- Napelemes cégbe vásárolta be magát a Google
- Trösztellenes vizsgálatot indíthat az EU a Microsoft és az OpenAI ellen
- 4 év alatt 75 milliárd dollárt önt az AI-ba és a chipekbe az SK Hynix
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz
Xmodule #90683 üzenetére
2.4 D5 után a 2.0 TDI vicces egy motor...
A 220k-s gondolom egy nagyszerviz, vezérléssel, folyadékokkal, olaj, szűrők, gyertya, ilyesmi lehet, nem hinném, hogy kis olajcserére gondolnának... Viszont még ezzel együtt is, ha jó az autó, akkor arra azonnal le kell csapni, utána sok évig tökéletes lehet
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Xmodule #90683 üzenetére
Nem olyan tartós és "elnyűhetetlen" mint a 2.4 D5. A kettőstömegű ebben is benne van ami jelentős költségnövelő tétel ha cserés (már pedig előbb vagy utóbb de cserélni kell), illetve a DPF állapottól függően okozhat galibát/extra költséget. Ennek telítettsége bevizsgáltatható amúgy. Ha kell tudják takarítani de ha nagyon el van tömődve akkor cserélni kell ami megint egy csinos összeg.
Más buktató így hirtelen nem jut eszembe...Viszont a jó hír, hogy ez a 140-es meg a 170 lovas között csak szoftveres különbség van, tehát egy egyszerű ecu újraírással nyersz nem is olyan kevés extra kraftot (már ha ez szempont).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz
Xmodule #90683 üzenetére
Ha holnapig ráér megnézem mit ír a szervizkönyv 220k-s szervizre.
2008-as? Akkor elég fiatal, főleg az első körben belőtt árkategóriához képest.Nem lehet a V70-hez hasonlítani, teljesen más autó. A 2.0 PDTDI-t aki kattint kettőt a Google-ban, messziről elkerüli. Közel sincs megbízhatóságban.
Qru
A 140 - 170 ló az a 2.4 szívóbenzin, ő dieselt nézett. D5-ből 126, 163. 185, 215 le-s verziók léteznek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!