Új hozzászólás Aktív témák

  • caprine

    senior tag

    válasz giigz #94839 üzenetére

    Ha japán motor akkor nem a suzukit kellene felhozni hanem vagy honda vagy toyota motorokat, ők a mérvadók, a swift az inkább az alja a tortának.

    Ha motor akkor olyan dolgokat kell nézni mint pl. az elsőgenerációs yaris 1 literes motorja. 1998 óta gyártják, 2006 óta 3 hengeres, ami már nem tetszik nekem. De a 4 hengeres a kategória mai napig legkönnyebb motorja a maga 65 kilójával és ebben minden benne van:
    - hengerenkénti befecskendezés
    - hengerenkénti digitális gyújtás
    - variálható szelepvezérlés
    - variálható szívócső....
    Gyakorlatilag az azóta kijött közvetlen befecskendezés nincs benne. És ez egy belépőszintű autó belépő alap motorja, a japánoknál ez az alap! Hány éve nem gyártanak 2 szelepes motorokat? Nézd meg 98-ban milyen motorjai voltak az opelnek vagy VW-nek. 16V talán csak a 2 literes volt, a 1,8-as győri motor az ugye audi fejlesztés, ennyi, a VR6 is 12V. Most már nyomják a TSI-ket de x év kellett hozzá.

    A francia motorokkal inkább ne példálozzunk, a mostaniak türhetőek, de túl vannak bonyolítva és nem csak a motorjaik de egyéb részek is. Ahogy egy autószerelő ismerős mondta amit meg lehet csinálni 1 csővel azt a franciák 3-al oldják meg. C max-nál pollenszürő cseréhez ki kell szedni a gázpedált, ki volt az az idióta aki ez így oldotta meg? Izzócseréhez több mostani autónál komplett mindent szét kell szedni a környezetében, szervízbe kell vinni az autót egy szaros izzócsere miatt! Nekünk volt 2 toyotánk, nem sok minden volt rajtuk csinálva, még úgy sem hogy az egyik segge törve volt, de döbbenetes az a sok trükk amit a tervezők beleraktak. A francia autók szépek, a C5-öt kifejezetten tetszik, de nem mernék használtan bevállalni sem ezt, sem más francia verdát, pláne commonrailt.

    Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)

Új hozzászólás Aktív témák