-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Citroware #189517 üzenetére
D6-ban olyan szempontból lenne fantázia, hogy munkába járni lenne kb 35-45 km-re elég akkumulátor, tehát a napi közlekedésben csak árammal elketyegne. Az említett 550 km-es utat pedig az 5 hengeres dízelmotor teljesítené, 45 literes tank nem korlátoz (215 ló, hagyományos automata). Szóval rövid távra ott az áram, hosszú útra van dízel, best of both worlds igazából ahogy említetted, az ingázáshoz való mindennapos töltés a kritikus pont, nyilvános töltő nem éri meg általában, viszont egy sima konnektor ezekhez elég legalább, nem kell telepíteni fali töltőt.
Konnektor bizonytalanság mellett az évi 4-6 alkalom kisebb kompromisszum, mint a munkába járás hagyományos motorral szóval még mindig inkább HSD, mint sima benzin/dízel.
Ampera van már 3 körül, kockázat kisebb, bekerülési költség alacsonyabb, magasabb elektromos hatótáv tudná kompenzálni a szívó 1.4 többletfogyasztását (meg úgy a különbözet is elég sok benzinre elég )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Jövedelem
- Filmvilág
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Playseat challenge
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő