- Mozilla Thunderbird
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Proxmox VE
- Linux kezdőknek
- Sweet.tv - internetes TV
- Hálózati / IP kamera
- Bajban az Apple, nincs kereslet az iPhone 16 Pro mobilokra?
- Béta iOS-t használók topikja
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz dízelracer #5317 üzenetére
Persze elpattog, mint minden elsőkerekes. Nem érztem hogy jobban ugrálna az eleje, vagy hogy nem tapadna, viszont ilyen füstölő gumikkal való elindulástól óvjon az ég.
#5319 Vesztor87: Szinte...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Bigemperor
senior tag
válasz dízelracer #5344 üzenetére
Ez durva.
-
Typhoon47
senior tag
válasz dízelracer #5344 üzenetére
megnéztem ezt a kocsit már személyesen anno. és nem olyan szar valóban mint a többi, persze kb egy milla azonnal ráugrik, ha használni is akarod, de azon kívül szép autó.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dízelracer #5393 üzenetére
Igaz, az kvázi 100%, hogy ugyan azt teszik bele. Akkor van 80-100kg is a különbség.
Nagy sebességnél (értsd 200 felett) mennyit csal az órája ezeknek kb? 10% körül?
#nincsbennetarcsi
-
dízelracer
senior tag
válasz dízelracer #5402 üzenetére
Kicsúsztam a szerkesztési időből: [link]
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #5402 üzenetére
érdekes, reg adó tekintetébe még mindig nem tudtunk idomulni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dízelracer #5398 üzenetére
+ dízelracer: Sajtó helyreigazítás következik: Mint ma megtudtam amik nálunk szolgálnak 2.0 CR TDI-k csak 140 lovasok nem 170-esek. Így már pláne érthető a plusz súly és a -20 LE miatt miért nem harapnak annyira.
Meg kell chipeltetni és kész, 200LE simán bennül van.#nincsbennetarcsi
-
Szplöttyy
senior tag
válasz dízelracer #5457 üzenetére
F Astrával nincs tapasztalat(van, de a fogyasztással nincs) De X14SZ 1.4 8V 60HP-val, egy Opel Combo, 5-5.5ből megvan, pályán 165-170(hátszél+lejtő) meg mindenhol nyélen, úgy egy 10es kb. Corsa B ugyanezzel a motorral, nem gyilkolva, de dinamikusan, ~7l/100km. F astra 9liter hihető, mert a corsához, combóhoz képes az 1.4es F astra annyira nem megy, hogy az hihetetlen.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz dízelracer #5573 üzenetére
Én még mindig dízel párti vagyok(adagolós, régi ősdízel) csak kiváncsiskodom
Smoke & Torque
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #5592 üzenetére
egy ford galaxy, nem csipsz tuningos, tán a 115-ös lehet, óra szerint 210, belső szerint max 300.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #5622 üzenetére
pagani zondából vagy S1-ből mennyi is ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
k.
őstag
válasz dízelracer #5800 üzenetére
Bevallom, azért nagyon furcsa ez nekem ,mert ismerősi körben van pár jómódú, és nem számoltak be ilyenről. Meg érted, ha egy szaros G astrán, meg 4es polon nem kopik az ilyesmi, nehogymár egy bömin kopjon.
Nem gondolom, hogy hazudsz, de biztosan kapják azok az autók az ivet rendesen.Nem arra gondoltam, hogy 10 évesen veszi. Pl ott van anyám ex főnöke. 96ban vett egy 7es bömit, fullextra, a mai napig azzal jár. Régebben ment a cég, vett egy x5-öst, de mivel az egyik fia bécsben tanult, odaadta neki, igy járt újra a 7essel. Most nem megy a cég, igy pedig azért nem cseréli le. Na pl ilyesmikre értem. Hogy megveszi újonnan, és racionális, vagy anyagi okból 10-12 évesen -vagy mégkésöbb- cseréli le.
-
k.
őstag
válasz dízelracer #5800 üzenetére
Gondoltam, hogy poénból irtad, csak arra mondtam, hogy -bár elég ritka, ez tény- vannak akik úgy használnak 10 év feletti bömit, hogy nem rajkodni állnak be vele a panel elé
A nem kopikot meg úgy értem, hogy a 8 éves G astrán eddig 2 dolog kopott meg:
Az index kapcsoló tetején a reflektort mutató ábra
A váltón a bőrözés.
Semmi más.A 9 éves polon pedig 1-2 helyen-a rádió alatt a kis tárolónál a műanyag kpott meg.
Ezek után egy 3 éves bömi, kopott gombokkal és tsaival csalódás lenne.
Bezzeg a haverom jó kis 50k kmet futott e46-a. Azon nincs semmi megkopva
Jó mondjuk ilyen km számnál illik is rendben lennie. -
őstag
válasz dízelracer #5800 üzenetére
azért lehet hogy tudnak számolni, mert valamiből csak megveszik és fenntartják
nekem is tetszik a 7-es és nem tartozok egyik kategóriába sem
csak azért nem veszek ilyen luxuskocsit mert sajnálnám a fenntartási költségeit és kényelmetlen lenne vele a teremgarázsomban a szűk helyencryptot minden termékemért elfogadom
-
Mr.Grincs
veterán
válasz dízelracer #5800 üzenetére
Aki bmw x6-t vesz az nem fog már költeni, rá hanem betolja a kereskedésbe 99ezer kmternél ha nem előbb és kihoz egy újat. Meg ha meg is tartja akkor nemhiszem, hogy földhözvágja a kopott részek cseréje.
[ Szerkesztve ]
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
opeter87
senior tag
válasz dízelracer #5834 üzenetére
A tesztelt Mondeo már 10.000km futott, tehát korántsem zsír új motorról beszélünk, aminek be kéne kopnia, meg stb. (a mai motoroknak meg nem is kell)
A tesztelő kb. 5 sorban ír a motorról és az egész tesztet elolvasva nincs olyan érzése az embernek, hogy júj ez bizony kinyomhatta a szemét, stb. szóval lightos tempóban pláne sok a 10 liter.
Jóval erősebb ez igaz, mint egy átlag autó éppen ezért nem is kell annyira pörgetni stb, ergo könnyebb gazdaságosabban nyomatékosabban autózni vele.Apám 3 literes dízel autója fogyaszt 11 litert városban télen. Állandó összkerékhajtás, automata és forgalmi szerint 1900kg. Szóval a 10 liter nekem sok. Pláne úgy, hogy az előddel 6,5 literrel eljártam városba (az gyengébb volt és manuális, ahogyan már korábban írtam)
-
Bigemperor
senior tag
válasz dízelracer #5897 üzenetére
Szerintem mindkettő. Valószínűleg nem gyári állapotú volt az a Kadett, vagy ha igen akkor huszonév alatt ment 2000km-t és egyébként fűtött garázsban állt.Az ilyenre meg nem kell autó,én a mindennapi használtságot feltételezem egy autónál.Amíg nem voltam rákényszerülve, addig én is tömegközlekedtem.
[ Szerkesztve ]
-
Bigemperor
senior tag
válasz dízelracer #5901 üzenetére
Nekem azért hiányoznának belőle bizonyos dolgok. És most nem a kényelemről, hanem a biztonságról van szó.Azért megnézném hogyan szállnak ki belőle egy olyan balesetben, mint amit egy korszerűbb (és nem csak vékony lemezekből álló) autóval még könnyedén lehet venni.Sajnos sok balesetes autót láttam, amikről beszélünk: audi 80, opel kadett, nem pont túlélőautók.
-
Bigemperor
senior tag
válasz dízelracer #5905 üzenetére
Inkább sokszor járnék M1 Abrams-sal (és annak változataival), egy-két vicces gyerek megtanulhatná. Bár a régi "csőrös" Tátrák is elég masszívak voltak.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz dízelracer #5897 üzenetére
"Úgy nézett ki mint ha max 5-6éves lenne pedig 1989-es."
Mármint úgy, hogyha jól értem folyt belölle a rozsda...?
"Küszöbök + kerékívek voltak cserélve mert megette a rozsda semmi más beavatkozásra nem volt szükség..... A rozsda lassan kikezdi a csomagtérajtó alját és az ajtó zárja körül is herpeszesedik kicsit."
Akkor finoman szólva se volt sokat használva, télen tán ki se lett hozva mert kadet idejében még annyira se galvanizáltak mint F astranal. Éshát a 15+éves F Astrak is rohadnak durván.
"Hol lesznek a mai autók 22év múlva? Sehol."
Hát mondjuk nem lesznek szétrohadva ennyi használat mellett. Ugye ezen a területen fényévekkel előrébb vagyunk, mint ahol a Kadettnál voltak.
A gumi/műanyag dolgok persze megfáradnak. De az a kadetten is.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz dízelracer #5908 üzenetére
Bőven megbocsátható, a nem garázsban parkoltatott F-Astrak 15évesen néznek így ki. De össze ne hasonlítsuk mondjuk rozsda szempontjából egy Kadetet meg egy rendesen galvanizált karosszériát, legyen az Fiat, Toyota, vagy épp Opel. Baromi nagy az előrelépés, sokkal tartosabb az új.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
k.
őstag
válasz dízelracer #6016 üzenetére
Nem tanultad még meg, hogy csak keresztbe/merőlegesen és vagy a parkoló legvégére szabad parkolni?
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz dízelracer #6016 üzenetére
Nem kicsi az fix, de gondold el, hogy én a 187 centimmel már a Xsara-ból se úgy pattanok ki, mint egy műkörmös lotyó Mellesleg igyekszem a zsúfolt parkolókban is a legkevésbé zsúfolt helyre állni, nem számít, milyen messze van a célponttól (és nem a ki-beszállás, hanem az autó épsége miatt)
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #6629 üzenetére
jajajaja, elokamras vagy mechanikus kozvetlen befecsi a max dizelbol, ami ennel ujabb az "ilyen" buktatokkal bir
Nyilvan ami ilyen az alsohangon is 15 eves, de zacsko szotyiba kerul es gombokert fenntarthato, lehet bele kannazni is (az elokamrasba), meg sutoolajozni is es biirrgyja... persze kulfoldon, mert itt ez illegalis, es fuuu
Ennel ujabb autoknal az LPG tema jaccik....
...szerintem
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #6635 üzenetére
Igen, de sokan nem tehetik meg azt, hogy lerakjak az autot. Amugy van egy ismim, akik csaladi vallalkozasban egy bizonyos ceg benzinkutja(i)t uzemeltetik.
Nyilvan pontos szamokat nem irhatott csak %-t hozzavetolegesen, de aszondja hetkozben az autok kb 3/4-e dizelt tankol naluk es kartyara, hat ezek a ceges autok, azoknak hoooootokmind1 mennyi az ar, de hetvegen meg a beterok 4/5-e benzint es inkabb kp-val, es nagyon durva visszaeses van forgalomban
Ja es naluk nagyon keves kamion tankol, mert olyan helyen vannak, szoval a dizel forgamat sem az tolja megtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #6635 üzenetére
Hat azert en nem ugy veszem eszre, hogy modern dizelek ne fustolnenek legalabb ugy, mint az EURO2-s dizelek
Tegenp jottem haza melobol, M0-M5 fordulo, ment ott elottem egy S80-s Volvo, onnan tudtam, hogy dizel, hogy amikor kigyorsitott, akkor ~100-nal nem lattam az autot, csak fustot, szo szerint ertsd, mintha egy fekete kodbe mennek, 2m latotavval, eltuntek a piros helyzetjelzoi is, mindezt este negyed hetkor, de annyira okadta, hogy meg a mogottem jovot is csak foltokban lattam lampai miatt, mert engem beburkolt a fusttel, boven jutott belole meg mogem is, nem oszlott el. Hat nem is nagyon erolettem ezt a vakon menest sokaig, be a legbelsobe es sssSSSSSSS ...
Utana maris ertettem mar miert is volt olyan koszos a segge...
Ha csak negyed ennyire fustolt volt a TD Tipo-m anno, beloktem volna a Duna-ba kb.
Az a baj a dizel ZK meressel, hogy teheles nelkul merik, nem ugyanaz allohelyben 5000-s teljes toltes leszabalyzasi fordulaton a fust, mint terhelesen, amikor valojaban is hajta a kereket az auto, tok mas meg a turbo hangja is, uresben eppen csak meghallod 3000 korul azt a jellegzetes turbina hangjat, meg eppen csak kimozdul a nyomasero -ha van egyatalan....-, terhelesen meg mar ~1500-nal tol 1bar-t, mert ott lead 200+Nm-t, es futyul, mint az allat, azt meg szivokent soha nem csinalna ennyi nyomatekot egy tok alap kivitelu 1.8-2 literes dizel se
Benzinesen is probalgattuk, gyari csiga, allohelyben uresben megrugdosod a gazt neki, 5000 korul kimoccan 0.3bar-ra vegre, ha meg gurul pl 2-sben az auto es akkor ralepsz mar 3000-nal csinal akar 1.5bar-t is.
Nem mind1, es azt is hogy merik, allo helyben tartja 3000-n es nezegeti mi van... pedig en tudok vele fekete fustot is csinalni ha akarok.
1.6-s motorn a K04 1500-nal mar futyult, meg mar kimozditja a mutatot is, allohelyben meg 3000-nel se csinalt semmit
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Bigemperor
senior tag
válasz dízelracer #6635 üzenetére
Hidd el nincsenek ugyanannyian az utakon, mint egy éve. Valószínűleg az autók száma még nőtt is (az új autók is növelik ezt, csökkentik más egyéb hatások), de a mérések, statisztika alapján az autóhasználat vmivel csökkent, nem csak regionálisan,de országosan is. Egyébként a balesetek száma is jelentősen csökkent, ennek valószínű kisebb része származik az alacsonyabb forgalomból, komoly szerepe van az objektív felelősségnek, a "súlyos" büntetések bevezetésének is.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz dízelracer #6637 üzenetére
Hjah, hasonlóan gondoltam én is.
Akárhogy számolgattam, jobban kijön az ember, ha vesz egy 1.6-os benzines autót.Motion
Használtakra gondoltam, új autót/motort én nem vennék.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Rick4
félisten
válasz dízelracer #6637 üzenetére
Egy 1.8-2.0 dízel fogyaszt vegyesben kb 5,5litert
sprintmonitoron egy V-ös Golffal sokaknak megy a 7-8liter is, csak az első 12 van 5.5 liter vagy alatta... Szerintem az 5.5-ös gázolajfogyi az szolíd tempónál sikerül, akkor egy 1.6-os Astra is 6.5 alatt eszik.49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
aphra2
aktív tag
válasz dízelracer #6658 üzenetére
Jah ,..annak a 12 embernek lehet a lábát kéne eltörni , mert ők a 40-50-el pöcsölők , akiket még egy biciklis is legyorsul , mögöttük meg a kocsisor .
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
runner 125
nagyúr
válasz dízelracer #6662 üzenetére
Az autó Zénóé (Ottóé), egyik legjobb barátom és kollégám. A fogyasztásmániájára nincs magyarázat.
Múltkor mentem vele Szombathelyre, a körfogalomba úgy esünk be mindig, h nem fékezünk, kereszteződéshez úgy érkezünk, h ne kelljen fékezni, úgy állunk meg, h már előtte elveszi a gázt, s úgy gurulunk be - persze azért, h ne kopjanak a _gyári_ betétek.
..sőt, tavaly ősszel valamikor éjfél körül értünk haza Bp.-ről, miután én kiszálltam, ő még elment autót mosni...h a naponta cserés újságpapírokról ne is beszéljek.
De íme, itt a példa, h felhasználás és óvás kérdése a nagy futásteljesítmény, alacsony fogyasztás. Ottó szélsőséges példa, de működik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #6658 üzenetére
Jo hat 90-re beallva a PGT gyari adata is 6 alatt van...
több drón kell ;P
-
giigz
veterán
válasz dízelracer #6688 üzenetére
Az a 80 paci nem kevés oda?
-
giigz
veterán
válasz dízelracer #6693 üzenetére
Azért, hogy előnyből induljon a benzines. De kétségtelen, hogy a gázzal megy el a legolcsóbban.
-
Motion_Blur
félisten
válasz dízelracer #6725 üzenetére
Majd az ájemef megemeli a fizukat is
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
33as
senior tag
válasz dízelracer #6725 üzenetére
Azé a norvégok meg a britek jól belehúztak: 520ft a diesel!
dizelracer: "Mi magyarok csak szemétlerakónak és olcsó bérmunkásnak kellünk az EU-nak... "
Igen,ez van, és nem tudsz mit csinálni!
[ Szerkesztve ]
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
Gebriel
veterán
válasz dízelracer #6745 üzenetére
Nincs nagy különbség ha nem tévedek nem?
-
Gebriel
veterán
válasz dízelracer #6780 üzenetére
Elhiszem neked....de egy biztos. Mind két autónak a motorját egy azon vállat gyártotta.
-
lajafix
addikt
válasz dízelracer #6780 üzenetére
nem az mpi tényleg ősi skoda blokkból lett retusálva, ahogy tudodki írja. Fasza blokk egyébként, tartós, bolondbiztos, ócsó. Anyósomat már majd 9 éve kibírja.
Rock'n Roll
-
nagyúr
válasz dízelracer #6805 üzenetére
Dolgoztam gyárban ahol VW Sharan meg Audi sor volt. Motortéri és egyéb kábeleket gyártottunk és szereltünk össze. Volt különbség a két márka között a szigetelések, felhasznált anyagok és tesztelés tekintetében, gondolom mondanom se kell melyik márka javára. Bevallom VW Sharant nem biztos hogy mertem volna venni.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz dízelracer #6828 üzenetére
Arra kíváncsi lennék hogy ezek a csipsztuningok a motor élettartamára milyen hatással vannak.
Més que un club!
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #6828 üzenetére
tomcsi tudna mesélni a 300 ezres ABT chips-ről
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #6834 üzenetére
kicsit ciki lehet, azért hogy éppen hogy megugorja a gyári értékeket
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #6834 üzenetére
Naja.
Újabb sztori: link
2.0 TFSI Passat 200->240 lovas ABT csipsz.
Oké, fékpad így-úgy, de akkor is ciki (326e huf volt).neduddki: ahogy írja VR6 is, kb gyári értéket tudott, hangyafaxnyival felette a komoly, 300k+ ungarische csipsz.
Mod:
Minden rendben volt azzal a mocival, itt az egész sztori. A leon mérését kivéve, a többi ugyanaz a verda (csipsz és utána gyári progikkal - jó, kevésbé egyenletes, de annyira nem gáz szvsz).[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #6837 üzenetére
azért erre is van ellen példa, pl a 150-180-as 20VT-k azért lusták fent, hogy ne tud 6.-ba szét forgatni őket nyomás is vissza esik ilyen 0,3bar-ra.
de pl ott a g3 gti 16v mocija 150le ugye.... na már most maga a vas meg az egész rendszer úgy ahogy van gyárilag tudja a 170le meg a 210nm-t, csak gyárilag le van korlátozva, hogy anno ne vegyen el piacot a VR6-tól, mert teljesítményre kb azonos a két motor, csak az egiyk rosszabul fogyaszt, nagyobbak a szervíz igényei, de quva jó a hangja
Napfénysüti: valami 182le volt padon a gyárilag 180-as kocsi
most miért kőkemény 15le-t csipeltek a szériához képest
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lajafix
addikt
válasz dízelracer #6837 üzenetére
a gyári mérnök team teljesítmény, fogyasztás tervezésének szempontjaiban a marketing jóval nagyobb súlyú, mint bármi más.
spyduck: PB palack van sok helyen, berakhatod as csomagtartóba. Ha esetleg autógázra gondolsz akkor áruld el milyen kocsid van, kb mennyit mész vele, város/országút aránya, etc.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dízelracer #6848 üzenetére
Passat 1.9 PDTDI, haver így járt. Miután másodjára is megfeküdt a (igaz jó pár hónappal később) a chipeltetés után eladta a ge...be. De addig faján ment amíg ment az igaz.
#nincsbennetarcsi
-
neduddki
nagyúr
válasz dízelracer #6848 üzenetére
HI!
passatokabn volt az 320Nmis neha gyarialg megadva:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
lajafix
addikt
válasz dízelracer #6848 üzenetére
naná, hogy nincs benne +40% csúcs. és nem is bírja, ha kihasználják rendszeresen az új csúcsot. 20-25% nál többet adó jó chippelésről nem hallottam még. És nem is az új csúcs a lényeg hanem a szélesebb használható fordulatszám tartomány, ugyanabban a stílusban a kisebb fogyi. Aki dízelnek akarja nyomni, hamar csodálkozik (tunning nélkül is).
Rock'n Roll
-
nagyúr
válasz dízelracer #6901 üzenetére
Az még beetetős fázisban van hogy sokan beszereltessék egy vagyonért és elterjedjen. Aztán majd ha már elég népszerű lett akkor szerintem ott is lesz szép adóemelés.
Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mozilla Thunderbird
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Lexus, Toyota topik
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Ford topik
- PlayStation 5
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen