-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Sracok, a t25 ave-rol mit kell tudni? 1.8-2.0 manual valtoval problemas lehet?
-
nagyúr
válasz molnarpeter #146680 üzenetére
Ismeretlen eloeletu dizel mindig nagy hazardjatek... Maradna az illeto a benyasnal. Motoron kivul szokott problema lenni? (Tipushibak?)
-
nagyúr
válasz molnarpeter #146682 üzenetére
köszönöm!
-
nagyúr
1.2-1.3-ig (+jarulekos) milyen kozepkat sedan/kombi vasat tudtok ajanlani havernak? Benyas johet csak szoba 1.6-2.0, vigye normalisan a bodet, nem kell raketa, fogyi 8-10 kozott alljon meg vegyesben. T25 ave amit nezett, accord 6gen, nezegettuk az mk3 mondeokat még, ajanlottam a 156-ot is neki, csak fosik a fenntartasi költségektől Jöhetnek ezerrel a tippek
-
nagyúr
T25-re van most raallva, en is keveslem ra a keretet. 156 akkor kilove, octi szerintem nem lesz bejovos, vannak idiota marka diszkriminacioi foka2-t felvetem neki.
Halk es kenyelmes verdat szeretne egyebkent elso sorban.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szőröscica #146838 üzenetére
Sajna nem ugrott ra. Ugy alapbol nemet markak, illetve vw konszern tagjai ki vannak love nala. T25 ave mellett a mazda6 ami utan nagyon erdeklodik. Abbol mennyi lehet egy epkezlab peldany? 1.3-ig van esely jot talalni?
Mondjuk en a rozsda miatt probaltam lebeszelni rola...
-
nagyúr
válasz diegho #146863 üzenetére
Akkor jol gondoltam, hogy jo mazda6-oz 1.5-2M kell. Nem hisz nekem.
Egyebkent sok mindent ajanlottam mar neki, de berogzott fasságai vannak, nemet, francia, olasz, vw konszern, volvo mind kilove Mondhatjuk ugy is, hogy japan vas kell. Bar a fordokra is ranezett mar, mondeo mk3 tetszik neki, mk2 focus nem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Olyan 6gen nem lesz annyiert sajnos. Beka civicet el kell felejteni, annyira nagy a hype korulotte bizonyos korokben hogy kb 2x annyiert adjak mint amit er. Ami meg normalis aron osztogatnak azok a 7gen-ek, bar ott is nagyon sok tul van arazva.
4 kilo kornyeken inkabb neznek egy corollat vagy f astrat.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Jó autók, csak tudod a hype... Néhány éve 700-ért nem kaptam normális 1.4-et, mind tákolt rom volt. Lementem Balassagyarmatra mer' a honda csoportban ajánlottak egy gépet, hogy az milyen fasza. Lemegyek, körbenézzük az autót, full jégvert, 3 féle ezüst színre van fújva, kuplung nulla, fék nulla, gumik nulla katalizátor nem volt alatta. 750-ért hirdette a gyerek, akkor ez volt a 3. legdrágább 1.4 béka a hahu-n. Miután megnéztem az autót ilyet szól: ha kiveszi a hifit meg leveszi az alufelnit akkor mehet 700-ba is Ránéztem, mondom köszi szépen, sok szerencsét az eladáshoz! Potya 400km volt. 2 nappal később vettem egy 7gen sedant 760-ért.
-
nagyúr
Ha valaki nagyon unatkozik linkelhetne pár mazda6/t25 ave-t 1,3M-ig amit érdemes lehet megnézni élőben. Haver végül emellett a két típus mellett döntött és már folyik is a keresés, tegnap lett volna egy értelmesnek tűnő t25, de pikk-pakk elvitték
-
nagyúr
válasz gzbotii #147701 üzenetére
Szia! Kulfoldi arakkal nem vagyok tisztaban, itthon ez a kínálat legeslegalja. Normalis 1.4 7gen 8-900k huf, de inkabb 1M felett. Soha nem ultem G4-ben, igy csak a civices tapasztalatokrol tudok beszamolni. Az 1.4 városi furikazasra jo, nekem ez van, agglomeraciobol Pestre jarok vele, ebben van egy kis M0 is. Autoutra, varosba boven jo ez a kis motor, nekem jol is fogyaszt, a 35k km atlaga 6.5L. Autopalyan mar nagyon hangos, sokat porog, 130-nal 4000 kornyeken. Ha sokat palyazol inkabb az 1.6-ot ajanlom, atlagban kb fel literrel eszik többet mint az 1.4. A dizel sem rossz, Isuzu, egrrel szokott neha nyug lenni, de nem veszes. 2.0 motorok jok, mind a typeR-ben, mind a 160 lovas 5 ajtos k20. Egyedül az 1.7-es motort nem ajanlom, amit a coupeba raktak, az nagyon szar, barmit csinalsz vele hajtokarcsapagyas lesz. Valtoja kategoriahoz merten nagyon kenyelmes, rovid uton jar, pontos. Tipushibanak mondhato viszont a nyelestengely csapagy meghibasodasa. Ezen kívül a futomuve sem agyonuthetetlen, szar uton hullanak a gatlok, stabpalcak. Lambda szonda hiba elofordulhat (2. Kontrollszonda, ilyenkor p0420 hibakód). Tovabba kp zár motorok mehetnek tonkre, nyikoroghat a kuplung, lotyoghet a vezeto ules. Rozsda nem kifejezetten jellemző. Karbantartas ugyileg vezerlesnel csak a gyári feszítő gorgo ajánlott, az utangyartottak gyenge minőségűek, az alaplapbol kiszakadhat a rugo, elengedi a szijat es a motor nem fogja megköszönni. Valtoba csak honda mtf3 olajat szabad, motorba 0w20-5w30 ajanlott.
Nekem sedanom van, eleg tagas (kategoriahoz merten), ules egesz kenyelmes, viszont az extrakkal nem bovelkedtek a japok
-
nagyúr
válasz gzbotii #147703 üzenetére
Gondolom nem surun jarsz Pest kornyeken, de ha egyszer megis, akkor szívesen megmutatom. Muanyagok minősége szerintem nem veszes, de persze lehet hogy mas az ingerkuszobom. Fiesta mk7 vagy toyota aygo 1000x ergyabb, ezekhez tudom igy hirtelen hasonlitani. A hely szerintem nem szuk
Amugy meg molnarpeterrel ertek egyet, nem hiszem hogy elorelepes lenne. Plane hogy tdi nyomatekhoz vagy szokva, ezutan valószínűleg egy 1.4/1.6 szivo nagyon langyi lenne neked erzesre, ezek a motorok 3500-4000 felett kezdik leadni a teljesitmenyuket.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz m3tr0 #147719 üzenetére
Figyelj, en az 1.4-re sem panaszkodom, 5 fovel, klimaval 150 utazoval siman megtette velem a 2000km-es nemet utat zokszo nelkul. Kicsit hangos, néha vissza kell valtani, illetve fullra rakva 5 fovel mar neha keveskenek ereztem palyatempoban a gyari fek teljesitmenyet. Felreertes ne essek, nem versenyauto, de mar bejartam szinte az osszes kornyezo orszagot gond nelkul. Lengyel trip alatt 5.5L-es atlagfogyit hozott
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz lezuvius #149297 üzenetére
En is a G astrat javasolnam ennyiért, az 1.4 16v motorral. Marad szervizre es atirasra is, nagy a valasztek a hasznalt piacon es bontott alkatresz is rengeteg van hozza. A stilot en az elektromos nyugok miatt nem merném venni, 7gen civicre keves a keret, punto szerintem kicsi. Focus I még ami jó, ha nem rohad.
-
nagyúr
Sziasztok, muternak keresunk 6 kiloig (+atiras, szerviz) kisautot, Punto 2 FL eddig talan a befuto. Rozsdan kivul mire kell figyelni ennel a tipusnal?
Ezen kivul nezten yarist, de ennyiert nincs ertelmes, wagonR tetszik neki, de errol nagyon gyorsan lebeszeltem oket, C corsa nem tetszik neki, Fiat panda-t javasolta meg a szerelonk, azt a tipust nem ismerem semennyire.
-
nagyúr
Zsir koszi. 1.2-es a kiszemelt.
-
nagyúr
Kivancsisagbol kimentunk ma a csaladdal a Fovarosi Autopiacra, muternak autót nézni. Hat en ennyi hulla verdat egy rakason regen lattam 800k-ert fossá rohado FL Punto II, de menjek ra retegvastagsag merovel nyugodtan, mer' fujva meg nem volt
Viszont a Fiesta, Micra is felkerult a listara, mindketto jo lenne anyunak.
-
nagyúr
Talalkoztatok mar mk6 fiestanal olyan problemaval, hogy bazi nehez fokozatba rakni/kivenni a valtot? Mintha szorulna es minden valtasnal, minden fokozatban ilyen. Nepper szerint állítani kell a kulisszan, ez mondjuk nekem erősen WTF
-
nagyúr
válasz Kornel #149951 üzenetére
Letettunk mán rola, egyreszt a valto nem tetszett, masreszt cseres lett volna a szelvedo, ami nem olcso tekintve hogy futheto, féket, lámpát, ford jeleket kellett volna tán még cserélni és tullogott mar alapbol a kereten.
Viszont amugy jopofa auto az a fiesta, csak anyamnak nem tetszik. Most a micrara van raindulva, amirol egesz jokat hallottam, de kozelebbrol megnézve annyira nem adja, a corsa/fiesta/punto sokkal autoszerubb kepzodmenyek
-
nagyúr
600-650 + atiras, szerviz
-
nagyúr
válasz szőröscica #149964 üzenetére
Hehe, muternak a napi 2*2km-re +neha boltbajarasra jo lenne az 530d
-
nagyúr
válasz Citroware #150055 üzenetére
C corsa vagy egy mk6 Fiesta jo lehet, kicsi, takarekos auto mindketto. 1M-be boven talalsz jot. Ha megis kene egy kicsit nagyobb, akkor Focus1, G astra, 7gen civic. Ha tetszenek az alfák akkor a 147-es nem rossz, de talan foglalkozosabb mint a többi fent emlitett darab. Ami meg kisauto es nagyon jo, az a Yaris es a Jazz, de mindketto dragabb auto mint a C corsa vagy a Fiesta. Punto 2 facelift sem rossz valasztas.
-
nagyúr
-
nagyúr
A fenyezes szerintem abszolut nem reszletkerdes. Le lehet fujatni egy elemet 10k-ert, aztan 2 év mulva dobja le a lakkot vagy a gittet, meg lehet 25k-ert normalis muhelyben is fenyeztetni ami kozel gyari minoseg lesz.
Nekem amikor rohadt a bal hatso ajtom alja, meg volt itt ott az auto aljan is kis rozsda, akkor Dunaharasztin egy muhelyben 15(!)k-t mondtak javitasra. Kepzelheted mit csinaltak volna annyiert Vegul a Gustavvson Carosserie profi modon intezte a dolgot, ajto aljabol levagtak, hozzahegesztettek, fenyezes, auto alvaz + uregvedelem, 3 reteg alapozas elotte, rücsi, karosszeria tomito paszta, fenykepes dokumentacio, polir, 170k lett a vege. Na gondolhatod hogy hány ember dontott volna Gusztiek javara, ha hallja az elozo muhely árát elotte.
En nem mondom hogy nem lehet korabban torott autot venni, az enyem is torott volt, megis megvettem. Annyit mondok csupan, hogy ilyen esetben erdemes még elovigyazatosabbnak lenni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Futás, futópályák
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Horgász topik
- Politika
- TCL LCD és LED TV-k
- iPhone topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs