- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #170806 üzenetére
Azert alapbol egy kis benzines motoros auton, keves elektronikaval meg keves extraval, sok minden nem tud törtenni, plane ha az ember picit figyel is ra.
-
addikt
válasz BigBlackDog #170816 üzenetére
Inkább úgy fogalmaznék, hogy két település között lesz a legtöbb távolság, kanyargós hegyi utakon 50 és 100km/h között (változó) de városban is sokat fog menni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #170816 üzenetére
Van itt neked egy kis finomság: [link]
Ebbe még én is áthuppannék.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #170831 üzenetére
Írta, hogy emberünk nem fakezű/-lábú. Egy Defát be kell kalkulálni, és akkor fel is megy a parton szívfájdalom nélkül
-
őstag
válasz BigBlackDog #170851 üzenetére
Ja, múlt nyáron szerintem lista áron vitték volna 1 éves scrossomat a fenekem alól. Leszólított egy jól szituált ember benzinkúton hogy nem adom-e el Ez akkor volt amikor valamiért éppen nem volt gyártás (vagy valami más? de még többet kellett várni rá). Van egy olyan érzésem ha nem lesz vele valami baleset akkor ezen az scrosson sem lesz nagy a buktám
Hogy kicsit témát váltsak. Van már valami nagyobb kilométer távú tapasztalat ezekkel a benzines részecskeszűrőkkel? Ne adj isten összehasonlító írás/videó a dízelekhez képest? Sokat megyek városban és a következő autóm is turbós automata lesz. Részecskeszűrő nélkül már nem fogok kapni szerintem.
-
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #170888 üzenetére
Puttyonos semmikép, parkolhatóság miatt. Clio talán, bár a korabeli Renault elektronika nem épp atomstabil.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
#20221952
törölt tag
válasz BigBlackDog #170900 üzenetére
Semmiképpen sem kisautó, ilyen méretű, mint amiket felsoroltam.
Hátul három gyerek ülne, télen-nyáron, így a kényelem és megfelelő helykínálat fontos lenne. -
#20221952
törölt tag
válasz BigBlackDog #170926 üzenetére
2,2 motor, állítólag a 2,0 motor jobb lenne, de eddig ezzel sem volt gond.
Nem csak 4*4km-re kellene az autó, de ennyit minden hétköznap megyünk vele.
A 4km útból nagyjából 2,5km aszfaltozott (vadonatúj), viszont a fennmaradó 1,5km igazai futóműamortizáló, ezért gondoltam a Jeep Renegade modelljére. -
Gergőke88
addikt
válasz BigBlackDog #170986 üzenetére
A 16v szelepes ECOTEC motorok szerettek az olajat.
Ez egy gyengébb de jobb konstrukció. -
őstag
válasz BigBlackDog #171032 üzenetére
Mindig oda lyukadok ki, hogy ha a Swift Sporthoz lenne opcionálisan automata váltó, holnap mennék megrendelni. Bármennyire is tetszik a kocsi, nem akarok már 2019-ben váltogatni, főleg nem városban. Az SX4-et és a Vitarát meg inkább meghagyom másnak..
Szóval marad a nagy semmi egyelőre.
7 millió alatt újonnan nincs értelmes 1.4 turbós, LED tompítottas, adaptív tempomatos kocsi automata váltóval a Suzukin kívül.
"Less but better" - Dieter Rams
-
gyenesmartin
őstag
válasz BigBlackDog #171032 üzenetére
Az 1.0T váltója mennyire lassú?
Jelenlegi Golf IV-es 4 sebességes váltója elég gyorsan vált számomra. Ha tudja ezt a Suzuki, amit egy 16 éves régi bolygóműves, nekem elég lenne.
Vitarából Scrossból 1.0 mennyire fogja vissza? Autópálya nem vagy ritkán lenne, akkor is maximum 130-140kmh.
Swiftből az 1.2-esen gondolkozok nagyon. Szüleim Ignisébe van ilyen motor és elég jól húz. Gondolom a Swiftben is jól menne.[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #171048 üzenetére
A robotizált az nem az amikor te váltasz manuálisan, csak nincsen kuplung, mármint ő csak a kuplungolást oldja meg?
MunezXBK: javítottam, nem volt egyértelmű, hogy a kuplungpedálra gondoltam, hogy nincsen.
Mindenesetre a duplakuplungos az nem a robotizáltElőző i20 hsz-hez: Ja az árak az akciós árak, de ezekből nekem sikerült belealkudni a forgalombahelyezés+ névre írás+ még egy picit ~200eFt összesen, tehát ennyiért el lehet hozni.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
gyenesmartin
őstag
válasz BigBlackDog #171051 üzenetére
Dupkakuplungosokat nem tudom milyenek. De úgy tudom városban használva gyorsan elkopnak a kuplungok. Akkor meg már lehet is cserélni mind a kettőt plusz a kettőstömegűt is mert egyben van.
De az easytronikokra gondoltam. -
válasz BigBlackDog #171051 üzenetére
Én ebből indultam ki, nemrég olvastam pont
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #171051 üzenetére
Elgondolkodtatott, milyen volt az XC90 T8... Aztán leesett, hogy a 7900A az bizony nem hajtásláncra vonatkozik
-
Integrale
veterán
-
válasz BigBlackDog #171060 üzenetére
Határozottan jobb a minőség a belső térben nyundai, kiaban, a motort alig hallani.
A hangszigetelés is jobb, ami nem annyira jó a gördülési zaj, de az elégé gumi/felület függő
A suzukikkal nem mentem autópályán, csak 100-as tempóig van tapasztalatom, i20 120- ig kényelmesen beszélgető 130 és felette a motor kezd hangoskodni, nem elviselhetetlen ( a honda 100- nál hangosabb volt)
A tipo mindegyiket kényelmesen veri hangszigetelésben, menetkomfortban és rugózásban. Elolvasol pár tesztet mindegyik kiemeli, hogy mennyire csendes.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
gyenesmartin
őstag
válasz BigBlackDog #171032 üzenetére
Az új corsák már hagyományos automaták?
-
GEPESZ66
veterán
válasz BigBlackDog #171181 üzenetére
Audi dizel, Renault benzin.
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #171184 üzenetére
Ugye nem motorkódokat vársz ezek után a kérdések után?! Érd be annyival, hogy az egyik benzines a másik meg dízel, aztán mondd meg melyik a jobb. Hogy mire van használva, mennyit menne évente, milyen körülmények között és mik az elvárások, azok teljesen lényegtelenek. A lényeg az, hogy benzines Renault vagy dízel Audi legyen, mert ezek pont egy kategóriát képviselnek.
-
válasz BigBlackDog #171170 üzenetére
Köszi mindenkinek, SX4 lett. 66k km. Kíváncsi voltam itt is lebeg e, mint nem túl problémás autó. Igen ABS kocka, meg 0420 hiba, ez legyen a legnagyobb baj.
Corsa C 2004 145.000km >>> sok sok száz ezret szórtam el rá, eladás előtt 1 nappal pl a fékre. Soha többet....
Amúgy itt ahogy látom nagyon más világ van. Az 1.7 olyan plafon mint nem is tudom mi, nem hogy audi stb.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #171268 üzenetére
Aham, gondolkozok én is rajta, hogy át kellene ülni új Meganeba. Nyílt napokon vannak általában a legnagyobb kedvezmények, alapból adják, nem kell alkudozni.
-
GEPESZ66
veterán
válasz BigBlackDog #171330 üzenetére
Megkérdezem?
Mi a T? -
Kos 7
tag
válasz BigBlackDog #171489 üzenetére
Franciák milyenek ilyen árkategóriában, nagyon gázak ?
206, C3, Clio ? -
hdman
őstag
válasz BigBlackDog #171614 üzenetére
Azt hiszem, mi is gondban leszünk ha pár év múlva új (azaz pár éves használt) autót kell venni a feleségemnek
C Corsaja volt, azt szerette, most egy első generációs Mazda 2-t hajt, amit imád. Na meg persze én is
Kár, hogy a későbbi generációkban a design rovására rontottak a belső helykínálaton.
Nagy valoszinuseggel Honda Jazz lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
gyenesmartin
őstag
válasz BigBlackDog #171614 üzenetére
Múltkorában én is kipróbáltam az új corsát, meg swiftet. Corsa minőségibbnek tűnt, de az üléshelyzet nekem nem jött be. Bár lehet csak megszokást igényelne. Swift, nagyon tetszik, de a gyári hangszóró borzalmas (ki lehet cserélni garivesztés nélkül?). Hátul a swift nagyobb, de nem sokkal.
Melyikkel járnék a legjobban? Használt 1-2 éves corsa, 3,2-3,4 millióért vagy 4,5-ért új swift? Mindkettő tetszik, azért nehéz választani. Bár mondjuk a corsa szintén 90LE, de 300kg-al nehezebb is. Ez nagyon érződik rajta?
-
zolnagy
őstag
válasz BigBlackDog #171614 üzenetére
Nekem 2 hete van meg a corsa. Az üléshelyzete valóban szokatlan, de nekem nem volt kényelmetlen egy 150 km távon sem. A rádió hangzása tényleg jó (sokkal jobb, mint a swifté), meg a. carplay is jól müxik. Én az 1,4T 100 Le motorral vettem. Ehhez 6 fokozatú váltó jár, aminek kissé hosszúak a fokozatai, de ez is megszokható. Cserébe pályán 3000 alatt. van a fordulat 130-nál. A futóműve nekem jobban bejön, mint a swifté. A kormány legalsó állásban van, így éppen jó. Az ülést teljesen leengedve is magas az üléspozíció, de ez is megszokás kérdése. Összességében elégedett vagyok vele. Amitől fázok, az itt említett nyúló vezérműlánc. Remélem ez itt már javítva lett.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz BigBlackDog #171693 üzenetére
A gari 5 év / 100e km. A kiterjesztés időtartamban nem módosítható, de km-ben igen. 5 év / 200e km-ig lehet "alkudni", legalább is nekünk ezt ajánlották fel. De az az 5 év mindenre érvényes!
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz BigBlackDog #171716 üzenetére
eur 5-6 meg ugyanannyi mint itthon.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
őstag
válasz BigBlackDog #171716 üzenetére
már az eu5 ös se lesz jó több német városban ugy tudom, azokat is kiszórják
van ez az eu5d ami már jó elvilegcryptot minden termékemért elfogadom
-
natë
nagyúr
válasz BigBlackDog #171760 üzenetére
2,5 mil, benzines
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #171922 üzenetére
Hat ezaz, papiron 125 lo es 170Nm, ehhez kepest harmatfosgyenge volt erzesre, mondjuk a szigetelese tenyleg jo, de a sebessegmero se kuszott felfele annyira, mint kellett volna. De tenyleg eros a gyanum, hogy a konkret peldannyal volt valami baj. A volvokban azert alapbol nem kivanja a gyorsan menest az ember, az meg engem is leszedal.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #171973 üzenetére
Van vagy 1.3-1.4T, ahhoz az a jazz motor eleg hurka, valoban
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #171985 üzenetére
A Focusban haljak meg nem értem miért nincs kesztyűtartó hűtés. Meg az ST-lineban nincs alapból sminktükör világítás, nem kérhető hátsó középső kartámasz, alapból nincs síalagút. A civic ülése is jobb volt, a futómű sínautósabb, de sprődebb, a menetstabija bolondbiztos, a Focus enged csúszni... A Focus csendesebb, kényelmesebb, a motor ugye véleményes, de szerintem a turbós jobb mint az 1.8 szívó.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #171991 üzenetére
Jó persze ha nem vagyok hülye nem adtam volna el a civicet de pont abban a korban volt hogy kezdett kijönni rajta 1-2 hiba én meg türelmetlen voltam. A futómű nagyon jó volt csak kemény. Úgy kanyarodott ahogy az ST-Line sosem fog
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
sharp4
őstag
válasz BigBlackDog #172030 üzenetére
Ne haragudj, de itt a szervízköltségekről volt szó.
*mod: azt nem kétlem, bármely 2.0d BMW, Audi, Volvo-ra rámegy az évente. Főleg 12 év felett. Itt ez tört el, ott ment tönkre, ez ronda, cseréljük stb...
[ Szerkesztve ]
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5
-
prősti
csendes tag
válasz BigBlackDog #172039 üzenetére
Köszi a választ.
Nem nagyon láttam nagyobbat egyelőre, úgyhogy 0.9TCe-t néztem.
Kia, Hyundai: Nem néztem még őket, mert azt hittem jóval drágábbak a fentiektől. Márkahűség stb. egyáltalán nem fontos, kb. keresem a bestbuyt, ami megfelelne a fentieknek.
-
veterán
válasz BigBlackDog #172048 üzenetére
Ignist autópályára ne!
Turcsi-orrú S-Crosst már inkább. -
veterán
válasz BigBlackDog #172052 üzenetére
Apámnak (74) van ugye ilyenje; nyaralás után azt mondta, hogy 120-130 közötti tempóval érezte magát komfortosan (=biztonságban) benne, hiába menne jobban.
Én csak városban hajtottam, max 100-zal, addig kimondott zsebrakéta.Közben rájöttem, hogy 3,5-4 m-ért nem adnak S-Crosst.
-
őstag
válasz BigBlackDog #172109 üzenetére
Ülése szerintem sem szörnyű, de nyilván mint minden autónál meg kell próbálni. Nem egy volvo ülés hogy biztos jó lesz
A 10 éves első generációs i30 hangszigetelésben és hifi-ben is veri. Ennyi Meg szerintem az új jazz is, pedig az eggyel kisebb.
-
bajnokpityu
félisten
válasz BigBlackDog #172109 üzenetére
mondj rosszabb ülést. hyundai getzen kivül.
egy astra fényévekkel jobb ülésben.de persze kinek mennyire jó állapotú a dereka. nekem pl az uj superb se kéne, ugyanezért, érdekes minél régebbi skoda, annál jobb. de toyok, mazdák mai napig nem romlottak ilyen módon.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
őstag
válasz BigBlackDog #172117 üzenetére
Hibrid toyota fogyi és megbízhatóság, volvo üléssel, biztonsággal és hifivel, ferrari motorerővel és szépséggel suzuki áron lesz szíves. Ja és 2 darabot kérek
-
zoo8800
veterán
válasz BigBlackDog #172117 üzenetére
Dehogy, csak ne VW alap sámlikat! Derékban sajnos nagyon nem tartanak, csak katonásan egyenes háttal lehet hosszabb távot menni.
rip and tear, until it is done
-
bajnokpityu
félisten
válasz BigBlackDog #172122 üzenetére
itt lehet a kutya elásva (bocsi, én is kutyázok amúgy). nekem azok az ülések jönnek be, amik keményebbre vannak párnázva. ahogy pl a földön egy polifómon is szivesebben alszom, mint puha matracon. egyébként a csontkovácsok, masszőrök a keményet javasolják.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
válasz BigBlackDog #172117 üzenetére
Utoljára s90- ben ültem, igaz hátul, de azon gondolkoztam, hogy jobb 1-en mennyire terpeszkedhet az ember (amúgy egy nő volt), mert nem fért el a lábfejem és az ülés alá sem fért be.
Amúgy brutál jól néz ki kívül belül, meg még hátulnis formázottak az ülések.
[link]
[link][ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz BigBlackDog #172113 üzenetére
A Corsa D ( = major facelift előtti Corsa E) ülése az általam valaha próbált legrosszabb Opel ülés, 80 ezer km-futás után nyomta valami vas a fenekemet benne. (Nem kizárt, hogy nem is Opel fejlesztés az az ülés.)
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #172269 üzenetére
Ahogy nézem az alkatrészárak is egész tűrhetőek. Az 1.6-os a Megane 1-ben bemutatkozott továbbfejlesztése nem? Az már akkor is egy elég jó motor volt. Ez pl egész jónak tűnik 1845mm széles, pont ez kell nekem, 4400 alatti hossz, 1800 feletti szélesség.
-
grizlisandor
addikt
válasz BigBlackDog #172307 üzenetére
Leírás is megér egy misét, a családi okok miatt nem dohányzó.Talán egy megnézést megérhet, de a megvételén egy állapotfelmérés után lehet csak gondolkozni szerintem.
Mit látunk, egy elég alacsony árat az autó értékéhez képest, meg vannak jó pixeles képek, amit ki tudja mikor készítettek, már lehet köszönő viszonyban sincs a képen mutatott állapottal. -
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #172312 üzenetére
Én jelentettem a kamu hirdetést, legalább az kerüljön le. Így nem kerül be senki a csapdába még véletlen se.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz BigBlackDog #172307 üzenetére
Ennyi önerővel elvihető hitelre ez kb 30%
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen