabb fejlesztésű dízelek ilyet nem tudnak.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
giigz
veterán
Talán az adott fordulaton lévő nyomaték miatt, ami a kasztnit meg tudja mozgatni.
Nekem magas az alapjáratom, 1.250 körül van, néha 1.500 körül is, majd most lesz beállítva, de jelenleg mindenféle gázadás nélkül úgy el tudok indulni, mintha egy nagymotoros dízel lenne. Ha már így eszembejutott csinálok is majd mindjárt egy videót róla, a beállítás után ilyen nem tudok majd
-
a_tesz
Korrektor
Amire leginkább érdemes figyelni, az a rozsda, a legjobb, ha aknából, vagy emelőn meg tudjátok nézni. A küszöb ilyen idős korában már általában csereérett, de ezen kívül az első nyúlványoknál érdemes megnézni, van rajtuk egy kis háromszög alakú lyuk, ahol a kormánymű jön ki, az is el szokott rohadni, illetve a hátsó futómű bekötési pontja. Máshol is lehet rozsda, de az viszonylag egyszerűen javítható, ezek amiket felsoroltam, kissé macerásabbak. A motorjával ezeknek még nem szokott gond lenni, ha 1.3 és nagyon kerepel, akkor lehet hogy csak szelephézagot kell állítani (azt nem nagyon szoktak, pedig kéne 40 ezrenként ellenőrizni), ha füstöl, akkor valószínű már a végét járja, mert a 96 előttieknél nem jellemző se a dugattyúszoknya letörése (97-2000 közti alumínium szelepfedeles 1.3-asoknál jellemző), se a szelepszárszimmering baja (16 szelepesek betegsége), és az injektorgond is elkerüli ezeket, valamint az 1.0-akat is. Más gond nem jut eszembe hirtelen, esetleg a féltengelycsukló, mert abból sajna egyre nehezebb jót kapni hozzá, fél-egy év alatt simán szétszakad a porvédő gumiharang rajta, és akkor lehet cserélni, de nem nagy tétel, munkadíjjal megáll 100 euró alatt. Képekről egyben lévőnek tűnik egyébként.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Declare
őstag
Hat azert teljesen vakon nem hiszem, hogy en akarmilyen hasznaltautoba belevagnek. En biztos atnezetnem egy szerelövel (valto, kuplung, fekek, rozsdasodas....eleg sok dolog problemas lehet egy ennyi idös autonal).
Amugy tul jo arat nem erzek ezen a hirdetesen Eleg fapad 1,6 os astra.....jo kis auto, de 3200€ + 1000 = 4.200€ ehhez hozzajön az elsö szerviz (olaj+szürök ha csak ennyi) + kerdes milyenek a gumik (teli /nyari?), milyen az akku? Fekek? Pikk pakk összejöhet egy 300 € kezdö raforditas es akkor minden nagyon rendben van. Igy 4500 euro az auto.
Ha tenyleg patika es az igenyeidnek megfelel, lehet ez sok evig jo kis auto, de latatlanba ezt nem nagyon fogod tudni megmondani.
-
Declare
őstag
Megnezni mindig meg kell, tök mind1, hogy magyarorszagi vagy mas. Ha nincs lehetöseged ra, akkor marad a riziko, vagy valami hozzaertönek fizetsz, hogy nezze at, vagy kereskedötöl veszel garival. A Hahu-n nem lesz sajna akkor talalat a GTC-kre. Anno amikor en eladtam az enyemet, hasonlot is nehez volt vadaszni.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen