- Linux - haladóknak
- Facebook és Messenger
- Programozásról_szubjektíven
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Linux kezdőknek
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mesterséges intelligencia topik
- Zimbabwébe ment a Starlink
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
Régebben nézegettem VTi-ket is, csak úgy, de ahogy nézem millió alatt szinte nincs is normális ill. elvétve csak, amúgy tök jó gépek, csak nem arra vágyom,hogy 9000-res fordulatnál adja le a 160 lovat, meg a 100-nál pörög 3500-at se az igazi.
Lehet amúgy nekem valami dízel kéne, azokat is lehet húzni kicsit, meg ha van 6-os váltó pörögni se pörög sokat..ahh nem tudom.
De nem, elsősorban benzinesben gondolkodom.
-
Rick4
félisten
Rámtolatásnál milyen nyomból derül ki hogy ő tolatott és nem én mentem bele? Féknyom nélkül semmi esély az ilyesmire.
Hát, nem tudom erre mi a törvény, de ha benne van és csak egyszer segít, aki nekem jön nem cirkuszol, hanem a zsebébe nyúl és fizet, már megérte...Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Valamennyi mindegyiken van gyárilag, a színezett is ilyen meg ami nem az is, de rá lehet erre menni 99%-ban, úgy a tuti. Engem ez nem nyugtatott meg: [link]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Rick4
félisten
Nézd, nekem itt áll az udvaron meg a garázsban épp 8 db autó. Hidd el, amit leírtam,azt azért írtam, mert tapasztalom. Gondolom Te a hetediken, csillaggarázzsal másképp látod. nosza írd le, mégis miként.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
neduddki
nagyúr
-
Rick4
félisten
Én annak örülök, hogy Te vegyész vagy akkor nyilván tudsz az autóipari gumikról is nyilatkozni, legyen az szövetszállal bélelt gumicső, vagy acélszállal bélelt autógumi, és mindannyian rácsodálkozhatunk a tényekre.
Mesélj, miért keményedik meg egy prémium téli autógumi, ami bár 7 éve még prémium is volt, tesztgyőztes is volt, még ha be sem akarjuk ismerni, hogy ma már a közepesnél is rosszabb eredményt produkálna újként is? Nem tudják megcsinálni úgy, hogy bírja 15 évig? Hova lesz belőle a szilika?
Mesélhetsz még a gumiban megbúvó fémdarabok rozsdásodásáról is, mert ugye itt erről is szó van, mégis, hogy jut be a víz a zárt gumi anyagába? Pl Mondeo- Sharan- Galaxy vízlehúzó gumi. Hogy reped szét a fékcső, vízcső a párás, hűvös helyen úgy, hogy nem erre a helyre tervezték? Végezetül milyen autóipari használatú gumiféléket teszteltél mondjuk 7-8 éven keresztül, a felhasználási körülményeivel szöges ellenétben álló körülmények között, és ez a teszt milyen eredménnyel zárult?Köszi a választ, érdekel, mi az igazság, most végre kiderül. Ja, még egy: Hanyadikon laksz?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Várjál, leírom, akkor ez hogy is volt pontosan:
Leírtam valamit, majd melléírtam, hogy több éves tapasztalatra alapszik az állításom, a gumi még most is megnézhető, megfoghatő, több gumival egyszerre összehasonlítva állapítottam meg azt, mait le is írtam, és a gumik most is megvannak.
Mivel megcáfolni érdemben nem tudtad, és azóta sem tudod, legalább jössz egy gagyi beszólással, erre visszakérdezek. Erre jön egy válasz, hogy neked vegyipari végzettséged van, amire nekem lábcsókolgatva le kellene borulni, és a saját tapasztalatomra épülő hozzászólásomat meg kellene cáfolnom. De nem teszem, mivel ettől még nem látok az állításaid közül semmit se bizonyítva, és visszakérdezek, mégis, szakmailag is támaszd már alá valamivel. Konkrét, a vegyipari végzettséget, vagy bármiféle hozzáértést tükröző szakmai válasz megint nincsen, de legalább jössz az értelmezési képességek feszegetésével.
Az meg a darwin díjas meglátás, hogy szerintem nem fontosak a körülmények, miközben leírtam, egy autó gumialkatrészét hova tervezték, és az általam felvázolt esetben hol volt tárolva, ennek ellenére valamit látok a felületén, a szerkezetében. Én nem beszéltem pincéről, olvass vissza, aztán írd le, hogy ja, hát, hülyeséget olvastál. Az meg, hogy esetleg egy ablaktalan, fűtött vagy fűtetlen zárt garázsból Te hogy asszociálsz pincére, én nem tudom, de az eddigi érvelésed enged következteteni a gondlatmenetedre. De be is rakhatod, ha az én hozzászólásomnál megtalálod.Na akkor végre kiderült, hogy ezekhez végülis közöd nincsen, szóval tök felesleges volt is hősködni a vegyipari végzettséggel, van egy frankó papírod, legyél rá büszke. Mellette meg nem látod 7-8 év után ugyanazt a gumit autón használva, és hűvös, párás, fényvédett garázsban (ez az amit Te pincének képzelsz) tárolva. Az össz infód az, hogy valakik, valahol mondtak erről valamit, de nyilván nekik sincsen konkrét tapasztalatuk, szóval lehet hog yők is olvasták valahol, vagy hallottak róla valakiről.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Szerintem 5-6%-nál nem fognak többet elérni ott sem. A nagyobb teljesítményhez több levegő (ez ingyen van) és több üzemanyag (ez fizetős) kell és kész.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Klasszikus értelmű chip tuning az a gyári szoftver optimalizációja. És bezony soxor ez nem jelent plusz lóerőt. Csak idehaza van az a köztudatban, hogy a csip az plusz 1kk lóer és örök életet ad a kocsinak. Rick4 jól mondja: több levegő és üzemanyag. Amit nem szabad elfelejteni h a gyári értékekhez vannak igazítva a fékek, és egyéb biztonságtechnika a ótóban.
Én személy szerint abban hiszek, hogy gyári hang, soha 2 liter alattit (1995 még ok ) és az élet v6-tól kezdődik
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hdman
őstag
Akkor viszont nagyon nagy mákod volt,hogy leértél, nekem a szervó+ABS hibát az utolsó pár km-en dobálta, addig volt szervó is rendesen.
Akkor az nem is volt drága, Neked sem, annyit bőven megért.
Laraxior: persze, hogy nincs hely, Neked 3.0 V6 motor van benne, nekem meg egy 1248 ccm fűnyiró Kis túlzással hosszában 2 motor elférne egymás mellett.
Mondjuk azért megy is a kis takonypóc
Köszi a válaszokat, akkor nagyjából már tisztában vagyok a várható költségekkel.
Mostanában nem nagyon pályáztam, de érdekes volt látni, hogy szinte mindenki 120-130-cal ment, engem óra szerint 140-150-nél nem nagyon előztek meg. Nem akarok hazudni, de talán 20 autó BP-->Győrig. Ennyire érződik a benzináremelés??
Sopron city :)
-
nesa
veterán
Nemer rohogni konkretan ez lenne.
-
-
-
-
-
-
-
-
Rick4
félisten
munkámhoz használom az autómat, hanem a munkába járáshoz!
Egy dologról beszélünk, ez mind benne van az szja törnyényben, konkrátan a 10. pontban, szóval ha ott van, akkor adható, ha nem adják, az a munkáltató köcsögsége. Neki nem érdeke pl hogy ne késs a melóból a busz lekésés miatt, hogy ne legyél fáradt a sok buszozástól, miközben leírja költségként azt amit neked kifizet?Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
mycso
veterán
No, közben megvan az is, hogy 1996-ban hozták ezt a 9ft-os okosságot, és természetesen azóta nem is változtattak rajta.
'96-ban 108FT körül volt egy liter gázolaj, most meg 431FT, végül is minek emelték volna a költségtérítést, alig négyszeres az áremelkedés. LoLRick, amiről te írsz az a "Saját gépkocsi használat költségtérítése", amiről meg mi az az "Adómentesen adható munkába járás költsége".
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
MPowerPH
félisten
A céges autóknak ált. a sok km-en kívül nincs más 'baja'. A 99%-uk mind rendszeresen szervizelt, jó esetben végig vezetett szervizkönyves. Tehát maximum kopott lehet, karcos-ütött, és esetleg széthajtott. Tehát inkább a kozmetikára kell költeni a vétel után, műszakilag nem valószínű, hogy gond lesz vele.
Don't Tread On Me
-
leonel
aktív tag
-
Zewa
senior tag
Normális állapotú nem szétnyúzott intit találni nem egyszerű. Eladót még inkább nem.
Inti lehet lehet mondjuk Celica is.. lényeg ott van hogy messze nem kell 5milla szerintem egy élvezetes járgányhoz.Szívókat is lehet azért tuningolni de egyértelmű hogy feltöltéssel más dimenziók nyílnak ki..
Imádom amikor az 1.3-as Stift Mk3-alá rakatnak komplett saválló rendszert. Bár többnyire csak valami vásári dobot hátulra."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
8th
addikt
Úgy keveredett ide, hogy eddig akárhány integra tulajjal beszélgettem mindnek volt kisebb nagyobb karambolja. Van akit hátulról utolértek de a többségnek az orra törött. Sportkocsi. Nem sportkocsinak látszó hétvégi valami puhapöcsöknek hanem ízig vérig sportkocsi. Amelyik normális állapotban van az vagy nem eladó vagy ha igen ismeretségi körben cserél gazdát. Na azokat sosem fogod a hahun meglátni, esetleg 5év múlva amikor már az új tulaj lelakta/megtörte és kiszállna belőle.
szerk: szívómotort tuningolni egy turbóshoz képest aránytalanul drága mulatság. Ennyit akartam mondani.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen