- Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Adobe Photoshop
- DIGI internet
- Bittorrent topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Router gondok
- YouTube
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Béta iOS-t használók topikja
- Proxmox VE
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #88184 üzenetére
Az 5 sebességes Geartronic köztudottan gyengébb konstrukció, mint az újabb 6, ezért is emeltem ki utóbbit, bár ehhez nagyrészt az is hozzájárul, h nem cserélnek olajat, vagy szar olajjal töltik fel, illetve nem cserélnek ki mindent. gaborbol elég frankón részletezte már a Volvo topikban.
Persze, van az a réteg, akinek fingja nincs mi az, h turbovisszahűtés. Meghajtja pályán 150-nel, majd 50km-enként megáll 20 percre cigi-kávé-pisire. Így mindegy milyen autó és motor, a turbo hamar kifekszik.
Saját és forum tapasztalat alapján nyilatkozom, index-en senki nem cserélt még turbot, persze a user-ek 90%-a használtan vette, így nem mindnek ismert az előélete, de van 400k feletti futású S60 is.
Nem azt mondom, h a D5-ön még a turbo sem romlik el, de ha az ember ésszel használja, sokkal tovább bírja, mint a mai kis, turbos motorok.ui. Balu viszont újonnan vásárolta az S60R-t 2003-ban. 2.5 turbo benzin, 300 le gyárilag, 230.000km-nél jár, gyári csigával.
sasa134
Sok sikert. Majd számolj be a végkifejletről.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!