-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
hdman
őstag
-
Cheesy
őstag
válasz AMD Power #81849 üzenetére
Állítólag csak útban van. A fickónak van egy céges autó amivel jár, Passat kombi, a feleségét nem tudom, de ott volt az 1 autó széles garázsban egy másik audi is, gondolom az a családi autó. Két 20 év körüli fia van, néha azok használták.
A gumik jó állapotúak ugyan, de a végén feltűnt, hogy a jobb hátsó szálszakadásos (ki hupli a gumin), de ugye előregszik ha egy helyben áll, gumit meg úgy is cserélni kell majd, így nem tényező.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz AMD Power #81882 üzenetére
Irtam, hogy tisztaban vagyunk vele, kb 250k km-kent szoktak cserelni azt olvastam. De mivel tudom hogy mi hogy vezetunk, alattunk hosszu ideig fogja birni. Kb 2-300k-val szamoltunk, amit LEHET hogy majd a kivalasztott autora kell kolteni. Nem taplalok hiu abrandokat egy hibatlan 14 eves autorol.
www.vakbelmutet.hu
-
Stafni
aktív tag
válasz AMD Power #81916 üzenetére
100LE az 1.6 nem túl erős, de a 1.3 68LE swift után jó volt. Ez családi autó nem sokat rakétázok vele, a totyogókat könnyű vele letudni. Én szeretem, csak klíma és ABS hiányom van, meg jobb lenne egy új kocsi. De nekem teljesen jó. Nagy a csomi is és kényelmes. Apósom vezette előtte, a kuplunggal szívtam, mert 3x vették le a váltót. 2x volt gyári hibás kinyomócsapágy. 1x gariba kaptam, de 90e volt a munkadíj a tárcsa és kinyomócserénél. De mással nem volt bajom soha.
Ja és amit nem írtam az előző hsz-hez. Nem volt nagy törése eddig. Ismerőseim autóit nem egyszer bontották le és nem is ők voltak a hibásak. Volt, hogy parkolt és egy öregúr a fél oldalát elvitte az Accordnak. Szerencse is kell ilyen dologhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Stafni
aktív tag
válasz AMD Power #81925 üzenetére
Am lehet velem van a baj, de nekem 1.4-es Corolla egyáltalán nem tetszett. Ignist is vezettem de baromira nem volt élmény. Meg egy 2,4-es Accordot is, de attól se haltam be. Pedig abban 170LE körül van a motor. Nyugis csöndes autó, de nagy élményem nem volt. Nem vagyok valószínűleg elég kifinomult.
Ja meg volt 1.4-es H Astra, de az G az 1.6 motorral jobb, viszont a váltó sokkal jobb volt a H Astában.[ Szerkesztve ]
-
Stafni
aktív tag
válasz AMD Power #82642 üzenetére
Szerintem a swift nem átlagautó. Olyan táblázat nincs, hogy mennyi idő egy ház itthon és külföldön? Az is érdekes lehetne.
Az építőiparos munkások munkabére elérte és szerintem meg is előzte a németországi munkások bérét, csak a minőség valahogy nem.
Amúgy ha tudtok Pest megyében egy jó festőt akkor megköszönném! -
Stafni
aktív tag
válasz AMD Power #82685 üzenetére
Nincs használva, de még nem árulom. Van másik autó, ezt a páromnak tartogattuk, felkészült a vizsgára, de végül nem vittem el. Ez vagy egy éve volt. A párom meg nem mer vezetni. Valószínűleg mindkét autó el lesz adva, mert beígértek a családból egy J Asrtát és elvileg ha a swift menne, akkor a rokon venne egy Mazdát. Mi meg beszámítási áron kapnánk a J-t.
De akkor is valahogy első kocsi és sajnálom. De nem is használom, csak ott áll. -
deicide
veterán
válasz AMD Power #83369 üzenetére
Maximum az olajcsipegetés meg az EGR szelep, ami jellemző, de nem nagy megterhelés 1L olajat tartani a kocsiban, ha fogyogat, 10000km-en szokott 1L fogyni. Az EGR hiba meg előjön havonta 1x, akkor kicsit kikormolom és kész.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz AMD Power #83371 üzenetére
Mondanám, hogy eladom az enyémet, de van rajta 1-2 dolog, ami nem működik (hátsó ablaktörlő, bal hátsó ajtó kp zár), kicsit rozsdás is itt-ott, klímát tölteni kellene, meg most kapott új téligumit is, nem jönne vissza a ráköltött pénz. Pedig amúgy tip-top, bőr belső, hifi
De a típus maga nagyon jó, nekem az X16XEL van, 1.6 16V, 100LE, valamennyire megy is és 6L környékén elvan pályán és országúton, városban nem használom.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AMD Power #84117 üzenetére
Ha nagyon öreg a szíjj akkor látszik hogy be van már repedezve de ezen kívül nem mondja meg senki, hogy 5000-et vagy 50,000-et ment vele. Sőt egy csomó típus van aminél bontás nélkül nem is nagyon látsz rá a szíjjra.
mod:
gaborbol: Ha fontos a normális összkerék rendszer akkor XV vagy új Outlander / Rav4. CR-V-ben buta összkerék van azt ne vegyél.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz AMD Power #84807 üzenetére
Korrekt állapotú, grat hozzá.
Gyanítom már volt lakatolva, ha csak nem 50.000km van benne. Viszont, ha továbbra sem szeretnéd, h rozsdáljon, egy minőségi üreg és alázvédelmet csináltass rajta. Azon kívül h piszkosul rohadnak, nagyon jó autók az F Astra-k, max egy kis olajfogyasztás, de igénytelen jószágok.
Illetve az üzemanyagbetöltőnyílás körüli részt érdemes mindig tisztán és szárazon tartani, mivel oly szarul van megoldva, folyton megáll bent a víz, ami ismét erős korrózióágy.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
VegyesTamás
senior tag
válasz AMD Power #84879 üzenetére
persze, majd még úgyis összeszoktok, váltás, meg minden
GLOCK34: átalakíttatni az szerintem drága azt tudom, hogy levizsgáztatni le lehet.
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
VegyesTamás
senior tag
válasz AMD Power #84885 üzenetére
hát én tisztelem a suzka motorját meg minden, de nem érzem magam benne olyan nagyon biztonságba...egy opel azért az már más
GLOCK34: Nemtudom abban a kocsiban, hogy van a tűzfal elrendezése, lehet azt is alakítani kell. Számold ki mondjuk bontóból balos alkatrészekből, plusz munkadíj, ha nem magadnak csinálod. Jó sok papírmunkára, meg jó sok illetékre is számíts, és ha ez nem lenne elég, még ott vannak az az átalakítási engedélyek az NKH-tól, plusz az NKH-s vizsga...szóval ezért olcsók a jobbos autók itt, de ha magadnak, ismerős bontóból olcsón aklatrészekből meg tudod csinálni, akkor talán megéri, de z a vásoris legenda, hogy sosem olyan tökéletes mint egy gyári balos autó.
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
VegyesTamás
senior tag
válasz AMD Power #84888 üzenetére
hát még a komfort nem is, csak eleve a megjelenése a vékony kis kerekek, az a drót kormány..ha nem tiltod állandóan nagyon sokáig elmegy a mocija, de olyan nekidőlszésbehorpad érzése van a kasztninak.
jav előző: vásoris-városi
kornelka: persze az újabbak már más
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
VegyesTamás
senior tag
válasz AMD Power #84891 üzenetére
hátigen, azért már nyugati autókat is lehet kapni kicsit nagyobb motorral pöpetnyit idősebben.
tboy93: jesszus
neduddki: nagy bömbi átlag nem azt mutatja, hogy ezek mind vackok.. meg ugye kinek mi a ritka
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
raczger
őstag
válasz AMD Power #85155 üzenetére
Az jó, amit én nézettem ott a három jó hengerben volt kb 9 körül, a legrosszabban csak 6
Meg nem túl jó azt tapasztalni, hogy a lóvét könnyebb összeszedni az autóra, mint találni egy vállalható állapotút Erősen gondolkozom már azon, hogy valamelyik hétvégén kimegyek Münchenbe vagy Stuttgartba (de jobb lenne itthon találni).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- CPU léghűtés kibeszélő
- MárkaLánc
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen