- Windows 11
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- YouTube
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Milyen switch-et vegyek?
- ASUS routerek
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- PHP programozás
- Hálózati / IP kamera
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz (ADAMKA) #119430 üzenetére
Az általad felsoroltak szervizköltségei -talán a passat kivételével könnyen megugorhatják az autó vételi árát. Én úgy gondolom, a megjelölt típusok üzemeltetéséhez strapabíró pénztárca kell. (LS400 szervo szeret pl ereszteni és 1500€nál kezdődik a csere. A 7er hátsó kutyacsontja v mije szeret rohadni, 3000+€, és ezek csak példák)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz (ADAMKA) #119430 üzenetére
Üdv honfitárs!
Már mondani akartam, hogy Mondeo szívó egynyolc, vagy Avensis, Vectra, Laguna amiket én is nézegetek. Aztán megláttam mi kéne. Felejtsd el, itt is ugyanolyan lelakottak ennyi idősen és ennyiért, mint bárhol máshol, és nem fogja neked az ed csájna kikupálni.
Nem tudom mennyi idős vagy, meg hogy első autó-e kint, de ha igen, a biztosítások ezekre 4 számjegyű és 2-essel kezdődik jobb esetben.
Ha sokat jársz vele haza akkor Superb 1.9 PDTDI, hátulra még befér egy maláj szűz míg hátul terpesztve ül valaki.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz (ADAMKA) #119438 üzenetére
A büdös életbe nem vennék közösen autót senkivel, max az asszonnyal, de azt meg úgyis egy kasszából tartjuk fent és azt veszünk rá amit mondok Gondold át ezt azért, már a tankolás is macera, ki-mikor-mennyit ment a géppel, ki tankoljon már megint, miért pont én - mért' nem Te, pedig többet használtad, alattad lett defekt miért én fizessem, miért ilyen olajat vegyünk bele a másik olcsóbb, minek új gumi jó ez még, most nincs pénzem erre stb...
-
!Overdose!
őstag
válasz (ADAMKA) #119446 üzenetére
6gen Accord (1998-2002) belefér Angliában a keretbe? Nem prémium, de biztonságos, megbízható és van belőle jól felszerelt (nálunk ES a legmagasabb felszereltségi szint, ott nem tudom hogy hívják), akár automata is. Honda vonalon egy Legend angol szervizárakkal fenntarthatatlan kevés pénzből.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
válasz (ADAMKA) #119457 üzenetére
Azt tedd hozza hogy 50£-os oradijak vannak, es egy lexus vagy egy 7-es nem feloraig fog ott allni ha valami beut, marpedig egy 1000 fontos lexuson tutura gatya a futomu, kormanymu es meg ki tudja mi. Lehet elmegy 5 ezret, de lehet doverig se jutsz el vele.
Erdemes olvasgatni az injektor, nemreg volt bent egy hetes aminel tobb szerviz se jott ra a problemara, na ok igen, ellenben az alkatresz usa only es 1700£
-
parandroid
nagyúr
válasz (ADAMKA) #119457 üzenetére
Akkor vedd azt. Ennyiért elvileg totál mindegy, mit veszel, csupa kompromisszum, én a legfontosabbnak azt tartanám, hogy megbízható legyen az eladó,és még akkor sem 100% (messze nem annyi), hogy nem fog ledobni valahol Nürnberg és Regensburg között hazafelé.
Németeknél erre egy ADAC-klubtagság a megoldás, ha már a gyári assistance szolgáltatás nem éri meg, a lényeg az, hogy valami ilyesmiben lenne érdemes gondolkozni, mert ilyen idős autóknál már nem elég, ha vásárlásnál jól megnézed, hogy mindein rendben van-e, utána meg szereted, mert bármikor beüthet bármi. És ugye ez is csak arra vonatkozik, hogy nem hagynak állva az út mellett (vagy az úton, ami a németeknél nem olcsó mulatság), a javítás nyilván továbbra is a te játékod.
Nem véletlen a sok ledobott régi prémium (öreg Saab-ok, Audik, Mercedesek) ideiglenes rendszámmal, vagy anélkül elhagyva az autópályaparkolókban. Megveszi a keleti figura jó áron, aztán valahol útközben megáll, és nincs tovább. Párszáz EUR volt az autó, rákölteni meg ennek a sokszorosát kéne, inkább otthagyja, és örül, ha valahogy haza tud vergődni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz (ADAMKA) #119460 üzenetére
"Pont erre voltam kíváncsi mit érdemesebb venni. Lehetőleg az elvárásoknak megfelelően.
Egy ugyanannyiba kerülő, de már korosodó nagy tepsit, vagy elégedjek meg egy
alacsonyabb minőségi osztállyal, amit olcsóbban fent lehet tartani."Nem igazán erről volt szó, azt elég egyértelműen kijelentetted, hogy prémium szedánt szeretnél, ha jól rémlik.
"Azért maradjunk annyiban, hogy nem teljesen mindegy milyen típust is választok akár ennyiért. Melyik hangzik tartósabbnak egy Honda Accord 2.0 i vagy egy C5 2.0 HDI, jah és ugyan annyiért. Az eladó is számít, de vannak megbízhatósági tesztek is. Vajon miért keresem ebben az árban az egyik legmegbízhatóbbat? "
Éppen ezt mondom, hogy teljesen mindegy, hogy a statisztika mit mutat, simán beleválaszthatsz bármibe. Egyszerűen ezek az autók már mind időzített bombák. Simán lehet, hogy elketyegnek még 10 évig, de ugyanúgy benne van a pakliban, hogy 10 nap múlva megáll, és az árának a hatszorosát mutatja a szervízszámla.
Az gondolom már lejött a korábbi hozzászólásokból is, hogy ha a megbízhatóságra hajtasz, akkor érdemes a minél kevésbé komplikált technikát keresni, ezzel gyakorlatilag a prémium szegmenst úgy ahogy van, elfelejtheted. Alapvetően minél több technológiai különlegesség szólt ezek mellett új korukban, annál több a hibalehetőség idősen. Nem véletlen, hogy olcsóbban adják már őket, mint egy ugyanannyi idős, ugyanannyit futott, és ugyanolyan állapotú kommersz kompaktot...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz (ADAMKA) #119464 üzenetére
Ha már itt tartunk, én egy Mondeo-Passat-régi S80 vonalon indulnék el, de tényleg borzalmasan meg kell nézni, mit veszel. Esetleg Octavia / Superb. Akármilyen árfekvés van a szigeten (én a németet ismerem csak többé-kevésbé), mindenképpen keveslem kicsit a rászánt összeget. Amit ennyiért odaadnak, azt azért már nem véletlenül, meg puszta jó szándékból adják oda ennyiért.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Declare
őstag
válasz (ADAMKA) #119455 üzenetére
Es azon elgondolkodtal, hogy miert is dobjak el könnyen a regi autot?
Nyilvan a jobb eletszinvonal, nyilvan a balkormanyossag is lenyomja az arakat, de a masik az, hogy irto draga a szerviz es a szolgaltatas. Ha veszel egy felsö kategorias autot, ami tele van elektronikaval es draga alkatreszekkel (pl egy lexus a japan alkatreszeivel), ehhez hozzaadod, hogy többször, több munkaoraval kell rajta dolgoznia a kinti szerelönek, akkor könnyen azt kaphatod, hogy valoban az auto aranak többszöröset költheted szervizre könnyeden.
Ezert mondtuk, hogy inkabb, egy egyszerübb autot lenne erdemes valasztani, amiböl több van, olcsobb az alkatresz, egyszerübb a szerviz.
Vagy persze veheted a 7 es bmw t, de akkor azzal kalkulalj, hogy a fenntartasa igen költseges lehet, sokszorosa pl egy octavianak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs