- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen routert?
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kabbe
(#49125) ReSeTer: Meg ha mér ennyire számolgatsz (igaz, rosszul) akkor azt is tedd még mellé h ezekkel a dízelekkel nem évi 15 , hanem ési 35k+ km-t mennek. Akkor meg bőven megkeresi az ember a javíttatás árát. Nekem csak az elmúlt 2 hétben megvolt a 2,5k km. És ha kell szó nélkül megyek automatát javíttatni v bármit, mert természetes h használatban kopik. És ha kéri akkor meg kell adni neki oszt hibátlanul teszi majd a dolgát.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
Ha karosszeriahibajarol vagy matt fenszororol van szo, akkor 100%-ban egyetertek veled.
Viszont hogyha gatya a kuplung, akkor hogy zarod ki mondjuk a valto hibajat.
Ezenkivul meg lehetnek hibak akkor is, ha egy auto elsore jonak tunik.(#49207) JanR
en mar csak azert sem adok el szart, mert nem hianyzik, hogy utana valaki a nyakamra jarjon -
ReSeTer
senior tag
Hát majdnem.
Gázelvétel és a kormány még jobban betekerése helyett inkább engedni kell, hogy az oldalirányú erő csökkenjen, és utána alákapni. Legalábbis így oktatják a jobb helyeken. Közben persze fékezni
Tehát arra akarok kilyukadni, hogy egyik se jobb a másiknál. Miért lenne Erzsinek jobb, ha az eleje elkezd előre menni kanyar helyett? Ha a hátulja kitör az se jobb.
A gumisok csakis azért ajánlják hátulra rakni a jobb gumit, mert ott kevesebb a súly (átlagautó), és nagyobb az esélye a csúszásnak.
-
batai15
félisten
-
nagyúr
-
-
DeFranco
nagyúr
kb. minden kideríthető, kérdés hogy mennyi idő alatt, és mennyiből. ahogy bitpork is írja, van olyan, hogy szétkapják a kocsit, mint hülyegyerek a nápolyit, de az keményen fizetős és várós, nem az az 5-15k-s fél-egyórás fajta. egy 700k-s chevy-re gondolhatod mikor költenek 100k-t állapotfelmérésre
az alánézős-szemrevételezős meg hagy maga után kételyeket.
ne legyen félreértés, jó, és szükséges dolog, én is átnézettem, én is bízok az eredményében a fenti korlátozásokkal, csak mostanában minden bontószökevényre ez a válasz, hogy vidd el átnézetni 'sztjólesz. hát nem.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Nincs itt semmilyen csaj. Fake az egész csak mivel nincs kint nagyobb horderejű címlapos írás kellett valami amin elrágódhat a nagyérdemű.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
-
-
-
FerNandor
őstag
kövágószölös és hetvehely között elég szar az út, föleg a bakonyai erdészháztól, arra nagyon szar. föleg így nappal az árnyékoktól alig lehet látni a kátyúkat. hetvehely tábla vonalától (abaliget felé) kritikán aluli volt az út, most is szar, de már felmarták és jobb azért, meg egy részét már le is aszfaltozták. abaligeti vasútállomás elött is pocsék volt, azokat is kifoltozták, most leglább púposak... utána az abaligeti elágazó elött van egy jó nagy bukkanós mélyedés, ott ha gyorsan mész ki lehet fejelni a tetöt aztán jön pár méter múlva egy "mini fekvörendör", mintha egy csö menne az út alatt, az elég szépet üt. orfüröl van egy egyenes a remete rét alatt, hosszú egyenes - jobb kanyar, kis balos, jobbos, majd nagy bal, kis egyenes és ott a remete rét. na ezekben a kis kanyarokban a remete rét alatt elég nagy vájatok vannak már az út közepén, ahogy összeillesztették a két felet és mindkét sávban vannak már kátyúk is. kb 2 éves az út.. de már javították, az egyenesben pl a jobb széle már szétfagyott, repedezett volt..
ahogy kiérsz árpádtetöre a 66-osra, azon úton asszem tavaly voltam utoljára. nagyon szar volt. utána már a 66-os egész jó, de a mecsek pihenö stb után egy-két kanyar bevezetöjében azért elég pocsék az út, dobál, üt rendesen. mánfa és komló között megcsinálták tavaly az utat nagyjából, meg ahogy leérsz így komlóba, ott van az a bazinagy kanyar, azt hiszem azt is megcsinálták.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
FerNandor
őstag
ja.
és tegnap volt valami rally, golgota fölött indultak. szerintem ott a remeterét alatti rések az út közepén is nagyon veszélyesek. ha ott belemegy valami motoros szerintem röpül be az erdöbe, még az autót is rettentöen megvezeti.múltkor mikor mentünk nyergesújfalura, na az elött 10-20km-rel olyan kátyúk vagyis inkább szakadékok jöttek egyszercsak a semmiböl!, azt hittem, kész, ottmarad a futómü. félelmetes volt. azokba nem muskátlit ( simán eltüntek volna) hanem gyümölcsfa csemetéket lehetne rakni.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
mephi666
nagyúr
szép... mi mondjuk mentünk fel vokány mellett a hegyre pár éve corsa-val, ahol ha felázik az agyagos talaj, csak seggen csúszva lehet lejönni oda speciel 4wd nem árt... amerre jártunk, szvsz annyira nem voltak szörnyűek az utak, mint bánk környékén, fent északon... ott 20-30km-eket mentünk majdnem lépésben, olyan kátyús volt mindenfelé... talán még a felvétel is meglehet valahol
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
DeFranco
nagyúr
közgazdász vagyok, számokból értek...
(amúgy érzem, hogy vicces vagyok, de ez van, én bármikor megmagyarázom a bruttónettót, ti meg tudtok motorfékezni... vállalom, csak szokás szerint kérdezek hogy okosodjak... )
(#51593) [rvilike]: na, most komolyra fordítva: én 2000-2500 között közlekedem, 3000 fölé nemigen megyek, csak előzéskor, vagy pályán masszív gyorsításkor, mindkét esetben csak rövid időre. Visszaváltani sem váltok vissza 4000-es 5000-es fordulatra csak úgy a saját fejemtől, mert ez nekem életidegen.
Ezért kérdezgetek, mert lehet az a megoldás (most ez kezd leesni) hogy a motorfék annyi, hogy az utazó 2000-ről kinyomott kuplunggal felrúgom a fszba 5000-re és visszakettő, kuplung kienged, de ezt magamtól nem találom ki, és így még senki nem írta le.
Azt sem tudom, hogy ezt mondjuk mennyire lehet elkövetni úgy, hogy jövök le a hegyről és 3500 körül (vagy mittudomén, nem próbáltam csak egyszer, akkor sem volt túl meredek) reszel 30 percet kettesben a gép. Mert nem tudom, mert nem értek hozzá.
Szóval érted... konkrét számok, határok, intervallumok, lépésről-lépésre howto... ez kell a parasztnak.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Látom nem érted vagy csak nem akarod.
Szerinted egy kőgazdag ember majd ebben fog nyomorogni a sofőrje mögött?
"Ha egy olajbáró egy sportos limuzinba akarná beletenni a seggét mégis mi lenne ezzel a baj?"
1: nem fér el benne
2: elég ciki lenne beállni a sok csillogó villogó Rolls Royce, Bentley, Maybach közé (olajbárókról beszélünk ugyebár) ezzel az olcsó kisautóval. Ekkora blamát bizonyos szint felett nem engedhet meg magának az ember."Ennek a kategóriáján belül hol van ellenfele?"
Ez a kategória szóba sem jöhet ha valaki sofőrrel viteti magát, nem csak a nagyon gazdagoknál hanem nagyjából senkinél sem azon egyszerű oknál fogva, hogy nincs benne hely hátul.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
golya32
aktív tag
Nekem csak az első 2 volt kis cm3 (skoda 100 és r5), azóta csak nagyok vannak minimum 2000-esek, olcsóbban is tudtam venni, fogyasztás sem annyira durva, karbantartás meg kb annyi minta kis cm3 nél.
Volt már Ford Toyota Renault ezek benzinesek, csak 2 éve tértem át a diselre.Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- RAM topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Filmvilág
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen