- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Opera böngésző
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Python programozás
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
Nekem 10+ éves turbós benzinesem van. ( Ráadásul Volvo ) A széthajtás meg a használat az minden kocsinál user függő, ha turbós ha nem. Szerintem a felső kategóriás kocsik nem kapnak annyit használat során, mint a kisebb sportváltozatok. Nagy valószinüséggel az én S80asom jóval kevesebbet kaphatot, mint a VTik meg a többi jaszkarizós rizsrakéták nagyrésze, csak azért mert arra nem nagyon jó, hogy rúgassák a csajok meg a többi surmó előtt. A fogyasztástól annyira nem kell hanyattesni, nem esznek lényegesen többet normál használatnál.
A legnagyobb hátránya a turbósnak, ahogy hobizoli is írta, a korral elég nagy a szopófaktor... és egy 1x éves sz@r turbós motorra simán rá lehet költeni az autó vételárát.Szerintem egy jó állapotú turbós benzines lehet jó vétel, csak sajnos vásárláskor nem látni bele a motorba és a csigába. Anyagilag biztos jobban jársz egy "szívóval".
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs