-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
RoGamer
újonc
válasz
molnarpeter #189444 üzenetére
Sajnos a kombik nem tetszenek, tudom, hogy reális választás lehet, de ha valami nem fog meg, arra költeni is kevésbé szívesen fogok a későbbiekben.
-
kenwood
veterán
válasz
molnarpeter #189461 üzenetére
Vajon mi lehet a nagyarazat erre a baromsagra? Ott van az info a honositast vegzo ugyintezo elott, de o nem vezetheti at, hanem resetel ....
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Somatom
veterán
-
válasz
molnarpeter #189516 üzenetére
Közel kétszer annyi az ára, mint Mo-on. Inkább az a gond, hogy sosem tudni, hogy nem költözök-e át egyszer másik albérletbe. Most családi ház felső szintjén vagyok, innen még le tudnám hozni, de pl egy tömbház harmadik emeletéről már nem tudom, honnan tölteném... talán ha tartozik hozzá egy kijelölt garázsrész, ahol van konnektor...
Az a baj, hogy nagyon vidéken vagyok, kisvárosban, nem sok töltőállomás van erre. A munkahelyen sincs. Az 550 km-es utat pedig 5 és fél óra alatt meg lehet tenni, így viszont vajon mennyi lenne, ha meg kéne állni párszor feltölteni?[ Szerkesztve ]
-
válasz
molnarpeter #189516 üzenetére
Közben megnéztem, milyen áron mennek ezek... hát...
Egy Auris HSD még nagy nehezen belefér... ha nagyon nem lesz semmi megfelelő abban az árkategóriában a céljaimra, maximum akkor lőnék feljebb, de 4 millió alatt szeretném megúszni a történetet. (sőt, eredetileg 3-at akartam szánni rá, csak nagyon nem volt semmi annyiért, ami tetszett volna)Habár az is igaz, a zöld rendszámmal valamennyi visszajönne.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
molnarpeter #189520 üzenetére
Azt látom, hogy a Prius HSD drágább, mint az Auris. Esetleg valamivel kényelmesebb-e a pályázáshoz? Azt olvastam, hogy az Auris hosszútávon kényelmetlen tud lenni és pályán hangos.
-
zoo8800
veterán
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
molnarpeter #189552 üzenetére
Az, hogy nagyon kevés baja volt 2007 óta, és sok alkatrésze így 19 éves, még gyári. Felfüggesztésbe stab pálcán kívül semmit nem kellett eddig cserélni (2007 óta), így mára mindenhol kicsit kezd oda lenni. A motornál gyújtáselosztó volt cserélve. Pár éve megadta magát a generátor, akku, azok lettek felújítva, cserélve, kapott 4 új gyertyát, ékszíjat, görgőket. Kb. 2 éve elkezdte csipegetni az olajat, mára ez 3,3dl/1000km. Lehet, hogy szelepszár vagy letapadt gyűrű. A klímája rossz, de ez nem lenne gond, nekem zavarja a szemem. A fényezése szinte mindenhol javított házilag, az ajtók alján is elkezdett rozsdásodni, a küszöbök eleje hátulja már évek óta, és az egyik hátsó kerékjárati ív is már erősen gitt-es. Egyenlőre csak esztétikai hiba, de a rozsda szélmalomharc. Időnként gitteljük, fújjuk, lakkozuk házilag spray-ből. Most pár hónapja a hátsó kerékcsapágy kezdett búgni, azt magam kicseréltem. Pár napja a kuplung ért a végére, holnap fogják cserélni.
A vezérlést már cserélni kellett volna, azzal lapot kértem a 19-re, és nem cseréltem. (100K lenne, munkadíjjal, vízpumpával, meg szelepfedél tömítést is cserélnének)
Most legalább 100K lesz a kuplung. A kocsi értéke mondjuk 400K.
Alapjárati levegő is szarakodik, néha tisztogatnom kell, lehet, hogy az is cserés lesz.
Egyik visszatartó erő volt a váltás ellen, hogy van hozzá 8 felnim és két szett gumim, a téli ráadásul Goodyear UG9, mindegyiken legalább 5 mm.Most lépcsőshátú van, annak valami 490 liter a csomagtartó. Fontos, hogy tudjak vinni néha 4 utast, néha csak 1-3-at de sok csomagot. Ezért is tetszik a Jazz. Meg keveset fogyaszt, és talán ér valamit, hogy japán és szívó.
Fiat Panda nem tetszik. Toyotából szerintem a Corolla akkora, mint egy Focus. Igaz, a Jazz kisebb lenne egy kategóriával, de a variálhatósága miatt nem lenne visszalépés.A kinézete nekem jobban számít, mint, hogy mennyire felelne meg a célnak. A legtöbb extrára nincs kifejezett igényem. Bármelyik felszereltséggel biztos, hogy kapnék felesleges funkciókat.
Focus-ból az összes tetszik 2000-től 2020-ig. A Jazz 2015 óta tetszik.Gondolkodom egy mk2-es Focuson, hogy egy 2027-ig hajtanék azt, aztán meglátom, hogy akkor milyen állapotot tudok fenntartani, jobb vagy rosszabb lesz, mint 20 évesen a mostani.
Villanyt nem szeretem.
Mk3 esetén viszont van egy magas vételár, és vannak drága alkatrészek, és van egy határ, ami felett erőn felülre kerülhetnék. Hosszútávra 2 milliót adnék érte, ha úgy van 1 milliót adnék egy új motorért, stb. Ellenben zsákbamacskára mondjuk 3-at, még sikeres előélet visszakereséssel is bele lehet nyúlni.Láttam olyan hirdetést tegnap, hogy friss olajcserével hirdettek egy mk2-est. 15W40-es Ford olaj a fényképen. Aszem 5W20 vagy 5W30 való bele. Ki tudja, hogy mióta teszi bele. Lehet, hogy annyira kopott, hogy azért teszi bele, mert abból kevesebbet eszik meg.
Nekem a 2001-esbe mindig 5W30 Castrol van. -
perge666
veterán
válasz
molnarpeter #189580 üzenetére
Bocsi a dupláért,de már nem tudtam szerkeszteni lejárt az idő.
Mindenképp benzineset akarok,turbó nélkül,mint írtam nem kell hogy repesszen,családi autó lesz.
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #189586 üzenetére
Én egr problémákról is hallottam, illetve az első ablaktörlő-mechanizmus sem kifejezetten erős anyagokból épült fel.
-
Tothgera30
Ármester
válasz
molnarpeter #189586 üzenetére
Ez tipikus papa autó volt, annak minden előnyével és hátrányával együtt (garázslakó/parkolási sérülések). Rozsda a galvanizált bódé miatt ritka a 2005 utániaknál, lánccsere esedékes ha csörög, Twinport hibáról nem tudok (Z14XEP-et nem tudom mennyire érintette). Szerencsére korrekt, igényes szerelőnk van, ő maximalista, tehát biztosan tartós darab lesz nálunk.
#189590 Ádám16: "...Cserébe tucat-tömeg-dögunalom..."- Teljes mértékben egyetértek."...gagyi a beltér. Ráadásul a jobbakat túl drágán mérik..." - Gagyi? Hol? Se nem kopott, nem zörög, nem kopog. Jobbak 1m körül. Piac áraz, teljesen reális.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #189607 üzenetére
Köszi az összefoglalót. Ma megnézem volt kolléga Clio grandtour-ját is. Nekem külsőre nagyon bejön, kíváncsi vagyok belül milyen.
-
OPiiPO
addikt
válasz
molnarpeter #189626 üzenetére
köszi
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
olajbogyo
aktív tag
válasz
molnarpeter #189630 üzenetére
Köszönöm szépen.
"dj79" neked is...
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
Zolás
addikt
válasz
molnarpeter #189633 üzenetére
Csak 110 lovasat találok. De majd még utánanézek.
Opel nem lesz, volt corsa a háznál, csak baj volt vele.
2010ig volt a 86 lovas dci motor, fiatalabb autót szeretnék.[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
milkabrams
őstag
válasz
molnarpeter #189638 üzenetére
Mi lenne az a finomabb automata, ami kijön 1,3 milla körül és gazdaságosan lehet vele autózni?
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
parandroid
nagyúr
válasz
molnarpeter #189649 üzenetére
Esetleg Kia Stinger? Ha nem kombit akartam volna, akkor azért azt alaposan kipróbáltam volna...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Gozarak
csendes tag
válasz
molnarpeter #189649 üzenetére
Az Arteont nézegettem de elég időszakos mikor lehet ebben az árkategóriában kifogni egyet és ott "csak" 150 lóerőig gondolkodhatok.
A nagyobb motoros példányok 12,5-13 millió környékéről indulnak és valahol meg meg kell húzni a határt.Az A4 piszok kicsi hátul. Egyszer ültem utasként egy kombiban de nem volt nagyobb mint az akkori focus amit épp vezettem. Ha Audi akkor A6 de ha A6 akkor meg már lexus
Köszi a hozzászólást! -
Holding91
újonc
válasz
molnarpeter #189713 üzenetére
Igen😀
-
SECTORnooB
addikt
válasz
molnarpeter #189701 üzenetére
670 ezerért néztem ezt az autót, tegnap meg is tekintettem, az általad említett porlasztó költsége kb mennyi lenne?
Illetve két szépséghibája van, lóg a tető kárpit és a duda gomb az szét van trancsirozva ezt a kettőt kb mennyi lenne helyre hozatni? -
parandroid
nagyúr
válasz
molnarpeter #189713 üzenetére
Jahogyúgy. Akkor egy gonddal kevesebb.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
SECTORnooB
addikt
válasz
molnarpeter #189717 üzenetére
Fater autó szerelő és meg is nézi ha hazaér a nyaralàsból.Ezek az összegek nem tűnnek olyan hatalmasnak. Használata kirándulás nyaralás bevásárlás körében fog telni. Menet dinamikailag az 1.7 CDTI és az 1.4twinport között lehet különbség?
-
válasz
molnarpeter #189735 üzenetére
Most miért mondod ezt ?
Itt egy remek példa arra hogy nem is azok . Félreértés ne essék, nem az enyém ,ha nem egy " fehér kavicsos" üzletkötő úriemberé. Természetesen megkímélt, szép állapotú hirdetéssel ellátva.
Hasonló állapotban volt az a Toyota amit megnéztünk nála . Nincs is szebb a Magyar használatautó piacnál.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz
molnarpeter #189735 üzenetére
Az 1.4-es 7gen a nyelestengely bajos.
-
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #189760 üzenetére
A 90 es ben nem egytömegű van?
-
Paxker315
addikt
válasz
molnarpeter #189745 üzenetére
Az 1.4 multiair 105 lovas (nem turbós) változat hatos manuális váltóval mennyire lehet "kerülendő"? Egyébként minél több használtat végignézek, annál szimpibb ez, a japánok sem olcsóbbak (Jazz, Yaris pl).
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Richard!
addikt
válasz
molnarpeter #189804 üzenetére
Utolsó éves (2005) példányokkal szemezünk. A többi szokásosat jegyeztem
(#189801) peterkeT Akkor úgy fogalmazok, hogy a VW-hez és az Audihoz képest alsópolcos. Skodrihoz még nem volt szerencsém[ Szerkesztve ]
Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
Paxker315
addikt
válasz
molnarpeter #189803 üzenetére
Köszönöm! Egy csoportban ezeket osztották meg:
"Két fajta multiair tulajdonos van, aki már cserélt multiair blokkot és aki ezután fog cserélni. Illetve van egy harmadik aki a döglődő multiair blokkal gyorsan eladja. Aki multiair motoros használt jármű vásárlásra adja a fejét, az tartalékoljon 3-400 ezer Ft annak cseréjére. Maga a turbó jelenléte nem jelent városban plusz fogyasztást, ha nem nyomod neki, a turbó vízhűtéses így start stop se árt neki. (ennek ellenére én kikapcsolom mert idegesít, nyáron meg permanensen járatom a klímát). A turbó nélküli multiairrel csak azzal járó kiadást veszed magadra erő nélkül. Ha városba szívót akarsz akkor a sima 1.4 16V-t, vedd meg. Abban nincs ami elromoljon."
A csigavéremhez elég lenn' a sima 1.4 amúgy, de alig találni belőlük.Kivéve Puntot pl. Szerencsére nincs kapkodás.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Szoszo94
őstag
válasz
molnarpeter #189809 üzenetére
Jó tippek, full elektromos viszont nem játszik, nem tudja sem otthon, sem pedig munkahelyen tölteni.
Szerk.: #189811 én is abba az irányba terelgetem[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
molnarpeter #189841 üzenetére
Bevallom nem is nézegettünk dízeleket, csak szívó benzint a rövidebb városi utak miatt, de nekem eszemben sem volt az SDI, hanem már csak a TDI, mert kínálat inkább utóbbiból van. Viszont ahogy nézem ezek a kis 64 lóerővel elég vérszegénynek tűnnek, meg sokan panaszkodnak arra, hogy túl hangos, ekkoriban még nem szigetelték úgy a beltereket. De persze felírtam magamnak az ötletet, mert a cserébe az 5 liter környékére becsült vegyes fogyasztás elég csábítóan hangzik.
---
(#189842) tboldi: Bármilyen Suzuki ami a vasaló Swift előtti úgyis meg lenne torpedózva.
Azok meg ugye nem ennyiért mennek.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
molnarpeter #189849 üzenetére
És ha kevesebből kéne kijönnöm? Például 5-700.000(Ez inkább a tető legyen.) forintból? Tárolni parkolóban kéne, emiatt jó lenne a fix tető és egy Celica "szintű" csomagtér.(Közlekedni is kell, így szégyen, nem szégyen, inkább a dizájn a lényeg és a mindennapi használhatóság és a viszonylag olcsó fenntarthatóság felkiáltójellel.
Ez az MX5 nagyon szép, de én félteném az utcán hagyni, meg a mindennapi közlekedésre csak korlátozottan alkalmas. Bocsi, én nem fogalmaztam egyértelműen, nálam a sportos és jól gyorsul szavakat úgy kell érteni, hogy egy 250D-s, régi dízel Mercit vezettem(magánterületen) összvissz és annál azért pörgősebb érdekelne, de még most fogok jogsizni, tehát úgymond zöldfülű vagyok a témában.
(Na meg egyetemista vagyok, nem túl sok, diákmunkából befolyó jövedelemmel.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
molnarpeter #189908 üzenetére
Használtan az 1.9-et sokan hirdetik, az rosszabb, mint a 2.0? Bár gondolom nem egy vadállat autó amúgy sem a maga 2 tonnájával.
8th+sky11: Köszi, ezek sem rosszakAzért gondolkodtam el ezen, mert manapság ahogy egyesek közlekednek az puszta életveszély, legalább valami esélye legyen az embernek, hogy megússza, Suzukival ez kb. a nullával egyenlő.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
molnarpeter #189914 üzenetére
És szerinted mennyiből jön ki egy normál állapotú, amire nem kell egy vagyont költeni a vétel után?(Úgyis vagy szerelővel megyek vagy kereskedésből lesz, mert annyira nem értek hozzá, hogy ne tudjanak átbaxni sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #189918 üzenetére
Vagy Marauder.
-
kisÁdi
aktív tag
válasz
molnarpeter #189933 üzenetére
Sajnos a töltésről lemondunk egy darabig, amíg nem költözünk vissza agglomerációba.
A160-tol A200-ig néztem mindent, és kérdésedre válaszolva kizárólag automata lehetMost újra nézegetve találok benzint és dizelt egyaránt, bár 90% dízel.
[ Szerkesztve ]
-
kisÁdi
aktív tag
válasz
molnarpeter #189933 üzenetére
Automata benzines kivitelben melyik konstrukciót érdemes nézni? 2015-16-tól nézem őket.
-
válasz
molnarpeter #189952 üzenetére
Ceedet szerintem nem veszes fenntartani, nem egy nagy szerviigenyu cucc. Nekem ugye az 1.6 crdi van, es mivel se kettostomegu, se reszecskeszuro ezert nagyon nagy szopoba nem lehet belefutni. Egy lancos vezerlescsere esetleg, vagy egy turbofelujitas, de 200-bol ezek is megvannak, szoval nem fog befigyelni meglepeteskent 400-500 ezres javitas.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
zraw
csendes tag
válasz
molnarpeter #189942 üzenetére
Ebben igazad van, avagy lenne, de nem "úgy" céges. Alanyi adómentes katás vagyok, és felmerült bennem is, hogy lehet így már megérné nem ennek lenni, de utána számolva továbbra is elvileg bőven a KATA a jobb. Más költségem az autón kívül nem lenne, és annyi áfát sosem számolnék el, hogy jobban jöjjek ki, mint most a fix havi 50 adóval.
tboy93: Igen, az Accord is logikus választás lenne... csak a Civic kompaktabb 4,2m-es hossza és 1190 kilója jobban tetszik, mint a 4,7 m-es, 1600 kilós Accord-monstrum. És a Civic 2 irányba dönthető hátsó ülései miatt abban is rengeteg hely van, ha kell.
-
gergo5991
őstag
válasz
molnarpeter #189977 üzenetére
mennyi mo-n a kötelező? itt sk-ban friss jogsisként 0 tapasztalattal olyan 100-120 euró /év (megane 3 1.6 16v 81kw, 2010-es), de sok keresgéléssel van még olcsóbban is asszem
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #189977 üzenetére
Meghagyom focvisnak.
-
Somatom
veterán
válasz
molnarpeter #189996 üzenetére
Az sem mindíg megoldás. Én el tudnék ugrani ide-oda a céges, 500 lovas, kétajtóssal, de egy csomó utcába még úgy sem férnék be, hogy ha leakasztanám a pótkocsit.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zolee3000
tag
válasz
molnarpeter #190088 üzenetére
Jogos, azt nézek egyébként, csak ez szembe jött, és jó áron van. Én nem értek hozzá, alap, hogy elvinném szervizbe vagy legalábbis vinnék valakit, aki helyben bevizsgálja, körbeméri. Mivel a komplett hátulján cserélték az elemeket ill. talán a hátsó ajtókat is, biztos, hogy nem kis kocc volt az.
szimi57 (#190090): Nem kicsit kellene ahhoz toldani. Bírom amúgy, hogy az árlistákban alapból levonják a 2,5 milla támogatást, mintha az alanyi jogon járna mindenkinek. Egyébként első (vagyis "mindenes") autót keresek, így EV nem játszik, de azért köszi.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #190126 üzenetére
Lexus-ból bármi is jöhet, az Lexus. Csak tudod, a pénz az mindig a legkevesebb..
(Max 5-6M)
(#190127) Somatom: Ez elég sok követelménynek nem felel meg, és a fogyasztás a legkisebb baj.
(#190129) peterkeT: Sógiéknak Mk2-es, 2012-es Mazda 6-osa van, és az ikerbabák közé anya már csak belégzéssel fér be, de 3 db isofixes ülés kizárt. A legújabb szériát se a belső méretei miatt szokták dicsérni, pl. egy Passat sokkal nagyobb, és akkor hol van még a Mondeotól vagy Superbtől...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
majnkopf
tag
válasz
molnarpeter #190118 üzenetére
oh kösziii, ez az irányvonal még jobban is tetszik
-
válasz
molnarpeter #190139 üzenetére
koszi
es mi a hatranya a szarazkuplungos dsg-nek? gyakoribb karbantartast igenyel? mennyi ido utan es mi adja meg magat benne? az milyen tetel? elgondolkodtam egy jettan is, de automatat szeretnek. es ~feleannyibol kijon mint egy jo, nekem tetszo auris. emellett tokjo lenne athidalni azt a 2-3 evet amire kicsit elerhetobb aron lesznek a corolla trek-ek
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
molnarpeter #190118 üzenetére
Varosba is beajanlanad? A 64 loero az hogy sikerul az 1.9-es dizelbol?
Everybody lies.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #190189 üzenetére
Amiket felsoroltam, azok tetszenek is valamelyest. Az Octavia nem tetszik, az Aurist meg elfelejtettem írni.
Superb-ből az tetszik, ami alapból szedán, de egy gombnyomásra ötajtósra vált a csomagtér ajtó. Nem csak emiatt a funkció miatt jön be, hanem az egész autó megjelenése kicsit angolosan prémiumnak hat számomra. A legújabb Superb már nem tetszik, kivéve abban a kékben, mint emvy fórumtársé.
Leginkább az Insignia jön be, de a Mazda kodo sem rossz, csak már kicsit unalmas.
Fogyasztás limit annyi, hogy városban 15L-ben álljon meg. Ha kifejezetten dinamikusan is használható, akkor tőlem annyit is zabálhat, mint egy billenős Zil, de ugye ezekben nincs V8, tehát 20-25L-t ne kérjen.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
zolee3000
tag
válasz
molnarpeter #190210 üzenetére
Köszi. Nem értek ehhez, és picit megilletődtem ezektől a kifejezésektől.
Utána kérdezek még akkor az adott kereskedésben, hogy pontosan milyen konstrukcióról is van szó, kinél van a törzskönyv (esélyes akkor, hogy a pénzintézetnél). Remélem minden igazolást kiadnak majd, ami szükséges az átíratáshoz, az ilyen bejegyzések töröltetéséhez.
[ Szerkesztve ]
-
phaet0n
tag
válasz
molnarpeter #190226 üzenetére
MK4-em van, Mondeo forumról az rémlik, hogy akik dízelben váltottak MK5-re, visszasírják a régit. Lehet ennek alapja? (Mondjuk MK5-ből már inkább hibridet vennék, ha vennék.)
-
válasz
molnarpeter #190226 üzenetére
Kell még kintre is kocsi, nem kell honosított, majd jövőre.
Kíváncsi vagyok valós költségekre de persze ez sosem derül ki.
A v60-nal az a bajom hogy 2 bonyolult technika van benne, a menetdinamika viszont gondolom eszméletlen (ahogy a tömege is ami irányváltoztatásnál jelentős hátrány)https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- PlayStation 5
- EAFC 24
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Még mindig készül a Beyond Good & Evil 2
- OLED TV topic
- Nők, nőügyek (18+)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...