-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz molnarpeter #162151 üzenetére
Vásárlás előtti példány átvizsgálásakor hamar képet kap hogy a típus hibák már előjöttek vagy sem.
Másfél óra és húszezer forintot megér. Ezért nem zárnám ki az "inszit".
Viszont a súlyával egyetértek, ide eggyel nagyobb 2.0 cdti motorral szerelt változatot választanám (165)[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-v-
addikt
válasz molnarpeter #162151 üzenetére
Ez minden cdti-re igaz az insigniában?
-
Brumi˘
addikt
válasz molnarpeter #162168 üzenetére
Hajtókar csapágy nem csak a kerslesztmotorosok gyíkja?
-
Csabroncka
addikt
válasz molnarpeter #162221 üzenetére
Peti nem tudod véletlenül, hogy nagy átlagban a VW alkatrészek mennyivel olcsóbbak az Audi alkatrészeknél, egyáltalán van-e különbség.
Az egyik nagyon jó ismerősöm azt mondta, hogy (2004-es A4-ese volt), hogy arányában nem drágább, és mindig van "olcsóbb" jó minőségű "helyettesítő" - ez igaz?[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
stickermajom
addikt
válasz molnarpeter #162220 üzenetére
Ahogy néztem húzosabb áruk van az Opelhoz képest. Illetve egyelőre az Astra nagy szerelem.
-
válasz molnarpeter #162257 üzenetére
1:1 -ben a PL71 platformnál De nekem kell a légrugó, annál jobb a világon nincs, és a citrony hydrója van csak vele egy szinten
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BigBlackDog
veterán
-
pengegyerek
aktív tag
válasz molnarpeter #162311 üzenetére
Igen igazad van az az első szempont nyilván de ha már lehet és van ennyiért A4 akkor inkább azoknál nézem az állapotot, ha meg nem találok megfelelőt akkor marad a Ford vagy Opel valamelyik modellje
"Aki pálinkát iszik a temetőbe kiviszik ki pálinkát nem iszik azt is oda temetik."
-
e=mc²
őstag
válasz molnarpeter #162337 üzenetére
& 426os
Koszonom a valaszokat.
Nem fogy a hutoviz, evek ota ugyanannyi van benne. Nem is forr fel, sem nem buborekosodik, azonban a szine opalos es zoldes, de inkabb barna (muanyag tartalyon keresztul). Olajszint es allaga szemrevetelezve jonak tunik. Nincs olajsar, sem olajfolyas. Feher fustot nem latok, bar nem biztos, hogy felismernem.
A jelenseg a kovetkezo: Akadozik, dadog a motor ha megyek vele, alapjaraton nem tunik fel. Most eggyel kisebb sebesseget kell hasznalni a megszokott helyett. Pl. 40 km/h-val eddig 3-asban mentem, most 2-esben kell. Elindulas nagyon nyogvenyelos, mert nincs eleg ereje elindulni es olyan mintha lefulladna. Menet kozben razkodik. Uresben gazadasra felporog, de oblos hangja van nemely fordulatszam intervallumon (ez valtozo). Ha elengedem a gazt, akkor visszaall alapjarat fole egy kicsivel es kb. fel-egy masodprec mulva rendes alapjaratra. Gyertyak regiek, de meg elfogadhatok. Hengerek mennek. Uzemanyag felig van, legutobb MOL evo 100 lett bele toltve majus 2-an. A jelenseg kb majus 5-e ota fenn all, de akkor meg enyhen jelentkeztek, ma mar elegge eroteljesebb a teljesitmeny visszaeses. Ma ereztem eloszor valamilyen furcsa szagot, ami olyan mintha es egett szag keveredne olajszaggal.
Egyik haver mondta, hogy neki hasonlo volt a problemaja, egr szelep csere lett belole. Masik haver mondta, hogy lehet hengerfejes.
Olaj es szurok csereje egy eve volt, kb 12e km-el ezelott. Egyebkent is most volt ez betervezve.
Holnap megy szervizbe. Minden informaciot szivesen fogadok addig is toletek.
Koszi.
[ Szerkesztve ]
Ambulimax Provider
-
SSJmeszes
senior tag
válasz molnarpeter #162345 üzenetére
Ezek szerint megbízható váltó, ha figyel rá az ember? Nyilván amit te írsz az ritka eset lehet. Ninncsennek figyelmeztetve az emberek amúgy erről, hogy váltóba is cserélni kellene? Vagy nem is érdekli őket?
2-2,5 milla közt nézelődök. De nem ragaszkodok, annyira az automatához, bár jobban tetszene a pofámnak, de ha csak kín van vele, akkor inkább manuál.
[ Szerkesztve ]
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
HKorn
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #162397 üzenetére
Kiegészítés: BMW benzineseket annyira nem ismerem (nézz be a BMW topikba, hátha valki mond jót/rosszat), N47-N57 dízelek viszont 200e után már kérnek vezérlés cserét például, ami azért húzós szokott lenni. Akkor már inkább Audi, a 3.0 V6 lánca sokáig bírja rendes olajcserével, a 2.0 TDI pedig olcsóbban fenntartható, mint az N47 Mondeo viszont van korrekt turbó benzin és jól bevált 2.0 dízel, illetve ott a Toyota-licensz hibrid hajtás benne, szerintem utóbbi lenne a leginkább eseménymentes és minimális kockázattal járó megoldás. Milyen felhasználásra kellene, város/azon kívül arány hogy néz ki, milyen hosszú egy mindennapos út?
-
mettyuz
tag
válasz molnarpeter #162406 üzenetére
Egy korábbi HSZ-emet idézem, úgy a legtisztább
"Az autó tervezett használata a következő:
-Napi munkába járás: 20km / nap
-Hétvégi bevásárlás: Heti 15km
-2 hetente szülő látogatás: 280km / alkalom
-Évi 2-3x síelés: átlagosan 1500 km / alkalom - elmúlt évek alapján becsülve
-Havonta 1 hétvége kirándulás, hosszú hétvége: 500 km
-Egyéb puffer: 50 km / hóEz összesen évente ~23.900 kilométer, ebből ~6400 km városi jellegű használat, a többi jellemzően autópálya vagy autó út.
Felszereltség szempontjából nincs igazán elvárás: klíma, bluetooth, tolatóradar és tempomat legyen benne
A nagyobb probléma, hogy nem igazán tudjuk, hogy milyen autót vegyünk, hétvégi bevásárlásokra Mol Limot vagy GreenGo-t használunk, vidékre ha autóval megyünk akkor Kia Ceed, vagy K Astra (benzines), ehhez tudok hasonlítani" - itt már körvonalazódnak a dolgokBeteg ez a világ, őrültnek titulálnak, ha nem állsz be a sorba, téged is kiutálnak
-
-v-
addikt
válasz molnarpeter #162413 üzenetére
Ha két hetente van egy hosszabb út, akkor ott ki tud kormolódni/tud regenerálni a dpf nem?
-
mettyuz
tag
válasz molnarpeter #162413 üzenetére
Az Ampera nem plug-in hibrid? Kicsit ódzkodom tőle, meg valljuk be, nem is tetszik.
A V60 D6 sajnos off budget (10m+), ráadásul kombi, ami páromnak nem tetszik sajnos.Összefoglalva, ha jól értem az eddig itt és máshol olvasottakat:
-Akármilyen BMW-t választunk, a négy autótípus közül annak lesz a legmagasabb szervizköltsége hosszútávon, akár dízeles, akár benzines.
-Kerüljük a Mazda 6-ot a megfelelő korrózióvédelem hiánya miatt.
-A dízeles autóban ha a részecskeszűrőt nem is, de az EGR szűrőt jó eséllyel megölné hétközben történő munkába járás, a két heti vidék vagy egy hétvégi M0-s tisztítókör nem oldja meg.
-A benzines autót ebből a szempontból kevésbé érzékeny, a turbó vagy bírni fogja, vagy nem.Konklúzió: Érdemes lenne vagy a Mondeot vagy az Insigniát választani, lehetőleg a benzinest.
[ Szerkesztve ]
Beteg ez a világ, őrültnek titulálnak, ha nem állsz be a sorba, téged is kiutálnak
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #162413 üzenetére
A saját számítása szerint is kb. 25-30% a város.
Miről is beszélünk már megint? -
slett27
addikt
válasz molnarpeter #162447 üzenetére
No azt megnézem.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
8th
addikt
válasz molnarpeter #162470 üzenetére
Ha egy autó fényezve lett nem kell mindjárt arra gondolni, hogy szendvicsbe vágta két furgon vagy kiflit hajtott belőle a kukásautó. Mi van ha olyan helyen lakik az illető, hogy csak egy szar szűk helyre tud beállni és rányitották néhányszor az ajtót valamire. Lökhárítón sérült a fényezés, úrissssten mindmeghalunk. És ha csak anyuka parkolt vele egy jóízűt és le kellett fújni? Ennél nagyobb baja senkinek se legyen az autójával.
Tesóméknál cserélve lett kompletten a két balos ajtó mert meghúzták a kocsit az óvoda előtt. Olcsóbb volt cserélni mint újrafényeztetni. Lökhárítók sarkai is le vannak horzsolva. Nem fényeztetik le, felesleges mert átlag fél évente mindig jön egy barom aki meghúzza valamelyik parkolóban. Leszarják. Használati tárgy.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
válasz molnarpeter #162528 üzenetére
szép felnivel sokkal könyebb eladni egy autót, nagyon sokat dob rajta.
mondjuk egy 300-400e Ft -ot érő autóhoz én sem adnám oda, mert nem fizetik meg, de az i20-hoz adom, alkucsökkentésként a téli gumi+ lemez felnit is.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz molnarpeter #162548 üzenetére
Én is kereken 7 évesen, 32.000 kilométerrel vettem a C30-at első tulaj oszták magánszemélytől.
Most használom 2 éve, 62.000 lesz benne hamarosan, motorikusan természetesen tökéletes, viszont a műanyagok, szilentek, stb. csupán az idő előrehaladtával is öregednek, ezért kellett már cserélnem lengőkar és stabilizátorrúd szilentet, illetve valami rezonancia van az utastérben az ajtók felől, valami műanyag patent vagy hasonló lehet a ludas, majd ha lesz időm, akkor kinyomozom.
Szóval vannak még csodák. Szerencsére minimális horzsolás itt-ott előfordult rajta már vásárláskor is, így nem féltem mániákusan.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
Xero
nagyúr
válasz molnarpeter #162559 üzenetére
Én meg nem venném. Évente 1-2x üzem meleg az a motor.
-
válasz molnarpeter #162586 üzenetére
Ha itthoni a bank. De egyre tobb magyarnak van hataron tuli szamlaja h elkerulje a tranzakcios adot. Ott n+1 nap es csak azonos valuta eseten kapja meg delutan az aki 12 elott beadta az utalasat.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #162586 üzenetére
Nem is negy ora. 10 Giro van egy nap, fel 8-tol orankent megy a penz, kiveve 15:30 utan, mert akkor az utolso 17:00-kor van.
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #162601 üzenetére
Van még kisebb is.
-
#94529552
törölt tag
válasz molnarpeter #162606 üzenetére
-
válasz molnarpeter #162614 üzenetére
Ez egy 15-ös cikk
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Drughi
addikt
válasz molnarpeter #162650 üzenetére
Csiszológép(ek) lesznek benne szállítva 3-6 munkással.
Most van egy Nissan Vanette ehhez hasonló kellene minélmolcsóbban.
A VW nagyon drága, vagy lelakott ebben az árban. Nem?
Pixel 7a
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #162652 üzenetére
Mindent IS!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #162654 üzenetére
Olajcsere se fontos, tapasztalatból írom.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #162656 üzenetére
Még Salzburgba jártunk ki vele hetente, úgy fél év után kérdeztem, hogy olajat nem kéne cserélni?
Várjáá...tavaly nyáron cseréltük, úgyhogy de, lehet.
Tehát kb. 1.5 évet ment ugyanazzal az olajjal, heti salzburgi utakkal.
-
őstag
válasz molnarpeter #162660 üzenetére
igen de tgk-nál mehet zárt végű lízing is, amit sokkal könnyebb kiszámítani mint a tartósbérletet
szerk: sőt itt már az első percben vissza jön az egész áfa, nincs cégautóadó és a többi lehúzás[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
veterán
válasz molnarpeter #162679 üzenetére
Pont innen tudom, hogy egy évig mindig jött ugyanaz az autó.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
von toth
tag
válasz molnarpeter #162726 üzenetére
Ignis,vitara
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #162789 üzenetére
Amúgy nézegettem Prius fogyasztást Spritmonitoron - Hybrid rendszer mennyit dob hozzá, mert ha jól rémlik, így is 7l körül fogyaszt átlagosan.
Akkor annyit segít rá a HSD mint az önsulya?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
őstag
válasz molnarpeter #162794 üzenetére
első tulaj általában nem kell ezzel foglalkozzon
cryptot minden termékemért elfogadom
-
rellif
senior tag
válasz molnarpeter #162858 üzenetére
Vegyes használatra kellene.
Sharan/Alhambra/Galaxy már nem fér bele,hogy 10 év alatti legyen de ne legyen 2M-től jelentősen drágább.
Ford S Max lenne az igazi,de gondolom ezeket nem érdemes benzinesbe nézegetni. -
rellif
senior tag
válasz molnarpeter #162864 üzenetére
Hétköznap városban 7-10 km, hétvégenként 100-200 km ill. nyáron 1 alkalommal 2000 km.
-
leslieke
Jómunkásember
válasz molnarpeter #162886 üzenetére
Az enyém elég jól megtippelte a múltkor. 1 liter se maradt a tankban és az utolsó 1-2 kilométeren mutatta, hogy már "csak" 0 km-t tudok menni az autóval.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
Johnny_vT
senior tag
válasz molnarpeter #162897 üzenetére
Ahogy írtam első autó. Hibriddel az a probléma, hogy a házuk előtt az utcán tudják csak parkolni. A munkahelyre nem kérdeztem rá, de szerintem ott sincs töltő hozzá. A Yaris viszont alapból csillagos ötös gondolat
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
válasz molnarpeter #162913 üzenetére
Öregebb nincs?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
zsolt19900
őstag
válasz molnarpeter #162913 üzenetére
nos hát akkor:
tervezünk saját vásárolni valamilyen kisteherautót, szállítmányozni stb. stb.
-furgon kivitel (szóval nem a dobozos, platós) hanem a zárt "kasztnis" kb. 3.2-3.5m raktérhosszút néztem
-megbízhatóság
-nagyjából faék egyszerűség, vagy hogy úgy mondjam azon a mezsgyén maradni, ami kb. egy PD-s motor összetettsége
-kb 2000-2002-2004-2006tól kb 2010ig bezárólag néztem eddig körbeés igazság szerint: Fiat, Peugeot ill. Citroen-t néztem: ha jól gondolom ezek nagyjából azonos fajta JTD-kre épülnek?
illetve van a Fordból a transit, Vwból a Transporter, Merciből a Sprinter.....
egyelőre ennyire nézelődtem körbe hahun, de láttam, hogy eléggé szerteágazó a belőtt áruk: 600-tól már vannak pl. de persze a szépek azért 1.5m környékén (persze ezért is jöttem ide, mert nem tudom hogy azok már megvehetőek-e pl.)
Szóval, ha tudnátok ebben tanácsot adni, azt megköszönném:
Melyiket érdemes venni? vannak-e egyiknek másiknak típushibái stb. stb.
Szóval nem olyan csodát keresek, hogy "sose kell rá költeni" - mert olyan nincs - hanem olyan megoldást, ami ép keretek között használva és az alkatrészekkel szereléssel mindig időben ellátva, ezt meg is hálálja
dióhéjban kb. ennyi
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz molnarpeter #162923 üzenetére
Hogy lehet a cr pumpa helyett adagolót feltenni?
(#162929) hobizoli : anno az első 3d smart tv-mnél (kevesebb volt mint 500k) sem volt a szemüvegben elem
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zsolt19900
őstag
válasz molnarpeter #162927 üzenetére
szóval azt mondod, hogy (ahogy én néztem nevezzük kocka lámpásoknak) a pözsó ill. fiat vonalon vannak ezek a motorok, csak az a bajság, hogy ebben a "maxi" dobozos kivitelekben nem igen találtam szűrésnél hahun csak a kisebb dobozos gépek jöttek inkább elő
A kövi szinten ott volt a Master a dci motorral.... ez kb pd "szintű" technika jól gondolom? -korban oda tehető stb?
Azok is szimpik ill. a daly-k is, de pl. (úgy van ahogy gondoltam) kiterjesztettem 2mig a keresést, már hozta a "húzottabb" lámpás Ducatót is pl..... de gondolom azt még ilyen áron nem szabad megvenni?! 2002es után következő szériára erre gondolok
A különböző turpisságokat: mint pl. mennyire kell emelni stb. jó, hogy mondtátok, mivel lesznek azért bele pakolva nehezebb dolgok is, így ez pl. a dalynek egy rossz pont, hogy nagyobbat kell emelni, mint pl. a másik gépek esetében
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz molnarpeter #162936 üzenetére
oksi köszi
persze, ha oda kerül a sor mindenképp átnézzük rendesen, hisz nem szeretnék hulladékot venni + egy minimális szint azért van, ami alatt inkább kifordulunk a kapun
Egyet kettőt elmegyünk személyesen is megnézni: becsüccs, raktér stb. stb. és már akkor is okosabb leszek
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
nope00
tag
válasz molnarpeter #163015 üzenetére
Ránéztem, sajnos ezek, nem opciók. Outlandert már kilőttem a súlya miatt, kicsinek találtam a teljesítményt, Ampera-ra rákerestem, sajnos itt sok kényelmetlenséget okozna egy egy hazaútnál, a töltöttség hiánya.
-
Bpisti84
tag
válasz molnarpeter #163045 üzenetére
Inkább 120-130, amire használnám, de erre csak elég lehet ez a kis köbcenti is. Családi autónak lesz és amúgy se vagyok száguldozós típus. Tartok a kettős tömegűtől és mivel nem értek hozzá félek, hogy rám sóznak egy olyat amibe pont megérett a csere. Egyébként ugyanezt a távot - amire elsődlegesen venném - megtettem egy 75 lovas szívódízel Transporterrel is, a fentebb írt tempóval. Annál szerintem semmi sem hangosabb.
Jelenleg pedig egy Corollát hajtok, de nem tetszik, hogy olyan alacsonyan ülök benne és nem is annyira biztonságos. Ezért lenne jó egy SUV vagy esetleg egy egyterű.
"C" verziónak ott a Toyota Verso 1.6 vagy 1.8 szívó benzin motorral, de jelenleg inkább a Honda-Hyundai párosból választanék.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #163079 üzenetére
Mondjuk a civic sokkal vagányabb és mar azzal a 3 hengeres motorral is jól megy.
-
válasz molnarpeter #163045 üzenetére
Az i30 sw 1,4 crdi 2700rpm 130-nál, azt nem mondanám nagy motornak
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
thefreeman
aktív tag
válasz molnarpeter #163123 üzenetére
Most semmi. Első autó lenne.
-
thefreeman
aktív tag
válasz molnarpeter #163131 üzenetére
Romániában lakom. Leginkább itt vennék. Csak mert ismerős autó azért mennék fel 3000 euróig. Máskülönben hogy maradjon tartalék inkább 2000 euró körül gondolkodnék.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Arena Breakout: Infinite
- Milyen TV-t vegyek?
- Minden ami hőszivattyú
- ASUS routerek
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gitáros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs