- Microsoft Excel topic
- Programozás topic
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Vírusirtó topic
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Google Drive
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
az melyik az a második generációs jazz?
eddig nem akartam autót vásárolni, mivel az asszony leendő céges kocsija mellé feleslegesnek gondoltam. viszont ma volt az első munkanapom egy új helyen, odafele bkv-val mentem, hazafele egy kolléga már el is hozott autóval, a különbség 30 perc volt (50p vs 20p, kb 14km), szóval ez nem kis időmegtakarítás lenne. ezért gondolkoztam el egy, hogy 6-7 liter fogyasztású kisebb autóra mégiscsak össze kellene spórolni a pénzt.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Kornel
veterán
megnéztem ezt a motort, lehet erről másolta a suzuki a k12b-t?
L12A i-DSI
Displacement: 1,246 cc (76.0 cu in)
Bore x Stroke: 73.0 mm × 74.4 mm (2.87 in × 2.93 in)
Compression Ratio: 10.8:1
Horsepower: 57 kW (77 PS; 76 hp) @ 5700 rpm
Torque: 110 N·m (81 lb·ft) @ 2800 rpmK12B:
Hengerűrtartalom: 1242 cm3.
Furat/löket: 73/74,2 mm.
Sűrítési arány: 11:1
Hengerek/szelepek száma: 4/16.
Teljesítmény: 63 kW (86 LE)/5500.
Nyomaték: 114 Nm/4400(#33840)hobizoli: ez a kép nagyon nagy, le is nyúlom gyorsan, ezt meg kell osztani
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
ez is egyérdekes téma, mert már nagyon rég óta azon megy a hiszti meg "állítólag" a munka, hogy nyílvános legyen a regisztrációs adatbázis, hogy magad letudd hívni a kiszemelt autó adatait.. usa-ban ez már bevett szokás, absz alap, enélkül senki sem vesz autót.. azt, hogy itt miért nem megy még mindig ez a rendszer.. mindenki érdeke kéne, hogy legyen, úgy tűnik nem az.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
kétszer voltam a mozaikban az utolsó 2 hónapban. kőkorszak. drámai...
mikor ráteszi a vizsgáztató a fordulatszámmérő szenzort az intercooler-re a szelepfedél helyett, mert nem látja, hogy a motorblokk az intercooler alatt van és a fejét vakargatja, hogy nem kap fordulatszám jelet a számítógépe... édes istenem.. a másik nagyokos meg nekiáll hátsó görgők nélkül fékerőt mérni az első tengelyen, hiába mondom hogy állandó awd, ez nem az olcsó szar awd.. erre osztja az észt, hogy de menni fog, meg a mitsuk milyenek.. aztán mikor másodikra is elugrik az autó és csak nem működik, mégis alárakja a hátsó tengelynek a görgőket.. isten barma. kb ezen a szinten áll ez az egész informatikai rendszer is, mint amilyen emberek dolgoznak vele.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tresh
addikt
Az pech akkor
Dohányzást sose értettem miért kell az autóba, én képes vagyok kibírni ha annyira rám jönne akkor pedig megállok 5 perc nem oszt szoroz
Motion_Blur: nem is állítottam az ellenkezőjét csak megjegyeztem hogy elég feltűnő jelei vannak ha hátulról érkezik a ninósgyorsvonat
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
persze, hogy nagyobb próbáltam én is az insigniát, viccesen kicsi.
tegnap egy 1.4 traktor új fiestában ültem. hidegindítás. édes istenem azt a cserregő, remegő fostaligát, azt hittem szétfog esni, az egész autó remegett tőle, és amilyen hangja volt... kérdezem, hogy ez mindig ilyen indításkor? mondja, igen, ez dízel.. omfg, de jó lehet ezt minden nap hallgatni.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Muton
addikt
-
Muton
addikt
oké, köszi, akkor marad a benzines, mert nem vagyok nagyon gazdag, meg amúgy is szebb a hangja
alapvetően meg úgy fogok szűrni, ahogy mondtad, kép, engedik-e a szervizt
majd linkelek, ha van jelöltgiigz: én nem biztos, hogy meghallok olyan dolgokat, mint gondolom egy szerelő
köszönöm a segítséget mindenkinek!
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
whitezo88
nagyúr
na most megint jönnek a diesel-fanok
másik meg, tényleg ne a szomszéd, rokon, após anyós véleménye alapján vegyél autót. a BMW-re már gyakorlatilag a fél házat ráköltöttem volna ha igaz lenne mennyibe fáj fenntartani egy 3ast... eddig 1 napot volt csak otthagyva szerelőnél, az is pár csipcsup dolog miatt (szimmering, fékigazítás, meg a szétrohadt műanyag vízelvezető cseréje miatt)
ezenkívül még 5 ezerért összedugott egy szétjött rejtett csatlakozót, mikor kigyulladt a légzsáklámpa...
ja meg 2-3 napig a bal index nem működött, aztán magától megjavult, azóta jó, vagy 3 hónapja volt ez hasonlót még az ablaktörlő csinált, megadta magát, csak motor újraindulás után indult be. Ezt 2-3x csinálta pár napon belül. Ennek is vagy 3 hónapja, azóta az is jó.
[ Szerkesztve ]
-
qdak
addikt
leccives hatarozza meg vki mi az a hangos ?
mert ezt nem tudom konkretan merni, anyamnak a tv is hangos, haver meg mindig felcsavarja nalam a zenet, akkor most hagyatkoozzunk az epp igazoltato rendor fulere? alap hifi nem lehet hangos?
lol mar, dugoba en is fel szoktam tolni, me unalom van vagy sietnek es megnyugtat.(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
balesetveszélyes az is, amikor a gyalogdroid nem ám a zebrán megy át, a 2x1 sáv plusz két oldalt buszöbölnél, ráadásul teszi ezt a kerületi rendőrség épületétől 15m-re, mert megteheti büntetlenül, és megszokta, hogy nem is veszik elő érte amúgy sem soha
ha meg ledudalod, akkor meg megáll és néz rád abból a nukuikú fejéből, hogy miaf@szhe'..?
több drón kell ;P
-
qdak
addikt
ertem en, volt olyan h zsaruk altak az ut szelen meg lattam volt tekeres egybol
utana szakadtunk haverral.na vmi baszas van a 83 ason mert lepesbe halad a sor meg ugy latom erre terelik oket?!
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
werszomjas
őstag
Már úgy vettük sok km-el, mi azért évente cseréltük benne az olajat, szűrőket, de előtte nem hiszem, hogy nagyon karban tartották, eléggé le volt lakva.
Jobb kormányos, angol autó volt, tapasztalataim szerint ők nem vigyáznak az autókra és nem tarják rendesen karban.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
harry
veterán
Alapvetően én is emellett voltam, de pont a korább említettek miatt érdekelne a dolog miértje... Könnyű feltörni egy ilyen kormányzárat? Konrkétan az említett két típusban gondolkodom, nem az ilyen egyszerű karokon, ahol a kormányból kivágsz egy darabot, és már le is szedted. [link]
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Elolvasom. Ellophatatlanná nem is akarom (nem is tudom) tenni, ennyiért meg nem érdemes Cascot kötni. A cél nyilván az mint mindenkinél, hogy azért amennyire lehet, megnehezítsük a lopást / elvegyük a kedvét és másikat keressen, stb.
Azért még utánajárok ezeknek a kormányzáraknak / érdekelne mások véleménye is.MMA87: Miért baj, ha váltózár mellett hozzáférnek a motortérhez?
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
tomcsi23
veterán
Mindenképp. Haversrác is csodálkozott, hogy másik verdát kapott vissza, amikor normál módon hajtottam neki, pedig semmi durvulás, csak kicsit lettek kiforgatva a fokozatok. Ő meg tök nyugisan, alapjárat meg ~3000 között, szívóbenya.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
zolikaDB
veterán
Legacy: [link]
Saab: bájoló kollegának van, amikor megtudtam, mennyiért árulja, majdnem lefostam a bokám, h én annyiért Astrát vettem, ami kezdetben szopóroller volt. Tény, egy turbós benzines, egykor felsőkategóriás verdának is megvannak a rizikófaktorai és nem gombokba kerülnek az alkatrészek, bár az övében sokminden jelentős alkatrész cserés volt most.
Kristian: nekem nagyon tetszik az az Alfa, de én szürke vagy vörös bőrrel és JTD mocival venném. Viszont ha gázos, akkor más tészta. -
vjpeti
csendes tag
Ja, bele, így akkor lett mint egy E merci vagy A6. Nem beszélve a motorokról, amik kb ott kezdődnek lóerőben, ahol a vectráknak vége van. Felszereltségben pl egy B vectrából a fullos nem tud annyit, mint egy 9-5 SE. Lényegében nem is tudhat, nem létezett se kétzónás klíma, se szériában fűtött bőr ülés, se sötétedő tükör, se fejlégzsák, stb stb stb. Kár sorolni, én ismerem mindkét autót, úgy néz ki ez kettőnk közül csak rám igaz. És akkor a sok apróságot meg sem említem, a hátsó légbeömlőktől kezdve bla bla bla...
-
latyak17
tag
És miért ? nap mint nap osztrákok-magyarok vegyen parkolnak itt mert ez a patkány városba mindehol kell fizetni, még a temetőnél is... amúgy meg hol voltak a köztesek amikor a rokkant hely mellet állt a vastag bömös mert cseszett beállni a hóba és a 2 sáv helyett hirtelen lett 1... kérdezem én...
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
Zewa
senior tag
Minden stimm, kivéve a színt, (kék) beltér alsó színét (fekete) leszámítva.
Ambiente, tehát egy jobban felszerelt modell. 4xlufi, szervó, 2x e.ablak, hűthető k,tartó,áll. kormány, ABS.Ez ami nálunk van talán ha összesen 1000km-t tett meg életében 2nél több személlyel.
Én se vennék de nyuggereknek, anyukának városba, teljesen jó, ennyi pénzért.ps.: 1.9dízel, v 1.4 16V 101lovas benzinessel már egy egészen élhető autó.
Gyártották 1.2 6v motorral is. Bő tonnás súlyhoz, 54lóerő.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
giigz
veterán
Az Audi a kedvenc márkáim között van, csak azt nem értem, hogy miért nem tudnak megbízható autót csinálni. Attól még, hogy méregdrága, nem jelenti azt, hogy minden elromoljon rajta, és folyamatosan költeni kelljen rá... Na mind1, csak nagyon csúnya, hogy a német precizitás a 2. legmegbízhatatlanabb motorokat csinálja...
A családban is volt ugye allroad, és az tényleg egy pénztemető volt, mint bitporké.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs