- Aliexpress tapasztalatok
- YouTube
- Windows 11
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Manjaro Linux
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bittorrent topik
- ASUS routerek
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Ha, már 2.5T Volver, ni'. AWD S60.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
8th
addikt
Nem, nem az mivel nem rólam van szó. Magamnak sosem vennék ilyen autót, egy utolsó szériás hosszú Y60 2.8TD-vel én tök boldog lennék pedig se nem fügre se nem túl kulturált kocsi. Viszont a kérdező olyan autót keres amit élvezet vezetni és egy URS4-et az, főleg télen vagy esőben és nem egy kihegyezett célgép ha kell kényelmesen utazik vele a család illetve beférnek a csomagok is.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Intru
csendes tag
+1 (y)
Maradjunk annyiban, hogy munkahelyileg közel járok a tűzhöz. Jó pár lámpahuszárnak szóltam már, az általad leírtak, KRESZ, Köhém rendelet pontjaira hivatkozva. Aztán meg pislognak, mint tehén az új traktorra... Konkrétan 2009-ben az NKH adott ki egy állásfoglalást, ami szerint az utólagos xenon balesetveszélyes, továbbá engedély nélküli átalakítás, ergó forgalmi elvételével jár. Persze a tehenek mindig azzal érvelnek, hogy így vették... (jah ha meg 3 kerékkel akkor meg úgy közlekedik, mert úgy vette)
Ködlámpa annyiból rosszabb, hogy a KRESZ annyit ír, hogy korlátozott látási viszony mellett. Csakhogy a jogszabály értelmezése taglalja, hogy olyan szabályok mellett mint a távolsági fényszóró. Ezt sajnos kevesen tudják. De undorító, hogy kicsit párásabb, esosebb az idő, a sok hülye egyből kapcsol mindent, mert köd van és különben is Jobban lát ködlámpával... (?) -
Typhoon47
őstag
az biztos, hogy Pesten most óriási divatja van a ködlámpa használatának, különösebb indokok nélkül. nagyon nagyon sokan egyből kapcsolják kvázi DRL-ként használva, sőt sokan már egyből rá is köttetik gyújtásra. mondjuk sokan szereltetnek utólagosan DRL-t is, ennek viszont örülök.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
8th
addikt
"Az Audi quattro hajtása az egyik legismertebb és legjobb ebben a ligában, de csak a hosszmotorosokban van ez, a keresztmotorosokban csak a syncro hajtás van."
Azért az elég csúnya lenne . A klasszikus értelemben vett "syncro" hajtás a golf harmadik generációjáig bezárólag létezett. Ott ha kipörgött valamelyik első kerék jókora késedelemmel összezárt a hajtás és szabályozatlanul küldte hátra is a nyomatékot. Elég buta rendszer volt ami maximum arra volt jó, hogy havas úton könnyebben elindult vele az ember mint egy 2wd autóval de annyi. Nem nagy szám. Ezzel szemben a "haldex 1 és 2" ami az A4 alatt is van (+ TT, Golf IV és egyéb akkori keresztmotoros konszern autók) már sokkal okosabbak, mindig optimális mértékben osztja a nyomatékot a két tengely között és fékezi is a kereket ha az nagyon elpörögne. Ha a mostani haldex 5 rendszerekben lenne hátul egy mechanikus torsen ami nem a kerék megfékezgetésével próbálna tapadáshoz jutni hanem elektronikus beavatkozás nélkül osztaná a nyomatékot a két hátsó kerék között akkor az lenne a tökéletes hajtási rendszer. Hátul nem teker csak ha kell de ha kell akkor kihúz a bajból. A jelenlegi haldexekkel pont az a legnagyobb baj, hogy egy tengelyen belül nem tud összezárni így könnyen megesik, hogy az autó egyik oldalán vígan elpörögnek a kerekek közben a másik oldaliak nem hajtanak semmit. [link] (a videó vége).
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
addikt
Sose hagytam otthon a telefont.Szokássá vált,hogy hol tartom és egyből feltünik ha nincs nálam.
Pizzafutár voltam és nem felejtettem el egyszer sem parkolásért fizetni sem(nem kaptam csomagot sem).
Nem szoktam ökörködni mindehol,mert akkor ökör lennék Lehet sokmindent csinálni,de csak módjával.Amit a mai fiatalok nem tudnak betartani és emiatt mások isszák meg a levét Anyukám iskolában dolgozik,ő is mondja mennyire esik a színvonal.Napfénysüti: Nincs bajom a Hondásokkal,de divat piszkálni őket mostanában Csak viccelődés.
-
raczger
őstag
Azért a 7 litert nehezen hinném el, de biztos jól megy. Szeretem a focusokat, de ezzel a műszerfallal sosem sikerült kibékülnöm.
Egyébként mi a vélemény a 3 kiszemeltről amit írtam?
-Mazda 6
-Peugeot 406
-BMW 318i
Melyiket miért/miért nem lenne érdemes venni?www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
deicide
veterán
Toomy pl bringával járja az utat Százhalombatta és Érd között minden nap, ha esik, ha fúj (2x25km/nap), nekem ez persze inkább edzéssel jött össze, bár párszor bementem bringával is dolgozni Sukoróról Budaörsre, de napi szinten a 85km az azért kemény.
8th: nem vagyunk egyformák, én sokkal jobban szeretem a 2.0 Turbo dinamikáját, mint bármilyen erős dízelesét, amiket eddig életem során próbáltam. A fogyasztást meg leszarom, mert megtehetem.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-v-
addikt
Egyébként olyan felelőtlenül nyomják néhányan ezt a zebrán átengedős témát is...
Teszkóparkolónál is, köze nem volt még a gyalogosnak a zebrához, oké, hogy udvarias mégis átengedi, engedje, de már annyira ott volt a zebrához az autós, akkora satut nyomott, nem mentem a seggébe és időben láttam hogy fékez, de még így is marha nagyot fékeltem én is... és mögöttem is jöttek többen is, fosok ilyenkor mindig rendesen valaki belém durran, csak egy nézi el picit jobban, vagy nincs olyan jó gumija, már ott a ráfutásos téma.. persze nem az első lesz a hibás, aki tök indokolatlanul satut nyom ... valahogy annyi ilyet látok mostanában Persze ezt is nő vezette .. -
lsebestyen
addikt
És az milyen, h anya mesélte, nőci megy előtte, sárgára vált a lámpa, nőci gázt ad neki, következő pillanatban pedig satufékkel megáll, mégse megy át... anya elrántotta jobbra a kormányt, mivel van ott még egy sáv, szerencsére nem volt ott senki, komolyan az ilyennek minek jogsi, h lehet ennyire hülye, döntse már el mit akar..
-
hobizoli
nagyúr
en azta birom, amikor van egy egyenes+jobbra sav, zőőőddd, parhuzamosan a gyalogoknak is zőőőőd van, elkezd jobbra fordulni elottem levo, de ugy, hogy megall a zebratol ugy masfel meterre meg a gyalog is a zebra kozepen megy azaz 3m-t meg siman elore mehetne, es akkor mi is tudnanak elore haladni azert, mert osfelsege tortenetesen eppen ott jobbra fordulna, e akkor nem logna be a kocsijanak segge a egyenesen halado iranyba ugy, hogy meg pont nem lehet kikerulni
amit megy gyalogoktol "birok" az az a beleszaromsag, amit kb minden zebranal eloadnak
megallsz nekik, es aki le van maradva egy atkelo csoporttol az nem am gyorsan odakapkodna magat, hogy egyutt menjenek at egy csopotrban, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem, jon tovabb 3m-re lemaradva, aztan jon még egy, meg még egy, meg kettő, meg megint egy, és közben a másik irányból is megint jönnek inenn egy onnan egy, és bammeg ott allhatsz nekik akár 40+ sec-g is amire vegre elfogynak
a legjobb az volt az Ullői-n, hogy a villamos leghatso ajtajan leszallo mamika a banyatankkal is meg ugy ment at, hogy kozben ket oldalrol felvaltva jottek a gyalogok.
Es egyikben sem merult fel, hogy ha csak egy kicsit megszaporaznam a lepteimet, akkor egyben megyunk at tobben, áááááááááááááááááááááááááááááá, vééééééééletelnul sem[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
pont azert kene felkemnyiteni is, hogy a rovidebb rugout miatt ne utkozzon fel a lengescsillapito
vagy rovidittetni kene szaraitvagy ebay-n korulnezni az adott autohoz, uganis vannak neha komplett lengescsillapito szettek
30%-l kemenyebb + rovid szár eleve es kerul 50-55k-ba postazva a 4 uj lengescsillapitonem biztos egybol van, ezert erdemes gyakran ranezni a temara
annoa Punto-hoz vettem igy 4 lengescsillapitot meg 5-6 eve, persze a mainal vmivel jobb EURHUF arfolyamnal, akkor az postazva volt 41k (a 4db), es teljesen jok a mai napig
ennyiert itthon a ket gyarit lehet megvenni hozzatöbb drón kell ;P
-
Kornel
veterán
úgy értettem, hogy menne bele 4 eibach ültetőrúgó, és ha az első gátlók már nem olyan jók, akkor cserélném koni str.t-re, a hátsók elvileg jobbak voltak, amikor megmérettem, azt békén hagynám, ott csak a rúgókat cserélném. amúgy a kocsi a gyári futóművel elől instabilabb, a hátulját stabilnak érzem.
-
Kornel
veterán
oké, ez eddig világos, de eddig általában azt hallottam, hogy 3 cm ültetéshez bőven elég a gyári gátló is.
gondoltam mivel az elsők rosszabbak (bőven jók még amúgy), ezért azokat cserélem a rúgókkal együtt, mivel olcsón láttam koni str-t-t. hátul úgysincs terhelve a kocsi, max. ketten, de inkább egyedül utazunk, a kocsi egyébként is orr nehéz, ezt érezni is kanyarokban rendesen.(#71474) TaaT : bőven jók még, főleg a hátsók, azokat sajnálnám kidobni. holnap megkeresem a mérési eredményt, aztán leírom melyik hány %-os
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Kevés olyan 16-os (igen, nagyobbal nem megy át a műszakin) 5x100-as alu van amire azt mondom szebb mint ez az acél, és talán beleférne egy szűkös keretbe. Egyik jelölt ez GTI BBS de nem sűrűn bukkan fel a használt felni piacon sajnos. 15-ben van ez VR6 Speedline olcsó meg bőven van belőle, csak akkor meg megint gumit kéne cserélnem.
Give them hell Ukraine!
-
-
Nem tudom, sosem húzattam még ki, nem is nagyon megy. 150 a gyári végsebessége, szóval valahol 100 körül érhet véget a 3. Felesleges is túrni neki igazából, mert ha az ülésbepréselést várod azt hiába. Még elsőben se kapod meg, nemhogy utána.
2500-nál megvan a bődületes 93 nyúlmókus, 3-3200ig kihúzatod bőven elég.
Ha lenne hozzá egy 100-110 lovas motor akkor nagyon bika lenne.
[link] 83-nál szúrja a 3.-at és már bőg eléggé.
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
De nem csak ő csinálja ezt, kva sok alja g astrás(no offense) parasztot láttam már 70wattos hyper blue-val, ami még akkor is kva idegesítő ha a mitsuval megyek, amiben jóval magasabban ülök. Kapja is mindegyik arcba a 100wattos szúrófényt...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
DeFranco
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen