-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Doki16 #175760 üzenetére
12 éve vettem egy mazdát ennyiért, 626-ost
nem votl rossz, de csattogott a váltója, nem az a motor volt benne ami a forgalmiban, elől nagyobb kereke volt mint hátul
viszont amugy működött és talán egyszer ha lerobbant, de ott is csak egy elörgedett vízcső miatt fogyott el a víz, pár ezer ft ból ment továbbcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz harry #175767 üzenetére
az ajánlatot elfogadják az átírásnál (itt Debrecenben biztosan), de szokott a netrisk 24 órán belül küldeni végleges szerződést, amin már az szerepel hogy aktív a biztosítás
átutalás adatai nem relevánsak, nincs rá szükség az átíráshoz
fogsz egyébként majd az aegontól is kapni emailt szerintem, de a netrisk oldaláról hamabarr letölthető lesz a véglegescryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz harry #175770 üzenetére
nem szokták kérni közúti ellenőrzéskor, látják a rendszerben hogy érvényes-e
max külföldön a zöldkártyát, azt nekem emailben szokta küldeni a biztosító, ki lehet nyomtatni
az a visszaigazolás tökéletes lesz az átíráshoz
de nyugodtan nyomtasd ki és tűzd mellé az átutalási bizonylatot, ártani nem fogcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz CactuS #175965 üzenetére
nézz már fel a mobilére, tele van holland priussal
biztos kirándulással jön össze 300-400 e km egy 6 éves autóbanelcsalják az áfát, közvetlenül a madár nevére forgalombahelyezik a felére visszatekert foskazánt, 1 év mulva meg jön a nav és elviszi (ha még egyben van addig)
mindenki happy(#175966) zsero
én egy új suzukit javasolnék, főleg ha iylen 10-20 év használat a cél[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz CactuS #175969 üzenetére
nem is a hollandoknál van eladva tekerten hanem nálunk és az áfát is importnál csalják el
és azért holland, mert ott arányaiban sokkal több van(#175971) zsero
80% autópályára teljesen felesleges a hibrid, pont a városi alacsony fogyasztás nem lesz kihasználva
igazából autópályázni egyik sem a legjobb, de biztos nem rosszabb a swift mint a prius erre[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz CactuS #175977 üzenetére
én nem szidtam a hollandokat, csak tény hogy ott több a környzetbarát jármű egységnyi lakosra/területre vetítve, ezért sokan hordják onnan kelet európába
nem csak onnan, de onnan rengeteget
szoktam licitálni autó aukciós oldalakon és minden második prius hollandcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
elég komoly támogatást adnak már most is a plug in hibridekre és az elektromosokra!
szerk: most kezdtem el nézni a mai videot a totalcaron a peugeot 407-ről, már az intro alatt amíg beszél a srác, az autóban már sípol valami hibakód
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz thefreeman #176068 üzenetére
Mellesleg Hanula a napelemekről is beszélt, ha figyelembe vesszük, hogy azok sem a fán teremnek már mindjárt nem annyira tiszta energia az sem.
a gáz meg a szénerőmű pedig biztos a földböl nő ki mint a gomba bazki
ha már gyártunk valamit, ne oylat gyártsunk ami nem füstöl?ugyanez igaz a benzines, dízel vs elektromosra is
a benzines és dízel autót is le kell gyártani bazze
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Core2duo6600 #176183 üzenetére
a zöld rendszám ingyen parkolással, a teljesítményadó mentesség, a cégautó adó mentesség, a regisztrációs adó mentesség, vagyonszerzési illeték elengedése mégis micsoda ha nem támogatás?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Morales72 #176204 üzenetére
egy kíváló autó volt 10-15 éve
hogy most milyen...alapvetően 20 évesen majdnem minden autó egy szutyok bontószökevény, de simán lehetnek kivételek, alaposan meg kellene vizsgálni, vannak csodák, megkímélt darabok
a konstukció alapvetően nagyon jó, nekem volt iylen autóm 10-12 éve, az egy lefingott darab volt, de soha nem robbant le(#176213) CactuS
réteg autókat gyorsan el lehet adni (mivel gyakorlatilag nincs kínálat, fanatikus pedig mindig van), persze kérdés miylen áron...cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Morales72 #176329 üzenetére
a kuplungon hogy lehet állítani?
leginkább kicserélni lehet ha elkopott szerintem...
ez így a leírás alapján egy tipikus "talán elmegy még 2 évet" autó
nagyon lutri mennyit kell rákölteni, hogy jó legyen mondjuk 2-3 évig, de én többre tippelném mint a vételár
10-15 éve még voltak szervizek, ahol pár ezresért megoldottak mindent (mint említettem nekem is volt iylen), de már nagyon nem az a világ és árak vannak
ilyan kocsit annak ajánlanék, aki szívesen szerel esetleg otthon, akár youtube alapján és nem esik kétségbe ha évente többször lerobban a verda (és nem megy attól messzebbre, ahonnan haver haza tudja vontatni, mert egy vagyon a trailerezés)
arra akarlak rávezetni, hogy attól hogy olcsó az autó, ne gondold hogy bármivel is olcsóbb szervizelni, mint egy 3-4 millióst, plusz ennek mindig baja leszszerk: ja és ami pénzt ráköltessz, az egy forinttal sem növeli az értékét majd, ezt is könyveld el.
ha jó állapotú, akkor ér egy iylen kocsi max 150 ezret szerintem, de csak ha nem kell azonnal költeni rá[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz CactuS #176377 üzenetére
nekem nagyon tetszik hogy a kormány közepe nem forog és nagyobb darab embernek is kényelmes a kocsi (bár ezen a konkrét darabon nem látom hogy állítható-e az ülés benne le-fel)
én 1.6 dízellel vezettem iylet, az normál közlekedéshez nagyon kellemes, dinamikus volt és brutál jól fogyasztott, simán 30% al kevesebbet mint pl egy berlingoa többi hozzáfűznivalóm csak általános negatív hozzáállás lenne az ilyen idősebb autókhoz, ilyet én csak akkor vennék már ha "csoda" az autó (extrém megkímélt, keveset futott, visszakövethető)
mert oké, 800k az autó, de ha kell pl egy új motor bele, az még bontva is 2-300 lesz, plusz az utánajárás, munkadíjak stb
márpedig itt már bármi lehet, 15 éves a gépcryptot minden termékemért elfogadom
-
-
őstag
válasz bitpork #176725 üzenetére
de nem csökkennek a fogyasztások generációról generációra, csak papíron
kiváncsi votlam, megnéztem spritmonitoron, szűk 10 az átlag és ez vegyesben, nem városban
városban 12-13 a reális, ugyanúgy mint 10 évvel ezelőtti q7 nél
meghát Debrecen is város meg Budapest is, de Gyál is mondjuk
szóval végülis lehetséges a városi 9, de nem NAGYvároscryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz molnarpeter #176929 üzenetére
de azt még árulják az 1.6-al nem? vagy már azt sem?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz rbalint88 #176955 üzenetére
kár ezen agyalni, egyikünk sem tudja ki vette és milyen célra
lehet bérautók lesznek és így spóroltak autónként 800 eurot, a szalon vagy az importőr pedig garantált visszavásárlási árat adott
a userek meg csak azt nézik mennyi a bérleti díj egy napra és így tud olcsóbb lenni
ha belegondolsz ritka az hogy valaki rendel egy egész autóflottát és nincs rá oka, hogy miért úgy rendelte, ahogy...értelmetlen látatlanban hülyeséget kiáltanicryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz rbalint88 #176962 üzenetére
abban a 2 hónapban amikor nyár van, nem bérelnék, a maradék 10 ben nem igazán érdekelne, a kurblis ablak meg főleg nem arra a pár napra
inkább érdekel hogy fiatal keveset futott autó legyen, ami nem rontja el az üdülést egy lerobbanással
most lusta vagyok utánanézni, de biztos van ausztriának sok oylan része, ahol eleve hűvösebb az idő mint nálunk
a userek pedig ha választhat 2 nagyon hasonló autó közül, 95% ugyis az olcsóbbat választja a pár napos bérlésrea gyártás kizártnak tartom hogy drágább legyen, ha megnézed ezeket a gyártósoros videókat youtubeon, látszik hogy a robotok automatiksuan készítik oda az összes alkatrészt, ami az adott autóba megy
ami pedig nincs megtervezve, olyat senkinek sem fognak gyártani értlemszerűen
ennek a fix felszereltség dolognak csak távol készülő autóknál van jelentősége pl. japán kocsik, ahonnan sok idő behajózniha igazam van és ez egy kölcsönzői flotta, akkor 30-40 db autó felett gyakorlatilag annyiért kapja a kölcsönző, hogy az első éves szervíz előtt minimál vagy éppen 0 bukóval visszaveszi tőle az importőr/kereskedő (vagy saját csatornán értékesíti), az ő költsége csak az egy éves finanszírozás, és mindig új autót tud adni a bérlőknek, gyakorlatilag 0 karbantartási költséggel
amikor egy kölcsönző vagy nagy cég ekkora flottát vesz, akkor tényleg kap oylan kedvezményt, amiről az egyszeri user nem is hallott még, itt komoly a verseny, nagyon megdobja az importőr számait-->később jobb feltételeket fog kapni a gyártól
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz gzbotii #176965 üzenetére
jóvanakkor
(#176966) CactuS
eladnak kb 3-400 kia riot egy évben (nem tudom pontosan, tipp), annak 30-40 a 10%-a, szóval nem kevés
ja és én dolgoztam iylen cégnél, tudom hogy mit jelentszerk: a finanszírozásnak akkor is költsége van, ha saját pénzedből finanszírozol, elmaradt kamatnak hívják
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz kisza25 #177148 üzenetére
Az én szerelő ismerősöm úgy fogalmazott, hogy egyre vékonyabb minden, úgy van tervezve, hogy ne működjön örökké.
Ez egy alapvető tévedés, magának a gyártás logikának a meg nem értéséből adódik.
Nem arra tervezik a dolgokat, hogy garantáltan tönkremenjen, hanem arra hogy egy adott mennyiségű igénybevételt garantáltan bírjon ki. Meg lehetne úgy is tervezni az autódat, hogy garantáltan kibírjon 500e km-t vagy 20 évet, de nem hiszem hogy szívesen fizetnél ki 10+ milliót egy fiat tipoért, plusz a jó erős, vastag anyagok miatti 10-12 literes fogyasztást.cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz rbalint88 #177164 üzenetére
és tényleg, elnézést
viszont ez nem cáfolja az eredeti hozzászólásomat, ami arra vonatkozott, hogy ezeket az autókat nem 500e km-re tervezik
beleolvastam a garanciális feltételekbe és élből kizárnak bármilyen természetes elhasználódásra visszavezethető hibát, plusz azokat az autókat amik elérhetnének egy extrém futást (taxi, oktatóautó stb.) helyből ki is zárják a garancia alól(#177166) kisza25
már megtörtént, a lényegen nem változtat, főleg hogy 10 oldal az apróbetű...gyakorlatilag marketing csakés akkor kibírt 500 e km-t az autó? nem bírt ki
kicserélték a motort, cserébe kifizettél 500 e ft szervízfelárat alsóhangon a márkaszervizes javításokért? igenmiben cáfolja ez az eredeti állítást?
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
őstag
válasz jozefgucci1 #177478 üzenetére
gratula az új verdához, és köszi az értékes posztot, jó ilyet olvasni
azthittem drágább a piros rendszám, lehet hogy város függő is a dolog?cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz runner 125 #177485 üzenetére
felesleges ez a német emberezés, ottani piacon vannak annyira alacsony felszereltségű modellek, amit itthon nem is kapni...természetesen mivel 10x nagyobb piac ezért a jól felszereltből is több van darabra
(amikor a passatot vettem újonnan nálunk 150le comfortline volt az alap, németben volt 120le, full csupasz is)bocs de nehezen állom meg szó nélkül az iylen itthon minden szar kint minden jó megjegyzéseket
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz #16121600 #177488 üzenetére
vezetési élményt nem nagy sedannál keresnék, vagy ha mégis, akkor talán az accord, de inkább valamiylen bmw
amugy én insigniát semmiképpen sem vennék, a honda vagy a volvo jó irány, volvot csak 2.4d motorral és automatával
a gond az hogy a kereted kevés egy keveset futott s80-hoz, sokat futottat meg nem vennék belőle, mert akinek 2.5 milla a keret, ott fájni fog 500 ezerért váltót felujíttatni vagy ne adj isten a motorhoz hozzányúlni ha szükségescryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz bitpork #177507 üzenetére
fura ez, a vw meg a nevében is népautó, mégis szinte már premiumnak tekintik
mennyi tanulmány van erről, hogy kell okosan árazni bizonyos dolgokat, pedig nem is jobbak mint a másik ami olcsóbb, de mégis ezt fogják kívánatosnak tartanicryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz MasterDeeJay #177694 üzenetére
volvonál jobban jársz a 2.4d motorral, a szívóbenzinek sehova sem mennek, de jó sokat fognak fogyasztani, mert nehezek ezek az autók
ráadásul már a benzinesekben is benne van a világ összes km-e, inkább a jelenlegi állapot döntösön a vásárláskor (meg a dízelből 3x akkora kínálat is van)
nekem volt s80, s60 is szerettem őket
a 60-as hátul nagyon kicsi, nem való 4 embernek hosszútávracryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz BigBlackDog #177698 üzenetére
nekem s60ból a 200 lovas turbó volt, és nem votl elájulva tőle
a dízel kellemesebben vezethető volt a 60% át fogyasztotta kb(#177699) MasterDeeJay
én nem akarlak rábeszélni, csak szerintem nem nagyobb kockázat, értenek is hozzá sok helyen, meg nem mind1 hogy 30 vagy 200 autóból lehet válogatni
ilyen öregnél ugyis meg kell nézni sokat mire találsz valamit[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz freeknight #177868 üzenetére
jó nagy hülyeség volt a cikk, a 12 millás volvot akarta eladni használtan 13-ért, merthogy a listaár 18...
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz soldi3r #178006 üzenetére
bocs hogy bele vau, de ez nem így van
korábbi (káridőpontban fennálló) sérülés miatt kalkulálnak máshogy, de ha az autó hibátlan állapotban volt az aktuális sérülés előtt akkor nem számít a dolog
példa: baleset miatt cserélték a lökhárítót, csomagtérajtót, hátfalat, merevítőket újra és lefestették természetesen
ha ez az autó újra ugyanott megsérült semmiféle hátránya nem lesz a következő biztosítási ügyintézéskor
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz soldi3r #178072 üzenetére
az avulás nem ez amit te írsz, mintha kicsit kevernéd a dolgokat
az avulás azt jelenti hogy egy 10 éves autóra ha új lökhárító vagy sárvédő kell, akkor megavultatják 20% al (ha gyári kerül fel), mert értékesebb elméletben az új alkatrész mint a régicryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Politika
- eBay
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Escape from Tarkov
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos autók - motorok
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs