- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
OPiiPO
addikt
-
-
kurion
senior tag
válasz footy #187188 üzenetére
Hát a török összeszerelési minőség nem győzött meg igazán. Megfordult az én fejemben is, itt ott még lehet kapni ahogy láttam a motort elég jól ismerem mivel most is az van. Beltér és az ott felhasznált anyagok viszont nekem valamiért nem tetszenek, ennek ellenére tervben van 1 teszt kör mert ki kell próbálni azt is. Köszi neked is és pit stop-nak is.
"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
kurion
senior tag
válasz footy #187191 üzenetére
Hát a KIA-nak a 7 év garancia miatt örülnék. Mert ha meglőnek egy jól felszereltet akár 2 évesen akkor is van meg ra 5 év garancia. Persze tudom vagy 150k kilométer.
Mellette Hyundai, mert 2014 i30 kombiban mar ültem és érzetre sokkal jobb volt mint az én fiatom.
És ezek után jöhet a Tipo és társai szerintem.
De ezert is írtam hogy lebeszéljetek meggyozzetek, hátha vett mostanában valaki hasonlót vagy nézett hasonlókat. És tud mondani tapasztalatot.
"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
kisza25
félisten
válasz footy #187706 üzenetére
ezekkel nem mondtál újat, de most köze nincs ahhoz még színben, mint ami lejött belőle, abban 15 ekm volt
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz footy #188720 üzenetére
Ha eldobós autó kell akkor a Passat az jó választás. Nagy, kényelmes de érdemes idejében megszabadulni tőle mielőtt jönnek a költséges javítások. Ha hosszabb távon gondolkozol akkor meg Auris TS. Azzal kb soha nem lesz gondod. Mi pont múlt héten néztünk meg egyet hátul tényleg kicsit szűkös a lábtér cserébe a csomagtartó jó nagy.
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz footy #188720 üzenetére
Melyik Passat érdekel?
Milyen árba kell beleférned?Már látom 5 millió kb. Abba belefér már a B8 is.
B7-ből a 2.0 CRTDI-t (140 lóerő) szabad venni a CFFB motorkóddal. Ezek már min 6 éves kocsik, de talán még van belőle alacsonyabb futású. Mondjuk Euro 5 ez a baj. De van belőle 6 is csak nagyon kell keresni.
Passat B8-ból 2016 utánit vennék ugyancsak valamelyik 2.0 CRTDI-vel. Már lényegében mindegyik tök jó motorral van. Ha anyagilag belefér, és tudsz tölteni nem vetném el a Passat GTE-t. Rövid távokra nagyon jó választás.Auris baromi jó választás ha megtudsz barátkozni a hellyel és 2-3 év múlva minimális veszteséggel tudod eladni azért ez fontos szempont. Hollandoktól kell keresni, ott sok maximálisan felszerelt példány van. Vagy innen itthonról veszel a Cooper Car-tól. Nincs nálunk alacsony felszereltségű.
Nekem erről a 3 kocsiról van személyes tapasztalatom.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz footy #188729 üzenetére
A 150 lovas jó amit néztél, nyugodtan veheted. Leginkább az, hogy már biztosan nem első szériás és tutira MIB2 van benne. Meg elvileg javítottak valamit a műszerfalzörgéseken, mert a kezdeti modelleknél eléggé problémás volt. Amúgy ne lepődj meg, az összesnél el lesz törve az ajtó behúzókar borítás (csak azért írom, hogy ne gondold törve volt vagy cserélve, gyári hibás az összes 2019 előtt.) és előbb vagy utóbb az ablakemelő kapcsoló rögzítése is megadja magát.
Auris kicsi lesz szerintem. Elfért hátul 3 ember is de nem volt fejedelmi terük. Ekkora a hely hátul. [link] Magamra (178cm 80kg) van beállítva az első ülés. Cserébe egyébként a csomagtért alig marad el a Passattól. Bírja a pályát, nincs gondja vele. De ne nagyon akarj 140 fölé menni. 6 liter körül fogyaszt olyan 130-as haladásnál átlagban. De igazándiból városba lett kitalálva a hibrid. De nem vetném el, mert most az a napi 20 km pálya meg se fog kottyanni neki
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz footy #188739 üzenetére
Ha van benne magyar nyelv és AA meg carplay akkor MIB2. De szerintem nem fogsz olyat találni ami még a régi, de azért jobb tudni, hogy mit kell nézni. Viszont arra figyelj, hogy nem mindegyiknél van aktiválva alapból az AppConnect, de attól még simán MIB2. A magyar nyelvet keresd inkább. AA utólag aktiválható okosba.
DSG az olyan amilyen, nem biztos, hogy megíratnám. Előbb érdemes nullázni és tanuljon újra téged, hátha bejön ahogy végül megtanulja. Ha tempomat nélkül vezetek akkor képes már 48-nál ötösbe váltani. Hülyét kapnék tőle ha nem villannyal mennék.Aurisnál bele kell próbálni az ülést és hátha elfér. Nem idegesítő ám a búgás. Az FL már tök jól van szigetelve. Megjártam én vele az Alpokat és gond nélkül különösebb zaj nélkül ment neki. Ez már nem P2, hogy bőg mint a tehén A Hibrid rendszertől ne félj, erős a villanymotor, könnyen mászik 10-15%-os emelkedőt is.
Az executive ülés nekem elég kényelmes volt, mondjuk én pont az átlagpolgár vagyok méret ügyileg. Persze kanyarban sincs egy Golf GTE üléshez. A Passat Ergocomfort ülése meg etalon számomra, de ez már Highline Passatban van csak.Van Passat B8 jelenleg a családban és Aurist is hajtottam. Nem kell szégyenkeznie a Toyotának, ahhoz képest, hogy nem egy kategóriában játszik a VW-vel. Tehát meglepően jól sikerült a hangszigetelés a "kis" hibridben
Nehezen tudnék a kettő közül választani, mert eddig két kedvenc kocsimról beszélgetünk. Végülis valamennyire csak választottam, mert a Passat B7-ből átültem az Aurisba, utána meg vissza a Golf 7-be, de a Passat B8 ami szüleimnek van nagyon vonz. Számomra egy GTE kellene e-cvt váltóval. Én nagyon szerettem a HSD hajtásláncot.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz footy #188878 üzenetére
A kettőstömegű sem szereti meg alapvetően a motornak sem jó. De használt autónál már 100+ ezer kilométert belerakott valaki így sajnos. Én többek között ezért is váltam meg a DSG-s Passattol. Sokat járok a városban és nekem ide villany kell.
Nagyon szívesen vennék Corollát, csak baromi drága Na meg nincs belőle plugin, de ha lenne is akkor még sokkal drágább lenne.
Jó lesz a Passat neked tuti, mert nagy autó és kényelmes. Max mindig sport módban használod
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz footy #188881 üzenetére
159 esetében Én szétnéznék a fórumán is. Elég sok érdekességet lehet találni. Illetve nekem valahogy kilóg a sorból. A 159 egy sportautó, ne tévesszen meg a kombi/szedán kasztni. A többihez képest nem tűnik racionális döntésnek. Nem azért, mert léteznek Alfa sztereotípiák. Azokat el lehet engedni. Inkább az, hogy lesz egy 5 üléses mx5 autód. Nem tudom szebben megfogalmazni. A többi amit kiválasztottál közelebb áll egy hétköznapi autóhoz, mint a 159.
Sok Alfás ismerősöm van, mind úgy kezeli mint egy hobbiautót. Találkozókra járnak vele meg babusgatják, polírozgatják. Megveszik bele a drága Petron*s Selen*a olajat, mert hobbiautóként kezelik. Gyereket bele se rakja, arra inkább vesz egy családi autót. Városba csak krúzolni jár, boltba járósnak vesz inkább egy kis autót. Tesc*ba pedig le fogsz állni az utolsó parkolóhelyre, mert félted nehogy rányissák az ajtót vagy valaki meghúzza. Magas az ellopás esélye, nem mellékesen. Tehát lenne egy hobbiautód. Ha azt keresel ezt vedd. Vezettem is, ültem is ilyenbe. Prémium anyaghasználat, olasz formavilág, harapós aggregátok. FL verziót keress, nagyon jó a felszereltsége, csak szeretik hamisítani.Lagunának az 1,9 dci motorja nem jó?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz footy #188980 üzenetére
Vw topikban van példány 200k felett, illetve ajánlom a GTE fb csoportot. 180-nál drágább kör következik (váltó olajcsere pl), esetleg kokszra rá lehet nézni, amúgy jól sikerült dolog szerintem (szíjas 1.4 TSI --> lánc probléma nincs, olajos DSG --> olajat cserélve tartós, vízhűtéses akku rémlik --> nem lesz vele gond egyáltalán). Egy hőmérséklet szenzor szokott elromlani bennük, e-service ismeri a típust.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz footy #188980 üzenetére
Ezt lehetetlen megmondani. Akku elég jól bírja mert vízhűtéses és max áram amivel lehet tölteni az 16A. A váltó az a legjobb fajta ami DSG lehet. Sima 6 sebességes olajos. A legkevésbé elromlós fajta. Nem egy embernek van a csoportban 200k km körül futott példány és semmi bajuk. Az enyémben 165k km van. 39km-re tölt fel és ennyit el is megy ha ésszel vezetek. Tehát a végén egyik alkatrész sincs még ekkora futásnál, de azért 200-250 felett már számítani lehet bármire. De ez sem kőbevésett, mert ha csak pályán használták akkor végig hatosban volt és ennyi. Se kuplung se DMF nem használódott számottevően.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
vzsryl
nagyúr
válasz footy #190116 üzenetére
Ez sem túl jó hír, de lehet még egy ilyesmi kompromisszumot tudok kötni.
Nem szeretnék olyan nagy dízel traktort venni, mint a Sharan és társai, nem vagyok én Bud. Hétköznap a feleségem járkálna vele bevásárolni, és hétvégén hagynánk csak el a várost. Mindketten utáljuk a SUV-okat meg minden magasabb építésű autót. Szerencsére az asszony is jól verte be a fejét, és a lapos, széles autókat szereti.
A Mondeo és a Superb is túl keskeny? A Totalcaros tesztben a Mondeoba valahogy bele tudták tuszkolni a 3 ülést. Mondjuk ezekből sincs túl sok benzines, de még mindig több, mint a családi tankokból.
Fogyasztás nem számít, amíg 15L alatt megáll városban.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Bdanyy
addikt
válasz footy #191398 üzenetére
Usaban szeretnek pont így gondolkodni, van is bőven ram meg f350
Amúgy néha elgondolkodom, hogy elég lehet egy kisebb csomagtartós autó a mostani octavia kombinál következőnek majd (belvárosban néha nem kényelmes parkolót keresni), aztán pár hetente így is le kell hajtani az üléseket hogy beférjen valami kényelmesen. Létrát volt a legjobb szállítani benne, nincsen tetősínem, de elnyelte belül is😀 (egyébként van aki szerint azt is bérelhettem volna inkább, de jóval többször használom annál)
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
vzsryl
nagyúr
válasz footy #191983 üzenetére
A vételáron felül +1M felett van a keret, ha dízelre esik a választás, szóval bele van kalkulálva sok minden, viszont olyat nem akarok, amiben ugyanazt az alkatrészt kell folyton mocskos drágán cserélgetni.
Lehet inkább rámegyek egy patika Laguna 3 2.0 DCi black edition-re, vagy Pug HDI, esetleg VW konszern CRTDI, de ez utóbbiak a magyar használtpiacon annyiba kerülnek, hogy sajnos számomra nem éri meg.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz footy #191987 üzenetére
Köszönöm, ezek nagyon hasznos infók.
A Pug 508 nagyon tetszik, régóta figyelem őket, és valami hasonló lökésre vártam, mint most a te hsz-od.
A Laguna zörgéses mizériáról én is olvastam, de lehet, hogy egybe beülök, aztán kiderül mennyire zavar. Méretre bőven elég lenne, mivel én is és feleségem is kicsik vagyunk, a csomagtartóba pedig az összecsukott ikerbabakocsi mellé szerintem még sok minden beférne. Nagyobb dolgokra meg nincs szükség, mivel több fuvarozóval is olyan viszonyban vagyok, hogy bármikor bármit ingyen.
Az Astra benzinnel 3 probléma van: 1. Bő 1-1,5M-val drágább a dízelnél. 2. Váltó problémák vannak a 16-18 közöttiekkel. 3. Az újabb 125-150LE-s 1.4T sokkal megbízhatatlanabb konstrukció, mint az előd 140 LE-s, amit a J-be szereltek.
A B8-as Passatoknak csak az aljáról tudok válogatni, ezért az nagyon necces.308, Megane IV-ről tudsz valamit? A 308 beltere számomra mindent ver.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz footy #192458 üzenetére
Köszönöm a segítséget! És hogy találok ilyen tisztességesebb kereskedést? Eddig látom a Juszufokat meg a bmw/fiat/stb márkakereskedéseket a tizen-huszon ezres autókkal, közte kéne valami.
A 70 euró nem sok, csak kéne megintcsak műhelyet/embert találni rá.
Igazából életemben most voltam talán harmadszor kereskedésben, odáig még a kínált autó minősége miatt soha nem jutottam el, hogy próbakör, azt se tudom mennyi időre vagy hogy adják oda. Nesze de hozd vissza 10 perc-fél-1 órán belül, vagy mehetsz egyet az udvarban?
Munez ajánlott egy kereskedőt, még őt megkeresem.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Somatom
veterán
válasz footy #192487 üzenetére
Ezt nem értem. Nyilván azért írja, hogy exportra, mert nem akar rá tuti bukta garanciát vállalni. De, akkor mi a 4000? 1000 Euróból milyen javítás jönne ki a kinti szervízdíjakkal? Ha csak ezer Eurós javítás hibádzik az autón, akkor érdemes elhozni háromért.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Biqci
aktív tag
válasz footy #192487 üzenetére
De ha magánszemélytől veszed akkor sincs gari. Akkor nem mindegy? Elmész egy ilyen "bevorzugen export" hírdetésre, megnézed és ha olyan, akkor ott hagyod. Ok, persze ha a közelben van, nem kell a fél országot beutazni. Akkor semmit nem buksz vele, max. a ráfordított időt. De mondom, szerintem magánszemélyé is lehet olyan, hogy inkább rögtön sarkon fordulsz...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz footy #192492 üzenetére
Én csak azt mondom, hogy nem biztos, hogy nagyon rossz egy olyan autó. Persze, nem mernek rá garanciát adni, de csak mert lehet olyan hiba, amit egy német szerviz drágán javít meg, de egy kis ügyességgel és leleménnyel meg tudsz te is. Ezért lehet egy esélyt adni. Na igen, van amit egyből a roncstelepre kellene vinni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz footy #192496 üzenetére
Igen, igazad van. Bár az egyik srác most vett magának egy 318-ast, (mimást, egy fiatal srác ), azt is így adták. A jobb hátsó íven van egy kis rozsda, de amúgy jó. De valószínűleg nem ez az általános.
Bár társasházban lakom, de van garázs, így amit lehet ott megoldom. De lehet itt másabb a csapatszellem, mert ha valaki a parkolóban szerel, nincs gond, inkább érdeklődnek mi a helyzet, kell-e segítség."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
baluka6
aktív tag
válasz footy #192824 üzenetére
Executive felszereltség volt. Céges autókkal foglalkozom és a tesztautót megkapja az is, akinek később tervezünk ilyen autót adni. Szinte mindenki panaszkodott a gördülési zajra. Nálunk jelenleg is fut jó néhány Corrola hybrid, aki Octavia-ból ült át, senki sem szereti (Pedig valljuk be, hogy az Octavia nem egy prémium minőség..).
-
vzsryl
nagyúr
válasz footy #192904 üzenetére
Ha nem az új generációs Insigniád volt, akkor szerintem az Auris is elég tágas lenne.
Az Octavia viszont nagyobb belül, mint az első Insignia, és egy jó kis 1.4-1.5 TSI valószínűleg kb. olyan fogyasztási adatokat produkálna, mint a túlsúlyos dízel Opel.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
-
veterán
válasz footy #192915 üzenetére
A javitofestek miatt lett feher?
Természetesen amiatt, meg a tartalék tükörborítások miatt: már van 3 db balos és 2 db jobbos fehér színű tarcsiban.
Manuális. Le se merem írni a további részleteket... korábban én vettem újonnan. (ne kérdezd! )Fogyasztásban +1-1,5 liter az 1.4-hez képest a 2.0 TSI. Elég jól tartja az árát, nálam hirdetésfigyelőben van az összes GTI, R, RS, Cupra és S3. Az elmúlt héten szinte kisöpörték a hazai G7 GTI-készletet, összesen 12 db maradt, ebből:
- 2 db 3 ajtós,
- 3 db van 5,3 és 7 M között (egyik piros, amúgy az jó vétel lenne 5,4-ért),
- 7 db 8,5 M felett van (ebből 3 db GTI TCR, nincsenek is Mo-n és 13 M környéke).Octi RS már van 5-ért itthon, megfontolandó innen vinni és akkor nem áztatták osztrák sóban. Mindegyik Euro 6.
[ Szerkesztve ]
-
-
m.lala
aktív tag
válasz footy #192966 üzenetére
Úgyérzem vzsryl is erre gondolt.
Ettől tartottam. Próbálnék konkurenciát állítani szegény kis 508-nak és alig sikerül. Nem akarom elhinni, hogy ilyen ársávban az én preferenciáim mellett nincs méltó ellenfele.
Picit átfogalmazom, 2014 utáni, évi 20 e km, 40% országút, 30% pálya, 30% város. legyen diesel, mert megszerettem a nyomatékot, ezzel párhuzamosan ne egyen max 7l-t, legyen jól összerakott, strapabíró, legyen benne némi egyediség, legyen alacsony szervizigényű, férjen be a keretbe 3.5-4m....kezdem azthinni nem jók az elvárásaim.Suw nem, passat nem, nagyon nem, nem birok azonosulni vele, audi drága, octavia az elmondások, mostmár elolvasott tesztek alapján úgyérzem kissé fapad, ha nem elég felszereltet veszek, opeltől félek nem mélyedtem el benne talán egy insignia, mondeo a powershiftes váltóval...fene tudja szervizigény miatt aggódom. c5—jóvóna egy hidrós, de fosok tőle....talán egy accord node alig van értelmes példány.
A mazdát elengedtem regenerációs gondok okán 3-as tetszett, elég lenne, de a papir fényezés és a rozsda hajlam miatt, pedig most ellentmodnok magamnak ha a szivemre teszem a kezem egy 2.0 benzinnel egy sima 3-as, talán a keretbe is beférne.
Igazából ami játszott, a civic akár kombiban itt igazából azt érzem átnézve a verdát, az alkatrészek drágábbak, talán kevesebbet nyújt mint az 508 felszereltségben, és inkább 4-4.5 , egyébként azzal az 1.6 120/300nm motorral sokáig befutó volt.
i40 kombi, gyönyörü ritkán elromlós, de itt is irtak rosszat róla, az 1.7 crdi nemigen köpi a tüzet, a fogyi inkább 7l, totalcar teszt ajánlja, talán az egyetlen értelmes ellenfél a szempontjaim alapján.
És az 508-----még active felszereltséggel is remek, a 2.0hdi nagyon jó, rosszat nem olvasok róla, alkatrészeket nézegetve semmivel se drágább mint bármi más, eljár 7 alatt, igényesnek mondanám, kellően traubi nem jön szembe sok, és visitva befér a keretbe csak lenne értelmes szedán itthon, egyébként egy nagy budi....és kb ennyi....talán az értéktartás/szarfrancia/
Lehet nem agyalom túl elkötelezedőm és várok mig nem lesz tavasszal egy ithon, nem hiszem, hogy lyukra futok vele. Nem akarok én tökéleteset, csak egy jó ár érték arányút, ami jól néz ki, jól fogyaszt, relative olcsó, tágas, jól megy, vagy ezekből válasszak kettőt?
[ Szerkesztve ]
Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Jövedelem
- Ingatlanos topic!
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- Reklámblokkolók topikja
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!