- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- DIGI internet
- Starlink
- Rendszergazda topic
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- YouTube
- ASUS routerek
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz neduddki #896 üzenetére
Jajj, már megint ez a sok általánosított akármi...ezen már túlvagyunk --> visszább írtam is konkrét összeget a 200k-300k km körül esetlegesen bekövetkező hibák áráról, ami egy komplett gázszerkó ára, tehát ezen túlléphetünk. (egyébként az összes alkatrészhez, amit leírtál létezik javítókészlet/fel tudják újítani, egy új árának a töredékéért, tehát....meg azért nem 2030k km-ről beszélünk, hanem százezrekről!!!)
Igazából az irományom második része, amit kérdésként tettem fel, hogy páréves sokat futott gázosoknál milyen költségek vannak?? (tényleg érdekel, hogy hosszútávon egy modern motor mit tudhat gázzal )
Valamiért szinte az összes céges autó dízel, nem igazán tudok gázosról....pedig ha valamibe, azokba megérné. Hiszen újonnan vásárolják őket, tehát a dízel mocis árából meg is lenne a benzin+gáz, illetve "elvileg" nem kellene félni az idő előtti meghibásodástól, ja és ugye "elvileg" jobban is fogyasztana...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen