-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viperator
őstag
válasz mycso #138367 üzenetére
"A fogyasztása, amit szidni szokott (7-8, bár ez azért eléggé lábfüggő), illetve nagyobb dinamikát remélt ettől a motortól." - városi fogyasztás?
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
footy
addikt
válasz mycso #138659 üzenetére
Ha a diesel karaktert vartad akkor nem csoda, hogy csalodas volt, foleg ha az osszkerekes verzioban ultel. Abban egyszeruen elvesz a nyomatek. A Mazda 3-ban a 120 loeros viszont egy tok jo valasztas. Mondjuk Golf tsi helyett.
Az mondjuk biztos, hogy a dízelek karaktere/vezetése (főleg a kicsiké) megszokást igényel. De nekem pont ez stílus jön be.
A megszokast igenyel az mondjuk enyhe kifejezes, a regebbi 1.3mjet-nel meg 1.5dci-nel is az volt hogy 2000-nel rugott egyet aztan se alatta se felette nem tortent semmi. Szerintem ez konkretan sz@r nem megszokast igenylo dolog[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz mycso #138659 üzenetére
Mazda6-ba a 2.5 benzines jó, de az is csak automatával. az legalább el tudja kenni az alsó fordulati erőtlenséget. nem tudom ki hogy van vele, de én szeretem azt, hogy ha emelkedőn nem kell kézifék-gáz-kuplung balettot bemutatni, hanem simán kuplunggal meg tudja tartani magát az autó, na azt eddig csak a dízeleim tudták, meg a 3.5-ös BMW. 2.8 V6 Passat is simán fullad még olyankor, 1.8T-ről ne is beszéljünk, az még a Golfot se fogta meg. és mivel felénk leginkább csak emelkedő van, inkább nem szívatom magam a kicsi benzinmotorokkal.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz mycso #138848 üzenetére
Most Alfa 159, Opel H/J, Passat B6, Renault Megane (~2011) között keresgélek, vagyis várom mindig ezekből miket raknak fel...
Neked akkor mi is lesz végül?
Amúgy azt a fekete TI-t lehet felesleges is lett volna megnézni, ennek a kéknek jártam utána, ez is elvileg full patika, de mondták motortétben volt valami kábel égés, akkor KM szépen vissza van tekerve, meg még volt valami de már nem rémlik mit is mondtak. Szóval ha ez ilyen ugyan abból a kereskedésből az a másik is visszatekert lehet.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz mycso #138870 üzenetére
a franciak jo futomuveket szoktak csinalni
a Citroen hidropneumatikusa is eleg jo cucc volt
a Xantia Activa-ban a ket oldalt ossze volt kotve vmi furmanyos megoldassal es az ivkulso oldalt felkemenyitette, hogy hirtelen iranyvaltaskor ne billegjen a kaszni
ezzel elertek azt, hogy egy hirtelen kormanymozdulatra is csak 2-3fokot mozdul a kaszni, mikozben az utazasi kenyelem nem valtozik, es nem kell bele betonkemeny futomuvet csinalni ala ehhezregebben lattam egy videot is errol
a szalompalyan egy Honda Integra ment, meg a Xantia Activa, es a XA szlalom sebessege nagyobb voltpedig a Integra eleg jo, palyaversenyre is alkalmas kettos keresztlengokaros futomuvel rendelkezik, elol-hatul-alul-felul merevitokkel gyarilag...csak az passziv
csak azert azzal utazni 3-400km-t megsem "olyan", mert kb az arnyekokon is doccentöbb drón kell ;P
-
őstag
válasz mycso #140054 üzenetére
Engem mondjuk az zavar egy kicsit a DRL-ben, hogy hátul nincs világítás. Azért nem egyszer előfordult, hogy szerintem bőven indokolt lett volna már a tompított az időjárás vagy a fényviszonyok miatt, de mégsem kapcsolták fel (vagy kapcsolt fel automata állásban).
Nekem nincs nappali menetfényem, szerencsére olyan a Volvo rendszere, hogy a motor beindítása után csak egy kis késleltetéssel ad áramot a világításnak, így nem nyírja ki idő előtt az izzókat. Az meg, hogy verőfényes napsütésben is világítanak.. Hát istenem, akkor majd 10 havonta cserélem, nem 15 havonta (az emelt fényerejűt).
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
B-L-A-C-K
titán
válasz mycso #140678 üzenetére
Amit így tudni érdemes róla hogy 2010-es 7 havi, 157e km van benne, magyarországi, és végig márkaszervizbe volt hordva. Legutóbb 154e volt nagy szerviz, azaz nem rég, itt a vezérlést is cserélték (szalonba mindent le is csekkoltam, és stimmelt, meg számlák is megvannak).
Most 240km-t jöttem vele pályán, nem nyomtam neki 130-cal jöttem, így 6 liter volt a fogyasztás.
Téli gumik kellenek rá valami acél felnivel, majd nyárra meg a nyári gumikat is lecserélem, 18-as 245ös van rajta (elől hátul más fajta) szerintem teljesen felesleges ilyen széles, 225ös elég lesz rá.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz mycso #141194 üzenetére
3-man is lekapcsoltuk index közben a világítást mikor próbáltuk az autót. A sok rekesz tényleg jó de akkor lehet én vagyok ilyen, hogy alig férek sok autóban. Ma is egy j astra sports tourer-el mentem, teljesen le kellett engednem az ülést, hogy a jobb térdem ne feszüljön a középkonzol ívének. A kesztyűtartó probléma akkor tűnt fel amikor harmadik alkalommal állítottak meg igazoltatni és mindig ki kellett adnom a sofőrnek a forgalmit.
Redmi Note 7
-
KAMELOT
titán
válasz mycso #143134 üzenetére
Nekem Ford escort combi van. 1.8D sima dízel.
5 ève vettem 189 000km 1500eu
Jelenleg 365 000km van benne.
5 èv alatt 1500eu költöttem rá ebben benne van az olajcserètől számítva minden.
Amit az 5 èv alatt javítani kellett nagyobb dolgot az a dízel pumpa tömítèse valamint 310 000km kapott egy tiszta új alternátort. Első fék tárcsák ès fèkbetèt. Első csapok ès hátsó kerèkcsapágyak.
Filterek ès olaj rendszeresen cserélve.
Dízel üzemanyaghoz rendszeresen teszek VIF super additiv diesel adalèkot. 10 liter / 10ml[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Tothgera30
Ármester
válasz mycso #144304 üzenetére
Nézegettem a típust, bár sima 1.6-al, és a Top5-ben benne is lenne, de még vacillálok.
#144305 Luck Dragon: Olyan sok extrára nincs szükségem, klíma legyen, örülnék egy vonóhorognak, esetleg tempomat, xenon, ülésfűtés a vágyálom.
#144306 Declare: Viszont fiatal benzines autók közül ami vakon ajánlhatok 15+ évre, mást nem nagyon találok. Minél kisebb rizikóval keresek autót, de bizonyára tudod hogy már nyár vége óta lesem a kínálatot.
#144314 johnny82: A Focus Mk3 nekem is gyenge pontom, talán Top1 lenne ő, bár amiket eddig megnéztünk, mind fújva volt, ezért kissé elment a kedvem tőle.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Ursache
senior tag
válasz mycso #205022 üzenetére
nem rozsdasodnak mar ezek az ujak, a csapbol is ez folyik. 12 ev garanciat is adnak ra. alvazvedozni is lehet, 2-3 eves peldanyoknal boven nem keso. 194 LE 2.5os szivo benzin meg tud lepni telepakolva is :)
de 8M-be nem is fer bele. most hasznaltan ha jol latom 9.5 korul vannak, igy viszont a 2.0as az tenyleg verszegeny lenne..
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
-
vzsryl
nagyúr
válasz mycso #205016 üzenetére
190 lovas Superb meg Passat-ból 8M-ig nagyon jól felszereltek vannak, és elég sok közülük még csak bejáratós futásteljesítménnyel rendelkezik. Tele L&K-val és Highline-nal a hahu.
Sajnos dízelek. pl[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz mycso #205031 üzenetére
Én is benzin párti vagyok, de elképesztő, hogy mennyivel autószerűbb autót lehet venni használtan dízelből. 8M-ért tök jó a Ceed meg minden, de azért egy Highline, B8-as Passat mellett eléggé komolytalan. Ezzel nem a Ceed-et akarom bántani, de bakker...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tresh
addikt
válasz mycso #205022 üzenetére
Az a rozsdahiszti kb egyszeri 100-150k-s védelem, ha nagyon félsz és utána sose lesz gond vele. De ez a para a 2003-as 6os korszakba kezdődött, ott tényleg szar is volt. A 2,5-ös 195 lovas automatával menni fog bőven, 8 mp alatt szára rántja és fogyasztása is értelmes marad. Szívó benzinként ez szerintem bőven jó. Plusz egész normálisan tud fogyasztani ha nincs taposva. Nyilván valamiből engedni kell de családba a 3. mazdát hoztam be 3 év alatt és a tapasztalat azt mutatja mindenkinek bevált. Igaz mind benzin (CX-3 meg az ilyen SUV leszek , ha nagy leszek inkább nem kommentelem, mazda 3 g165 el manuálissal mennél egy kanyart vigyorogva szállnál ki belőle teljesen mása hangolása, mint ezeknek az anyuka, nyugger autóknak.)
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz mycso #213323 üzenetére
A Superb eladásnál nem volt ilyen problémám, de az az ár miatt volt. 1M alatt naponta több tucat sziauram’ próbálkozik (a G Astra-t is eladom, szóval kemény napokat élek meg).
1-3M-ig vannak azok a típusok, akiket írtál.
3M felett pedig szinte csak az keres autót, akinek van pénze, és tudja mit akar. A Superbet 1 hét alatt elvitte az első vevő 4M-ért.
Egyébként ha most hosszabb távon is beválik a lagúnya, akkor maradok ezen a vonalon. Aprópénzért lehet venni mocskos jó Renaultokat használtan. Most megnéztem hogyan áll épp a lagúnya III piac, és ilyen H Astra, Golf V áron lehet kapni fényévekkel jobb verdát. Remélem a tiédre lesz majd egy korrekt vevő, mert nagyon szép verda, nekem beindította a nyálelválasztásom.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mycso #215172 üzenetére
Igen, ha eroteljesen gyorsitasz akkor mind a ket motor maxon teljesit. Mivel az akkut sosem engedi lemerulni (benzinesrol tolti ha kell) az elektromos rasegites mindig ott van ha kell.
Hogy mekkora tempoig segit be azt pontosan nem tudom de ezeknek 180 korul amugy is veguk szoval... V60-nal 160-ig azt tudom de Rav4-nel passz igy fejbol.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz mycso #215529 üzenetére
A BMW mernok konkretan ezt mondja:
Kein Hersteller drosselt den Motor nur elektronisch. Es sind die Medien und vor allem die Tunerbranche, die dieses Gerücht verbreiten, um den Kunden in Sicherheit zu wiegenEgyik gyarto sem csak elektronikusan fojtja vissza a motort. Ezeket a pletykakat a media es kulonosen a tuning ipar terjeszti, hogy biztonsagerzetbe ringassak az ugyfeleket.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest