- JavaScript topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Mesterséges intelligencia topik
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz vzsryl #202697 üzenetére
Fogyi kb így néz ki a generációk között:
6.61 a meglévő Swift.
6.16 a gen 5. Swift
5.25 a gen6. SwiftTény, hogy "fényfogyasztó" lett a Gen6. Swift, de ekkora futásnál szerintem nem sokat dob a költségeken az a +1.5 liter/100km fogyasztás.
Ha van cserélve a fékfolyadék, nincs baja az ABS kockának, meg ha a váltóolaj is cserélve volt, akkor a váltó nyelestengely csapággyal sincs baj; meg ma már ezek javítása se horror összeg. -
grizlisandor
addikt
válasz Dika22 #202905 üzenetére
2009től csak DPF-el árulhatták a VAG dízeleket, németben a régebbiekre is tettek DPF-et, a kezdvezőbb adózás miatt.
Legegyszerűbben a forgalmiból fog kiderülni. Eur táblázat
Vagy minden VAG autóban van egy PR kódos matrica, kód alapján is kiderül.
-
grizlisandor
addikt
válasz Dave567 #203076 üzenetére
Mazda dízel beteg konstrukció, felejtős.
Benzines Mazda, 2013-ban volt generációváltás 2->3, utolsó gen 2 lehet? Mert a gen 3. már Skyactiv-G. 150 lóval tudsz közlekedni.
Q5-ről nem derült ki milyen motor, azon kívül, hogy dízel. Szóval az Audi-VW 250k-300k kilométer futásnál jöhetnek a mumusok, szokásos kettőstömegű, DPF, EGR, turbó quartet beköszönhet. Függ a mennyit futottak városban, milyen lába volt az előző tulajoknak. -
grizlisandor
addikt
válasz Dave567 #203101 üzenetére
120 LE már használható lehet, ki kell próbálni, hogy neked elég-e a dinamikája.
Többieknek, nem ez az a Skyactiv-G 120 motor, ami fizikailag ugyanaz, mint a Skyactiv-G 165 csak vissza fogták szoftveresen? És a chip-es bácsi meg tudja rá írni a 165 LE szoftvert?
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #203590 üzenetére
Megane 3 1.6-nál figyelni kell, hogy 5w30 motorolajjal használták-e, mert a vastagabb olaj elintézi az okoskereket. Vezérléscserekor, cserélni kell az okoskereket is, több ismerősnek a vezérléscsere után pár ezer kilométer után fáradt el; hibajelenség hidegen dízelként jár a motor a tulajdonosra frászt hozva.
(#203591) Energie X
Rövden olcsósított VW; kis, közép és egyterű kategóriában.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz D1Rect #203870 üzenetére
200k km futás körül rá kell borítani pár forintot, ehhez kell egy jó szerelő is.
Mint írta Qru, vezérlés, magasnyomású üzemanyag szivattyú, injektortakarítás/felújítás se fog ártani, ki tudja milyen állapotban van az EGR és DPF.
Autómataváltó a wikipedia szerint 8 gang-os ZF, elvileg nem egy elromlós fajta, ha volt benne cserélve az olaj.Bővebben az N47 motorról itt egy videó.
Van a BMW topikban is egy halom infó a motorról és karbantartásáról. -
grizlisandor
addikt
válasz rob210 #204111 üzenetére
Beleolvastam Renault topikba, meg rákerestem a motorra, elég jól hangzik.
Kár, hogy a céges ferdehátú Megane III-ba nem igazán férek el normálisan. Coupéba vajon ugyanakkora a helykínálat vagy változtathattak rajta valamit? Sajnos a közelembe nem található, hogy üléspróbázzam.Laguna III Coupé is tetszene, csak a cégnél van egy ferdehátú, ami nagyon szűk sajnos(Megane III jobb helykínálatban).
-
grizlisandor
addikt
válasz szabonagyur #204708 üzenetére
Nem fogsz elájulni tőle, ma vittek pár éves mild hybrid Vitarával, a fotel kényelmes volt, elől kényelmesen elfértem, meg elég szépet lépett a kocsi. A vezetéstámogató cuccok nagyon érzékenyek voltak, bár ez az első ilyen vezetéstámogatóval felszerelt autó, amivel vittek. Beltér minőségében a 18 éves Alteával van egy szinten, a Vitarában egy kicsit csendesebben kopognak a műanyagok menet közben.
-
grizlisandor
addikt
válasz geckowize #205473 üzenetére
DPF nélküli dízelt mondtam volna, de BP miatt inkább nem.
1.6 102 ló VW csoportos motort se ajánlanám, szereti az olajat enni, tartós autópályás tempónál, inkább egy 1.4 TSI 122/125 ló, ha nem volt igazoltan cserélve a láncos vezérlése, akkor kell egy gyári utolsó cikkszámos vezérléskészlet rá.Listára felvenném még a Megane 3 1.6, Vectra C csak Opel topikban utána kell járni melyik benzines motor ajánlott.
1. Acura, a Honda megfizethető luxusmárkája, elvileg Honda szerelő érthet hozzá.
2. Toyota topik.
3. Nem biztos, de 99%, hogy kell költeni a kötelezőn kívül a kocsira és az már bőven a kereteden felül van. -
grizlisandor
addikt
válasz penge111 #205513 üzenetére
Megane MK3 1.6 benzin, lehetőleg 5w30 motorolaj, ha vastagabb, akkor nyírja az vezérlésállító okoskereket, ha szeretek a kocsiba, amúgy egy szíjas vezérlésű szívó motor. Ha rossz az okoskerék, akkor dízelesen jár. Vezérléssel együtt szokták cserélni, ismerős autójában nem cserélték a vezérléssel együtt, így 10-20k kilométerre rá elromlott és lehetett megbontani a vezérlést.
(#205519) tresh:
47-es lábon élek, nem merült fel ilyen probléma. -
grizlisandor
addikt
válasz f4lcon #205917 üzenetére
Teljesítmény alapján könnyen el tudod dönteni, hogy melyik generációjú az adott motor.
-
grizlisandor
addikt
válasz f4lcon #205924 üzenetére
EA111 motorcsaládból a 122 lovas ajánlott, de az a Tiguanban elég kevés lenne.
A konkrét példánnyal kapcsolatban egyet tudok érteni (#205927) bandussal. -
grizlisandor
addikt
-
grizlisandor
addikt
-
grizlisandor
addikt
válasz Kis Tigris #206298 üzenetére
Embléma!
-
-
grizlisandor
addikt
válasz imyourfriend #206519 üzenetére
Eladónk nincs tisztába a felszereltségével az autónak.
Keresni kell Octavia prospektust, hogy milyen felszereltséget adnak az Actív felszereltséghez, szerintem ESP-t kellett, hogy adjanak.
Autodna-n alvázszám alapján kihozza a felszeretséget, de ez fizetős vagy próbálkozhatsz márkaszerviznél.1.6 CRTDI-t hanyagolnám, eredetileg Delphi befecskendezői vannak, amit csak cserélni lehet. Nem tudom, hogy ez később változott. 2.0 CRTDI motor stabilabb, mint az 1.6 CRTDI. Jobban mozgatja a kasznit(ha autópályázol ez jól jöhet), Bosch befecskendezők vannak, amit fel lehet újítani.
-
grizlisandor
addikt
válasz imyourfriend #206592 üzenetére
Spiritmonitor-on rá tudsz szűrni az átlagfogyasztásokra.
(#206603) pinnacle:
Azon a jobb első ajtón nem tudom mit akarnak javítani, nézni kell rá egy bontottat, max fényezni kell. -
grizlisandor
addikt
válasz kuyarashi #206761 üzenetére
Ampera volt már Totalcar MűhelyPRNban és Draskovics Andris most töltött fel róla videót.
Indulásnak jó lesz. -
grizlisandor
addikt
Ct200h szimpatikus, Prius 3 technika, sportosra hangolt futóművel.
Szerintetek a 2 méteremmel el is lehet benne férni? Vezess cikkben írják, hogy 190 cm felett már a tetőkárpitot eléred.
Sajnos a 200 kilométeres körzetben nincs, hogy kipróbáljam. Meg pénzem sincs rá. -
grizlisandor
addikt
válasz rbalint88 #207279 üzenetére
Az, hogy mögöttem nem akar/tud senki ülni az nem érdekes, én férjek el.
Tök érdekes, hogy a Twingo 2 és Clio 3 autókban elférek, meg elvileg a gen 1 Auris is jó, a HSD meghajtással meg elengedtem az esetleges inverterproblémák miatt, vagy túl van ez aggódva?.
-
grizlisandor
addikt
válasz KubanitoS #207677 üzenetére
Autós topik[link] találsz.
-
grizlisandor
addikt
-
grizlisandor
addikt
-
grizlisandor
addikt
válasz hobizoli #208436 üzenetére
Láncos TSI 2012.03-tól kapta a módosított fogaskereket a módosított vezérműlánccal és ez a vezérműlánc szett elérhető bármelyik autóhoz, gyári utolsó cikkszámos vezérlés készlet. Ezzel a készlettel, meg a 0W30 motorolajjal elég stabil kis gépezetek.
1.4 T-Jetnél meg az M32 váltó, féltengelyek, autómata klímának is van valami problémája.
Utánajártam mind2 típusnak, de végül egy egyszerűbb FL Clio 3 autóban gondolkozom 1.2 Turbó 100 ló vagy 1.6 szívó 130 ló motorral.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz hobizoli #208438 üzenetére
Igen, az kimaradt, csak még nagy reggel volt.
MQB platformú autókba már szíjas vezérlésűek a TSI motorok. -
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #208831 üzenetére
Lázár Péter - Inter Garázst követem én is.
-
grizlisandor
addikt
válasz f4lcon #208860 üzenetére
Sajnos ez így nem igaz, 2006 után sokban van DPF, PR kód matrica alapján meg lehet állapítani melyikbe van
.
Kettőstömegű kiváltó szett meg nagy találmány, hamarabb lehullik róla, mint a kettőstömegű.
Ráadásul azokat a rezgéseket, amiket a kettőstömegű semlegesít, azt majd most más alkatrészek fognak, ami biztos jót tesz nekik.
Kollégám a 100k anyagköltségbe vett hozzá új kettőtömegűt, beépítésért a maszek szerelő kért 20kt. -
grizlisandor
addikt
válasz hobizoli #208866 üzenetére
Nagyra nőtt Stilo, de ez már egész jó forma.
(#208870) f4lcon:
Az nem egyszerű sajnos, régen fejtegették a témát.
Röviden idézem: "Pl, A6 nál: PR kódos matricán 7GN a nem DPF-es kiadás, 7GG a DPF-es." -
grizlisandor
addikt
válasz f4lcon #208882 üzenetére
EU4 besorolású, akkor még DPF nélküli az biztos.
Konkrét példa, IceQ! fórumtárs, 1.9 PD és DPF-es a B6 Passat.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz slett27 #208894 üzenetére
Létezik még népítélet?
Az a baj, hogy ez így szrt se ér, mert nem lehet szűrni motorra, pl a 207 a hdi motorral lehet nagyot ment, a benzinesek meg nem...(hasraütésre írtam valamit)(#208895) slett27:
Komolyan nem mentél el vele próbakörre?
Így a katalógusadatból tudtam meg, hogy a nyúlmókusok félholtak a kocsiban?
Hogy akarsz te vele napi x kilométert közlekedni?(#208897) slett27:
Ezt a nepper vérszerződésben garantálja? -
grizlisandor
addikt
válasz tboy93 #208910 üzenetére
Ott mi volt a story? Közben látom (#208916) slett27, azért kemény, aki reckírozik a vezérléssel, így jár.
(#208915) slett27:
Azért 3 km alatt a szívó mivolátból adódó nyúlmókusok hiányát észre kellett venni, azon a katalógus adat nem oszt nem szoroz!
6k-ig forgatva 3 km után? Remélem meleg motorral adták oda, hogy ne halld, ahogy a vezérlés szétveri a feszítőket.(#208918) slett27:
Csak azt hiszed, phórumon olvasni pár storyt abból az ársávból is. -
grizlisandor
addikt
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #209094 üzenetére
Micsoda CVT swap manualra?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen